-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Εντάξει, έχει χαθεί η μπάλα... 400+;;;Για 599 δε, εισαι πολυ κοντα - ισως και να ξεπερνας - το μισο μυριο....
-
Eίναι επιτακτική η ανάγκη η εταιρεία να προχωρήσει στην παραγωγή του θρυλούμενου υβριδικού της. Πως αλλιώς θα πέσουν τα κοστολόγια σε προσιτά επίπεδα?
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Κι όταν πληρώνεις αδρά για κάτι, λογικό είναι να έχεις κι ανάλογες απαιτήσεις να λειτουργούν όλα στην εντέλεια και να μην έχει ελαττώματα.
.....για Ferrari μιλάμε
Αυτοκίνητα το ταμπλώ των οποίων ξεκολάει με τη ζέστη (360, 550, 575.....για να μην μιλήσουμε για την 456,στην οποία ξεκόλλαγαν και οι ορθοστάτες του),τα 'μανίκια' (360, 430), οι επενδύσεις του χώρου αποσκευών.
Οι πωλήσεις δεν επηρεάζονται.Όπως δεν θα επηρεαστούν και από τα περιστατικά του λαμπαδιάσματος (που κάθε άλλο παρά σημερινά και πρωτάκουστα φαινόμενα είναι σε κεντρομήχανα τερατάκια).Ως προς τη σοβαρότητα των περιπτώσεων,την οποία ουδέποτε συνέκρινα,νομίζω ότι πρέπει να σε καλύπτει η απάντηση του dstou.Εγώ πάντως μίλησα για δημοσιότητα (η οποία οφείλεται κατά την ταπεινή μου γνώμη σε άλλους λόγους).
ναι και μετα τα 250 κομματια απο το σασι εφευγαν για αυτοματη μειωση βαρους
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Εντάξει, έχει χαθεί η μπάλα... 400+;;;
Για 599 δε, εισαι πολυ κοντα - ισως και να ξεπερνας - το μισο μυριο....
και η GTO τα 600.000....
Οπότε τσιμπάς μια τέτοια κι είσαι άρχοντας.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
H φωτιά ξεκινά όντως από την κόλλα......αλλά αν ήταν μόνο η κόλλα, θα είχαμε μια μικρή φλόγα μερικών δευτερολέπτων και τέρμα.Αν η φλόγα όμως υπάρξει κατά τη διάρκεια εκτόνωσης των αναθυμιάσεων της βενζίνης......συμβαίνει το ολοκαύτωμα.Για το λόγο αυτό και δεν παρατηρήθηκε τίποτα στη διάρκεια του debug (και αυτά τα αυτοκίνητα υποβάλλονται σε πολύ σκληρότερα tests χιλιάδων χιλιομέτρων και σε ακραίες συνθήκες, σε σχέση με τα συμβατικά μοντέλα παραγωγής).
Γιατί δεν παρατηρήθηκε κατά την διάρκεια των δοκιμών λοιπόν; Τα αυτοκίνητα δοκιμών δεν παράγουν αναθυμιάσεις;
Γιατί απαιτείται η συνδρομή Ν προϋποθέσεων για την εκδήλωση του φαινομένου.
Για να ελεγχθεί η αξιοπιστία,πολύ πέρα από τα χιλιόμετρα δοκιμών των μουλαριών,απαιτείται ο στατιστικός έλεγχος (σε πραγματικές συνθήκες) της ίδιας της παραγωγής.
Και είναι άλλες οι πιθανότητες να συλλάβεις το πρόβλημα τεστάροντας 1 αυτοκίνητο ανά 1000 παραγώμενα(περίπτωση Ferrari).....από το να ελέγχεις 100 αυτοκίνητα
ανά 10.000.
Νόμοι της στατιστικής κατανομής (κανονική, διωνυμική), που επιτρέπουν να εκτιμηθεί η πιθανότητα ότι ένα συγκεκριμένο γεγονός θα συμβεί (π.χ. ότι ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο πιάνει φωτιά ...)και σαφώς επηρεάζονται από το μέγεθος του δείγματος δοκιμής.
Και μην μου πεις για το υποτιθέμενο collaudo των 40 χιλιομέτρων πέριξ του Fiorano, στο οποίο υποβάλεται κάθε αυτοκίνητο πριν παραδωθεί στον πελάτη,ούτε για τις στατικές πρόβες (γιατί τις prove al banco η Ferrari δεν τις πραγματοποιεί η ίδια....αλλά τις αναθέτει αλλού)....γιατί θα βάλω τα γέλια.Oι ίδιες πιθανότητες εκδήλωσεις του φαινομένου υπήρχαν και στην F430.....άρα το caso 458 οφείλεται σε άλλες αιτίες.
Ας ελέγξουν καλύτερα πώς δουλεύει σε αυτόν τον τομέα η BMW και η Porsche.
Eίπαμε είμαστε ferraristi...αλλά καλό είναι να μην παραμυθιαζόμαστε κιόλας. -
Και Carrera GT έχουν αναφλεγεί οπότε δεν είναι να κοιτάει κανέναν άλλον η Ferrari. Όσο για την BMW, δεν μπορείς να συγκρίνεις έναν μαζικό κατασκευαστή που δεν έχει ούτε ένα κεντρομήχανο supercar στην γκάμα με μια εταιρεία κατασκευής supercars. Γεγονός είναι ότι έχουν αναφλεγεί και Ferrari, Lamborghini, Carrera GT, Audi R8...
-
Δεν νομιζω ομως απο την αλλη να ειναι τοσο τυχαιο...Πολυ φλογα σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα...Κατι θα συμβαινει...(ελπιζω πως οχι) Η Fiat δεν χρειαζεται και αλλα εξοδα αθτη τη στιγμη.
-
Και λάθος να υπάρχει από πλευράς της Ferrari η πολιτική της αντικατάστασης λύνει το οποιοδήποτε πρόβλημα.
Εντελώς διαφορετική πολιτική από αυτή της Nissan που χρέωνε στους Ιδιοκτήτες του GT-R τις οποίες αστοχίες του κιβωτίου είτε οφείλονταν σε abuse είτε όχι.
-
Μα δεν ειναι τυχαιο.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Εντελώς διαφορετική πολιτική από αυτή της Nissan που χρέωνε στους Ιδιοκτήτες του GT-R τις οποίες αστοχίες του κιβωτίου είτε οφείλονταν σε abuse είτε όχι.Αυτό είναι εντελώς άκυρο σχόλιο από κάθε άποψη..
Ανακλήσεις γίνονται καθημερινά από όλους τους κατασκευαστές. Δεν είναι ούτε θέμα στατιστικής κατανομής ούτε το πρόβλημα των 3 σωμάτων. Κάποια πράγματα είναι δύσκολο να μοντελοποιηθούν και να δοκιμαστούν με απόλυτη ακρίβεια ακόμα και με τις πιο εκτενής (σε πρακτικά πλαίσια πάντα) διαδικασίες. Είναι μεν πολύ λίγα αυτά τα σημεία που μπορεί να έχουν απρόβλεπτη συμπεριφορά, αλλά κανείς δεν ξέρει ποια είναι
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εντελώς διαφορετική πολιτική από αυτή της Nissan που χρέωνε στους Ιδιοκτήτες του GT-R τις οποίες αστοχίες του κιβωτίου είτε οφείλονταν σε abuse είτε όχι.
Αυτό είναι εντελώς άκυρο σχόλιο από κάθε άποψη..
Ανακλήσεις γίνονται καθημερινά από όλους τους κατασκευαστές. Δεν είναι ούτε θέμα στατιστικής κατανομής ούτε το πρόβλημα των 3 σωμάτων. Κάποια πράγματα είναι δύσκολο να μοντελοποιηθούν και να δοκιμαστούν με απόλυτη ακρίβεια ακόμα και με τις πιο εκτενής (σε πρακτικά πλαίσια πάντα) διαδικασίες. Είναι μεν πολύ λίγα αυτά τα σημεία που μπορεί να έχουν απρόβλεπτη συμπεριφορά, αλλά κανείς δεν ξέρει ποια είναι
ολα ειναι πολυ ευκολο να μοντελοποιηθουν, απλα αυτο απαιτει και το αναλογο κοστος που στη περιπτωση της ferrari ειναι απαγορευτικο (λογω του κοστους του καθε αυτοκινητου)
παρολο που υπαρχουν και φθηνες τεχνικες για να ελεγξεις την αξιοπιστια καποιου πραγματος (με λιγοτερα αυτοκινητα αλλα σιγουρα λιγοτερο αξιοπιστα αποτελεσματα - ο,τι πληρωσεις παιρνεις- πχ http://en.wikipedia.org/wiki/Latin_square ) , δε βλεπω πώς μπορεις να ελεγξεις ολους τους πιθανους παραγοντες βλαβης σε μια τοσο πολυπλοκη συσκευη
αυτα ειναι μαλλον για να κανουν ασκησεις επι χαρτου οι στατιστικοι..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ολα ειναι πολυ ευκολο να μοντελοποιηθουν,Ανάλογα τις παραδοχές που κάνει κανείς μπορεί να είναι εύκολο να μοντελοποιήσει το κλίμα ενός ολόκληρου πλανήτη ή αντίστοιχα να είναι αδύνατον να μοντελοποιήσει το πως θα καεί ένα σπίρτο. Ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι το βαθύτερο νόημα...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ολα ειναι πολυ ευκολο να μοντελοποιηθουν,
Ανάλογα τις παραδοχές που κάνει κανείς μπορεί να είναι εύκολο να μοντελοποιήσει το κλίμα ενός ολόκληρου πλανήτη ή αντίστοιχα να είναι αδύνατον να μοντελοποιήσει το πως θα καεί ένα σπίρτο. Ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι το βαθύτερο νόημα...
το κλιμα του πλανητη ειναι μαλλον πολυ πιο πολυπλοκο απο ενα σπιρτο ακομα και απο ενα αυτοκινητο
αυτο που λεω εγω (το ειπε και ο αλμπα) ειναι οτι αν εχεις ενα γιγαντιο δειγμα μπορεις να βγαλεις ασφαλη συμπερασματα, απλα αυτο δε μπορει να γινει ειδικα αν μιλαμε για ferrari
και με τους φθηνους τροπους που μας μαθαν στη σχολη, παλι δε μπορεις να καταληξεις καπου σοβαρα πολυ απλα γιατι οι παραγοντες που επηρεαζουν ενα συγκεκριμενο γεγονος (πχ καιγεται η ferrari ) μπορει να ειναι πολλοι, μπορει να μην ξερουμε ποιοι ειναι , μπορει να θελουμε να ελεγξουμε κι αλλα πραγματα βρε αδερφε... (πχ τι επηρεαζει το φρεναρισμα.. θυμηθηκα μια εργασια μου τωρα )
αλλα ακομα και αν εντοπιστουν συγκεκριμενοι παραγοντες που μπορει να επηρεασουν κατι.. με λιγα αυτοκινητα δε μπορεις να κανεις ασφαλη ερευνα για την επιδραση τους
οποτε τα supercars ειναι ψιλομοιραιο να πιανουν φωτια
αν ειχαμε να κανουμε με λαμπες που ειναι φθηνες και πιο απλοικες τα πραγματα θα ηταν πιο απλα
-
-
-
Θέλω να δω τα πίσω λάστιχα μετά από αυτό...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θέλω να δω τα πίσωα λάστιχα μετά από αυτό...Τώρα είναι έτοιμο να μπει πίστα μετά από το ευλαβικό ζέσταμα
-
Νίκο120 όπως βλέπεις κλάδεψα και τα δέντρα...
-
Επιτέλους!
-
Kοίτα, κοίτα άγριο βλέμμα που έχει η κόκκινη...
Ferrari F458 Italia