Θα συμφωνισω με τον Max οτι το fiesta ειναι πιο σπορ...Η αδερφη μου ειχε το 1.4 και οδηγηκα ηταν απολαυστικο και πολυ καλοστημενο. Φανταζομαι και το 1.25 καπως ετσι θα ειναι. Το Micra απο την αλλη ειναι λιγο πιο ''γυναικειο'' εδω που τα λεμε. Αν το χρησιμοποιει και μεσα στην πολη ειναι ο,τι πρεπει. Παντως οι επομενες γενιες και των τριων ειναι ακρως βελτιωμενες. Στο θεμα καταναλωσεις το Nissan πρεπει να προηγειται, αλλα το Fiesta σου φτιαχνει τη μερα...Καλη τυχη!
Latest posts made by shelby
-
RE: ford fiesta vs nissan micra vs opel corsa
-
RE: Muscle Cars - Official Forum
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Δεν έχεις άδικο σε αυτά που γράφεις, η λογική τέτοια προστάζει. Θα δούμε. Προς το παρόν έκανα μια επικοινωνία με Τιρεκίδη να ρωτήσω αν μπορεί να φέρει. Δεν ξέρω να εισάγεται κάποιο άλλο πέρα από το Μάστανγκ και διστυχώς είναι πολύ αδύναμες οι μικρές του εκδόσεις (αν είναι να πληρώνουμε τέλη,ασφάλεια, βενζίνη 4λιτρου 5λιτρου να έχουμε γκάζι να γουστάρουμε όχι 200 άλογα) και φίλος που το έχει οδηγήσει στην Αμερική μου είπε κακά λόγια για την οδική του συμπεριφορά (εξαιρείται το Σέλμπυ αλλά πάμε σε διαστημικά λεφτά με τα Ελληνικά δεδομένα). Για κλασσικό δεν είναι κακή η ιδέα απλώς είναι δύσκολο να βρεις καλό εκτός αν πας ο ίδιος εξωτερικό. Προς το παρόν κοιτάω διερευνητικά πόσο θα κόστιζε η εισαγωγή να ενημερώσω και άλλους εδώ (αν μάθω) και αν είναι απαγορευτικό το κόστος είτε μένουμε με το όνειρο είτε κοιτάμε τη λύση του κλασικού.Αυτα ισχυαν μεχρι πριν λιγο καιρο....πλεον δεν υπαρχει αδυναμο Mustang. Ολα ειναι βελτιωμενα, απο το v6 μεχρι το Shelby. To V6 απο τα 4.000 κ.ε με τα 212 αλογα εγινε 3.6 με 305. Το V8 απο 4.6 με 304 αλογα εγινε 5.0 (που εχει ιστορικη σημασια) με 412 αλογα. Το Shelby παρεμεινε στα 5.4 λιτρα και πλεον αποδιδει 550 αλογα με το συνολικο του βαρος να μειωνεται κατα 200 κιλα. Να σημειωθει οτι σε ολα εγιναν βελτιωσεις στο θεμα της προσφυσης και ανανεωθηκαν εσωτερικα και εξωτερικα. Now its a good time to trust.
-
RE: FORD FORUM
http://www.youtube.com/watch?v=iLIgcoc4EXo Δειτε το ολο αν θελετε...
-
RE: Όμορφες Αμερικανιές
Ο χρήστης boomboom έγραψε:
Ford Mustang φυσικα για οσους γουσταρουν πιο ρετρο καταστασειςΝα και ενας δικος μου!!!
-
RE: Muscle Cars - Official Forum
Παιδια επειδη η συζητηση αυτη δεν εχει τελος...Ωραια και τα AMG, M3 κλπ...Αλλα κανεις ''αμερικανος'' που θελει να γευτει τη χαρα των muscle cars δεν θελει το αμαξι του να γινεται σαλονι πολυτελειας, να τον υπερπροστατευει συμβουλευοντας του να πιει ενα φλιτζανακι καφε κλπ. Προσπαθηστε να μπειτε στη φιλοσοφια...στην οδηγηκη απολαυση στα απειρα αμερικανικα μιλια...! Αυτο ειναι ολο. Βγαλτε το clima και ανοιχτε το παραθυρο...Βγαλτε το cd με τα house που σας εγραψε ο κολλητος σας και βαλτε red fm. Τοτε μονο θα μπειτε στο νοημα! Τα αμαξια και τις γυναικες δεν τα κανει μονο η εμφανιση ''τουμπανα''. Think about it!
-
RE: Muscle Cars - Official Forum
dstou φιλε εισαι πολυ σωστος...δεν ξερουν οτι μονο σε ευρωπη και ιαπωνια εκλεισαν με βοβμβαρδισμους τα εργοστασια...ενω στην αμερικη ουτε που τα αγγιξαν. Ειναι λογικο αυτο που συνεβη...απλα δεν το αποδεχονται.
-
RE: Muscle Cars - Official Forum
σωπα δηλαδη ολοι οι αλλοι ηταν στα δεντρα οταν οι αμερικανοι εφτιαχναν αμαξια?
NAI! Μεχρι και στην ελλαδα στη δεκαετια του 60'...κυκλοφορουσαν Buick, Caddilac, Ford κλπ. Αργοτερα οι ΙΑΠΩΝΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΘΑΥΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!! ΕΦΕΡΑΝ ΤΑ DATSUN!!!!! Thank the lord!!! -
RE: Muscle Cars - Official Forum
Μα γιατι να μεινουν στην ιστορια αφου δεν προσφεραν? Αααααα οσο θα μαθαινετε ιστορια ακουστε αυτο και μπειτε στο κλιμα. http://www.youtube.com/watch?v=6BIjCW2_Uik
-
RE: Muscle Cars - Official Forum
Περι ιστοριας Αμερικανων...Και ολα αυτα παγκοσμια 1η...η Cadillac υπήρξε πρωτοπόρος σε πολλά αξεσουάρ στα αυτοκίνητα, καθώς υπήρξε η πρώτη εταιρία που εισήγαγε πλήρως κλειστό αμάξωμα με οροφή από χάλυβα (1910), πλήρη ηλεκτρικά συστήματα (1912) για την ανάφλεξη (ηλεκτρική μίζα) και τους προβολείς και το πρώτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων Synchro-Mesh, χωρίς συμπλέκτη (1928).
Παράλληλα, το 1914, η Cadillac έγινε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που έριξε σε μαζική παραγωγή κινητήρα V8. Από τότε έχει κατασκευάσει 8 γενιές κινητήρων V8, ενώ την εποχή του Μεσοπολέμου παρήγαγε και κινητήρες V12 και V16.
Το 1953 εισήγαγε σύστημα κλιματισμού.
Η Cadillac Eldorado Brougham του 1957 προσέφερε μία λειτουργία «μνήμης για την θέση του οδηγού», που επιτρέπει αποθήκευση για τις θέσεις του καθίσματος του οδηγού ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν από διαφορετικούς οδηγούς.
Το ίδιο μοντέλο επίσης, παρουσίασε την πρώτη σε παγκόσμια κλίμακα αερανάρτηση.
Το 1964 η Cadillac καθιέρωσε το πρώτο πλήρως αυτόματο σύστημα θερμαντήρα / κλιματισμού, που επιτρέπει στον οδηγό να καθορίσει μία επιθυμητή θερμοκρασία που μετά διατηρείται από το «climate control» (έλεγχος του κλίματος).
Στα τέλη της δεκαετίας του 1960 η Cadillac εισήγαγε σύστημα προειδοποίησης οπτικών ινών, για να ειδοποιεί τον οδηγό σε τυχόν βλάβη στους λαμπτήρες πυράκτωσης.
Από την σεζόν (model year) του 1971, όλες οι πισωκίνητες Cadillac άρχισαν να προσφέρουν ABS (Anti-lock Braking System / Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) υπό το όνομα «Trackmaster» (το οποίο όμως ενεργούσε μόνο στους πίσω τροχούς - το πρώτο ABS που ενεργούσε και στους 4 τροχούς.
Από τα τέλη του 1973 έως το 1976 προσέφερε ακόμα και μπροστινούς αερόσακους οδηγού / συνοδηγού, ως προαιρετική επιλογή σε κάποια πολυτελή μοντέλα της. Στα τέλη του 1999 (για την σεζόν του 2000) παρουσιάστηκε η δέκατη γενιά της, με αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,30 και δύο εντυπωσιακές καινοτομίες:Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παγκοσμίως με (προαιρετικό στην ισχυρότερη έκδοση, την DTS) σύστημα που επέτρεπε ορατότητα την νύχτα, υπό το όνομα «Night Vision» («Νυχτερινή Όραση»). Μία θερμογραφική κάμερα ανίχνευε την θερμική ακτινοβολία που εκπέμπουν τα αντικείμενα και απεικόνιζε στο παρμπρίζ ότι ήταν πέραν του οπτικού πεδίου που μπορούν να φωτίσουν τα λεγόμενα μακρινά φώτα.
Επίσης, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παγκοσμίως με πίσω φώτα που αντί για τους παραδοσιακούς λαμπτήρες, διέθεταν στάνταρ το σύστημα που είναι γνωστό ως LΕD (Light-Εmitting Diode), φωτίζοντας έτσι πολύ δυνατότερα.