-
Τα παλιά αυτοκίνητα να τα κρίνετε στην εποχή τους. Κάθε σύγκριση με τα σημερινά σε ένα σωρό τομείς είναι μάταιη και άδικη, αφού εκτοπίζονται από τα νεώτερα με ευκολία που εκπλήσσει.
Και όσο περισσότερα χρονάκια μεσολαβούν, τόσο το χειρότερο γι' αυτά.Περί σασιού τώρα : Έχει μεγάλη σημασία αφού συνήθως το αφήνεις απείραχτο, ενώ στα υπόλοιπα π.χ. λάστιχα, αμορτισέρ, κινητήρας, σινεμπλόκ, εξάτμιση, και ένα σωρό άλλες ρυθμίσεις, μπορείς μέχρι ενός σημείου να παρέμβεις και να επιχειρήσεις να φέρεις το πράγμα εκεί που θέλεις.
Άρα είναι πρωτεύον το σασί να είναι 'καλό'.Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού.
Ραντεβού τον Σεπτέμβρη. -
-
Καλορίζικη! 170άρα;
-
Ωραίο χρώμα, ωραία ζάντα!
-
Την είδα σε αυτό το κολασμένο λευκό, σήμερα στα Χανιά και μού'λθε κόλπος.
Σχεδιαστικά βγάζει μια αίσθηση ακριβότερου οχήματος, που όμοιά της δεν έχουν ούτε καν το τρίο των πρήμιουμ γερμανών κατασκευαστών, δε μιλάμε για τους υπόλοιπους.
Το ταμπλώ της με μια φράση: ρετρό και σύγχρονο. Συγχαρητήρια στους Ιταλούς, που δεν έκαναν άλλη μία κόπια το ταμπλώ του Bravo, αλλά απλώς δημιούργησαν.
Το πιο ωραίο με αυτήν την Α είναι, ότι σου βγάζει την αίσθηση της νικήτριας, απέναντι στο οποιοδήποτε ανταγωνιστή. Ένα αυτοκίνητο, που χωρίς κόμπλεξ φωνάζει (σχεδιαστικά, για το οδηγικό σκέλος... προσεχώς!) ότι στρογγυλοκάθισε στην κορυφή της κατηγορίας της. Κάτι, που ούτε η 45/46 , ούτε η 47 το είχαν πετύχει κατ'ελάχιστο.
Κακά τα ψέμματα...
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Πολύ θεωρητική κουβέντα γίνεται για ένα μοντέλο που κυκλοφορεί ήδη… Θα ακολουθήσουν κάποια στιγμή και φωτογραφίες κανονικές όχι από κινητό. Και εντυπώσεις μόλις περάσουν κάποια χιλιόμετρα παραπάνω.Επιτέλους , ένας κάτοχος!
Καλοτάξιδη να είναι , με πολλά ασφαλή και ευχάριστα χιλιόμετρα!
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Πολύ θεωρητική κουβέντα γίνεται για ένα μοντέλο που κυκλοφορεί ήδη… Θα ακολουθήσουν κάποια στιγμή και φωτογραφίες κανονικές όχι από κινητό. Και εντυπώσεις μόλις περάσουν κάποια χιλιόμετρα παραπάνω.Ωραια χρωματικη επιλογη!
Grigio antracite, σε εκδοση distinctive, στοιχηματιζω οτι ειναι η 'καλη' 170αρα
και πολυ σωστη κινηση τα αναβαθμισμενα φρενα...
Εχεις βαλει και την σπορ αναρτηση?
Οταν 'στρωσεις' γενικοτερα το αυτοκινητο πες μας αναλυτικοτερα τις εντυπωσεις σου.
Καλοριζικη και καλοταξιδη! -
Ευχαριστώ όλους για τις καλοτάξιδες ευχές. Ναι θεωρώ χρώμα, επίπεδο εξοπλισμού και ζάντες πολύ όμορφες. Στο alfisti.gr είμαστε αρκετοί μουτζαχεντίν που την παραγγείλαμε από χαρτί χωρίς να την δούμε οπότε ήδη έχουν παραδοθεί άλλες τρεις νομίζω. Αλλά μιας που εδώ δεν βλέπω πολύ κινητικότητα νιώθω υποχρεωμένος να γράψω κάποιες εντυπώσεις:
Καταρχάς μια παραγγελιά που ήρθε. Το από πίσω:
Πάμε στις εντυπώσεις. Πρώτα 180 χιλιόμετρα. Θα ξεκινήσω από την λειτουργία DNA (δήλαδή D και N επειδή το A θα αργήσω να το δοκιμάσω). Είναι σαν δύο διαφορετικά αυτοκίνητα. Στο n ελαφρύ τιμόνι, ομαλή ροπή/χαρτογράφηση, ήρεμο γκάζι, όλα κυλάνε ήρεμα και ήσυχα ώστε να κάνουν την μετακίνηση πιο ξεκούραστη. Στο d όμως δεν πρόκειται για μετακίνηση αλλά για ταξίδι: σκληραίνει το τιμόνι, αγριεύει η ροπή, αρχίζει να τραβάει σχετικά απότομα το πάτημα στο γκάζι, φαίνεται η ένδειξη της τουρμπίνας που φουσκώνει στην οθόνη και τέλος πάντων καταλαβαίνεις πως υπάρχουν αρκετά άλογα έτοιμα για την ευχαρίστησή σου.
Ως δεύτερο σημείο θέλω να σταθώ στα φρένα. 4πίστονα πάνω σε 330 δίσκους σε ελαστικό πέλματος 225mm. Νόμιζα ότι πατώντας τα θα χτυπούσα στο τζάμι. Τρεις λέξεις: ρυθμίσιμα, ρυθμίσιμα, ρυθμίσιμα. Πατάς λίγο φρενάρεις λίγο, πατάς λίγο παραπάνω φρενάρεις λίγο παραπάνω. Νιώθεις πως υπάρχουν πολλά επίπεδα φρεναρίσματος αναλόγως το κέφι σου. Τέρμα δεν το έχω πατήσει, στρώσιμο είμαι ακόμα και δεν θέλω να κάνω πολλά απότομα πράγματα. Πάντως σε μία στιγμή που βγήκα από την Αττική οδό και χρειάστηκε να φρενάρω εντελώς (επειδή νόμιζα πως είχα σχεδόν σταματήσει) 60km-0km τα φρένα ήταν θεαματικά. Περισσότερο για την ταχύτητα αργότερα.
Εσωτερικό. Ναι! Ωραίο. Όμορφο. Δεν καταλαβαίνω γιατί είχα διαβάσει για σκληρά/φθηνά πλαστικά σε σημεία. Τα αναζητούσα αυτά τα σημεία. Έχεις μια πολύ ωραία αίσθηση κοιτώντας παντού. Θα σταθώ στο υποβραχιόνιο. Με τα μέσου όρου χέρια που έχω το δεξί κάθεται ιδανικά ώστε να αλλάζει ταχύτητες ξεκούραστα. Χειρόφρενο, άβολα/παράξενα κάτω από το υποβραχιόνιο – ευτυχώς που δεν χρειάζεται πολλές φορές. Αλλά αλλαγή ταχυτήτων σε συνδυασμό με το πολύ ακριβές εξάρι κιβώτιο είναι διασκεδαστική. Στο νορμάλ mode του DNA συνέχεια μου λέει να ανεβάζω ταχύτητα (gear shift indicator) και εγώ διαφωνώ και του φωνάζω. Μικρές λεπτομέρειες ανακαλύπτω σιγά σιγά όπως την διαφορετική δεξιά πλευρά του κεντρικού τούνελ των ταχυτήτων από την αριστερή.
Ταχύτητα τώρα. Το αυτοκίνητο που αντικαταστήθηκε (145 1.4TS 103hp) ήταν σαφέστατα ασθενέστερο/παλαιότερο. Η διαφορά βέβαια με εξέπληξε. Μαζεύει χιλιόμετρα πολύ εύκολα και δεν είναι μόνο τα 170 άλογα αλλά και η ηχομόνωση/κατασκευή/κράτημα. Μια που είναι στρώσιμο σκέφτηκα να μην πάω και πάνω από 4 χιλιάδες στροφές στην Αττική οδό, αλλά αναγκάστηκα να κόψω αρκετά καθώς με 6 συνειδητοποίησα πως πήγαινα με 160 km. Cruise control λοιπόν και 120 km. Χαλαρά (διαβάζεται με βαθύ λάμδα, Θεσσαλονικιώτικο). Δύο τρία παιχνίδια σε μια σχεδόν άδεια Αττική οδό και έξοδος. Βγαίνοντας από την Αττική οδό φρέναρα στο κόκκινο φανάρι και σχεδόν τσούλησα μέχρι το τελευταίο αυτοκίνητο της ουράς.* Όχι ακόμα πλησιάζει το αυτοκίνητο. Καλά με πόσο πηγαίνω; Πόσο; 60Km/h? ΦΡΕΝΟ!* Για φρένα, βλέπε επάνω.
Το αυτοκίνητο φαίνεται πολύ «δεμένο» και περνάει πάνω από ανωμαλίες δίχως επεισόδια. Να σημειώσω βέβαια πως έχω την στάνταρ (comfort) ανάρτηση και όχι την sport. Ξεκούραστο, ταξιδιάρικο.
Τέλος θα σταθώ στις 5 πόρτες του αυτοκινήτου. Αν υπήρχε η επιλογή θα το έπαιρνα τρίπορτο όπως τα δύο προηγούμενα αμάξια μου. Αλλά 3 ημέρες τώρα εκπλήσσομαι θετικά από την πρακτικότητα των 5 πορτών. Ακόμα και μια τσάντα να αφήσεις όλα γίνονται με άνεση. Ο -πατέρας δυο παιδιών- συνάδελφός μου εκφράστηκε θετικά για τα 350 λίτρα χωρητικότητας στο πορτ-μπαγκάζ, αλλά δεν μπορώ να πω πως συμμερίστηκα τον πόνο του.
Ελπίζω να έδωσα μια πρώτη εντύπωση. Για αρνητικά θα πρέπει να περιμένετε να φύγει ο έρωτας.
-
καλοτάξιδη
-
Af9pk καλοτάξιδη και απροβλημάτιστη
-
Έχουμε μήπως κανένα τιμοκατάλογο απο τα linea accessori για την ιουλιέτα ΟΕΟ ? εστω και τον ιταλικό ?
κανα PDF ??? ΤΙΜΕΣ ΤΙΜΕΣ....το TCT πότε το περιμένουμε ????
-
Af9pk καλα χιλιομετρα!!
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Η δικαίωση του Bravo..........
Πλακα -πλακα ας μου πει καποιος τι παραπανω εχει η Τζουλιετα απο τα υπολοιπα του γκρουπ!Εκτος απο την ομορφια που ειναι καθαρα θεμα υποκειμενικο!
- το καλυτερο πλαισιο σε αυτοκινητο παραγωγης ανεξαρτητου κλασης, απο πλευρας παθητικης ασφαλειας.
Προσφατα αποτελεσματα σε κρασ τεστ βγηκε καλυτερη η απο την 5αρα, σου λεει κατι?
2)τιμονι ηλεκτρικο μεν, διπλου πινιον που εισαγει νεα δεδομενα στα ηλεκτρικα τιμονια, οσο αφορα αισθηση-πληροφορηση
3)αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων (αλουμινιου) σε σχεση με τον ημιακαμπτο αξονα του ανταγωνισμου (εσωτερικου και στην πλειονοτητα του εξωτερικου)
4)φρενα τετραπιστονα by brembo.... - εσωτερικο που συνδιαζει ρετρο στοιχεια με οτι απαιτειται ωστε ενα συγχρονο αυτοκινητο του σημερα να θεωρειται ανταγωνιστικο
- κινητηρες τεχνολογιας multiair ενω ο ανταγωνισμος (εσωτερικος) ειναι ακομη με τους t-jet
καλυτερα να υπαρχει επαρκης πληροφορηση προτου εκφερουμε γνωμη αποπροσανατολιζοντας τους υπολοιπους με την ημιμαθεια-αγνοια μας.......
- το καλυτερο πλαισιο σε αυτοκινητο παραγωγης ανεξαρτητου κλασης, απο πλευρας παθητικης ασφαλειας.
-
Τεχνολογία ανάλογη με το multiair έχουν εδώ και χρόνια πολλοί κινητήρες της BMW και BMW/PSA.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τεχνολογία ανάλογη με το multiair έχουν εδώ και χρόνια πολλοί κινητήρες της BMW και BMW/PSA.ΠΟΛΥ πιο εξελιγμένο και πολύπλοκο το Miltiair. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης, είναι επαναστατική τεχνολογία.
-
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
- το καλυτερο πλαισιο σε αυτοκινητο παραγωγης ανεξαρτητου κλασης, απο πλευρας παθητικης ασφαλειας.
Προσφατα αποτελεσματα σε κρασ τεστ βγηκε καλυτερη η απο την 5αρα, σου λεει κατι?
Η 5αρα δεν είχε επικριθεί επειδή έβγαζε 4 αστέρια όταν όλοι έβγαζαν 5;
- το καλυτερο πλαισιο σε αυτοκινητο παραγωγης ανεξαρτητου κλασης, απο πλευρας παθητικης ασφαλειας.
-
αναφερομαι στην νεα 5αρα..
-
Να περιμένουμε και καμιά 500αρου στο service? 300-400 κοστίζει το πιο ποταπό Bravo
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Να περιμένουμε και καμιά 500αρου στο service? 300-400 κοστίζει το πιο ποταπό Bravo250,00€ για την Ακρίβεια....
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Να περιμένουμε και καμιά 500αρου στο service? 300-400 κοστίζει το πιο ποταπό Bravo
250,00€ για την Ακρίβεια....
Άσε να πειράξουμε και λίγο ντε...
Alfa Romeo Giulietta