Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Οι κάτοχοι Alfa Romeo Giulietta μάλλον δεν προτιμούν το 4tf , μόνο φωτογραφίες βλέπουμε
Εντάξει , διαβάζουμε ενίοτε και αψιμαχίες μη κατόχων.
Ως κάτοχος δεν γράφω παρά ελάχιστα στο θέμα αυτό καθότι με ενδιαφέρει να μοιράζομαι τις εμπειρίες μου με άλλους κατόχους του ιδίου αυτοκινήτου και όχι να συμμετέχω σε αέναες δυνητικές αψιμαχίες.
Όταν μαζευτεί μια κρίσιμη μάζα κατόχων στο 4tf, ώστε να μπορούμε να μιλάμε ανενόχλητα για μοκέτες ή πεντάλ χωρίς να πετάγονται άλλοι είτε αναφέροντας συγκρίσεις με τρίτα αυτοκίνητα είτε υπονοώντας την αλλοτρίωση των κατόχων alfa romeo που κάποτε ενδιαφερόντουσαν για διπλά καρμπυρατέρ και γωνίες camber, τότε θα γράφω περισσότερο.
Κρισιμη μαζα δε θα μαζευτει ποτε και εδω μεσα δεν ειναι αλφιστι, θα τρως στη μαπα και τους μη κατοχους
Οποτε αν εχεις σαν κατοχος να πεις κατι απο πρωτο χερι ωστε να μαθουμε και οι υπολοιποι 2-3 πραγματακια παραπανω καλως , τα υπολοιπα νομιζω οτι ειναι περιττα
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Ρώτησε ό,τι θέλεις και θα σου απαντήσω. Α, μπορείς να δεις και παλιότερες δημοσιεύσεις μου σε αυτό το θέμα.
Σέρβις: σε 4 μήνες που θα κλείσω χρόνο θα αλλάξω λάδια, τα οποία μάλιστα θα προμηθευτώ μόνος μου. Τι άλλο να πω επί τούτου;
Κατανάλωση: πολύ ικανοποιημένος. Σε συνθήκες πόλης που κινούμαι σε μικρές διαδρομές βλέπω 10λτ/100κμ, αν και αυτό δεν λέει τίποτα από μόνο του. Το εντυπωσιακό είναι πως έχω χαμηλότερη κατανάλωση από το προηγούμενο αυτοκίνητό μου στις ίδιες συνθήκες και ας έχει το τωρινό 70 άλογα παραπάνω. Σε ταξίδι - εκπληκτική: Χαλάνδρι (κοντά στην αττική οδό) -> Κιάτο 7.9 lt/100km με cruise control στα 130-140 ανάλογα την κίνηση και μικροπροσπεράσεις με περισσότερα
Κιάτο -> Χαλάνδρι 6.9 lt/100km με χαλαρή/αργή οδήγηση λόγω κίνησης.
Τα δύο πράγματα που μου αρέσουν περισσότερο είναι η απόκριση του κινητήρα στο dynamic και τα φρένα. Π.χ. στην άνω βολτίτσα βρέθηκα πίσω από μια νταλίκα με 110 χαω και χωρίς να το καταλάβω έφτασα τα 160 μετά την προσπέρασή της. Στα φρένα έχω βάλει τα έξτρα τετραπίστονα brembo με 330 δίσκους (μόλις 410 ευρώ!) και έχω αποκτήσει φοβερή αίσθηση και αποτελεσματικότητα στο φρενάρισμα - φρενάρει χωρίς κανένα δράμα.
Στα αρνητικά, τα μικροπροβλήματα νεότητας. Βέβαια την παρήγγειλα πριν καν έρθουν τα test drive οπότε ήταν από τα πρώτα που παραδόθηκαν (τέλη Ιουλίου 2010). Το οριζόντιο ντουλαπάκι εξαρχής δεν άνοιγε καλά και αλλάχθηκε αμέσως (δύο επισκέψεις στο συνεργείο, μια για την διάγνωση και δεύτερη όταν ήρθε το ανταλλακτικό από την Ιταλία). Η τάπα της βενζίνης κόλλαγε λίγο (μια επίσκεψη στο συνεργείο). Τώρα θέλω να πάω για έναν μικρό τριγμό από τις αναρτήσεις. Συμφωνώ, όλα ήσσονος σημασίας, αλλά χρειάζεται να κλέβω χρόνο πριν πάω στην δουλειά. Φαντάζομαι βέβαια πως πια θα έχουν λυθεί τέτοια μικροπροβλήματα.
Α, ένα ακόμη αρνητικό -ίσως όλης της κατηγορίας- η περιφερειακή ορατότητα. Το αναφέρω ως αρνητικό καθώς πρόσφατα οδήγησα Honda Jazz και μετά από αυτό όλα μου φαίνονται κλειστοφοβικά.
Σαν αυτοκίνητο το νιώθω πλήρες. Έχω βέβαια κάνει και τρεις 'βελτιώσεις' που συστήνω ανεπιφύλακτα:
Φιμέ:
Θήκη πορτ μπαγκάζ:
Πατάκια lineaccessori: