-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Με παρεξηγησες, δεν ειπα οτι με ενοχλησε η κορνα -σε πολλους 'οδηγους' θα επρεπε να ειναι κατω απ'το καθισμα!! - αλλα ειχα διαβασει στα 'μελλοντικα μονελα' που λεγατε πως μαλλον θα εχει την κορνα ΚΑΙ στο τιμονι, οποτε μου εκανε εντυπωση που το διαβασα αυτο...Εχω την εντύπωση ότι την ίδια 'ιδιοτροπία' με την κόρνα υπάρχει και στο Sandero και στο Logan οπότε ... περνάνε στα ψιλά!!!
Το λεβιεδάκι πάντω που έχει (με την κόρνα) σε εμφανιση είναι ίδιο με το λεβιεδάκι που είχε το Megane μου του 2000 και στο κουμπί είχε το trip computer και περιστροφικά τους υαλοκαθαριστήρες (μπρος/πίσω).
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Εχω την εντύπωση ότι την ίδια 'ιδιοτροπία' με την κόρνα υπάρχει και στο Sandero και στο Logan ...
Ναι
-
Εγω παντως που ειχα στην κατοχη μου ενα εταιρικο Renault Kangoo και ειχε την κορνα στο πλαϊ στο χειριστηριο των φώτων μια χαρα με βολευε και ποτε δεν αντιμετώπισα το παραμικρο προβλημα
-
Η κορνα εκει ειναι και σε πολλα psa οπως και τη zx..Τη βρισκω απειρως βολικοτερη απο τη κλασσικη θεση πανω στον αεροσακο που την εχει και η xantia II...Δε χρειαζεται να παιρνεις τα χερια σου απο το τιμονι..
-
Και ομως ισως ακραιο αλλα πιστευω εχει εργονομικο προβλημα οταν στρίβεις και θελεις να κορναρεις πανω στην στροφη... κατι που σε κανει να την ψαχνεις η αν δεν εχεις πειρα στο αυτοκινητο πατας με δυναμη την κορνα καθως την ψαχνεις σε εκτακτη αναγκη στο χειριστήριο του φλας με τον φοβο του ''τραυματισμο'' του χειριστηρίου
-
Συμφωνω αλλα η κορνα ειναι για εκτακτες καταστασεις... τωρα πανω σε στροφη δε νομιζω να προλαβεις ΚΑΙ να πατησεις κορνα αφου θα εχεις πολυ λιγοτερο χρονο να δεις το εμποδιο οποτε ο χρονος που μενει ειναι μονο για τον ελιγμο... δεν ειμαι σιγουρος ευτυχως δε μου εχει τυχει να χρειαστει κατι τετοιο και σε κανεναν σας ευχομαι!!
-
Αμα τυχει τιποτα πανω σε στροφη με πολλα κτλπ το τελευταιο που σκεφτεσαι ειναι η κορνα.. να σωσεις το τομαρι σου ακαριαια προσπαθεις..
-
Το θέμα με την κόρνα σε ορισμένα γαλλικά είναι πεπλεγμένο. Πράγματι, θεωρητικώς τουλάχιστον, ίσως είναι εργονομικότερο και πιο ασφαλές να είναι σε λεβιεδάκι στην κολώνα του τιμονιού αντί πάνω στο τιμόνι, ΑΛΛΑ υπάρχει ένα μεγάλο αλλά.
Η συντριπτική πλειοψηφία των υπολοίπων αυτοκινήτων, οιασδήποτε προέλευσης, έχει την κόρνα στο τιμόνι, είτε στο κέντρο, είτε στα άκρα των ακτίνων του τιμονιού.
Αποτέλεσμα είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών στις έκτακτες περιπτώσεις που την χρειάζονται, ψάχνουν να την βρουν πάνω στο τιμόνι και όχι στο λεβιεδάκι. Μόνο κάποιοι που οδογούν αποκλειστικά τέτοια αυτοκίνητα έχουν συνηθίσει σε κάθε περίπτωση να την έχουν στο λεβιέ και δεν ψαρώνουν.
Άποψή μου, ή να υπάρχει και σε λεβιέ και στο τιμόνι για να καλύπτονται όλες οι περιπτώσεις, ή να υπάρχει δυνατότητα με την παραγγελία να καθορίζει ο ιδιοκτήτης από πριν που θέλει την κόρνα.
Εγώ προσωπικά με νοικιάρικο γαλλικό κόντεψα να σκοτωθώ στην Κρήτη από απρόσεκτο οδηγό που πήγε να βγει σε μια διασταύρωση, γιατί έψαχνα ενστικτωδώς την κόρνα στο τιμόνι ενώ αυτή ήταν στο λεβιέ και δεν μπόρεσα να κορνάρω έγκαιρα. -
Άντε, αφού θα ασχοληθούμε με τη κόρνα ας πω και εγώ την άποψή μου...
Δεν θεωρώ βολική τη θέση της κόρνας πάνω στο τιμόνι για τους παρακάτω λόγους:
-
Όσες κόρνες έχω δει πάνω στο τιμόνι θέλει μαεστρία και δύναμη για να λειτουργήσουν. Πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να ξεκινώ 'μπουνίδια' για να πατήσω την κόρνα.
-
Η κόρνα πάνω στο τιμόνι είναι δέλεαρ για τον συνοδηγό ειδικά αν είναι γυναίκα. Κάποια στιγμή μία τύπισσα (καλοκαίρι σε θάλασσα) πήρε την πρωτοβουλία και άπλωσε τη χερούκλα της να πατήσει την κόρνα την ώρα που οδηγούσα...
-
Έχω δει τιμόνια με δέρμα που έχει ξεφτίσει στα σημεία που είναι η κόρνα όπως επίσης και το χρώμα που έχει αλλοιωθεί. Επίσης έχω δει τιμόνια πολλά που στα 2 σημεία που είναι η κόρνα έχει σκιστεί η 'δερματίνη, βινύλιο'
-
Και τέλος είχε πέσει στα χέρια μου ένα επαγγελματικό astra g που δεν δούλευε η κόρνα στο τιμόνι. Με τη χρήση τα είχαν φτύσει οι διακόπτες της κόρνας.
Έπρεπε να αλλαχθεί όλο το τιμόνι (τιμόνι με αερόσακο). Κόστος τεράστιο. Αν ήταν η κόρνα απλά στον αριστερό πολυδιακόπτη ή ανεξάρτητος βραχιόνας τότε σίγουρα το κόστος θα ήταν μικρότερο.
Για μένα τελικά είναι θετικότατο που το Duster έχει ανεξάρτητο διακόπτη κόρνας...
υ.γ. είναι που δεν ασχολούμαι εγώ με τις κόρνες, αλλά με την ουσία...
-
-
USB να έχει και οι κινητήρες, οι αναρτήσεις, τα φρένα, τα τιμόνια και οι κόρνες δεν μας ενδιαφέρουν...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
USB να έχει και οι κινητήρες, οι αναρτήσεις, τα φρένα, τα τιμόνια και οι κόρνες δεν μας ενδιαφέρουν...Aν δεν έχει μαλακό πλαστικούλι στο ταμπλώ και 'πιοτική' συναρμογή δεν πρόκειται να πουλήσει τίποτα θέλουμε premiumοσύνη λέμε!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
USB να έχει και οι κινητήρες, οι αναρτήσεις, τα φρένα, τα τιμόνια και οι κόρνες δεν μας ενδιαφέρουν...+1 ...
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Aν δεν έχει μαλακό πλαστικούλι στο ταμπλώ και 'πιοτική' συναρμογή δεν πρόκειται να πουλήσει τίποτα θέλουμε premiumοσύνη λέμε!!!
Γιατί είναι τόσο δημοφιλής η ειρωνική αυτή στάση? Εγώ ναι θέλω και καλά υλικά στο ταμπλό και ποιοτική συναρμογή, ειδικά αν χρεώνομαι ανάλογα.
Εσύ δεν έδωσες σημασία σε τέτοια ποταπά θέματα όταν αγόραζες αυτοκίνητο?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Aν δεν έχει μαλακό πλαστικούλι στο ταμπλώ και 'πιοτική' συναρμογή δεν πρόκειται να πουλήσει τίποτα θέλουμε premiumοσύνη λέμε!!!
Γιατί είναι τόσο δημοφιλής η ειρωνική αυτή στάση? Εγώ ναι θέλω και καλά υλικά στο ταμπλό και ποιοτική συναρμογή, ειδικά αν χρεώνομαι ανάλογα.
Εσύ δεν έδωσες σημασία σε τέτοια ποταπά θέματα όταν αγόραζες αυτοκίνητο?
Ποτέ.
Άλλα στοιχεία ήταν στις προτεραιότητές μου.
Αγοράζοντας ένα Duster δεν θα με απασχολούσε η ύπαρξη μαλακού πλαστικού στο ταμπλώ , αλλά αν το ύψος του πατώματος είναι αρκετό ώστε να περνάω από νεροφαγώματα χωρίς να βρίσκω κάτω.
Θα εξέταζα τι κάνει η τετρακίνησή του.
Οχι αν θα έχει διακοσμητικό φιλέτο με απομίμηση ελιάς στην κεντρική κονσόλα.
Πόσο μάλλον όταν θα πλήρωνα και πολύ λιγότερα σε σχέση με κάποια άλλα μοντέλα.
Γούστο , ιδιαιτερότητα , βίτσιο -όπως θέλεις πες το- αλλά αυτά είναι προσωπικές προτιμήσεις.
Δηλαδή σε έναν κακό χωματόδρομο με κλίση και χαλίκι , ο οδηγός ψάχνει με το μάτι του τι κάνει το πλαστικό? -μαλακό ή μη-...δεν νομίζω.
Εκτός και αν δεν πατήσει ποτέ εκεί και απλά θέλει να ανεβαίνει πεζοδρόμια.
Είχα ένα 3πορτο RAV4 πρώτης γενιάς , το ότι είχε δερμάτινο σαλόνι μάλλον μειονέκτημα ήταν! -
Γενικως...
ΑΜΑΞΙΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΛΟΝΙΑ.
Ας τριζει το συμπαν αρκει να στριβει ,φρεναρει κτλπ καλυτερα. Οποιος δε το καταλαβαινει εχει μπει στο τρυπακι του μαρκετινγκ... -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Γενικως...ΑΜΑΞΙΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΛΟΝΙΑ.
Ας τριζει το συμπαν αρκει να στριβει ,φρεναρει κτλπ καλυτερα. Οποιος δε το καταλαβαινει εχει μπει στο τρυπακι του μαρκετινγκ...Ναι αλλα εγώ που τα έχω όλα;
(ας ψωνιστώ και εγώ μια φορά ε; )
-
http://www.youtube.com/watch?v=OviAkdcDxaI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=lwi-49nhICM&feature=related
Πολύ το συμπαθώ.....και χωρίς μαλακά πλαστικά! -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=OviAkdcDxaI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=lwi-49nhICM&feature=related
Πολύ το συμπαθώ.....και χωρίς μαλακά πλαστικά!θα το αγορασει ο στρατος..
-
Τα SUV είναι αμάξια για χόμπι και όχι status symbol και έτσι θα έπρεπε να αντιμετοπίζονται. Γουστάρω βρομιά λάσπη κατσάβραχα; Αγοράζω ένα SUV που θα μπορεί να πηγαίνει εκεί με άνεση και ικανότητα. Τώρα αν είναι μαλακά ή σκληρά τα πλαστικά του ή ξερω γω δεν έχει ποτηροθήκες με γούνινη επένδυση δεν έχουν ιδιαίτερο ρόλο. Πιο σημαντικό είναι να έχει μια αξιοπρεπή ενεργητική και παθητική ασφάλεια. Το Dacia οπως είδα κ στα βίντεο είναι πολύ καλό στα εκτός δρόμου. Οποιαδήποτε άλλη προσεγγιση για τα SUV την θεωρώ λάθος.
-
http://www.youtube.com/watch?v=j0em9g5a178
Ποιο είναι πιο 'τίμιο' αυτοκίνητο?
Dacia Duster