Το θέμα με την κόρνα σε ορισμένα γαλλικά είναι πεπλεγμένο. Πράγματι, θεωρητικώς τουλάχιστον, ίσως είναι εργονομικότερο και πιο ασφαλές να είναι σε λεβιεδάκι στην κολώνα του τιμονιού αντί πάνω στο τιμόνι, ΑΛΛΑ υπάρχει ένα μεγάλο αλλά.
Η συντριπτική πλειοψηφία των υπολοίπων αυτοκινήτων, οιασδήποτε προέλευσης, έχει την κόρνα στο τιμόνι, είτε στο κέντρο, είτε στα άκρα των ακτίνων του τιμονιού.
Αποτέλεσμα είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών στις έκτακτες περιπτώσεις που την χρειάζονται, ψάχνουν να την βρουν πάνω στο τιμόνι και όχι στο λεβιεδάκι. Μόνο κάποιοι που οδογούν αποκλειστικά τέτοια αυτοκίνητα έχουν συνηθίσει σε κάθε περίπτωση να την έχουν στο λεβιέ και δεν ψαρώνουν.
Άποψή μου, ή να υπάρχει και σε λεβιέ και στο τιμόνι για να καλύπτονται όλες οι περιπτώσεις, ή να υπάρχει δυνατότητα με την παραγγελία να καθορίζει ο ιδιοκτήτης από πριν που θέλει την κόρνα.
Εγώ προσωπικά με νοικιάρικο γαλλικό κόντεψα να σκοτωθώ στην Κρήτη από απρόσεκτο οδηγό που πήγε να βγει σε μια διασταύρωση, γιατί έψαχνα ενστικτωδώς την κόρνα στο τιμόνι ενώ αυτή ήταν στο λεβιέ και δεν μπόρεσα να κορνάρω έγκαιρα.