Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσα χιλιόμετρα έχει το μεταχειρισμένο?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πόσα χιλιόμετρα έχει το μεταχειρισμένο?
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 8 / 9
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    90
    175
    1296
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • xenos
      xenos last edited by

      Ο χρήστης Drosxo έγραψε:

      Υπάρχει μεταχειρισμένο σε μάντρα που να μην έχουν πειραχτει τα χιλιόμετρα?

      Μαλλον εννοειτε αυτο που οδηγαει ο μαντρας ;

      Και εμένα μόνο εκεί πήγε το μυαλό μου...

      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Ο μαντράς βγάζει τη φύσα του πινακα οργάνων και δέν γράφει χιλιόμετρα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          s3 last edited by

          Λοιπον κρατηθειτε!
          Ο πατερας του κουμπαρου μου ειναι γιατρος
          Εχει μια Αλφα 156 του 10/2003!
          Την κινει μονο ιατρειο-σπιτι, και οχι καθε μερα.
          Λοιπον το αυτοκινητο εδω και 6 χρονια εχει γραψει 6.000 χλμ!
          Τωρα θελει να το πουλησει, μιλαμε για τρελη ευκαιρια!Αλλα φοβαμαι πως κανεις δεν θα τον πιστεψει οτι εχει μονο 6.000 χλμ.
          Οποτε για να το πουλησει θα πρεπει να γυρισει ταχλμ αλλα προς τα πανω..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wannabe last edited by

            λάδια άλλαζε κάθε χρόνο? ιμάντες έχει κάνει το σέρβις στα 5 χρόνια? τα χλμ είναι λίγα αλλά το πόσο είνια ευκαιρία παίζεται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              s3 last edited by

              Λαδια ναι αλλαζει καθε χρονο!
              Μια φορα εχει μεινει και απο μπαταρια.
              Α, και τα λαστιχα ειναι πλεον ξεραμενα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • xenos
                xenos last edited by

                Φαντάζομαι αν λεχει τη λογική του μέσου Έλληνα θα πει, πόσο έκανε καινουριο? Χ ευρώ? Άρα για τα 6κ χλμ τιμή = Χ -15% +5% (επειδή είναι άλφα)

                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  s3 last edited by

                  Ο χρήστης xenos έγραψε:
                  Φαντάζομαι αν λεχει τη λογική του μέσου Έλληνα θα πει, πόσο έκανε καινουριο? Χ ευρώ? Άρα για τα 6κ χλμ τιμή = Χ -15% +5% (επειδή είναι άλφα)

                  Mπα ειναι λογικος ανθρωπος.
                  Εξαλου η τιμη καθοριζεαται και απο τα χρονια που εχουν περασει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bladeskiller last edited by

                    Λοιπόν για να γίνει αντιληπτό ότι και οι ιδιώτες έχουν 'ξυπνήσει' και πάνε τα κοντέρ για πείραγμα και ότι το τελευταίο πράγμα που πρέπει να κοιτάμε σε ένα μεταχειρισμένο είναι το οδόμετρο, διαβάστε λίγο αυτό.
                    Αμάξι του 2003 αγορασμένο από αντιπροσωπεία αυτό το μήνα σε άριστη ομολογουμένως κατάσταση, γράφει στο οδόμετρο 92000 χιλιόμετρα (στρογγυλεύω τα νούμερα γιατί το ακριβές ποσό δεν έχει και μεγάλη σημασία). Στο δελτίο ελέγχου του ΚΤΕΟ, με ημερομηνία ΜΑΙΟΣ 2008, η χιλιομετρική ένδειξη είναι 97000 χλμ!!! Δηλαδή το κοντέρ σίγουρα πειράχτηκε ,εκτός κι αν το αμάξι από τότε πήγαινε με την όπισθεν. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι, το πείραγμα έγινε μόνο με πρωτοβουλία της αντιπροσωπείας όταν το αμάξι βγήκε για πούλημα. Ναι αλλά η ιστορία δεν τελειώνει εδώ. Στην πόρτα του οδηγού ,υπήρχε ένα μικρό αυτοκόλλητο, που τελικά ήταν από εκείνα, που κολλούν μερικοί για να διαβάζουν τις αλλαγές λαδιών. Εκεί λοιπόν υπάρχει ημερομηνία αλλαγής ΜΑΡΤΙΟΣ 2008 με χιλιομετρική ένδειξη 106000χλμ!!! . Δηλαδή από το Μάρτιο μέχρι το Μάιο ,το αμάξι πήγαινε πάλι με την όπισθεν. Επειδή δεν φαντάζομαι το ΚΤΕΟ να έκανε λάθος κι επειδή το αμάξι τότε ήταν προφανώς στα χέρια του παλιού ιδιοκτήτη του ,μάλλον λίγο πριν περάσει ΚΤΕΟ πείραξε το κοντέρ, με δική του πρωτοβουλία, με σκοπό να φαίνεται στη μεταπώληση ότι έχει κάνει λιγότερα από 100000 επειδή προφανώς είχε σκοπό να το αλλάξει.
                    Γιαυτό όταν αγοράζετε μεταχειρισμένο, να κοιτάτε αν το αμάξι είναι σε καλή μηχανική κατάσταση κι αφήστε τι γράφει το οδόμετρο γιατί είναι αμαρτωλή ιστορία.

                    Φιλικά Κώστας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kalmik last edited by

                      Aπό σημερινή αγγελία σε πολύ γνωστό forum.

                      '...Διάφορα. Eχεις συνεργειο αυτοκινητων...κοιτα εδω
                      φιλος με συνεργειο αυτοκινητων
                      φευγει america.....και δεινει σε λιωμα τιμη
                      2-3 φτηνα διαγνωστικα....για group vag αμαξια
                      με ικανοτητα αναγνωρισης βλαβης....ακομη και σε αμαξια 2009 μοντελο
                      υπαρχουν και 2 εργαλεια επισκευης χιλιομετρων κατραν
                      για group vag και fiat
                      για περισοτερα pm '

                      AΥΤΑ για όσους αναρωτιούνται αν είναι γνήσια τα χλμ. στα αυτοκίνητα στις μάντρες μτχ. και σε αρκετούς ιδιώτες, θάλεγα.
                      Τα μάτια σας δεκατέσσερα όταν αγοράζετε μτχ.
                      Όλα αυτά θα συμβαίνουν στην Ελλαδάμπουε όσο δεν έχουμε κράτος (στην Γερμανία είναι ποινικό αδίκημα να πειράξεις χιλιομετρητή)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Οικογενειακος μας φιλος εχει Audi 80 του 1989 με 35.000χλμ καινουργιο το ειχε παρει αλλα δεν το πολυμετακινει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          peterpan last edited by

                          Ο χρήστης bladeskiller έγραψε:
                          Λοιπόν για να γίνει αντιληπτό ότι και οι ιδιώτες έχουν 'ξυπνήσει' και πάνε τα κοντέρ για πείραγμα και ότι το τελευταίο πράγμα που πρέπει να κοιτάμε σε ένα μεταχειρισμένο είναι το οδόμετρο, διαβάστε λίγο αυτό.
                          Αμάξι του 2003 αγορασμένο από αντιπροσωπεία αυτό το μήνα σε άριστη ομολογουμένως κατάσταση, γράφει στο οδόμετρο 92000 χιλιόμετρα (στρογγυλεύω τα νούμερα γιατί το ακριβές ποσό δεν έχει και μεγάλη σημασία). Στο δελτίο ελέγχου του ΚΤΕΟ, με ημερομηνία ΜΑΙΟΣ 2008, η χιλιομετρική ένδειξη είναι 97000 χλμ!!! Δηλαδή το κοντέρ σίγουρα πειράχτηκε ,εκτός κι αν το αμάξι από τότε πήγαινε με την όπισθεν. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι, το πείραγμα έγινε μόνο με πρωτοβουλία της αντιπροσωπείας όταν το αμάξι βγήκε για πούλημα. Ναι αλλά η ιστορία δεν τελειώνει εδώ. Στην πόρτα του οδηγού ,υπήρχε ένα μικρό αυτοκόλλητο, που τελικά ήταν από εκείνα, που κολλούν μερικοί για να διαβάζουν τις αλλαγές λαδιών. Εκεί λοιπόν υπάρχει ημερομηνία αλλαγής ΜΑΡΤΙΟΣ 2008 με χιλιομετρική ένδειξη 106000χλμ!!! . Δηλαδή από το Μάρτιο μέχρι το Μάιο ,το αμάξι πήγαινε πάλι με την όπισθεν. Επειδή δεν φαντάζομαι το ΚΤΕΟ να έκανε λάθος κι επειδή το αμάξι τότε ήταν προφανώς στα χέρια του παλιού ιδιοκτήτη του ,μάλλον λίγο πριν περάσει ΚΤΕΟ πείραξε το κοντέρ, με δική του πρωτοβουλία, με σκοπό να φαίνεται στη μεταπώληση ότι έχει κάνει λιγότερα από 100000 επειδή προφανώς είχε σκοπό να το αλλάξει.
                          Γιαυτό όταν αγοράζετε μεταχειρισμένο, να κοιτάτε αν το αμάξι είναι σε καλή μηχανική κατάσταση κι αφήστε τι γράφει το οδόμετρο γιατί είναι αμαρτωλή ιστορία.

                          Φιλικά Κώστας.

                          συνήθως στο χαρτάκι για το επόμενο σέρβις, αναφέρει τα χλμ στα οποία θα γίνει η αλλαγή, όχι τα χιλιόμετρα στα οποία αλλάχτηκαν τα λάδια. όπως κ την ημερομηνία. μήπως τα μπερδεύεις, ενώ τα πράγματα είναι πιο απλά?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            leonp last edited by

                            Σιγά μη πείραξαν το κοντέρ για να πάνε από τα 106.000 στα 92.000 χλμ.
                            Να έλεγε το κοντέρ 52.000 να πεις ότι το πείραξαν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nek last edited by

                              Εγω αναρωτιεμαι πόσο καλό ψαξιμο κάνουν οι ματραδες και βρίσκουν επαγγελματικα αυτοκινητα 5ετιας++ απο Γερμανια με λιγότερα απο 100.000 χιλιομετρα και πολλες φορες κοντά στα μισα!
                              Εγω γιατι δεν βρίσκω πουθενα ΄τετοιες ευκαιρίες? Μόνο αυτοι πετυχαινουν γιαγιαδες ή πωλητες παπουτσιων που πηγαινα σπίτι-μαγαζι-σπιτι!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                caveman_ last edited by

                                Παιχνιδάκι πλέον!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tsargy last edited by

                                  Υπάρχουν κάποιοι κώδικες, όπου μπορείς να βγάλεις κάποια συμπεράσματα. Με λίγα λόγια, υπάρχουν κάποια πράγματα στο αυτοκίνητο που στις 100κ χλμ παρουσιάζουν κάποια σημάδια φθοράς.
                                  Συνήθως, αν δω ότι κάποιο αυτοκίνητο γράφει 50κ χλμ παρατηρώ τα εξής:
                                  α) φθορά στεφάνης του βολάν
                                  β) φθορά μπίλιας λεβιέ ταχυτήτων
                                  γ) φθορά πενταλ, συμπλέκτη και φρένου (λαστιχάκια)
                                  δ) φθορά πλαινής στήριξης καθίσματος οδηγού
                                  ε) φθορά μοχλού ανοίγματις της πόρτας του οδηγού
                                  στ) σημάδια στους διακόπτες, φλας, φώτων, ηλ. παραθύρων r/cd, φθορά κλειδιου κλπ
                                  ζ) φθορά δισκόπλακας...αν είναι χωρίς φθορά, μας προβληματίζει, αν έχει έντονη φθορά, το ίδιο
                                  η) μία ματιά στον χώρο του κινητήρα (ο οποίος συνήθως είναι πλακωμένος με γυαλιστικό σπρέι) κοιτάμε ελαστικότητα κολάρων, κατάσταση ιμάντων δυναμό - κλιματισμού.
                                  Υπάρχει μία σειρά απο μικρολεπτομέρειες όπως: ημ/νία ελαστικών, έλεγχος για αλλαγμένα αμορτισέρ και την κατάστασή τους,αν η μπαταρία είναι της μαμάς του και τι ημ/νία λήξης έχει, αν είναι εμπορίου και πάλι την ημ/νία, κρυμμένα ταμπελάκια αλλάγής λαδιώ, μάρκα φίλτρου λαδιού.
                                  Αυτά τα συσσωρεύουμε , τα σταχυολογούμε και βγάζουμε τα συμπεράσματά μας.
                                  Παράδειγμα: Εντονη φθορά σταα δύο άκρα του τιμονιού (σημαίνει ότι οδηγεί το 2 παρα 10) αλλά και έντονη φθορά στον λεβιέ των ταχυτήτων (σημαίνει ότι οδηγεί με το ενα χέρι στο τιμόνι και το άλλο στον λεβιέ)...άρα για να έχει 50κ χλμ πρέπει να έχει 3 χέρια ή να κάνει την διαδρομή Ομόνοια-Πατήσια 25 φορές την ημέρα...

                                  ΥΓ Δεν θα αγόραζα αυτοκίνητο ποτέ με αλλαγμένες ή χτυπημένες και ισιωμένες πινακίδες κυκλοφορίας... Εκτός αν με έπειθε για τον λόγο που έγινε αυτό με ατράνταχτα επιχειρήματα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thednick last edited by

                                    Ο χρήστης tsargy έγραψε:

                                    ΥΓ Δεν θα αγόραζα αυτοκίνητο ποτέ με αλλαγμένες ή χτυπημένες και ισιωμένες πινακίδες κυκλοφορίας... Εκτός αν με έπειθε για τον λόγο που έγινε αυτό με ατράνταχτα επιχειρήματα...

                                    Υπάρχει αυτοκίνητο που να έχει παρκάρει έστω μια φορά μέσα σε πολή και να μην έχει αποκτήσει μετά χτυπημένη πινακίδα (πχ απο τον βιαστικό/ατζαμή/μεθυσμένο/ξανθιά που πάει να παρκάρει το μπροστά απο το αμάξι)? Βέβαια μερικα την έχουν κάπως προστατευμένη, αλλά σε άλλα ειναι το πρώτο σημειο στο οποίο βρίσκεις στο παρκάρισμα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      Επισης στις 147-156 αν την εφαγε αριστερα η πινακιδα την βγαζει λαδι..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tsargy last edited by

                                        Ο χρήστης thednick έγραψε:
                                        Υπάρχει αυτοκίνητο που να έχει παρκάρει έστω μια φορά μέσα σε πολή και να μην έχει αποκτήσει μετά χτυπημένη πινακίδα (πχ απο τον βιαστικό/ατζαμή/μεθυσμένο/ξανθιά που πάει να παρκάρει το μπροστά απο το αμάξι)? Βέβαια μερικα την έχουν κάπως προστατευμένη, αλλά σε άλλα ειναι το πρώτο σημειο στο οποίο βρίσκεις στο παρκάρισμα...

                                        Ίσως δεν ήμουν σαφής...δεν εννοώ με μικροχτυπήματα παρκαρίσματος, εννοώ να είναι χτυπημένη τόσο ώστε να μπει σφυράκι για να έρθει και μετά πινελάκι να διορθωθεί ό,τι λείπει...
                                        Είναι ένα καλό σημάδι για να αρχίσεις να ψάχνεις καλύτερα απο κάτω (ράμφη, μετώπη, γέφυρα κλπ)
                                        Τα χτυπηματάκια του παρκαρίσματος φαίνονται και δεν την τσαλακώνουν...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Αν έχει φάει τόσο γερή τράκα θα χρειάζεται καινούριες πινακίδες (άλλα νούμερα).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tsargy last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                            Αν έχει φάει τόσο γερή τράκα θα χρειάζεται καινούριες πινακίδες (άλλα νούμερα).

                                            Μα αυτό ακριβώς έγραφα πιο πάνω:

                                            ΥΓ Δεν θα αγόραζα αυτοκίνητο ποτέ με αλλαγμένες ή χτυπημένες και ισιωμένες πινακίδες κυκλοφορίας... Εκτός αν με έπειθε για τον λόγο που έγινε αυτό με ατράνταχτα επιχειρήματα...

                                            Επίσης αν έχουν αλλαχθεί, δεν μπορείς να βρεις αν συνέβη κάτι σοβαρό, απο τα αρχεία των ασφαλιτηκών εταιριών...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 8 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr