Ο χρήστης manosk έγραψε:
Η σχετικοποίηση της υπακοής στο νόμο λόγω της διαρκούς και ατιμώρητης παρανομίας κάποιων τρίτων (πολιτικών, δημ. λειτουργών, αστυνομικών, γειτόνων, πλούσιων κλπ) είναι απαράδεκτη.Αν πχ επειδή ο γείτονάς μου, που έχει 100 άκρες, χτίζει παράνομα σε δημόσια έκταση ή μπαζώνει με τα σκουπίδια της επιχείρησής του ένα ρέμα ή φέρνει λευκό κρέας από το ανατολικό μπλοκ ή δέρνει όποιον τον λοξοκοιτάξει ή καταλαμβάνει πεζοδρόμια με την AMG 666, αποφασίσω να χτίσω την πυλωτή μου, να πετάξω στο δρόμο τα σκουπίδια μου, να δείρω τον γέρο που ακούει δυνατά τηλεόραση, να διπλοπαρκάρω σε στενό κεντρικό δρόμο, θα έχω 'δίκιο'; Πού θα οδηγήσει αυτή η λογική, αφού αργά ή γρήγορα πολλοί θα με μιμηθούν; Ή είναι μάγκας κι έξυπνος όποιος εκμεταλλευτεί την έλλειψη επαρκών ελέγχων από το κράτος για να παρανομήσει εις βάρος των υπόλοιπων;
Μάλλον τα έχεις μπερδέψει τα πράγματα. ΑΛΛΟ είναι να παρανομεί ο κάθε πονηρήδης κι
ΑΛΛΟ ειναι να παρανομούν αυτοί που υποτίθεται ότι είναι διορισμένοι από την πολιτεία και έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να διαφυλάττουν το νόμο ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ. Το πρώτο είναι κάτι που συμβαίνει σε κάθε κοινωνία και γιαυτό υπάρχουν τα όργανα του νόμου για να προστατεύουν τον κόσμο απο τέτοια στοιχεία. Το δεύτερο όμως από τη στιγμή που τα κρούσματα ΔΕΝ είναι πλέον 'ελάχιστες εξαιρέσεις' αλλά κοντεύουν να γίνουν κανόνας είναι ΠΡΟΚΛΗΣΗ.
Οταν ο πολίτης διαπιστώνει ότι η διαφθορά έχει φτάσει μέχρι το κόκκαλο και οι νόμοι ισχύουν μόνο γιαυτούς που δεν έχουν το 'μαρούλι' για να τους αγοράσουν τότε αισθάνεται ανασφαλής .
Και βέβαια δεν δικαιολογείται να 'πετάει τα σκουπίδια του στο δρόμο' γιατί έτσι απλά κάνει κακό σε συνανθρώπους του και όχι στο σύστημα αλλά όταν για παράδειγμα μένει κάποιος σε κάποιο απομονωμένο μέρος και με δεδομένο ότι η αστυνομία θα φτάσει εκεί κατόπιν εορτής (αν παει κιόλας και δεν βρει δικαιολογία ότι δεν έχει περιπολικό) δεν θα κακίσω καθόλου αυτόν που θα πλακώσει στις αλατιές τον μπάτσο που θα τον ρωτήσει γιατί έχει όπλο παράνομα.
Τώρα αν είσαι μπάτσος και θίχτηκες δεν πειράζει, ΞΥΔΙ.