-
το thread πάντως το άνοιξε ο dstou γιατί γενικά υπάρχει ένα θέμα υπέρ των diesel.
έβαλε ως ποσό τα 90.000€ για να φτάσει σε αμάξια που είτε βενζίνη είτε diesel στα ίδια κυβικά πάνε περίπου το ίδιο.Προσωπικά ακόμα δεν έχω δει αξιόλογα επιχειρήματα γιατί να διαλέξεις το diesel.
Μόνο επιχείρημα (κάνοντας περίπου 15.000km/έτος) είναι η μειωμένη κατανάλωση?
Δηλαδή όλος ο 'ντόρος' για το 'πετρέλαιο' έχει να κάνει με το ότι είναι πιο οικονομικό στην κατανάλωση?Με 15.000km ανά έτος και με 90.000€ κόστος αγοράς, σε κατηγορία Α6, Ε-classe και 5άρας, θα επιλέγατε το αντίστοιχο diesel αντί για το αντίστοιχο μοντέλο βενζίνης?
Αυτό νομίζω ότι είναι το ερώτημα και όχι πάρε Μ3, 7άρα, 335i, S-class σε αυτά τα λεφτά.Πώς γίνεται ρε γαμώτο και ανεξάρτητα από τα κριτήρια που θέτει κάποιος (όταν ρωτάει τη γνώμη μας), εμείς λέμε την άποψή μας ΧΩΡΙΣ να δούμε αν πληρεί τα κριτήρια του άλλου?
ΥΓ:μην πάμε το θέμα στο στυλ 'αν έκανες 60.000km/έτος'.Το θέμα (αν κατάλαβα καλά το σκεπτικό του dstou) έχει να κάνει με το 'να πάρω diesel ή βενζίνη σε αυτά τα λεφτά και κυβικά?Όποια επιλογή και να κάνετε, αιτιολογείστε την άποψή σας'
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
audi s4 ; αφού θα κινηθείς και σε επαρχιακούς να γουστάρεις και λίγο , το υπάρχον Α6 υπάρχει από το 2004 και σύντομα βγαίνει καινούριο .Γιαυτο προτεινα την E class γιαι ειναι καινουργια, κουκλα και δεν εχει πολυκυκλοφορησει ακομη λογω φορων, μετρων κλπ.
-
δε νομιζω οτι αξιζει να δωσει καποιος 90Κ για καινουργιο αυτοκινητο σημερα, οταν με 45-55Κ μπορεις να παρεις ενα ιδιο 2ετιας.
μονο Mercedes & BMW θα κοιτουσα σε αυτα τα λεφτα.
-
δε νομιζω οτι αξιζει να δωσει καποιος 45-55Κ για αυτοκινητο 2ετιας, οταν με 25-35Κ μπορεις να παρεις ενα ιδιο 6ετιας.
(κ.ο.κ.)
Κατά τα άλλα κορυφαίο τόπικ, έχει πολλά χαριτωμένα στοιχεία. Ένα ποτ-πουρί που συνέλεξα:
-
όποιος διαθέτει Χ ποσό για αγορά αυτοκινήτου δεν έχει κανένα πρόβλημα με έξοδα συντήρησης / κατανάλωσης (εδώ Χ=90.000)
-
ντίζελ πιο ανθεκτικός από όττο (γιατί έτσι)
-
όσοι αγόρασαν ντίζελ Α6 με 90χιλ ευρώ είναι βλάκες
κλπ.
Εγώ αν είχα καταλήξει σε αυτά τα 2 θα κοιτούσα απλώς τα οικονομικά μου και το που κινούμαι, αν δεν είχα πρόβλημα με το επιπλέον κόστος της κατανάλωσης θα αγόραζα το TFSI, αλλιώς (και αν έμενα επαρχία) TDi.
-
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγώ αν είχα καταλήξει σε αυτά τα 2 θα κοιτούσα απλώς τα οικονομικά μου και το που κινούμαι, αν δεν είχα πρόβλημα με το επιπλέον κόστος της κατανάλωσης θα αγόραζα το TFSI, αλλιώς (και αν έμενα επαρχία) TDi.δηλαδή μόνο κριτήριο για το τι κινητήρα επιλέγετε είναι το θέμα του πόσο καίει?
γιατί οκ...ο tdi καίει λιγότερο αλλά στα service του είναι αισθητά πιο ακριβός που ΙΣΩΣ αντισταθμίζει (κάνοντας λίγα km σχετικά) το κέρδος από την κατανάλωση του καυσίμου.Προσωπικά μάλλον θα διάλεγα βενζίνη (σε οποιαδήποτε 'καρότσα' από το αντίστοιχο diesel) για άσχετους λόγους από τους προαναγραφόμενους. (με τα παραπάνω κριτήρια που αναφέρει ο dstou στο 1ο post)
(γιατί θα ήταν και πιο εύκολο να το πουλήσω μετά ενώ με το tdi απευθείας/αυτόματα αφαιρώ από τους μελλοντικούς αγοραστές Αθήνα-Θεσσαλονίκη, δηλαδή το 50+% του ελληνικού πληθυσμού ) -
@dnick
δεν αρκεί ένα googlaρισμα για να βγάλεις σαφές συμπέρασμα...
αυτό που παραθεσες έχουν σαν βάση δεδομένων τους παλιούς απλούς ντίζελ ...
οι σύγχρονοι υπερτροφοδοτουμενοι κομμον ρειλ δεν έχουν καμία σχέση στην κατασκευή με τους παλιούς...
Έχεις ιδέα τι συνθήκες επικρατούν σε έναν εμβολοφορο ντίζελ και τι σε ένα οττο;Ψάξε σωστά και μετά γράψε...
-
αν το χρημα υπαρχει δεν πας πιο κατω απ αυτο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/658661/και σε κατι πιο ''προσιτο'' κατι σαν αυτό
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/333237/ -
Λοιπόν στο πρώτο δίλημμα, εφόσον τα χιλιόμετρα δεν είναι υπερβολικά πολλά δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να πάρει κανείς ντίζελ αφού δεν αξιοποιεί το μοναδικό του πλεονέκτημα δηλ. την μειωμένη κατανάλωση. Ίσα-ίσα που του στοιχίζει πιο πολύ λόγω μεγαλύτερης αρχικής τιμής και ακριβότερων σέρβις. Στο ντίζελ γενικότερα απόσβεση γίνεται μόνο όταν κάθε χρόνο ισοφαρίζεις χιλιόμετρα νταλικέρη.
Το δεύτερο τώρα. Δεν θα κοίταζα με τίποτα το Α6! Μα καλά έχεις να διαθέσεις τόσα λεφτά και δεν τα λυπάσαι; Δηλαδή θες να μας πεις ότι είδες όλα τα μοντέλα σε αυτή την κατηγορία/τιμή και κατέληξες στο Α6! Το Α6 είναι ένα παμπάλαιο μοντέλο, μια παλιατζούρα! Γιατί δεν κοιτάς κάτι φρέσκο, την καινούρια 5άρα ή Ε; Και εκτός αυτού αν διέθετα τόσα χρήματα δεν θα κοίταζα με τίποτα AUDI μια ανύπαρκτη μάρκα με ανύπαρκτο κύρος και εικόνα και μηδενική αισθητική, ένα μαρκενιτίστικο δημιούργημα της VW χωρίς καμιά ουσία προορισμένο για αυτούς που σιχαίνονται να οδηγούν. Είναι πολλά τα λεφτά και σε αυτό το ποσό ζητάς και άλλα πράγματα πέρα από ένα καλό κινητήρα και μεγάλο πορτ-παγκάζ.
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
αν το χρημα υπαρχει δεν πας πιο κατω απ αυτο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/658661/και σε κατι πιο ''προσιτο'' κατι σαν αυτό
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/333237/Δυστυχώς το δίκτυο στην Ελλάδα για αυτά τα αυτοκίνητα είναι σχεδόν ανύπαρκτο, αλλιώς ο οποιοσδήποτε με στοιχειώδη σοβαρότητα κοιτάει μόνο αυτά και αφήνει τα γερμανικά για τους κάφρους.
-
Το link από το οποίο πήρε την πληροφορία η wikipedia λέει οτι ειναι updated June 9, 2009 (http://www.thedieselpage.com/mileage.htm, 4η παράγραφος). Δεν το έχω διαβάσει ολόκληρο αλλά δεν φαντάζομαι τους τελευταίους 10 μήνες να άλλαξε κάτι τραγικά στην τεχνολογία ολων των κινητήρων.
Προφανώς οι σύγχρονοι diesel δεν έχουν καμία σχέση με τους παλαιούς diesel όπως και οι συγχρονοι petrol και δεν έχουν σχέση με τους παλιούς.
Αυτό που ξέρω είναι οτι και στις δυο περιπτώσεις έχουμε κινητήρες 1)με direct injection και 2) υπετροφοδοτούμενους. Αλλά στην περίπτωση των diesel έχουμε 1) χαμηλότερες στροφές και 2) καλύτερη λίπανση. Προφανώς οι diesel δέχονται μεγαλύτερες καταπόνησεις, αλλά αυτό δεν είναι κάτι καινούριο και πάντα ήταν φτιαγμένοι με πιο ανθεκτικά υλικά, οπότε δεν αλλάζει κάτι στους καινούριους.
Οπως ειπα τα δεδομένα βασίζονταν στην εμπειρία μου και όχι στις γνώσεις μου. Με το googlαρισμα βρήκα μερικές πληροφορίες που τις θεώρησα αξιόπιστες,δεν έχω μηχανολογικές γνώσεις και το είπα. Βρήκα μερικά πράγμα, μου φάνηκαν λογικά και τα ποσταρα. Αν κάνω κάπου λάθος πες μου. Βασικά αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι τι έχει αλλάξει στους καινούριους diesel (οι παλιοί δεν είχαν εμβολα? ) και τι στους otto? Πάντα οι diesel δέχονταν μεγαλύτερες καταπονήσεις λόγω της μεγαλυτερης σχέσης συμπίεσης και της αρχής λειτουργίας τους. Αλλά για τον λόγο αυτό ήταν κατασκευασμένοι και από ανθεκτικότερα υλικά.
Πραγματικά θέλω να μάθω (πχ link, κτλ)
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/718576/
αν επιμένεις σε αυτά τα €€€ audi
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Και εκτός αυτού αν διέθετα τόσα χρήματα δεν θα κοίταζα με τίποτα AUDI μια ανύπαρκτη μάρκα με ανύπαρκτο κύρος και εικόνα και μηδενική αισθητική, ένα μαρκενιτίστικο δημιούργημα της VW χωρίς καμιά ουσία προορισμένο για αυτούς που σιχαίνονται να οδηγούνΚανε μου τη χαρη να το δεις ολο
Είναι πολλά τα λεφτά και σε αυτό το ποσό ζητάς και άλλα πράγματα πέρα από ένα καλό κινητήρα και μεγάλο πορτ-παγκάζ.
οπως το παρακατω ε???
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/718576/
αν επιμένεις σε αυτά τα €€€ audi
Κατι ακομα τι χρονολογιας ειναι το συγκεκριμενο μου λες???
Βαλε διπλα ενα οποιοδηποτε συγχρονο του κ πες μετα για 'μαρκετινιστικο δημιουργημα'Και αουντι δεν εχω ουτε μου πολυ αρεσουν τα αυτοκινητα της να σ πω την αληθεια, αλλα μην τα ισοπεδωνουμε κι ολα!!
-
Χωρίς να θέλω να αποπροσανατολίσω στα 90 χιλιάρικα θα πήγαινα σε αυτό: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=5133
Φυσικά βενζίνη!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Χωρίς να θέλω να αποπροσανατολίσω στα 90 χιλιάρικα θα πήγαινα σε αυτό: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=5133Φυσικά βενζίνη!!!
ΤΑΤΑ δεν ειναι ??
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Χωρίς να θέλω να αποπροσανατολίσω στα 90 χιλιάρικα θα πήγαινα σε αυτό: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=5133
Φυσικά βενζίνη!!!
ΤΑΤΑ δεν ειναι ??
Πάντως φορτηγά σαν την Μercedes δεν βγάζουν...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Διατίθενται 90.000+ ευρώ για αγορά γερμανικής λιμουζίνας, καραφούλ εξοπλισμένης. Κίνηση μόνο εθνική και επαρχία (υπάρχει λόγος σοβαρός),** χλμ 15.000 ετησίως**, διάρκεια κατοχής μια δεκαετία.Οι υποψήφιοι :
α. Audi A6 3.000 TFSI Quattro (290 ΗΡ compressor, 420 Nm ροπή , 9,4 λ/100χλμ μέση ) ή
b. Αudi A6 3.000 TDI Quattro (240 ΗΡ turbo, 500 Nm ροπή, 7,1 λ/100χλμ μέση )
Tι να προτιμηθεί και, κυρίως, γιατί?
Πως εισαι τοσο σιγουρος οτι επειδη εχει επαρχιωτικες πινακιδες πρεπει οποσδηποτε να κανει ''επαρχιακα'' χιλιομετρα???
viewtopic.php?f=5&t=43902&start=330#p1909813
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Χωρίς να θέλω να αποπροσανατολίσω στα 90 χιλιάρικα θα πήγαινα σε αυτό: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=5133
Φυσικά βενζίνη!!!
ΤΑΤΑ δεν ειναι ??
Πάντως φορτηγά σαν την Μercedes δεν βγάζουν...
Ειναι αξεπεραστη
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Διατίθενται 90.000+ ευρώ για αγορά γερμανικής λιμουζίνας, καραφούλ εξοπλισμένης. Κίνηση μόνο εθνική και επαρχία (υπάρχει λόγος σοβαρός), χλμ 15.000 ετησίως, διάρκεια κατοχής μια δεκαετία.Οι υποψήφιοι :
α. Audi A6 3.000 TFSI Quattro (290 ΗΡ compressor, 420 Nm ροπή , 9,4 λ/100χλμ μέση ) ή
b. Αudi A6 3.000 TDI Quattro (240 ΗΡ turbo, 500 Nm ροπή, 7,1 λ/100χλμ μέση )
Tι να προτιμηθεί και, κυρίως, γιατί?
Aν σωνει και καλα ΜΟΝΟ ενα απο τα δυο, τοτε α., δηλαδη βενζινη γιατι, ειναι ολοφρεσκο μοτερ εξελιγμενο ωστε να εχει μειωμενη καταναλωση και ρυπους, ειναι ιδιαιτερα γραμμικο
και δυνατο ΠΑΝΤΟΥ, δεν ξεφουσκωνει στις 4,000-4,5κ οπως τα περισσοτερα diesel, εχει μεγαλυτερο ωφελιμο ευρος κατι που, στο diesel δεν υπαρχει, και οσοι δεν εχουν προηγουμενη εμπειρια, ξενερωνουν με το μικρο ευρος, ασχετα αν ειναι πχ αυτοματο και αλλαζει μονο του τις σχεσεις.
Επισης το TDI ειναι σιγουρα βαρυτερο εμπρος, τα diesel μοτερ ειναι πολυ βαρια, θεωρω σαφως πιο βαρυ τον TDI απο τον νεο 3λιτρο βενζινης με Kompressor, περαν του οτι
χαλαει την οποια κατανομη βαρους, στην ουσια τα φερνει πιο κοντα σε επιδοσεις/δυνατοτητες παρα την υπεροχη 8-10χλγ ροπης του TDI, και μενει μονο η χαμηλοτερη κατα 2λιτρα μεση καταναλωση -αν πραγματι ειναι τοση η διαφορα- και τα 25λεπτα του ευρω φθηνοτερη τιμη καυσιμου, την οποια πιστευω οτι με μολις 15κ το χρονο, την αντιπαρερχεσαι με φθηνοτερα -κατα την εκτιμηση μου- σερβις σε σχεση με τον diesel κινητηρα. Αν τα χλμ ηταν τα διπλα τουλαχιστον στον ενα χρονο, μονο τοτε θα επελεγα το TDI.Αν οι υποψηφιοι δεν ηταν μονο 2, θα διαλεγα την νεα Bmw 535i, για τελεια-μαγικα-απολαυστικα-χαλαρωτικα-οδηγοκεντρικα ταξιδια!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Χωρίς να θέλω να αποπροσανατολίσω στα 90 χιλιάρικα θα πήγαινα σε αυτό: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=5133Φυσικά βενζίνη!!!
ωωωωω ναι ομοίως.
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=6365 και γιατί όχι και στην diesel. -
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Χωρίς να θέλω να αποπροσανατολίσω στα 90 χιλιάρικα θα πήγαινα σε αυτό: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=5133
Φυσικά βενζίνη!!!
ωωωωω ναι ομοίως.
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=6365 και γιατί όχι και στην diesel.Γιατί η βενζινοκίνητη είναι πολύ ταχύτερη, δεν κάνει σαν ψαρότρατα στο ρελαντί, ανεβάζει στροφές χωρίς να ψοφάει στα κόκκινα, ο βρυχηθμός του V8 είναι cool και το καύσιμό της δεν βρωμάει...
Υπαρκτό δίλημμα στα 90.000+ ευρώ