-
Και τι δεν θα του παρουσίασε να λες...
Για να δούμε:
Τελειωμένη μπαταρία.
Φθορές (διάβρωση) σε κινητήρα και μηχανικά μέρη λόγω ακινησίας (δεν ήταν αποθηκευμένη με το ειδικό λάδι που βάζουν στους κινητήρες όταν πρόκειται να τους αποθηκεύσουν).
Ξεραμένα λάστιχα.
Τριξίματα ΠΑΝΤΟΥ από σκουριές και ταλαιπωρημένα πλαστικά (απ'τον ήλιο).
Ηλεκτρολογικά προβλήματα επειδή οι επαφές θα είχαν γεμίσει σκόνες, αλάτια και διάβρωση απ'τα δυο χρόνια απραξίας.
Ξεραμένες τσιμούχες (άρα θα έβαζε νερά και αέρα).
Δηλαδή το αμάξι ήταν σε τραγική κατάσταση.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Γιατρός, το ηρωικό έτος 1994 αποφάσισε να αγοράσει δίλιτρη Thema. Για κάποιο λόγο είχε ξεμείνει στην μάντρα του τελωνείου μια ξεχασμένη 2 χρόνια απο λάθος παραγγελεία.Την εκτελωνίσανε, την καθαρίσανε και την πουλήσανε.
Φυσικά ο γιατρός 'φρίκαρε' μέσα στην πρώτη εβδομάδα χρήσης.
Το έδωσε πίσω και του δώσανε τα λεφτά αμέσως.
Αν αυτό έγινε εν γνώσει του δεν βλέπω το κακό.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Και τώρα μια αληθινή ιστορία.
Γιατρός, το ηρωικό έτος 1994 αποφάσισε να αγοράσει δίλιτρη Thema. Για κάποιο λόγο είχε ξεμείνει στην μάντρα του τελωνείου μια ξεχασμένη 2 χρόνια απο λάθος παραγγελεία.
Την εκτελωνίσανε, την καθαρίσανε και την πουλήσανε.
Φυσικά ο γιατρός 'φρίκαρε' μέσα στην πρώτη εβδομάδα χρήσης.
Το έδωσε πίσω και του δώσανε τα λεφτά αμέσως.
Τι του παρουσιασε?? Ειχε καποιο πρόβλημα??
Για σκέψου:
Ιταλικό αυτοκίνητο, παρατημένο στον ήλιο για δύο χρόνια, σε μια σκονισμένη αλάνα.
Απορώ τι σκέφτηκαν στην Fiat Ελλάς όταν το εκτελωνίσανε. Ήταν δυνατό ποτέ να μην το καταλάβει ο αγοραστής??
Ο γιατρός δεν το ήξερε αλλά (κατα την γνώμη μου) θα μπορούσε να το καταλάβει στην παραλαβή...
-
Aν το ειχαν για πεταμα και του το δωσαν, το καταλαβαινω!!!
Αλλα η toyota στην Ελευσινα που τα εχει δηλαδη, σε σκεπαστρα, χυμα εξω ειναι.Τωρα αν η καθε εταιρεία δεν σεβεται τα προιοντα της και ακομη χειροτερα τους πελατες της , τοτε ο φιλος σου μαλλον εκανε κακη επιλογη.
Δεν φταιει αποκλειστικά οτι το αμαξι ηταν εξω!! αλλα το οτι το ειχαν για 'πεταμα', αν ηταν κερωμενο και φροντισμενο δεν θα ηταν σε αυτη την κατασταση.
-
Εγώ το Saxo μου πριν 5 χρόνια που το πήρα δεν το κοίταξα πουθενά.
Μάλιστα μου το φερε από την αντιπροσωπεία στο σπίτι ένας φίλος (πωλητής) ..Περιττό να πω ότι δεν είχε τίποτα, παιδιά το αμάξι είναι λάχειο κακά τα ψέμματα...
-
Εμένα κανένα απο τα αμάξια μου δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα.
Εντύπωση μου έκανε πάντως η Saab Nορβηγίας, που μου φέρανε το αμάξι (Saab 93 Aero) να το παραλάβω στο αεροδρόμιο (Ερχόμουν απο την Ελλαδα εκείνη την ημέρα) χωρίς κανένα extra κόστος! Ακόμα πιο μεγάλη εντύπωση μου έκανε η Saab Αγγλίας που έφεραν το αμάξι (Saab 93ss)στο σπίτι μου χωρίς έξτρα κόστος και επειδή έβρεχε το πρωί, πριν μου το φέρουν που το έπλυναν κι όλας!!
Άραγε έχει τέτοια ποιότητα υπηρεσιών η Saab Ελλάδας; -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Εμένα κανένα απο τα αμάξια μου δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα.
Εντύπωση μου έκανε πάντως η Saab Nορβηγίας, που μου φέρανε το αμάξι (Saab 93 Aero) να το παραλάβω στο αεροδρόμιο (Ερχόμουν απο την Ελλαδα εκείνη την ημέρα) χωρίς κανένα extra κόστος! Ακόμα πιο μεγάλη εντύπωση μου έκανε η Saab Αγγλίας που έφεραν το αμάξι (Saab 93ss)στο σπίτι μου χωρίς έξτρα κόστος και επειδή έβρεχε το πρωί, πριν μου το φέρουν που το έπλυναν κι όλας!!
Άραγε έχει τέτοια ποιότητα υπηρεσιών η Saab Ελλάδας;Και εδώ κάνουν ανάλογες ενέργιες οι εταιρίες.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Εμένα κανένα απο τα αμάξια μου δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα.
Εντύπωση μου έκανε πάντως η Saab Nορβηγίας, που μου φέρανε το αμάξι (Saab 93 Aero) να το παραλάβω στο αεροδρόμιο (Ερχόμουν απο την Ελλαδα εκείνη την ημέρα) χωρίς κανένα extra κόστος! Ακόμα πιο μεγάλη εντύπωση μου έκανε η Saab Αγγλίας που έφεραν το αμάξι (Saab 93ss)στο σπίτι μου χωρίς έξτρα κόστος και επειδή έβρεχε το πρωί, πριν μου το φέρουν που το έπλυναν κι όλας!!
Άραγε έχει τέτοια ποιότητα υπηρεσιών η Saab Ελλάδας;Αν δεν κανω λαθος η lexus στην ελλαδα,στελνει δικο της ανθρωπο σπιτι σου,ο οποιος παιρνει το αυτοκινητο το παει στα κεντρικα για σερβις και μετα στο επιστρεφει.Tωρα πως φερεται στο οχημα δεν γνωριζω
-
Εγω θα προτεινα να κοιταξεις κατω απο τις μοκετες για υποπτα αντικειμενα.Γνωστος μου παρελαβε το 106 του και μετα απο τρεις μερες που εβγαλε την μοκετα απο το πορτμπαγκαζ για να το καθαρισει βρηκε πολλα κομματια γυαλι.Εξαλλος τρεχει εκει που το αγορασε και του ειπαν οτι καθως το εφερνε το φορτηγο καταλαθος εσπασαν το πισω παρπριζ .Καταλαβενετε τι επακολουθησε στην αντιπροσωπεια.!!!!
-
Νευρίασε επειδή σπάσανε το τζάμι? Αφου το αλλάξανε, τί άλλο να έκανε η αντιπροσωπεία.
-
Θυμάμαι πίσω στο 1990 που ο πατέρας μου πανευτυχής παραλάμβανε το Lancia Delta 1.1s. Recaro μέσα, ακόμα και τώρα πιστεύω πως εκείνο το μοντέλο είχε ένα από τα πιο εντυπωσιακά εσωτερικά από όσα αυτοκίνητα έχω δει. Κρίμα που όταν το 1993 όταν χρειάστηκε να το πουλήσει, ο φαναρτζής του υποψήφιου αγοραστή που έκανε έλεγχο στο αυτοκίνητο διεπίστωσε ότι το αυτοκίνητο ήταν σοβαρά τρακαρισμένο στο μπροστινό μέρος του. Ο πατέρας μου έπαθε σοκ. Βλέπετε ποτέ δεν είχε τρακάρει ο ίδιος (μικρή ή μεγάλη ζημιά)
2002. Παραλαβή του Renault από την αντιπροσωπεία με ένα θάμπωμα στο καπώ του αυτοκινήτου. Στην παρατήρηση μου, ο υπάλληλος της αντιπροσωπείας με διαβεβαίωσε ότι θα έφευγε μετά από μερικά πλυσίματα σε πλυντήριο. 2004 το πρόβλημα όχι απλώς παραμένει αλλά μετά από μερικές... δεκάδες πλυντήρια πλέον δεν υπάρχει θάμπωμα διότι πολύ απλά δεν υπάρχει χρώμα στο συγκεκριμμένο σημείο -
έτυχε σε φίλο μου.
Πρίν λίγα χρόνια πήγε να παραλάβει απο την αντιπροσωπία το καινούριο του micra και ενω ήταν μέσα στα γραφεία και το αυτοκίνητο έξω ακούστηκε ένας μεγάλος θόρυβος.
ένας γερανός της αντιπροσωπίας του το είχε κάνει σμπαράλια
Φυσικά του έδωσαν άλλο. -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Νευρίασε επειδή σπάσανε το τζάμι? Αφου το αλλάξανε, τί άλλο να έκανε η αντιπροσωπεία.Εκτος απο το ευκολο (να καθαρισουν καλα το εσωτερικο) θα επρεπε τουλαχιστον να τον ενημερωσουν για το τι εγινε.
-
Το παρέλαβα σήμερα! και ήταν μια χαρά όλα, ο πωλητής υπομονετικός και μού έδειξε τα ΄παντα.
Το κοίταξα σχολαστικά και ήταν όλα ΟΚ. Χιλιόμετρα είχε 15, γρατσουνίες κτλ δεν είδα.
Ευχαριστώ όλους σας για τις συμβουλές σας, και σε όσους είναι να παραλάβετε καινούργια αυτοκίνητα ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΑ κ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ
-
Καλοτάξιδο!!!
-
Καλορίζικο και καλοτάξιδο!
-
Φίλε καλοτάξιδο !!!!!!!!
-
Καλοτάξιδο,πάντα ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις!
Τώρα θα ανοίξεις τόπικ για το στρώσιμο,ε; Χεχεχεχε! -
Σημαντικό: RTFM!
Δηλαδή...read the f***** manual!
Σήμερα τα εγχειρίδια είναι λίγο βαρετά με όλες αυτές τις επαναλαμβανόμενες οδηγίες ασφάλειας (ιδίως αυτά που πουλιούνται και στην Αμερική) αλλά...πρέπει να διαβαστούν!
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: τσέκαρε τις πιέσεις των ελαστικών. Σε πολλές περιπτώσεις (δική μου και δύο φίλων) τα ελαστικά ήταν μπαλόνια από τον πολύ αέρα.
Στο δικό μου μάλιστα ήταν τσεκαρισμένο το κουτάκι 'έλεγχος πίεσης ελαστικών' στην κάρτα ελέγχου πριν την παράδοση ('pre-delivery inspection'). Πολύ έλεγχο έκαναν!
Παραδοση αυτοκινητου.Τι να προσεξω??