Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 267
    • Best 0
    • Groups 0

    sharpshooter

    @sharpshooter

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    267
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sharpshooter Unfollow Follow

    Latest posts made by sharpshooter

    • RE: OPEL FORUM

      x-rover έγραψε:
      SharpShooter έγραψε:
      Ένα δοντάκι δεν νομίζω να δημιουργήσει πρόβλημα. Μόνο κακό χρονισμό και πυράκια είναι το αποτέλεσμα. Αν πηδήξει 4 ή 5 τότε ναι ίσως και να ακουμπήσουν πιστόνι με βαλβίδα.

      Κακός χρονισμός όμως σημαίνει όμως μη σωστή λειτουργία, το αυτοκίνητο μπερδεύει και ρετάρει. Όμως κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι με ένα δοντάκι δεν θα χτυπήσει βαλβίδες το αυτοκίνητο. Απλά εκεί θα αποδειχθεί πόσο τυχερός είσαι.

      Σωστός. Μι ξεχνάμε ότι πολλά έμβολα είναι σκαμμένα για λόγους στροβιλισμού του μείγματος και οι βαλβίδες δεν κατεβαίνουν κάθετα όπότε κάθε καθυστέρηση στο ανέβασμά τους μπορεί να σημαίνει σύγκρουση με το εξόγκωμα του εμβόλου. Στα επίπεδα έμβολα είναι πιο δύσκολο άλλα όχι απίθανο.

      Μιλάω εκ πείρας!!! Με τόση μικρή διαφορά δεν γίνεται τέτοια ζημιά. Άλλωστε ένα δόντι απλά θα βυθίσει ελάχιστα τη βαλβίδα αντί να είναι κλειστή. Τέλος πάντων δεν είναι και τόσο σοβαρό.

      Άλλο: Σας ήρθε χαρτί από αντιπροσωπεία για δωρεάν χειμερινό έλεγχο 70 σημείων σε εξουσιοδοτημένα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sharpshooter
    • RE: OPEL FORUM

      Ένα δοντάκι δεν νομίζω να δημιουργήσει πρόβλημα. Μόνο κακό χρονισμό και πυράκια είναι το αποτέλεσμα. Αν πηδήξει 4 ή 5 τότε ναι ίσως και να ακουμπήσουν πιστόνι με βαλβίδα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sharpshooter
    • RE: Οτι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους!

      Λοιπόν, διεκδικώ το βραβείο μου... Στέλνω τις φωτό τώρα να τις δείτε και σας αφήνω λίγο χρόνο να βρείτε τι είναι. Κρατάτε τα μαλλιά σας, εγώ ανακάλυψα γιατί μου πέφτουν!!! Από κάτι τέτοια που βλέπω είναι!

      Κάτι αντίστοιχο είχα δει στη διασταύρωση της Χαλανδρίου με τη Μεσογείων. Έχει κάτι μαγαζιά εκεί (που συνήθως ξεφορτώνουν) και -επαγγελματίας- οδηγός φορτηγού κατεβαίνει βιαστικά από το φορτηγό κρατώντας τη χαρτούρα και κατευθύνεται (βιαστικός πάντα) προς το μαγαζί. Την ίδια στιγμή αρχίζει και το φορτηγό (βιαστικό και αυτό ) να τσουλάει ανάποδα στο πήχτρα ρεύμα...... Ευτυχώς που ο βιαστικός οδηγός το κατάλαβε έγκαιρα και πολύ βιαστικά τράβηξε το χειρόφρενο πριν οι κακόμοιροι οδηγοί ΙΧ ( βιαστικοί και αυτοί ) τον αρχίσουν στις γρήγορες.....
      Μόνο που δεν έχω φωτο...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sharpshooter
    • RE: Αποφευγετε τις λακκουβες;

      Αν τις δω έγκαιρα και υπάρχει το ασφαλές περιθώριο ελιγμού-φρεναρίσματος τότε τις αποφεύγω. Βέβαια στις καθημερινές διαδρομές ρουτίνας τις έχω μάθει από έξω οπότε και μηχανικά τις αποφεύγω. Έλα όμως που οι αρμόδιοι των έργων μας κάνουν και εκπλήξεις έτσι για να μην ξεχνιόμστε. Εκεί θέλει προσοχή.....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sharpshooter
    • RE: ΞΑΝΑΒΡΗΚΑ ΤΟ ΧΑΝΙ ΜΠΑΝΙ

      Εύχομαι να το βρεις όπως και εύχομαι για αυτούς που το κάνανε να μπουν πίσω από τα σίδερα.
      Σε ποια περιοχή του Ηρακλείου στο 'σήκωσαν'; Για να προσέχουμε και οι υπόλοιποι ρωτάω.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sharpshooter
    • RE: OPEL FORUM

      Ναι έχεις δίκιο. Παίζει ανάλογα με την κλίση.
      Να συμπληρώσω ότι το παραπάνω ποστ αναφέρεται σε astra g.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sharpshooter
    • RE: OPEL FORUM

      Κάτι σχετικό με την ακρίβεια του δείκτη βενζίνης.
      Πριν σταματήσω σε σχετική ανηφορίτσα και σβήσω, ο δείκτης ήταν λίγο πάνω από την πρωτελευταία κόκκινη γραμμούλα. Μετά από 2 ώρες που ξαναπήρα το αυτοκίνητο, είχε κατέβει σημαντικά και μάλιστα αναβόσβηνε η λυχνία που σημαίνει να ανεφοδιαστώ αμέσως (!). Ψιλοαγχώθηκα γιατί ήταν και μεσάνυχτα. Ξεκίνησα και πήγαινα πολύ προσεκτικά, έσβηνα σε μερικά φανάρια 'της υπομονής' μέχρι που ευτυχώς βρήκα βενζινάδικο. Λέω να δοκιμάσω πόση βενζίνη είχα και αναβόσβηνε, οπότε φουλάρω. Και εδώ είναι η ανακρίβεια του οργάνου. Η αντλία στο βενζινάδικο έδειξε 41 λίτρα. Δεδομένου ότι το ρεζερβουάρ παίρνει 52 και αφαιρώντας τα 2 που 'μπαίνουν' δύσκολα έχουμε: 52-2-41=9 λίτρα. Με 9 περίπου λίτρα στο ρεζερβουάρ αναβόσβηνε η λυχνία του ανεφοδιασμού...... ΤΟΣΗ ακρίβεια.........

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sharpshooter
    • RE: Φόρτιση καινούριας μπαταρίας

      Η αρχική φόρτιση της μπαταρίας (αν θυμάμαι καλά) γίνεται με την εξής διαδικασία.
      Γεμίζουμε όλα τα στοιχεία με ηλεκτρολύτη (υπάρχει τυποποιημένος). Διαβάζουμε στην μπαταρία πόσα Ah (αμπερώρια) είναι η χωρητικότητά της. Διαιρούμε με το 1/10 αυτό το νούμερο και έστω χ το αποτέλεσμα Συνδέουμε τη μπαταρία με τροφοδοτικο στα 12V και κάτι (νομίζω στα 15 V), και ένταση (αμπέρ) όσο το χ για 10 ώρες. Μετά τις 10 ώρες η μπαταρία είναι έτοιμη. Σημειώνεται ότι η μπαταρία βράζει όταν φορτίζει και -φυσικά- δεν έχει τα καπάκια βιδωμένα.

      Οι κλειστού τύπου δεν χρειάζονται φόρτιση. Επίσης δεν χρειάζονται φόρτιση οι νέου τύπου 'ζελέ'.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sharpshooter
    • RE: Αλλαγές Λαδιών: κάθε πότε ?

      Νομίζω ότι για τον καθένα θα υπάρχει κάπου η χρυσή τομή. Νοήμονες άνθρωποι είμστε. Ένα 20% παραπάνω περιβαλλοντική ευαισθησία να δείξει ο καθένα με τα δικά του μέτρα και σταθμά, κάνουμε βήματα μπροστά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sharpshooter
    • RE: OPEL FORUM

      Η έλλειψη του οργάνου θερμοκρασίας ίσως να εντάσεται στη γενικότερη τακτική της εταιρείας για λιτά ταμπλώ και όργανα. Ίσως.... Προσωπικά διαφωνώ πάντως. Θα προτιμούσα να έχει και δείκτη για την τάση της μπαταρίας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sharpshooter
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr