Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φόρτιση καινούριας μπαταρίας
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φόρτιση καινούριας μπαταρίας
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    24
    1339
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      Αν η μπαταρία είναι μολύβδου δηλαδή με υγρά καλό είναι να αφαιρέσεις τα καπάκια από τα στοιχεία ώστε αν κάνεις λάθος σύνδεση να μην σκάσει και κινδυνεύσεις να σε στραβώσει καθώς τα υγρά είναι καυστικά. Προσοχή μόνο όσο είναι ανοιχτά τα καπάκια να μην πλησιάσει κοντά φωτιά όπως πχ τσιγάρο γιατί από τις αναθυμιάσεις μπορεί επίσης να σκάσει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        sharpshooter last edited by

        Η αρχική φόρτιση της μπαταρίας (αν θυμάμαι καλά) γίνεται με την εξής διαδικασία.
        Γεμίζουμε όλα τα στοιχεία με ηλεκτρολύτη (υπάρχει τυποποιημένος). Διαβάζουμε στην μπαταρία πόσα Ah (αμπερώρια) είναι η χωρητικότητά της. Διαιρούμε με το 1/10 αυτό το νούμερο και έστω χ το αποτέλεσμα Συνδέουμε τη μπαταρία με τροφοδοτικο στα 12V και κάτι (νομίζω στα 15 V), και ένταση (αμπέρ) όσο το χ για 10 ώρες. Μετά τις 10 ώρες η μπαταρία είναι έτοιμη. Σημειώνεται ότι η μπαταρία βράζει όταν φορτίζει και -φυσικά- δεν έχει τα καπάκια βιδωμένα.

        Οι κλειστού τύπου δεν χρειάζονται φόρτιση. Επίσης δεν χρειάζονται φόρτιση οι νέου τύπου 'ζελέ'.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • E
          enginekiller last edited by

          Ο χρήστης nass έγραψε:
          Πρώτα τα '-' και μετά τα '+' στους πόλους των 2 μπαταριών. Το αυτοκίνητο με τη 'γεμάτη' μπαταρία πρέπει να έχει τον κινητήρα σε λειτουργία

          Σημερα κοιταξα το εγγχειριδιο στο Corolla μου και λεει πρωτα τα + απο αποφορτισμενη προς φορτισμενη και επειτα το - σε αχρωμο αβαφο μεταλλο. Τι γινεται ρε γαμωτο; Ειμαι σιγουρος πως το ειχα διαβασει αλλου κι εγω πρωτα τα - και μετα τα +. Αν βγαλω τα καπακια δεν υπαρχει περιπτωση υπερχυλισης; Το εχετε δοκιμασει σιγουρα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            demetriades last edited by

            Αυτό με τον κινητήρα του αμαξίου (που δίνει ρεύμα) να είναι αναμένος θα διαφονίσω λίγω.
            Υπάρχει πιθανότητα να καεί ο ρυθμιστής τάσης του δυναμό απο αυξημένη ζήτηση.
            Τα δυναμο παρέχουν μέχρι 8-10Α και οι μίζες θέλουν περίπου 100Α(ανάλογα με το αμάξι). Αν η μπαταρία του 2 οχηματος δεν είναι σε τόσο καλη κατασταση η δέν έχει το μέγεθος να ανταπεξέλθει στην ζήτηση πιθανων είναι να καεί το ηλεκτρονίκο κύκλωμα ελέχου του δυναμό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • bassstarlet
              bassstarlet last edited by

              Μόνο 8-10 amper?Ισως σε παπάκι.

              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 2 / 2
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr