Βλέπετε, διαβάζοντας τα παραπάνω μπορώ να κάνω 2 διαπιστώσεις. Όταν καθημερινά παρκάρουμε το αυτοκίνητο μας, πόσοι από εμάς όταν πάμε να το πάρουμε γυρίζουμε να κοιτάξουμε τους προφυλακτήρες μας για ζημιές? Συνήθως το βλέπουμε στην -δύσκολη- ώρα του πλυσίματος... Και κάτι άλλο. Σε πόσες περιπτώσεις έχουμε την ευχέρεια να πούμε: ok, παίρνω το 100, το περιμένω και αφήνω τις δουλειές μου πίσω? Προσωπικά αποφεύγω να κυκλοφορώ με το αυτοκίνητο μου και όταν το παίρνω πάντα (ή σχεδόν) είναι για δουλειά... Και 1 τρίτο. Όταν θα γυρίσεις και θα δεις τον άλλο (η) να έχει ακουμπήσει το αυτοκίνητο σου θα θεωρήσεις δεδομένο ότι έχει παθεί ζημιά ο προφυλακτήρας σου? Γιατί αυτό το βλέπεις μόνο όταν μετακινηθεί το 1 εκ των 2 αυτοκινήτων. Άρα θα πρέπει να υπάρξει μετακίνηση του αυτοκινήτου. Σκέψου να καλέσεις το περιπολικό και όταν έρθει και μετακινήσεις το αυτοκίνητο δεν φανεί τίποτα... Για ποιο λόγο θα του κόψουν κλήση και πως θα φαίνεσαι εσύ? Τελικά νομίζω ότι απλά (ή λιγότερο απλά) καταπίνεις το συμβάν ή προετοιμάζεσαι για... συγκινήσεις! Σε κάθε περίπτωση είναι εξαιρετικά δυσάρεστο και πρέπει να τονίσω σε αυτό το σημείο (σαν παθών τέτοιου περιστατικού όλα αυτά τα χρόνια που κυκλοφορώ περισσότερες των 1 φορών) πως την συγκεκριμμένη απαράδεκτη συμπεριφορά δεν την έχουν μόνο οδηγοί παλιών ή απεριποίητων αυτοκινήτων...
Latest posts made by jgy1
-
RE: Οι Πάνθηρες των Δρόμων! (πεζοί ακτιβιστές)
-
RE: Οι Πάνθηρες των Δρόμων! (πεζοί ακτιβιστές)
Ευχαριστώ KonstantinosV για την απάντηση σου. Το είχα υποψιαστεί, αλλά πραγματικά ταράζομαι και τέτοια μικροπεριστατικά είναι ικανά να σου χαλάσουν την μέρα σου πριν καν αυτή αρχίσει. Είναι μερικές φορές το μικρό λιθαράκι που μπορεί να...
-
RE: Οι Πάνθηρες των Δρόμων! (πεζοί ακτιβιστές)
Τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση?
Μου έτυχε σήμερα (όχι για πρώτη φορά βεβαίως,βεβαίως). Πίσω από το αυτοκίνητο μου έχει κολλήσει άλλο αυτοκίνητο, και όταν εννοώ κολλήσει, εννοώ προφυλακτήρας με προφυλακτήρα. Τι έκανα εγώ? Του άφησα σημείωμα στους υαλοκαθαριστήρες που του έλεγα να σκεφτεί την επόμενη φορά που θα το κάνει το ενδεχόμενο κάποιος να του προξενήσει 10x την ζημιά που προξένησε στο δικό μου (γρατζουνιά που έγδαρε το χρώμα μέχρι στο σημείο να φαίνεται το άβαφτο λευκό του πλαστικού). Βασικά με ενδιαφέρει όχι το τι θα θέλατε να κάνετε σε αυτόν αλλά τι Η'ΔΗ έχετε κάνει μέχρι σήμερα σε ανάλογες περιπτώσεις. Ο νόμος τι λέει? Και αν κάποιοι θεωρήσουν τη ζημιά αναμενόμενη στη καθημερινότητα που βιώνουμε όλοι και μάλλον μικρή, δεν θα διαφωνήσω απαραίτητα μαζί τους αλλά για το γαμώτο, δεν θα έπρεπε να γίνει κάτι?
Προς τους moderators: Αν υπάρχει θέμα ίδιο παρακαλώ ή διαγράψτε το ή μεταφέρετε το στο σωστό topic. Ζητάω συγνώμη εκ των προτέρον. -
RE: Πρώτες εντυπώσεις FIAT GRANDE PUNTO RACING
2.800 χλμ update. Είναι γεγονός: Δεν είναι sport έκδοση (μηχανικά τουλάχιστον), πρόκειται για 1 super-mini με sport πινελιές εξωτερικά. Ανακαλώ το σχόλιο μου ότι είναι πιο άνετο από το renault που οδηγούσα τα τελευταία 5 χρόνια. Ο ημιάκαμπτος πίσω κάνει τα δικά του και σιχαίνεται τις εγκάρσιες ανωμαλίες. Τα σχόλια για το τιμόνι παραμένουν ως είχαν. Το feeling απλά δεν υπάρχει και έχω αρχίσει να αντιλαμβάνομαι ότι και ο τρόπος οδήγησης μου αλλάζει σε πιο χαλαρούς ρυθμούς (κάτι που δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα, απλά το σημειώνω). Ο κινητήρας έχει τραχύ ήχο ενώ εντύπωση μου έκανε ότι ακόμα και στις πολύ υψηλές στροφές δεν ήταν ιδιαίτερα ενοχλητικός στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Ιδιαίτερα ζωντανός, δεν υπάρχουν πειράκια (όπως στο clio), πολύ καλή ροπή, ιδιαίτερα βολικό το 6-τάχυτο κιβώτιο που σε γλυτώνει από αρκετές αλλαγές. Οικονομία; Μέσα στα στενά Χαλανδρίου,Παπάγου,Χολαργού,Αγίας Παρασκευής και σε συνθήκες κέντρου γύρω στα 8,5l/100. Σχόλια για ποιότητα κατασκευής. ΚΑΝΕΝΑ τρίξιμο από τα πλαστικά του σαλονιού αλλά από πίσω δεξιά υπάρχει έντονος θόρυβος (τρίξιμο) που αν και το ανέφερα όταν πήγα για αλλαγή λαδιών στα 2.500 (προαιρετικό ήταν αλλά...) δεν διορθώθηκε. Α!, και ένας μικροθόρυβος από την μπροστινή ανάρτηση αλλά και τα 2 προβλήματα δεν έχω καταφέρει να τα εντοπίσω σε συγκεκριμμένες στιγμές και καταστάσεις. Αυτά προς το παρόν, see u μετά το καλοκαίρι με νέο update.
-
Πρώτες εντυπώσεις FIAT GRANDE PUNTO RACING
1.300 χιλιόμετρα μετά την Μ. Τρίτη που το παρέλαβα εκ των οπόίων τα 800 εντός Αθηνών έχω διαμορφώσει μία σεβαστή νομίζω άποψη για το αυτοκίνητο. Να πω σε αυτό το σημείο ότι το προηγούμενο αυτοκίνητο μου ήταν ένα renault clio 1.2 16v μοντέλο του 2002 το οποίο αποχωρίστηκα με 70.000 χλμ. και χωρίς... τύψεις μετά από τα πολλαπλά και επαναλαμβανόμενα προβλήματα που είχα (για να προλάβω τους φίλους της renault να πω σε αυτό το σημείο ότι είναι πεποίθηση μου πλέον ότι έπεσα σε αυτοκίνητο Παρασκευής...). Για να περάσω όμως στο fiat να πω εξαρχής ότι ο χαρακτηρισμός racing απέχει από την πραγματικότητα αν όχι χαοτικά, τουλάχιστον πάρα πολύ. Και εξηγούμαι. Η συγκεκριμμένη έκδοση του αυτοκινήτου που διαθέτει τον κινητήρα των 95 ίππων εκτός από τις ζάντες αλουμινίου, τα σπόιλερ και την μικρή αεροτομή ΔΕΝ είναι προορισμένη για γρήγορες διαδρομές σε δρόμους με στροφές ή για ανάρμοστες συμπεριφορές. Η ανάρτηση είναι πολύ μαλακή (σαφέστατα πιο άνετο από το renault) αλλά εδώ είναι το σημαντικό στοιχείο, φαίνεται να μην ελέγχει απόλυτα το αυτοκίνητο όταν το οδόστρωμα παρουσιάζει συνεχείς ανωμαλίες. Έχω δει πολύ μεγάλη διαφορά σε σχέση πάντα με το προηγούμενο αυτοκίνητο μου τόσο στην είσοδο των στροφών όσο και στην γενικότερη αίσθηση που σου δίνει ότι κάθεσαι πάνω στον δρόμο και δεν μπορώ να αισθανθώ το αυτοκίνητο ένα με 'μένα. Δεύτερο φάουλ που έχω εντοπίσει είναι το χωρίς καμία αίσθηση τιμόνι του το οποίο συν τοις άλλοις είναι και ιδιαίτερα ελαφρύ (δεν πιστεύω ότι θα χρησιμοποιήσω ποτε το πρόγραμμα city). Από πλευράς επιδόσεων δεν μπορώ να πω τίποτα αφού ακόμα το 'στρώνω' μετα από οδηγία της αντιπροσωπείας (2000 στροφές 1η και 2έρα, 3000 στροφές οι υπόλοιπες). Απλά θα πω ότι έιναι σαφέστατα πιο ζωντανό από το clio και στις χαμηλές στροφές, έχει πολύ νεύρο. Τώρα ποιοτικά, τα σκληρά πλαστικά δεν με γοήτευσαν αλλά δεν με έριξαν κιόλας και έχει την αίσθηση ενός συμπαγούς αυτοκινήτου, άλλωστε ήξερα όταν το παρήγγειλα ότι πρέπει να είμαι προετοιμασμένος για τέτοιου είδους ατοπήματα (τριγμοί κ.λ.π. που όμως ακόμα δεν έχουν εμφανιστεί). Οι χώροι είναι ιδίαίτερα ικανοποιητικοί και πραγματική έκπληξη ήταν το μέγεθος του πορτ- μπαγκάζ. Η ορατότητα είναι πολύ καλή, φοβεροί οι εξωτερικοί καθρέπτες που δίνουν μεγαλύτερο οπτικό πεδίο απ' ότι του προηγούμενου μου αυτοκινήτου αν και πρέπει να ομολογήσω ότι στο παρκάρισμα παιδεύομαι πολύ μιας και δεν βλέπω καθόλου το που τελειώνει το αυτοκίνητο (θέμα συνήθειας είναι, που θα πάει?). Κάτι τελευταίο. Νομίζω ότι το αυτοκίνητο δεν πουλάει πέρα από το φτωχό μάρκετινγκ της αντιπροσωπείας γιατί ΔΕΝ είναι φτηνό, δεν είναι κελεπούρι όπως ένα ΚΙΑ ή ένα άλλο κορεάτικο, ο εξοπλισμός έχει ελλείψεις (και μάλιστα περίεργες: ποιος θα περίμενε να σου χρεώσουν σαν έξτρα με 50€ το καπάκι του ρεζερβουάρ που κλειδώνει σημειοτέον ανοίγει από έξω και όχι από μοχλό εσωτερικά, άρα ο οποιοσδήποτε έχει πρόσβαση σε αυτό ή την ρεζέρβα ανάγκης με 80€ -η δικαιολογία εξοικονόμησης χώρου είναι γελοία αφού στην θέση της έχουν βάλει ένα μεγάλο πλαστικό- ή το τασάκι με χρέωση 50€). Συνδυάστε αυτό που μόλις είπα με το ότι η fiat είναι σε μία μάλλον διαρκή κατάσταση του να αποδεικνύει ότι δεν έχει σχέση με το μέτριο παρελθόν της και u get the picture. Φιλική συμβουλή σε όσους ενδιαφέρονται για την αγορά ενός grande punto να δουν προσεκτικά τον εξοπλισμό της κάθε έκδοσης μιας και εδώ η ακριβότερη έκδοση ΔΕΝ σημαίνει ότι αυτή έχει ότι και η φθηνότερη +, υπάρχουν διαφορές. Αναμείνετε update μιας και σύντομα ο περιορισμός των 2000 χλμ θα ξεπεραστεί οπότε θα έχω μία πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το αυτοκίνητο. Πάντως αρχικά δηλώνω ευχαριστημένος με την επιλογή μου, καλύπτει τις ανάγκες μου και... είδωμεν.
Σόρρυ για το μεγάλο μέγεθος του Post μου. -
RE: Πώς μπορεί κάποιος να την πατήσει έτσι ξαφνικά...
Θα μοιραστώ μαζί σας αυτό που μου είχε πει και εξακολουθεί συχνά πυκνά να μου λέει η μητέρα μου (12 χρόνια μετά την απόκτηση του διπλώματος.... ) : παιδί μου να προσέχεις και δεν στο λέω γιατί ανησυχώ για τις δικές σου επιδόσεις στο τιμόνι αλλά επειδή ανησυχώ για τις οδηγικές επιδόσεις των άλλων γύρω σου... Γιατί ορισμένοι από εμάς εξακολουθούν να (ξανά)ανακαλύπτουν τον τροχό? Κακοί οδηγοί υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν (ούτε το μοντέλο αυτοκινήτου είναι απόδειξη για την ικανότητα τους!!!)! Οδηγείτε χωρίς να παίρνετε τίποτα σαν δεδομένο (και δεν εννοώ να πηγαίνετε απαραίτητα με 30) και θα δείτε ότι θα γίνετε μουλάρια από νεύρα. Γιατί άλλωστε λένε ότι οι οδηγοί μηχανών όταν παίρνουν τιμόνι στα χέρια τους είναι οδηγοί με αυξημένα αντανακλαστικά? Τα έχουν δει όλα! Προσέχετε τους γύρω σας και να εμπιστεύεστε όχι το αμάξι με τα 200.000 εξαρτήματα ή τις οδηγικές σας ικανότητες αλλά το μυαλό σας. Φιλικά, συνφορουμίστας.
-
RE: τι προτείνετε μεταξύ των 2;
Κάτοχος του Clio τώρα με 3 χρόνια στην πλάτη του (μου) δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με τον παραπάνω φίλο που σου προτείνει 1.4 παρά 1.2 ακόμα και με χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού. Αλλά σκέψου πόσο χαμηλότερο αφού ακόμα και το βασικό είναι πολύ καλό? Έχω το 1.2 16v (γιατί υπάρχει και το 1.2 8v). Τα 75 άλογα σίγουρα υπάρχουν αλλά θα πρέπει να ανεβάζεις τις στροφές πάνω από τις 3.000 για να τα αισθανθείς ( μερικές φορές ενοχλητικό μέσα στην πόλη- καλή ελαστικότητα αλλά όχι σαν τον 1.4 της PSA που βέβαια ακριβώς αντίθετα από αυτόν του RENAULT λαχανιάζει ψηλά) . Δεν είναι σε καμία περίπτωση αργό αυτοκίνητο αλλά η διαφορά με το 1.4 πρέπει να είναι κάτι παραπάνω από αισθητή. Τί άλλο? Οικονομικό αν δεν ξεπερνάς τις 3.500 στρ. , άνετο, αρκετά ποιοτικό (ασφαλώς και τρίζει όχι όμως από την αρχή) με πανάκριβα (κατά την ταπεινή μου άποψη) σέρβις (ευτυχώς δεν έρχονται συχνά, κάθε 30.000χλμ ή 2 χρόνια). Ότι και να επιλέξεις εύχομαι καλοτάξιδο!
-
RE: Βοήθεια για αγορά μετχ. Integrale
PG220 κάπου κάπου έχω το ίδιο όνειρο μ' εσένα!!! Απογοητεύτηκα όμως σχετικά γρήγορα με την integrale μετά από εκτενή αναζήτηση πληροφοριών στο internet για αγορά αλλά και εντυπώσεις, αναπαλαίωση κ.λ.π. Ο λόγος δεν είναι τόσο το θέμα αξιοπιστίας του μοντέλου (που παρεπιπτόντως δεν είναι 1 μοντέλο αλλά από το 1990 εώς το 1995 που σταμάτησε η παραγωγή οριστικά πρέπει να υπάρχουν κάπου 4 ή 5 εκδόσεις, 8V ή 16V, EVO ή μη, καταλυτική ή μη κ.λ.π.) αλλά αυτό που ανέφερε κάποιος σε προηγούμενο post, το ότι υπάρχουν ελάχιστες γνήσιες πλέον. Οι τιμές για αυτά τα αυτοκίνητα ξεκινούν από 15.000€ και για τις EVO (1992+) από τα 20.000€ ανεξαρτήτως χιλιομέτρων. Να σκεφτείς ότι υπάρχουν εταιρίες που ασχολούνται μόνο με τη συντήρηση, αναπαλαίωση και πώληση integrale στην Ευρώπη. Η αγορά integrale από Ελλάδα απλά και μόνο δεν υπάρχει σαν επιλογή και αυτό επειδή δεν εισήχθηκαν πάνω από 50 αυτοκίνητα στην Ελλάδα όλα τα χρόνια παραγωγής της και δεν υπάρχει ασφάλεια στο να κάνεις μια ασφαλή επιλογή. Μάλιστα αν είσαι τακτικός αναγνώστης στις μικρές διαφημίσεις προς το τέλος του περιοδικού υπήρχε ( δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα ) διαφήμιση για μετατροπή σε integrale και TIPO σε 4WD 2000cc . Τι να πω; Eλπίζω να μην σε απογοήτευσα πολύ αλλά να σε πείσμωσα ακόμα περισσότερο και κάποια στιγμή να αποκτήσεις την δική σου integrale. Σημείωση: η integrale δεν έχει καμία σχέση με την DELTA HFie (1.600cc, TURBO) και DELTA 4X4 ή DELTA S4.
-
RE: Παραδοση αυτοκινητου.Τι να προσεξω??
Θυμάμαι πίσω στο 1990 που ο πατέρας μου πανευτυχής παραλάμβανε το Lancia Delta 1.1s. Recaro μέσα, ακόμα και τώρα πιστεύω πως εκείνο το μοντέλο είχε ένα από τα πιο εντυπωσιακά εσωτερικά από όσα αυτοκίνητα έχω δει. Κρίμα που όταν το 1993 όταν χρειάστηκε να το πουλήσει, ο φαναρτζής του υποψήφιου αγοραστή που έκανε έλεγχο στο αυτοκίνητο διεπίστωσε ότι το αυτοκίνητο ήταν σοβαρά τρακαρισμένο στο μπροστινό μέρος του. Ο πατέρας μου έπαθε σοκ. Βλέπετε ποτέ δεν είχε τρακάρει ο ίδιος (μικρή ή μεγάλη ζημιά)
2002. Παραλαβή του Renault από την αντιπροσωπεία με ένα θάμπωμα στο καπώ του αυτοκινήτου. Στην παρατήρηση μου, ο υπάλληλος της αντιπροσωπείας με διαβεβαίωσε ότι θα έφευγε μετά από μερικά πλυσίματα σε πλυντήριο. 2004 το πρόβλημα όχι απλώς παραμένει αλλά μετά από μερικές... δεκάδες πλυντήρια πλέον δεν υπάρχει θάμπωμα διότι πολύ απλά δεν υπάρχει χρώμα στο συγκεκριμμένο σημείο -
RE: Πριν 8 χρόνια περίπου....
........... Δεν είμαι σε θέση να σου πω τίποτα ή τουλάχιστον κάτι που να σημαίνει πιο πολλά από τη σιωπή μου...