Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda RX-8 μεταχειρισμένο - Η γνώμη σας?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda RX-8 μεταχειρισμένο - Η γνώμη σας?
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 37
    • 38
    • 9 / 38
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    754
    16538
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      toxotis last edited by

      φιλος μου αθτη την περιοδο ψαχνει να βρει rx8 και.....φυσικα αλλαξε γνωμη και θα παρει κατι αλλο. και το ιδιο συστηνω και σε σενα.ΠΟλλα εχουν θεμα και πολυ πεσμενη πιεση θελει παρα πολυ ψαξιμο προτου αποφασισεις υπαρχουν παρα πολλα με πεσμενη πιεση σε πολυ δελεαστικη τιμη αλλα.....εχουν θεμα. Αν θες κατι καλο θα κοστισει κατι παραπανω και θελει πολυ καλο ψαξιμο και ελεγχο σε συνεργειο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • giuseppe-busso
        giuseppe-busso last edited by

        Πάντως πρόκειται για αμάξι ποίημα. Όποιος συνειδητά το αγοράσει τότε απλά θα έχει πάρει ότι καλύτερο από θέμα ευχαρίστησης. Ήχος εξωπραγματικός, ασταμάτητο γέμισμα μέχρι και τις 9.500, στήσιμο όσο βαστάνε τα χέρια σου...και γενικά το αμάξι έχει δυνατότητες που δεν συναντάς σε αυτά τα ποσά αλλά ούτε και στα 4πλάσια...
        Μου τη δίνει αφάνταστα αυτή η ζέστη από το τούνελ μετάδοσης, και η πλαστικουριά μέσα. Βέβαια το βράδυ τα όργανα είναι τρομερά....Κατεβασμένα παράθυρα και ασταμάτητες γκαζιές....και μετά γέμισμα 100στάρα

        Το κατατάσω στα COOL

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
          Πάντως πρόκειται για αμάξι ποίημα. Όποιος συνειδητά το αγοράσει τότε απλά θα έχει πάρει ότι καλύτερο από θέμα ευχαρίστησης. Ήχος εξωπραγματικός, ασταμάτητο γέμισμα μέχρι και τις 9.500, στήσιμο όσο βαστάνε τα χέρια σου...και γενικά το αμάξι έχει δυνατότητες που δεν συναντάς σε αυτά τα ποσά αλλά ούτε και στα 4πλάσια...
          Μου τη δίνει αφάνταστα αυτή η ζέστη από το τούνελ μετάδοσης, και η πλαστικουριά μέσα. Βέβαια το βράδυ τα όργανα είναι τρομερά....Κατεβασμένα παράθυρα και ασταμάτητες γκαζιές....και μετά γέμισμα 100στάρα

          Το κατατάσω στα COOL

          Συμφωνω σε ολα, απλα οι 9,500σαλ παιζουν μονο στα cosmo των 231ιππων.
          Τα 'μικρα' των 192 παιζουν μεχρι τις 7,500περιπου αν θυμαμαι καλα, αλλα ειναι λιγο πιο φιλικα στην καθημερινη χρηση με λιγο υψηλοτερη ροπη...
          Οπως και να εχει, ο φιλος που εχει τα δυο παλαιοτερα mazda μιλησε ξεκαθαρα.
          Η το αγαπας, ή το μισεις. Δεν υπαρχει ενδιαμεσο. Πολυ προσοχη σε συνεργειο σωστο, και
          αν το εχει η καρδια του ενδιαφερομενου για 'συγκινησεις', τοτε δεν προκειται να απογοητευτει.
          Η αυξημενη καταναλωση βεβαια ειναι ενας αρνητικος παραγοντας παραυτα, ειδικα στην μοδα-αναγκες της εποχης, αλλα για να βρεις εναλλακτικα, τετοιου αντιστοιχου επιπεδου εκκρισης αδρεναλινης πισωκινητο, θελεις τουλαχιστον τα διπλα-τριπλα χρηματα ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nonos last edited by

            Ειχα μπει συνεπιβατης το καλοκαιρι και πραγματικα το αμαξι ειναι Το συγκεκριμενο ηταν 1ος ετους και ειχε πεσει σε πολυ κακα χερια κυριολεκτικα και μεταφορικα.. Ενος ετους με τελειως φθαρμενο το δερματινο τιμονι, ξηλωμενη κονσολα με τα χειριστηρια των παραθυρων στη πορτα του συνοδηγου και απιστευτη καταναλωση λαδιου.. Ειχε και 40000km σε ενα χρονο..Αλλα ηχος,στησιμο και απιστευτη θεση οδηγησης..
            Η mazda εχει τον τροπο της στις σπορ κατασκευες..

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              mmarkom last edited by

              Το μεγαλύτερο ελάττωμα του RX-8 είναι το αγοραστικό κοινό που δημιούργησε λόγω της
              εξευτελιστικής τιμής που προσφερόταν αναλογικά με τα χαρακτηριστικά του.

              Αυτό είχε ως αποτέλεσμα άνθρωποι άσχετοι με το είδος (effeτζιδες,καγκουροι,κτλ) να
              δημιουργήσουν μια πλαστή εικόνα για το αμάξι αυτό,στους οποίους λόγω τιμής τους δώθηκε η δυνατότητα να το αποκτήσουν και νόμιζαν ότι θα τη βγάλουν στο τσάμπα.

              Δεν είναι δυνατόν μοτέρ που στροφάρει στις 9000 με 190 ή 230 άλογα να έχει χαμηλή κατανάλωση ή βρείτε μου ένα turbato που το λιώνουν όλοι μέρα,χωρίς ιδιαίτερη φροντίδα και να μην έχει πρόβλημα με τα λάδια.

              Κατά τη γνώμη μου αν μπορείς να αντέξεις το κόστος της βενζίνης και είσαι απλά προσεκτικός με τη συντήρησή του, βρες ένα καθαρό και πάρτο, καθώς σου δίνεται η ευκαιρία να κάνεις ένα ωραίο δώρο στον εαυτό σου, που σε κάποια χρόνια μπορεί να μην την έχεις

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • gbak
                gbak last edited by

                πιστεψτε με οσο καλο αγοραστικο κοινο ειχε το ρχ7..τοσο αχρηστο και ανικανο με την αυτοκινηση απεκτησε το ρχ8..μονο και μονο για μουρη τιποτα αλλο..και γι αυτο σκαγανε μοτερ και αλλα παρατραγουδα

                τα ροταρυ ειναι σπεσιαλαιζ κατηγορια..ειναι αμαξι που θελει ειδικη μεταχειρηση..και ειναι σκυλι..

                αν δεν ειχε θεμα με την βενζινη..η μεναμε καμια αμερικα ειμαι σιγουρος δεν θα το πουλαγα

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ο χρήστης gbak έγραψε:
                  πιστεψτε με οσο καλο αγοραστικο κοινο ειχε το ρχ7..τοσο αχρηστο και ανικανο με την αυτοκινηση απεκτησε το ρχ8

                  To RX7 ήταν πανάκριβο (όχι πως δεν άξιζε με το παραπάνω την τιμή του) και το RX8 είναι πάμφθηνο, πουλιέται σε αστεία τιμή για το είδος του. Η χρήση τους ήταν ανάλογη της τιμής τους και όχι της αξίας τους.

                  Τα RX7 κρατάνε ιδιαίτερα υψηλές τιμές μεταπώλησης ακόμα και αν είναι σε αμφίβολη κατάσταση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • R
                    rxristos last edited by

                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                    Πάντως πρόκειται για αμάξι ποίημα. Όποιος συνειδητά το αγοράσει τότε απλά θα έχει πάρει ότι καλύτερο από θέμα ευχαρίστησης. Ήχος εξωπραγματικός, ασταμάτητο γέμισμα μέχρι και τις 9.500, στήσιμο όσο βαστάνε τα χέρια σου...και γενικά το αμάξι έχει δυνατότητες που δεν συναντάς σε αυτά τα ποσά αλλά ούτε και στα 4πλάσια...
                    Μου τη δίνει αφάνταστα αυτή η ζέστη από το τούνελ μετάδοσης, και η πλαστικουριά μέσα. Βέβαια το βράδυ τα όργανα είναι τρομερά....Κατεβασμένα παράθυρα και ασταμάτητες γκαζιές....και μετά γέμισμα 100στάρα

                    Το κατατάσω στα COOL

                    Συμφωνω σε ολα, απλα οι 9,500σαλ παιζουν μονο στα cosmo των 231ιππων.
                    Τα 'μικρα' των 192 παιζουν μεχρι τις 7,500περιπου αν θυμαμαι καλα, αλλα ειναι λιγο πιο φιλικα στην καθημερινη χρηση με λιγο υψηλοτερη ροπη...
                    Οπως και να εχει, ο φιλος που εχει τα δυο παλαιοτερα mazda μιλησε ξεκαθαρα.
                    Η το αγαπας, ή το μισεις. Δεν υπαρχει ενδιαμεσο. Πολυ προσοχη σε συνεργειο σωστο, και
                    αν το εχει η καρδια του ενδιαφερομενου για 'συγκινησεις', τοτε δεν προκειται να απογοητευτει.
                    Η αυξημενη καταναλωση βεβαια ειναι ενας αρνητικος παραγοντας παραυτα, ειδικα στην μοδα-αναγκες της εποχης, αλλα για να βρεις εναλλακτικα, τετοιου αντιστοιχου επιπεδου εκκρισης αδρεναλινης πισωκινητο, θελεις τουλαχιστον τα διπλα-τριπλα χρηματα ...

                    8000 παρα κάτι... μην μας τρώς στροφάρισμα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • gbak
                      gbak last edited by

                      Ο χρήστης IKE έγραψε:

                      πιστεψτε με οσο καλο αγοραστικο κοινο ειχε το ρχ7..τοσο αχρηστο και ανικανο με την αυτοκινηση απεκτησε το ρχ8

                      To RX7 ήταν πανάκριβο (όχι πως δεν άξιζε με το παραπάνω την τιμή του) και το RX8 είναι πάμφθηνο, πουλιέται σε αστεία τιμή για το είδος του. Η χρήση τους ήταν ανάλογη της τιμής τους και όχι της αξίας τους.

                      Τα RX7 κρατάνε ιδιαίτερα υψηλές τιμές μεταπώλησης ακόμα και αν είναι σε αμφίβολη κατάσταση.

                      το 2004 παιζει να χα απο τα πρωτα τσαλενζ που κυκλοφορησαν και αν θυμαμαι καλα μου πηγε 28.900 και το κοσμο 32+

                      δεν θεωρειται φθηνο...μετα ομως λογω παρα εισαγωγης τα ριξανε τρομερα..βασικα μεγα μλκια της μαζδα ελλαδας...γι αυτο χαραμιστηκε αυτο το αμαξι...εκει και το πουλησα..

                      σε αλλες χωρες παντως κραταγε τιμη και κυρος αναλογικα με αλλα κουπε της κατηγοριας..

                      εδω οπως παντα οτι αρπαξουμε...με αποτελεσμα η μαζδα ελλας να χασει αρκετο κοινο απο αυτο που εξελιχθει..

                      αυτα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης gbak έγραψε:
                        δεν θεωρειται φθηνο...

                        για το είδος του όχι φθηνό, τσάμπα είναι. Και το πολύ ακριβότερο cosmo ήταν (είναι?) σε πολύ καλή τιμή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          pai-mei last edited by

                          Το pricing και ο τεράστιος όγκος παραγωγής ήταν τα δύο εγκληματικά λάθη της προϊοντικής διεύθυνσης-marketing στην περίπτωση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.

                          Στην Ελλάδα, οι τιμές δεν ήταν όμως από την αρχή τόσο χαμηλές. Στο λανσάρισμά του, το cosmo πήγαινε λίγο πάνω από τα 40Κ, αν θυμάμαι καλά, μετά από κανά χρόνο άρχισε να πέφτει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • N
                            neos last edited by

                            To βασικό Renesis 192 είχε φτάσει να πωλείται 23.000€, κάτι που έριξε ακόμα περισσότερο τη μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου. Πλέον οι μαντράδες δεν τα αγοράζουν καν ή τα παίρνουν σε τιμές εξευτελιστικές για την πραγματική αξία του (έχω μάθει περίπτωση που αγοράστηκε απ τον μαντρά 9.000 ευρώ με 80.000χλμ).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              Ο χρήστης RXristos έγραψε:

                              Καλα απο ηχο δεν με τρελαινει..ουτε τα τρελα χερια θελει!

                              Οσο για την αξιοπιστια, αν το σκιζεις δε νομιζω οτι κραταει και παρα πολλα χλμ. εχω 2 φιλους που στα 63κ ο ενας και καμια 40-50κ ο αλλος βαλανε καινουριο μοτερ...ευτυχως στην εγγυηση (αυτος με τα 63 την προλαβε οριακα), βεβαια και οι 2 το πηγαινανε ταπα συνεχεια κοντρες, παντηλικια ΣΥΝΕΧΕΙΑ κλπ

                              Όπως είπα και παραπάνω οι λόγοι που μπορεί να αλλαχτεί ένα μοτερ είναι διάφοροι...απο ευπάθεια περιφερειακού υλικού (πολλαπλασιαστές) που δεν το παίρνουν χαμπάρι οι ιδιοκτήτες μέχρι να πάρουν το μοτέρ στο χέρι και μετά απο την συντήρηση. Το θέμα σκισίματος απλά δεν στέκει γιατί υπάρχουν άλλα τόσα ρχ8 με καθημερινά σκισίματα που πιάνουν και ξεπερνούν τις 100.000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα.

                              με συγχωρεις , αλλα πρεπει να εισαι εγκεφαλικα νεκρος ωστε να μην καταλαβεις οτι εκαψες πολλαπλασιαστες

                              οσο για τη ζημια που κανουν δε ξερω για το wankel συγκεκριμενα , αλλα στους 'νορμαλ' το μονο που μπορει να σου προκαλεσει το να πηγαινεις με καμμενο πολλαπλασιαστη/στες ειναι καταστροφη του καταλυτη και παλι πολυ δυσκολα

                              ΥΓ οπως μου ειχε πει ο θανιξ και τελικα συμβαινει τουλαχιστον στα vw απο οτι μου παν και οι μηχανικοι , οι καμμενοι πολλαπλασιαστες μπορει να ειναι αποτελεσμα της πτωσης συμπιεσης, για αυτο οποτε καποιος καιει πολλαπλασιαστη του κοιταζουν καλου κακου τη συμπιεση

                              απλα το αναφερω γιατι απο οτι ξερω το ενα ειναι συνεπεια του αλλου και οχι το αντιθετο, αρα μπορει μεν το προβλημα με τη συμπιεση σου καταστρεφει το μοτερ , αλλα οι πολλαπλασιαστες δεν εχουν σχεση

                              βεβαια στα wankel μπορει να ειναι αλλιως

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • T
                                thanix last edited by

                                Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                                Καλα απο ηχο δεν με τρελαινει..ουτε τα τρελα χερια θελει!

                                Οσο για την αξιοπιστια, αν το σκιζεις δε νομιζω οτι κραταει και παρα πολλα χλμ. εχω 2 φιλους που στα 63κ ο ενας και καμια 40-50κ ο αλλος βαλανε καινουριο μοτερ...ευτυχως στην εγγυηση (αυτος με τα 63 την προλαβε οριακα), βεβαια και οι 2 το πηγαινανε ταπα συνεχεια κοντρες, παντηλικια ΣΥΝΕΧΕΙΑ κλπ

                                Kαλα ο ενας ειναι και κουλατζα τρελη

                                ΥΓ qsis ο θανιξ ειναι και μηχανολογικα μπροστα μην τον συγκρινεις με τον λαουτζικο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  απλα επεσες κι εσυ θυμα της 'γερμανικης αξιοπιστιας' και φυσικα των στοκων μηχανικων
                                  τουλαχιστον πια ξερουν.. (φανταζομαι )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • R
                                    rxristos last edited by

                                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                    Καλα απο ηχο δεν με τρελαινει..ουτε τα τρελα χερια θελει!

                                    Οσο για την αξιοπιστια, αν το σκιζεις δε νομιζω οτι κραταει και παρα πολλα χλμ. εχω 2 φιλους που στα 63κ ο ενας και καμια 40-50κ ο αλλος βαλανε καινουριο μοτερ...ευτυχως στην εγγυηση (αυτος με τα 63 την προλαβε οριακα), βεβαια και οι 2 το πηγαινανε ταπα συνεχεια κοντρες, παντηλικια ΣΥΝΕΧΕΙΑ κλπ

                                    Όπως είπα και παραπάνω οι λόγοι που μπορεί να αλλαχτεί ένα μοτερ είναι διάφοροι...απο ευπάθεια περιφερειακού υλικού (πολλαπλασιαστές) που δεν το παίρνουν χαμπάρι οι ιδιοκτήτες μέχρι να πάρουν το μοτέρ στο χέρι και μετά απο την συντήρηση. Το θέμα σκισίματος απλά δεν στέκει γιατί υπάρχουν άλλα τόσα ρχ8 με καθημερινά σκισίματα που πιάνουν και ξεπερνούν τις 100.000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα.

                                    με συγχωρεις , αλλα πρεπει να εισαι εγκεφαλικα νεκρος ωστε να μην καταλαβεις οτι εκαψες πολλαπλασιαστες

                                    οσο για τη ζημια που κανουν δε ξερω για το wankel συγκεκριμενα , αλλα στους 'νορμαλ' το μονο που μπορει να σου προκαλεσει το να πηγαινεις με καμμενο πολλαπλασιαστη/στες ειναι καταστροφη του καταλυτη και παλι πολυ δυσκολα

                                    ΥΓ οπως μου ειχε πει ο θανιξ και τελικα συμβαινει τουλαχιστον στα vw απο οτι μου παν και οι μηχανικοι , οι καμμενοι πολλαπλασιαστες μπορει να ειναι αποτελεσμα της πτωσης συμπιεσης, για αυτο οποτε καποιος καιει πολλαπλασιαστη του κοιταζουν καλου κακου τη συμπιεση

                                    απλα το αναφερω γιατι απο οτι ξερω το ενα ειναι συνεπεια του αλλου και οχι το αντιθετο, αρα μπορει μεν το προβλημα με τη συμπιεση σου καταστρεφει το μοτερ , αλλα οι πολλαπλασιαστες δεν εχουν σχεση

                                    βεβαια στα wankel μπορει να ειναι αλλιως

                                    Παιδιά οι καμένοι πολλαπλασιαστές ΔΕΝ είναι αποτέλεσμα πεσμένης συμπίεσης στον RENESIS.

                                    Μια βόλτα από το αμερικάνικο φόρα θα σας πείσει.

                                    Δεν είναι τυχαίο ότι αν οχι όλοι οι περισσότεροι που έχουν ενημέρωση μέσα από φόρα το ψάχνουν το πράγμα (και δεν βασίζονται στις συμβουλές της αντιπροσωπείας) αλλάζουν προληπτικά πολλαπλασιαστές γιατί είναι η νούμερο 1 αιτία για πτώση συμπίεσης. Δεν ξέρω τι γίνεται στους κινητήρες του γκρουπ VW αλλά στους Wankel αστοχία στους πολλαπλασιαστές σημαίνει κακή καύση το οποίο συνεπάγεται επικαθήσεις σε APEX και SIDE SEALS το οποίο σημαίνει καταστροφή τους το οποίο σημαίνει πτώση της συμπίεσης αφού τρώει τα εντόσθια του. Δεν μπορώ να το εξηγήσω πιο απλά... πεσμένη συμπίεση απλά δεν προκαλεί βλάβη στους πολλαπλασιαστές. Πεσμένη συμπίεση το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να μην παίρνει αμέσως μπροστά ζεστό ή να μην ξαναπάρει μπροστά ποτέ (σιγά το πράγμα δλδ ). Τα σπασίματα που λένε δεν προέρχονται από πεσμένη συμπίεση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tiger last edited by

                                      Ωραιο αυτοκινητο,με σχετικά ανετη αναρτηση και 4θεσιο,γιαλαντζί οικογενειακο δηλαδη.
                                      αν καποιος δεν κανει πολλα χλμ ειναι ευκαιρια να το παρει μεταχειρισμενο σε πολυ καλη τιμη,απλα μετα πολυ δυσκολα θα το ξαναπουλησει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
                                        Και Datsun και Renesis...

                                        Πως κολλανε αυτα τα δυο;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosmo-mike last edited by

                                          Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
                                          Και Datsun και Renesis...δυο κακα σε ενα αμαξι δε χορουν! Too much!

                                          Σορρυ μεγαλε αλλα δεν το καταλαβα το αστειο... Και διαθετω μεγαλη αισθηση του χιουμορ. Πιστεψε με...

                                          Που κολανε τα Datsun (που εχουν μεγαλη αγωνιστικη ιστορια στα ραλλυ) με τα Mazda (που εχει παρει και Le Mans και ειναι μια μικρη εταιρεια σε σχεση με τη Nissan) και μαλιστα με τον Renesis (που ειναι ενα μοτερ βανκελ, δηλ η εξελιγμενη εκδοση του 13Β)?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            Ο χρήστης RXristos έγραψε:

                                            Παιδιά οι καμένοι πολλαπλασιαστές ΔΕΝ είναι αποτέλεσμα πεσμένης συμπίεσης στον RENESIS.

                                            Μια βόλτα από το αμερικάνικο φόρα θα σας πείσει.

                                            Δεν είναι τυχαίο ότι αν οχι όλοι οι περισσότεροι που έχουν ενημέρωση μέσα από φόρα το ψάχνουν το πράγμα (και δεν βασίζονται στις συμβουλές της αντιπροσωπείας) αλλάζουν προληπτικά πολλαπλασιαστές γιατί είναι η νούμερο 1 αιτία για πτώση συμπίεσης. Δεν ξέρω τι γίνεται στους κινητήρες του γκρουπ VW αλλά στους Wankel αστοχία στους πολλαπλασιαστές σημαίνει κακή καύση το οποίο συνεπάγεται επικαθήσεις σε APEX και SIDE SEALS το οποίο σημαίνει καταστροφή τους το οποίο σημαίνει πτώση της συμπίεσης αφού τρώει τα εντόσθια του. Δεν μπορώ να το εξηγήσω πιο απλά... πεσμένη συμπίεση απλά δεν προκαλεί βλάβη στους πολλαπλασιαστές. Πεσμένη συμπίεση το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να μην παίρνει αμέσως μπροστά ζεστό ή να μην ξαναπάρει μπροστά ποτέ (σιγά το πράγμα δλδ ). Τα σπασίματα που λένε δεν προέρχονται από πεσμένη συμπίεση.

                                            σε μας ειναι αλλιως , να καταλαβεις δηλαδη , ο θανιξ ειχε πεσμενη συμπιεση στο polo του και του αλλαζαν συνεχεια πολλαπλασιαστες οι οποιοι καιγονταν πολυ συντομα

                                            μετα απο καιρο αποφασισαν να δουν τη συμπιεση και καταλαβαν οτι καιγονται απο εξ'αιτιας αυτου

                                            στη δικη μου περιπτωση πολλαπλασιαστων ευτυχως το ηξεραν και καλου κακου κοιταξαν αμεσως τη συμπιεση και ευτυχως ημουν οκ

                                            απλα το ανεφερα, μηπως συνεβαινε το ιδιο και στους wankel , προφανως και δεν ξερω τι παιζει με αυτα τα μοτερ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 9 / 38
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr