Δημοσιεύω την παρακάτω πώληση ελαστικών για λογαριασμό φίλου :
Latest posts made by mmarkom
-
Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 DOT 20-16 7000km - € 160
-
RE: Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 DOT 20-16 7000km - € 160
Δημοσιεύω την παρακάτω πώληση ελαστικών για λογαριασμό φίλου :
-
RE: Classic Lancia Forum
Καλύτερα για Άμπαρθ, προσοχή στις εκδόσεις, η 1η γενιά είχε 980 cc,58 HP και 4αρι σαζμαν.
Είναι πιο σπάνια και τσιμπημένα, Ιταλία που έχω δει τιμές ζαλίστηκα.Προτίμησε 2ης γενιάς με τα 1050 cc και 70 HP.
Αν βρείς κανένα γαλάζιο του -85 με πινακίδες που λήγουν σε 93 ενημέρωσέ με, το είχα κάποτε και το χάρισα (ο παπάρας) όταν πήγα φαντάρος γιατί είχε βγάλει πρόβλημα στο μοτέρ και δεν μπορούσα να το φτιάξω -
RE: classic Alfa Romeo
Τις θυμάμαι πολύ έντονα αυτές τις γαλάζιες φόρμες των μηχανικών καθώς και κάποιες πορτοκαλί.
Δυστυχώς σε κάποια μετακόμιση χαθήκανε και δεν υπάρχει καμμία για ενθύμιο -
RE: Κλασσικα αυτοκίνητα αγγελιών
Το κόστος που αναφέρεις αφορά αμοιβή φανοποιού/βαφέα μόνο ή και τα αντίστοιχα ανταλλακτικά ;
-
RE: Lamborghini classic
Στα μέσα του '70 είχε μια και ο ιδιοκτήτης της Αχάϊα Κλάους αλλά δεν θυμάμαι τι χρώμα μου είχε πει πως ήταν
ο πατέρας μου. -
RE: Classic Autobianchi
Μη σκας μάστορα, έτσι και μου κάτσει το τζόκερ θα πάρω αυτό :
http://www.artandrevs.com/autobianchi-a ... /pr-113-16
μαζί με ένα καλό ασφάλτινο Talbot (άλλο μεγάλο απωθημένο)
-
RE: Σύλληψη υπόπτων για ληστεία και τρομοκρατία [Διάσπαση]
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Βασικα μαλλον δε θελουν, γιατι αν ηθελαν θα εσπαγε. Λες να εχει περασει Ρεντινα ο φιόγκος?
μα δεν ξερουν σχεδον τιποτα για αυτον ψαχνουν το παρελθον του στην ιταλια/αγγλια εγω προσωπικα θα εκπλαγω αν ειναι ενας ακομη νορμαλ τυπος η μεχρι τωρα σταση του και ειδικα το 'πινω νερο μονο απο την δικηγορο' δειχνει οτι ξερει τι κανει(τετοιες πρακτικες εκαναν οι αγγλοι καποτε να βαζουν 'φαρμακα' στα νερα
Πιο πιθανό είναι οι high iq αστυνομικοί μας να ξεχαστούν και να πιούν οι ίδιοι το νερό παρά ο οποιοδήποτε
άλλος κοινός άνθρωπος. -
RE: VW POLO του 2005 με 2.000 ευρώ! Αξίζει;
Αν σου περισσεύουν για πολλαπλασιαστές,γρύλλους παραθύρων και αισθητήρες θερμοκρασίας/βολάν, τσίμπα το.
Να υπολογίζεις αν δεν έχουν αλλαχθεί αμορτισέρ το σχετικό bdgt καθώς και μεγάλη πιθανότητα για διαλυμένα
σινεμπλόκ (σχεδόν σίγουρο αφού το οδηγούσε γυναίκα).
Το καλό είναι πως λόγω του απόλυτα ψόφιου μοτέρ δεν θα βιαστείς ποτέ να φτάσεις στο προορισμό σου,
ελαχιστοποιώντας έτσι τις πιθανότητες ατυχήματος. -
RE: Το πρώτο μου αυτοκίνητο
Ως κάτοχος Clio II 1.4 16v με τα 100 άλογα, του 2004, αγορασμένο καινούργιο με 162.000 km, έχω να πω τα εξής :
Δεν τρίζει ακόμα, στρίβει πολύ καλύτερα ακόμα και με τελειωμένα αμορτισέρ σε σχέση με άλλα αμάξια της κατηγορίας του
και το μοτέρ έχει ζωντάνια, με μέση κατανάλωση 6,5-7.
Μου έχει βγάλει χαζοπροβλήματα όπως πολλαπλασιαστές χ 3, αισθητήρας γκαζιού και βολάν, ενώ κόβει εύκολα και
βάσεις μηχανής.Overall πιστεύω πως είναι πολύ καλή επιλογή στα χρήματα που κοιτάς σε σχέση με κάτι τάφους τύπου
Polo κτλ.