-
2 φορες????Εδω σε διαφορα ford που εχω δει στο ιντερνετ τα αμορτισερ αντεξανε μαζι με ολο το αμαξι.Ο αλλος εχει 220.000χλμ και εχει ακομα τη μαμισια αναρτηση!
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
2 φορες????Εδω σε διαφορα ford που εχω δει στο ιντερνετ τα αμορτισερ αντεξανε μαζι με ολο το αμαξι.Ο αλλος εχει 220.000χλμ και εχει ακομα τη μαμισια αναρτηση!ναι, οκ, φορντ φικος>everything
-
Ε τι μια φορα ειχα τα bilstein sport και ηταν κουραστικα για καθημερινη χρηση αλλα σε στροφιλικι και πιστα... super
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
2 φορες????Εδω σε διαφορα ford που εχω δει στο ιντερνετ τα αμορτισερ αντεξανε μαζι με ολο το αμαξι.Ο αλλος εχει 220.000χλμ και εχει ακομα τη μαμισια αναρτηση!Το εχω ακουσει και εγω αυτο,ουτε βενζινη δεν εχει βαλει ακομα!!!
-
αντισκωριακό βάζουν αντί για βενζίνη
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
2 φορες????Εδω σε διαφορα ford που εχω δει στο ιντερνετ τα αμορτισερ αντεξανε μαζι με ολο το αμαξι.Ο αλλος εχει 220.000χλμ και εχει ακομα τη μαμισια αναρτηση!Ξερω ένα μπάρμπα στο χωριό που έχει
Αμορτισερ έχει τα μαμα και λάστιχα Goodyear All Weather Made in Greece.
Ασε μας ρε Γιώργο... -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
2 φορες????Εδω σε διαφορα ford που εχω δει στο ιντερνετ τα αμορτισερ αντεξανε μαζι με ολο το αμαξι.Ο αλλος εχει 220.000χλμ και εχει ακομα τη μαμισια αναρτηση!
Το εχω ακουσει και εγω αυτο,ουτε βενζινη δεν εχει βαλει ακομα!!!
Εγώ το έχω δεί...και ήταν κάπως έτσι :
-
Άντε από 'δω, τα βάλατε όλοι με το παιδί....
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
2 φορες????Εδω σε διαφορα ford που εχω δει στο ιντερνετ τα αμορτισερ αντεξανε μαζι με ολο το αμαξι.Ο αλλος εχει 220.000χλμ και εχει ακομα τη μαμισια αναρτηση!Αμορτισέρ είναι αναλώσιμα και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως δεν κρατάνε 220.000χλμ. Το ότι δεν τα έχει αλλάξει ακόμα δεν μου λέει κάτι... Ή μάλλον μου λέει να αποφεύγω τους δρόμους που κυκλοφορεί και αυτός.
-
Είχα κι εγώ ένα ford focus, το κράτησα 2 χρόνια και το πούλησα (στον αδελφό μου). Μου σπασε τα νεύρα, δε χάλαγε με τίποτα
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Είχα κι εγώ ένα ford focus, το κράτησα 2 χρόνια και το πούλησα (στον αδελφό μου). Μου σπασε τα νεύρα, δε χάλαγε με τίποταΒενζίνη του έβαζες;;;;
Νεράκι έπεσε πάνω του;;;;Δεν προσπάθησες αρκετά πάντως...
-
Δυστυχής κάτοχος ενός Ford Kuga Trend, 2.5Τ.
Το εν λόγω αυτ/το αγοράστηκε τοις μετρητοίς και εξοφλήθηκε 2 ημέρες πριν την καθορισμένη παράδοση στις 25/09/09 από το υποκατάστημα Σφακιανάκης στη Λ. Γαλατσίου 33.
Η παραλαβή δεν πραγματώθηκε τη συγκεκριμένη ημερομηνία, διότι κατά την επίδειξη της λειτουργίας από τον πωλητή, αυτό, δεν ανταποκρινόταν σε καμμία εντολή, όπως εκκίνηση του κινητήρα, άνοιγμα-κλείσιμο των ηλεκτρομαγνητικών θυρών, άνοιγμα φωτός πλαφονιέρας, λειτουργία οθόνης πολλαπλών λειτουργιών στον πίνακα οργάνων. Στην οθόνη έβγαζε διαρκώς τις πληροφορίες' AWD mulfunction' εναλλάξ με την 'Press STOP to stop operative'. Στην CPU του αυτ/του, μετά από διαγνωστικό έλεγχο, επιβεβαιώθηκε η αποφόρτιση της μπαταρίας, στις 28/09/09.
Νέα προβλήματα
1.Ο συμπλέκτης σε κάθε πάτημα 'τρίζει/σκαλώνει', ειδικά στο τέλος της διαδρομής του.
2.Μετά την αλλαγή ταχύτητας και κατά την αποσύμπλεξη ακούγεται θόρυβος από το κιβώτιο ταχυτήτων, ιδίως από 1η σε 2α, 2α σε 3η και από 3η σε 2α.
3.Λεκέδες στο καζανάκι της εξάτμισης(δεν κατάφεραν ούτε οι ίδιοι να τους απομακρύνουν).
4.Μεταλλικό έντονο θόρυβο κατά την εκκίνηση του αυτ/του με το τιμόνι στραμμένο είτε δεξιά είτε αριστερά, είτε με 1η είτε με όπισθεν.
5.Ξαναβαμμένη(χτυπημένη?) 5η πόρτα και πίσω δεξιό φτερό.
6.Λυμένες και ξανασφιγμένες βίδες κόντρα βάσης μηχανής, κιβωτίου ταχυτήτων, άξονα Haldex.
Αντιμετώπιση από Ford Σφακιανάκης και FMH; Η χείριστη δυνατή. Κατά τη γνώμη μου, όποιος κάτοχος Ford σκέφτεται καν το ενδεχόμενο να ξαναγοράσει Ford, αυτόματα κατατάσσεται στους μαζοχιστές ή αναγκέφαλους(για να μην πω τίποτα χειρότερο) -
Ο χρήστης maccentral έγραψε:
Δυστυχής κάτοχος ενός Ford Kuga Trend, 2.5Τ.
Το εν λόγω αυτ/το αγοράστηκε τοις μετρητοίς και εξοφλήθηκε 2 ημέρες πριν την καθορισμένη παράδοση στις 25/09/09 από το υποκατάστημα Σφακιανάκης στη Λ. Γαλατσίου 33.
Η παραλαβή δεν πραγματώθηκε τη συγκεκριμένη ημερομηνία, διότι κατά την επίδειξη της λειτουργίας από τον πωλητή, αυτό, δεν ανταποκρινόταν σε καμμία εντολή, όπως εκκίνηση του κινητήρα, άνοιγμα-κλείσιμο των ηλεκτρομαγνητικών θυρών, άνοιγμα φωτός πλαφονιέρας, λειτουργία οθόνης πολλαπλών λειτουργιών στον πίνακα οργάνων. Στην οθόνη έβγαζε διαρκώς τις πληροφορίες' AWD mulfunction' εναλλάξ με την 'Press STOP to stop operative'. Στην CPU του αυτ/του, μετά από διαγνωστικό έλεγχο, επιβεβαιώθηκε η αποφόρτιση της μπαταρίας, στις 28/09/09.
Νέα προβλήματα
1.Ο συμπλέκτης σε κάθε πάτημα 'τρίζει/σκαλώνει', ειδικά στο τέλος της διαδρομής του.
2.Μετά την αλλαγή ταχύτητας και κατά την αποσύμπλεξη ακούγεται θόρυβος από το κιβώτιο ταχυτήτων, ιδίως από 1η σε 2α, 2α σε 3η και από 3η σε 2α.
3.Λεκέδες στο καζανάκι της εξάτμισης(δεν κατάφεραν ούτε οι ίδιοι να τους απομακρύνουν).
4.Μεταλλικό έντονο θόρυβο κατά την εκκίνηση του αυτ/του με το τιμόνι στραμμένο είτε δεξιά είτε αριστερά, είτε με 1η είτε με όπισθεν.
5.Ξαναβαμμένη(χτυπημένη?) 5η πόρτα και πίσω δεξιό φτερό.
6.Λυμένες και ξανασφιγμένες βίδες κόντρα βάσης μηχανής, κιβωτίου ταχυτήτων, άξονα Haldex.
Αντιμετώπιση από Ford Σφακιανάκης και FMH; Η χείριστη δυνατή. Κατά τη γνώμη μου, όποιος κάτοχος Ford σκέφτεται καν το ενδεχόμενο να ξαναγοράσει Ford, αυτόματα κατατάσσεται στους μαζοχιστές ή αναγκέφαλους(για να μην πω τίποτα χειρότερο)Είναι ΑΔΙΟΡΘΩΤΟΙ αυτοί οι τύποι στη Ford. Μάλλον προσπαθούν να πάρουν την πρώτη θέση από Σαρακάκη και Citroen για τη χείριστη εξυπηρέτηση/τηρηση εγγυήσεων. AΜΕΣΩΣ δικηγόρο φίλε και ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ.
-
Renault Megane Coupe 1.4 16V (2001). Αγοράστηκε μεταχερισμένο με 58.000 χλμ το 2005 (σε άριστη κατάσταση). Άπό τότε (αντιγράφω από το βιλιάριο service):
1)61000 χλμ 'μεγάλο' service (ιμάντες, αντλία νερού κλπ.)+ κόντρα βάση μηχανής, φούσκα ημιαξονίου έξω δεξιά (δεν την πρόλαβα μάλλον άρπαξε το ημιαξόνιο, έκτοτε και μέχρι σήμερα ακούγεται στις αριστερές στροφές θόρυβος).
2) 83000 χλμ. αμορτισέρ (SACHS). Τα πιό χάλια αμορτισέρ που έχω βάλει ποτέ μου σε αμάξι, ή συμβαίνει κάτι άλλο που δε διαγνώστηκε ποτέ. Σε συνδιασμό με μια ατυχή επιλογή ελαστικών (Bridgestone Turanza) κοπανάει τραντάζεται κλπ.
edit: κάπου εδώ, αλλαγή 4 πολλαπλασιαστών με σετ Beru λόγω 2 καμμένων (το γνωστό πρόβλημα)
3) 93000 χλμ. Έπαψε να παίρνε μπρός εύκολα παγωμένο. Αισθητήρας θερμοκρασιας νερού.
4) 117000χλμ. Δισκόπλακες+γρύλος παραθύρου οδηγού.
5) 129000 χλμ. έχασε όλο το φρέον, χωρίς προφανή εξήγηση (η αλήθεια είναι ότι στα χέρια μου δεν είχε ελεγχθεί ποτέ. Δεν βρέθηκε διαρροή.
6) 130000 χλμ. Ρουλεμάν τροχού πίσω δεξί.
7) 135000 χλμ. Τροχαλία στροφάλου, τροχαλία δυναμό, ιμάντας δυναμό (τον οποίο έκοψε εν κινήσει λόγω βλάβης στην τροχαλία δυναμό που είχε υποχωρήσει και με άφησε στο δρόμο). Μολις 15000χλμ. από το 'μεγάλο' service όπου είχαν αλλαχτεί ιμάντες.
8 ) 140000 χλμ. Μένω ξανά στο δρόμο από κομμένο ιμάντα παρελκομένων. 'Ένοχος' η τροχαλία A/C αυτή τη φορά. Κόστος: αλλαγή κομπρεσέρ A/C με μεταχερισμένο γύρω στα 150 ευρώ+εργατικά. Κόντρα βάση μηχανής για 2η φορά.
9) 143000 χλμ αλλαγί στο δεξί 'μπαλάκι' του ψαλιδιού. Στις λακούβες κοπάναγε λες και ήταν έτοιμο να διαλυθεί.
10) Η τραγωδία. Κομμένος ιμάντας παρελκομένων για 3η φορά. Αυτή τη φορά δυστυχώς (και επειδή μάλλον δε χωρούσε στο μυαλό μου ότι μπορεί πάλι να ειναι ιμάντας), δεν το προλαβαίνω και μου σβήνει εν κινήσει στην Ατ. Οδό. Μεταφορά στο συνεργείο με γερανό και διάγνωση: τράβηξε μέσα τον κομμένο ιμάντα παρελκομένων και καβάλησε δόντι και ο ιμαντας χρονισμού. Καρφωμένες και οι 16 βαλβίδες στα πιστόνια. Ολοσχερής καταστροφή του μοτέρ... Αλλαγή με μεταχειρισμένο + σετ ιμάντες ξανά+ καινούργιο δυναμό+σετ συμπλέκτη με την ευκαιρία. Η εξήγηση που δόθηκε είναι ότι αν και είχε αλλαχθεί η τροχαλία δυναμό, ο άξονας αυτού τελικά είχε υποχωρήσει με αποτέλεσμα να ζορίζει τον ιμάντα τον οποίο τελικά έκοψε και πάλι.
11) Προ 15 ημερών, πρόβλημα με τα φλας στη δεξιά πλευρά. Αναβοσβήνει το εσωτερικό λαμπάκι γρήγορακαι δεν ανάβει τίποτα απέξω (σπάνια το πιάνει και δουλεύει). 5 διαφορετικοί μηχανικοί/ηλεκτρολόγοι το είδαν, καταλήξαμε ότι μάλλον είναι η ΜΕΚ (Μονάδα Ελέγχου Καμπίνας). Κόστος; Πάνω από 500 ευρώ αν την αλλάξω! Ο τελευταίος μου είπε ότι γίνεται μια πατέντα με εξωτερικό ρελέ. (Αύριο θα το πάω).
Δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθώ ξανά με Renault. Είναι οπωσδήποτε το τελευταίο μου...
Αν και για τα τελευταία θλιβερά γεγονότα, δυστυχώς πρέπει να αποδώσω ευθύνες για αμέλεια στο συνεργείο μου (τις οποίες ανέλαβε μάλιστα εν μέρει καλύπτωντας μέρος του κόστους), το οποίο εκθείαζα επί πολλά χρόνια. -
τριμπουρδ$^^%^%*λα τα γαλλικα, αλλα θειος μου με ακριβως το ιδιο αμαξι στα 14.000χλμ δεν εχει κανενα θεμα περα απο κατι παιδικες ασθενειες, αλλα πανε χρονια απο τοτε
μαλλον ο μηχανικος σου ηταν τελειως τρομπας και το αυτοκινητο κακοσυντηρημενο απο την αρχη
-
Προβληματα... (δεν μετραω λαμπτακια/μπαταριες/φρενα, αυτα τα θεωρω συντηρηση, ουτε τριξιματα)
1998 Toyota Corolla. Προβληματα με το κιβωτιο ταχυτητων. Δεν επιανε καλα τις ταχυτητες. Η αντιπροσωπεια δεν μπορεσε ποτε να το επιδιορθωσει ικανοποιητικα. Δεν θυμαμαι ακριβως λεπτομερειες αλλα το προβλημα ηταν αρκετα πιο πολυπλοκο και συμπεριλαβανε και αλλα συστηματα. Ειχε και καποιο προβλημα με το air condition. Εκτος απο αυτα και απο ασαφες τιμονι (ολα τα Τογιοτα ετσι ειναι ουτως η αλλως ) δεν θυμαμαι αλλα προβληματα. Το ξεφορτωθηκα γυρω στα 150Κ χμ.
2000 Honda S2000. Κανενα προβλημα. Το πουλησα γυρω στα 50Κ χμ.
2001 Ford Ranger. Κανενα προβλημα. Ακομη το εχω.
2003 VW Jetta. Προβληματα με την αναρτηση. Χαλασε προωρα η αντλια νερου. Καηκαν διαφοροι σενσορες κατα καιρους. Η ηλιοροφη εβαζε νερο. Το πουλησα με 150Κ χμ.
2005 Ford Focus. Τιποτα. Το πουλησα με 50Κ χμ.
2006 Saab 9-3 SportCombi. 60Κ χμ. Τιποτα. Το οδηγω καθημερινα.
2007 Saab 9-3 Sedan. 50Κ χμ. Τα δυο πισω παραθυρα ειχαν καποιο προβλημα με τον μηχανισμο. Το ενα δεν εχει επιδιορθωθει ακομη. Κατα τ'αλλα, τιποτα. Α, και καποια στιγμη μου εδειξε βλαβη, διοτι δεν ειχα σφιξει το καπακι της βενζινης επαρκως.
-
2001 Toyota Yaris από την φουρνιά που είχαν φτιαχτεί στην Ιαπωνία τό είχα 9 χρόνια και 135.000κμ μόνο πρόβλημα καμένο το πράσινο λαμπάκι που δείχνει ότι είναι αναμένα τα φώτα.
2010 Ford Fiesta ενοείται τίποτα ακόμη για να δούμε στην συνέχεια... -
To seat ibiza FR που ειχα ειχε μικρα θεματακια συνεχεια,με ειχε ταλαιπωρησει λιγο αλλα και εγω του αλλαζα τα φωτα Tα προβληματα ηταν ολο κατι σωληνακια,κατι βιδουλες,τιποτα τραγικο αλλα αρκουσαν να το ακινητοποιησουν!
Η ΒΜW 325 (2.500cc) που εχω εδω και 3 χρονια ειναι απλως trouble-free,το μοναδικο 'θεμα' ειναι οτι πρεπει να της αλλαξω υαλοκαθαριστήρα πλεον.
Παντως απο την εμπειρία μου,παιζει μεγαλο ρόλο και ο οδηγος.
Αυτοκινητο πχ εταιρικο ή νοικιάρικο, οτι και αν ειναι θα παθει διάφορα, ακομα και αν συντηρείται κανονικα. -
Χμ το πασσατ απο προβλημα έβγαλε τωρα στα 150.000 χιλιαρικα δισκους στο σασμάν (automatic και τσούζει) κατα τα άλλα τίποτα...
Και στα 120.000 ειχε βγάλει πυράκια στην μίζα
-
Ε δε το λες και αξιοπιστο..
Τι ζημιες εχουν βγαλει τα αυτοκινητακια σας;