-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Ξαναευχαριστώ για τις ευχές σας!@thanix, μακριά από στροφές!! (όσοι γνωρίζουν, καταλαβαίνουν)
@Mercyful, κοίτα δεν το χω πατήσει και πολύ λόγω στρωσίματος. Ο κόφτης είναι στα 6,5κ άρα τυπικά μπορώ να το πάω μέχρι τις 4, δηλαδή τα 2/3 της μέγιστης δύναμης. Τώρα που είναι αρχή το κρατάω χαμηλά και πετάω κανα τσακ μέχρι τις 3,5-4 να μην μένει στάσιμος χαμηλά συνέχεια. Σε συνδιασμό με το dsg και με λίγα λόγια: 'fun thing'.
Είσαι σίγουρος ότι ο κόφτης είναι στις 6.500; Εκεί αρχίζει το κόκκινο φάσμα του στροφόμετρου, αλλά ο κόφτης του twincharger -επιβεβαιωμένα - είναι στις 7000
-
καλα ρε λαμογιο Διονυση, απο το φορουμ το μαθαινω οτι ηρθε;
Εμφανιση στη σχολη και βολτα παραυταΚαλοταξιδο να ναι
-
Να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά
@neos, θα το τεστάρω μόλις στρωθεί
Άρη να έβλεπες την φωτό στο μσν μου Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα με δείτε σύντομα στην σχολή;
Μόνο στην πυλωτή δεν κοιμάμαι Και επειδή σε αυτό το το τόπικ ποστάρουμε φωτό:
-
Καλοταξιδος!Πολυ ομορφο κοντερ.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Εδω στο SCCA National Tour of San Diego in Solo2 το προηγουμενο σαββατοκυριακο
και η μηχανη
για δώσε λίγες info για το τερατάκι
Το μιατακι το αγορασα πριν απο 6 χρονια και απο τοτε το ολο προτζεκτ εχει αλλαξει κατευθηνση πολλες φορες. Απο κομπρεσσαρατο με συστημα πλοηγησης και ηλεκτρικα παραθυρα A/C trunk remote release και εχτρα ηχομονωση ... τα ξυλωσα ολα - αλλαξα ηλεκτηκα παραθυρα και καθρεφτες με χειροκινητα, εβλαλα την extra ηχομονωση και το αιρ κοντισιον.
Το κομπρεσσορας εδωσε την θεση του σε ενα μικρο σχετικα turbo (GT2560) πανω στο οποιο σχεδιασα και εφτιαξα ενα V-mount. Δηλαδη βασικα τοποθετησα με κλιση το ψυγειο και εβαλα το εναλακτη αερος παραλληλο στο εδαφος. Το intake manifold μου το εδωσε η Βell Engineering σε τιμη κοστους σαν prototype και η εξατμιση ειναι χειροποιητη 7,5 cm (3') χωρις καταλυτη.
Για να μην σας κουραζς με πολλες λεπτομερειες το μιατακι εβγαλε 306 αλογα στους τροχους (στοκ μοτερ με 200 χιλλιαδες χιλλιομετρα ) και ειναι περιπου 950 κιλα.
Στο δρομο φοραει 245/35/16 μπρος-πισω (Toyo T1r)
και στους αγωνες 275/35/15 παλι προς-πισω (Hoosier A6)Το πισω φτερο ειναι λιγο υπερβολικο αλλα ειναι λογω αναγκης - η διαφορα στην προσφηση ειναι τραγικη και ειλικρηνα δεν θα το πιστευα εαν καποιο μου το ελεγε...
Γενικα οταν το κυκλοφορω στο δρομο συνηθως το βγαζω το φτερο (4 βιδουλες θελει και βγηκε) για να μην πεφτει πολυ δουλεμαΓενικα συνηθως οδηγω ενα Audi A6 που ειναι πολυ πιο ανετο για καθε μερα...
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά@neos, θα το τεστάρω μόλις στρωθεί
Άρη να έβλεπες την φωτό στο μσν μου Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα με δείτε σύντομα στην σχολή;
Μόνο στην πυλωτή δεν κοιμάμαι Και επειδή σε αυτό το το τόπικ ποστάρουμε φωτό:
πως σου φάνηκε στο θέμα ανάρτηση; Σκληρό;
το πήρες στο σωστό (α)χρώμα ...
-
@ddl449
καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείς μέχρι...σκασμού.Προσωπικά ίσως από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα ανεξαρτήτως budget.
Αν και δεν είμαι υπερ των σκουρόχρωμων χρωμάτων, του πάει πολύ το μαύρο!Να υποθέσω DSG έτσι?Ποιά η γνώμη σου για το σασμάν?
Η πρώτη εντύπωση σου με ενδιαφέρει, αφού μπαίνεις στη διαδικασία να καταλάβεις πώς σκέφτεται και δεν το έχεις συνηθίσει.
Βλέπεις λάθη (πχ αλλάζει πολύ ψηλά ή πολύ χαμηλά)?(ούτε ανάκριση τέτοιο πράμα )
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
@ddl449
Αν και δεν είμαι υπερ των σκουρόχρωμων χρωμάτων, του πάει πολύ το μαύρο!τι χρώμα πήρες το Α3 είπαμε ;
Να υποθέσω DSG έτσι?Ποιά η γνώμη σου για το σασμάν?
τα Ibiza FR + Cupra βγαίνουν μόνο με dsg7.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
@ddl449
Αν και δεν είμαι υπερ των σκουρόχρωμων χρωμάτων, του πάει πολύ το μαύρο!τι χρώμα πήρες το Α3 είπαμε ;
Το πήρε σκούρο για να κρύβει τα παχάκια.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
@ddl449
Αν και δεν είμαι υπερ των σκουρόχρωμων χρωμάτων, του πάει πολύ το μαύρο!τι χρώμα πήρες το Α3 είπαμε ;
Το πήρε σκούρο για να κρύβει τα παχάκια.
@elteo
το αγαπημένο μου χρώμα είναι το μπλε ελεκτρίκ, το χρώμα που είχα και στο προηγούμενο αμάξι μου, αλλά ας όψεται ότι:
1)το είχα ψιλοβαρεθεί 9 χρόνια μετά. ( )
2)το χρώμα αυτό στο α3 είναι ειδικό χρώμα και κόστιζε επιπλέον 1835€ αφού βάλεις/πληρώσεις μεταλλικό χρώμα (αξίας 815€), δηλαδή το συνολικό κόστος για το μπλε ελεκτρίκ χρώμα ήταν...2650€ δεν τρελάθηκα ακόμα να πληρώσω τόσα λεφτά απλώς και μόνο για ένα χρώμα...και δυστυχώς μόνο το δικό μου χρώμα μου άρεσε στο α3, οπότε το επέλεξα για...αλλαγή.
-
ddl449, μια χαρά το απολαμβανεις και στο στρώσιμο. Σε συνθήκες πόλης, μπορείς να έχεις a lot of fun μεταξύ 2000-3500 στροφών με τους συγκεκριμένους κινητήρες, οπότε μια χαρά είσαι. Από τα 6-7000 χλμ θα βλέπεις και τον πραγματικό χαρακτήρα του κινητήρα, εκεί θα 'ανοίξει' πραγματικά και θα το νιώθεις και συ ότι είναι πλέον στα καλά του.
Ο χρήστης elteo έγραψε:
το πήρες στο σωστό (α)χρώμα ...
Τι εννοείς? Εμένα σαν μαύρο μου φαίνεται στις φωτογραφίες?
-
Δεν σου άρεσε δηλ το λευκό στο Sportback ?
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
το πήρες στο σωστό (α)χρώμα ...
Τι εννοείς? Εμένα σαν μαύρο μου φαίνεται στις φωτογραφίες?
Black is the color of objects that do not emit or reflect light in any part of the visible spectrum; they absorb all such frequencies of light. Although black is sometimes described as an 'achromatic', or hueless, color, in practice it can be considered a color, as in expressions like 'black cat' or 'black paint'.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δεν σου άρεσε δηλ το λευκό στο Sportback ?να τα ξαναπούμε?
Όχι.ειδικά στο α3 δεν πάει καθόλου!
Η μόνη περίπτωση να μου αρέσει το λευκό στο είναι να έχει sline εξωτερικό πακέτο,xenon, ζάντα 7διπλών ακτίνων (αυτή που λέτε όλοι 'ala rs4') σε titanium απόχρωση και πανοραμική ηλιοροφή (που κάνει τον ουρανό μαύρο).... δηλαδή πάμε χαλαρά στα 40.000€ απλώς και μόνο για να μου αρέσει το λευκό.
Μαζοχισμός λέγεται αυτό.Γενικά δεν ξέρω τι αρέσει σε όλους το λευκό χρώμα.μου φαίνεται πολύ...άχρωμο, πολύ μουντό, χωρίς προσωπικότητα.Συν του ότι εγώ που είναι ψυχάκιας με το να είναι το αμάξι καθαρό, στο λευκό φαίνεται το παραμικρό και θα ήμουν συνεχώς με ένα πανί στο χέρι.
Γούστα είναι αυτά βέβαια.Δε θα πω όχι.@ddl449, το dsg θα σε βολέψει πολύ (και) στο στρώσιμο.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
το πήρες στο σωστό (α)χρώμα ...
Τι εννοείς? Εμένα σαν μαύρο μου φαίνεται στις φωτογραφίες?
Black is the color of objects that do not emit or reflect light in any part of the visible spectrum; they absorb all such frequencies of light. Although black is sometimes described as an 'achromatic', or hueless, color, in practice it can be considered a color, as in expressions like 'black cat' or 'black paint'.
Το σχόλιο μου δεν πήγαινε στο '(α)χρώμα', αλλά στο 'σωστό'.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Το πήρε σκούρο για να κρύβει τα παχάκια.Παραδόξως όλα τα κοψίματα του φαίνονται πολύ καλά, δεν είναι πχ σαν το σιρόκο.
Θα σας μεταφέρω εδώ για να μην είμαστε offtopic: http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=43054
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
να τα ξαναπούμε?
Όχι.ειδικά στο α3 δεν πάει καθόλου!
Η μόνη περίπτωση να μου αρέσει το λευκό στο είναι να έχει sline εξωτερικό πακέτο,xenon, ζάντα 7διπλών ακτίνων (αυτή που λέτε όλοι 'ala rs4') σε titanium απόχρωση και πανοραμική ηλιοροφή (που κάνει τον ουρανό μαύρο).... δηλαδή πάμε χαλαρά στα 40.000€ απλώς και μόνο για να μου αρέσει το λευκό.
Μαζοχισμός λέγεται αυτό.Γενικά δεν ξέρω τι αρέσει σε όλους το λευκό χρώμα.μου φαίνεται πολύ...άχρωμο, πολύ μουντό, χωρίς προσωπικότητα.Συν του ότι εγώ που είναι ψυχάκιας με το να είναι το αμάξι καθαρό, στο λευκό φαίνεται το παραμικρό και θα ήμουν συνεχώς με ένα πανί στο χέρι.
Γούστα είναι αυτά βέβαια.Δε θα πω όχι.:
πότε τα ξαναείπαμε;
εγώ σε λευκό που το είδα όχι sline με την δική σου ζάντα μου άρεσε πολύ αν και station wagon...
αλλά όντως το λευκό έχει γίνει σούπα και παρηγοριέμαι με το μαύρο που αναγκαστικά πήρα.
-
Ο χρήστης MAX POWER έγραψε:
Το μιατακι το αγορασα πριν απο 6 χρονια και απο τοτε το ολο προτζεκτ εχει αλλαξει κατευθηνση πολλες φορες. Απο κομπρεσσαρατο με συστημα πλοηγησης και ηλεκτρικα παραθυρα A/C trunk remote release και εχτρα ηχομονωση ... τα ξυλωσα ολα - αλλαξα ηλεκτηκα παραθυρα και καθρεφτες με χειροκινητα, εβλαλα την extra ηχομονωση και το αιρ κοντισιον.
Το κομπρεσσορας εδωσε την θεση του σε ενα μικρο σχετικα turbo (GT2560) πανω στο οποιο σχεδιασα και εφτιαξα ενα V-mount. Δηλαδη βασικα τοποθετησα με κλιση το ψυγειο και εβαλα το εναλακτη αερος παραλληλο στο εδαφος. Το intake manifold μου το εδωσε η Βell Engineering σε τιμη κοστους σαν prototype και η εξατμιση ειναι χειροποιητη 7,5 cm (3') χωρις καταλυτη.
Για να μην σας κουραζς με πολλες λεπτομερειες το μιατακι εβγαλε 306 αλογα στους τροχους (στοκ μοτερ με 200 χιλλιαδες χιλλιομετρα ) και ειναι περιπου 950 κιλα.
Στο δρομο φοραει 245/35/16 μπρος-πισω (Toyo T1r)
και στους αγωνες 275/35/15 παλι προς-πισω (Hoosier A6)Το πισω φτερο ειναι λιγο υπερβολικο αλλα ειναι λογω αναγκης - η διαφορα στην προσφηση ειναι τραγικη και ειλικρηνα δεν θα το πιστευα εαν καποιο μου το ελεγε...
Γενικα οταν το κυκλοφορω στο δρομο συνηθως το βγαζω το φτερο (4 βιδουλες θελει και βγηκε) για να μην πεφτει πολυ δουλεμαενδιαφέρον! αμερική μεριά έτσι;
όταν λέμε αγώνες, τι εννοούμε; -
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το μιατακι το αγορασα πριν απο 6 χρονια και απο τοτε το ολο προτζεκτ εχει αλλαξει κατευθηνση πολλες φορες. Απο κομπρεσσαρατο με συστημα πλοηγησης και ηλεκτρικα παραθυρα A/C trunk remote release και εχτρα ηχομονωση ... τα ξυλωσα ολα - αλλαξα ηλεκτηκα παραθυρα και καθρεφτες με χειροκινητα, εβλαλα την extra ηχομονωση και το αιρ κοντισιον.
Το κομπρεσσορας εδωσε την θεση του σε ενα μικρο σχετικα turbo (GT2560) πανω στο οποιο σχεδιασα και εφτιαξα ενα V-mount. Δηλαδη βασικα τοποθετησα με κλιση το ψυγειο και εβαλα το εναλακτη αερος παραλληλο στο εδαφος. Το intake manifold μου το εδωσε η Βell Engineering σε τιμη κοστους σαν prototype και η εξατμιση ειναι χειροποιητη 7,5 cm (3') χωρις καταλυτη.
Για να μην σας κουραζς με πολλες λεπτομερειες το μιατακι εβγαλε 306 αλογα στους τροχους (στοκ μοτερ με 200 χιλλιαδες χιλλιομετρα ) και ειναι περιπου 950 κιλα.
Στο δρομο φοραει 245/35/16 μπρος-πισω (Toyo T1r)
και στους αγωνες 275/35/15 παλι προς-πισω (Hoosier A6)Το πισω φτερο ειναι λιγο υπερβολικο αλλα ειναι λογω αναγκης - η διαφορα στην προσφηση ειναι τραγικη και ειλικρηνα δεν θα το πιστευα εαν καποιο μου το ελεγε...
Γενικα οταν το κυκλοφορω στο δρομο συνηθως το βγαζω το φτερο (4 βιδουλες θελει και βγηκε) για να μην πεφτει πολυ δουλεμαενδιαφέρον! αμερική μεριά έτσι;
όταν λέμε αγώνες, τι εννοούμε;Ναι ολα αυτα στην Καλιφορνια/Los Angeles και μιλαμε για την πιο απλη (αλλα και την πιο δυσκολη/τεχνικη) μορφη (ερασιτεχνικων) αγωνων που ειναι το autocross. Τρεχω σε με την SCCA που ειναι η πιο 'εδραιωμενη' λεσχη αγωνων (και νομιζω και η μεγαλυτερη σε ολο τον κοσμο).
Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!