Ο χρήστης vengas έγραψε:
Στο L.A. πρέπει να έχουν αντιπροσωπείες όλες οι γνωστές γιαπωνέζικες βελτιωτικές εταιρίες που περνάνε τα κιτ
και που βλέπουμε στο Best Motoring
περίπου πόσο κόστισε να μετατραπεί το Mx-5 σε αγωνιστικό? Είναι drift κιτ αυτό που φοράει?
Ξερεις αν και λατρευω τα JDM περιεργως σχεδων το παντα ειναι φτιαγμενα στην California ή στην Αμερικη γενικα ή εντελως custom.
Παλια ειχα ασχοληθει με drifting αλλα το αυτοκινητο ηταν πολυ ομορφο για drifting - Θυμαμαι οτι ειχα παει στο τοπικο πρωταθλημα και 3 απο τα 5 αυτοκινητα που ειχαν ξεκινησει πριν απο εμενα ειχαν διαλυθει πανω στον τοιχο σε κατι 'υπουλες' στροφες. Ειδικα τοτε το μιατα ηταν το μονο μου αυτοκινητο και θα ηταν πολυ κριμα να παει ετσι αδοξα. Επισης οτι και να λεμε το μιατα δεν ειναι competitive σε drifting λογω το κοντου μεταξονιου.
Αυτη τη στιγμη το μιατα τρεχει στην κατηγορεια SSM (SCCA) που σε γενικες γραμμες λεει οτι μπορεις να κανεις οτι θελεις στην μηχανη και στο αμαξωμα αλλα πρεπει να εχεις full interior. Βγαζει 306 αλογα στους τροχους χρησιμοποιωντας αιθανολη και ζυγιζει 950 κιλα που ακουγωνται καλα αλλα δεν ειναι και τοσο εαν σκεφτεις τι τερατα τρεχουν στην αυτη κατηγορια (τρελλα RX7 με 500-600 αλογα, Vipers και δεν συμμαζευεται).