-
Και εγώ πριν λίγη ώρα είδα στη περιοχή της Τούμπας 3 μηχανές χ 2 αναβάτες = 6 αστυνομικούς μαζί!
Όμορφα τα μπλε -μονίμως αναμμένα- φαναρακια στις μηχανές τους! Από στενάκια περνούσαν!Δεν ξέρω εαν και κατα πόσο καλό είναι που 'ακούγονται' και 'φαίνονται' ... και τους χαζευουν πεζοί, οδηγοί, καθήμενοι σε καφενεια και καφετερίες κλπ!!!
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Δε νομίζω, γιατί είδα και εγώ πολλούς χτες/σήμερα, από κέντρο (οπου μένω) μέχρι Κηφησιά (όπου δουλεύω). Όντως αυξήσανε τις περιπολίες.
Χτες στην Ν. Ερυθραία συλλάβανε και τον 55χρονο επίδοξο ληστή τράπεζας.οντως παιδια σημερα σε μια διαδρομη απο αγ παρασκευη εως νεα φιλαδελφεια, ειδα 3 διαφορετικα ζευγαρια απο την ομαδα ΔΙΑΣ.
Αυτος στην Ν Ερυθραια παντως δεν φανηκε και πολυ επαγγελματιας για ληστης.
-
Aς ελπίσουμε ότι θα συνεχιστεί τι φαινόμενο και δεν είναι λόγω της έξαρσης της εγκληματικότητας και για τα μάτια του κόσμου.
-
Πραγματικά πολύ ΔΙ.ΑΣ τις τελευταίες ημέρες και όπως λέει και ο cosneo πάνε και από στενάκια, όχι μόνο σε κεντρικούς. Τα μπλέ φωτάκια πολύ μικρά και έντονα, λίγο καγκούρικα μπορώ να πω .
Το χειρότερο είναι η σειρήνα. Δεν είναι η κλασσική της αστυνομίας και τις πρώτες δύο φορές που την άκουσα νόμιζα πως είχαμε πάρει καμιά φωτιά εδώ κοντά και πως περνούσε η πυροσβεστική. Μακάρι οι περιπολίες να συνεχιστούν. Για να δούμε... -
Σήμερα το απόγευμα, κατεβαίνοντας κεντρικό δρόμο, μου πετάχτηκαν από στενάκι με στοπ, δύο μηχανές ΔΙΑΣ, συνοδευόμενες από έναν Ζητά. Ο συνεπιβάτης της δεύτερης μηχανής ΔΙΑΣ έβγαλε επιδεικτικά το χέρι του, κάνοντάς μου σήμα να κόψω για να περάσουν. Εξυπακούεται ότι ούτε σειρήνες ούτε φάρους είχαν αναμμένους. Φυσικά, τους 'έγραψα' κανονικά, όπως με 'έγραψαν' οι οδηγοί των άλλων δύο μηχανών - απλά παραβίασαν το στοπ σαν μην υπήρχα. Λίγο πιο κάτω, έστριψαν αριστερά, παραβιάζοντας το κόκκινο που είχε ανάψει από ώρα
Ερώτηση: θεωρείται ο παραπάνω 'σχηματισμός' ως φάλαγγα, που σύμφωνα με τον ΚΟΚ δεν πρέπει να διακόπτεται; Κι ακόμα και να είναι, μπορεί η φάλαγγα να παραβιάζει το στοπ στην ψύχρα;
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Ερώτηση: θεωρείται ο παραπάνω 'σχηματισμός' ως φάλαγγα, που σύμφωνα με τον ΚΟΚ δεν πρέπει να διακόπτεται; Κι ακόμα και να είναι, μπορεί η φάλαγγα να παραβιάζει το στοπ στην ψύχρα;
Έχω την εντύπωση πως ακόμα και περιπολικό με φάρο να είναι, δεν μπορεί να θεωρεί ότι έχει όλες τις προτεραιότητες. Π.χ. περιπολικό με φάρο μπορεί να ειδοποιεί τους υπόλοιπους ότι πρέπει να του παραχωρηθούν οι προτεραιότητες, αλλά στην ουσία είναι θέμα του άλλου οδηγού αν θα σου δώσει την προτεραιότητα. Αλλιώς σε πιθανό τρακάρισμα ισχύει κανονικά ο ΚΟΚ. Τουλάχιστον αυτή την εντύπωση έχω εγώ, μπορεί να είναι και λάθος.
-
φαρος αναμενος μπορει να κανει οτι θελει
μπατσικο χωρις φαρο ειναι σαν απλο αμαξι την επομενη που θα σου κανουν τιποτα ριχτους ενα καλο φρεναρισμα και αστους να ψαχνουν.. -
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
φαρος αναμενος μπορει να κανει οτι θελει
μπατσικο χωρις φαρο ειναι σαν απλο αμαξι την επομενη που θα σου κανουν τιποτα ριχτους ενα καλο φρεναρισμα και αστους να ψαχνουν..Και πάλι, δε νομίζω ότι 'φάρος αναμένος = κάνω ότι θέλω'.
Απλώς πάω όσο πιο γρήγορα μπορώ, και οι υπόλοιποι χρήστες του δρόμου κατανοούν την ανάγκη και σου παραχωρούν προτεραιότητες. Αλλά αν περάσεις φουριόζος την διασταύρωση και σκοτώσεις κανέναν (είχε γίνει νομίζω πριν κάτι χρόνια, περιπόλικο πράκαρε σε διασταυρωση με μηχανή) τότε δεν έχει καμιά σημασία ο φάρος. -
φαρος αναμενος=δεν υπαρχει κατανοηση οταν βλεπεις πυροσβεστικο με αναμενο φαρο
βαζεις αλαρμ δεξια η αριστερα ακομη και κοκκινο να εχεις περνας πανω απ ολα πρεπει να περασει το εκτακτο
ποτε δεν ειδα κατι με φαρο να περναει τεζα απο στενα παντα κοβουν σχετικα -
Φαρος αναμενος με σειρηνα σημαινει πως το οχημα εχει παντου προτεραιοτητα.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Aς ελπίσουμε ότι θα συνεχιστεί τι φαινόμενο και δεν είναι λόγω της** έξαρσης της εγκληματικότητας** και για τα μάτια του κόσμου.Μα η έξαρση της εγκληματικότητας είναι κατ' εξοχήν λόγος για αύξηση περιπολιών και διενέργειά τους από πιο ευέλικτους σχηματισμούς. Αρκεί να μην κρατήσουν 2-3 μήνες μόνο για τα μάτια του κόσμου (όπως γράφεις).
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Φαρος αναμενος με σειρηνα σημαινει πως το οχημα εχει παντου προτεραιοτητα.Παρά ταύτα, ΔΕΝ μπορεί να κινηθεί ανάποδα σε μονόδρομο.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Φαρος αναμενος με σειρηνα σημαινει πως το οχημα εχει παντου προτεραιοτητα.
Παρά ταύτα, ΔΕΝ μπορεί να κινηθεί ανάποδα σε μονόδρομο.
Νομίζω πως στον ΚΟΚ αναφέρεται πως όχημα που βρίσκεται σε έκτακτη αναγκη πρέπει να έχει αναμμένους φάρους και σειρήνες (και τα δύο και όχι μόνο το ενα), υποχρέωση των υπολοίπων είναι η διευκόλυνση στη κίνηση του, όπως και διπλή υποχρέωση του οδηγού του 'ειδικού' οχήματος η πολύ προσοχή στο να μην προκαλέσει ατυχημα. Σε τετοια περίπτωση δεν μετράει η αιτιολογία της έκτακτης αναγκης.
Προειδοποιώντας ... μπορούν αν κάνουν 'παραβαση' με την προσοχή όμως ΟΛΩΝ και ιδίως του παραβαίνοντα.
Οι συγκεκριμένοι δικυκλιστές με τα μονίμως αναμμένα φαναράκια κυκλοφορώντας έτσι (χωρίς συνδυασμό προειδοποιησης με φανούς και σειρήνες) δεν βρίσκονται σε έκτακτη αναγκη, οπότε λειτουργούν όπως όλοι οι χρήστες των δρόμων. Η δε περίπτωση 'φαλαγγας' απαιτεί την υπαρξη ιδιαιτερου σήματος/ένδειξης και απο την στιγμή που δεν υπάρχει ... δεν είναι φαλαγγα! -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Φαρος αναμενος με σειρηνα σημαινει πως το οχημα εχει παντου προτεραιοτητα.λαθος!
ισχυει κανονικοτατα ο ΚΟΚ σε ολες τις περιπτωσεις. Και ειναι απολυτα λογικο, διοτι δε μπορει ο οδηγος ασθενοφορου να παραβιαζει κοκκινα και να θετει τη ζωη των αλλων οδηγων σε κινδυνοω για να σωσει καποιον αλλο! Το ιδιο ισχυει και στις καταδιωξεις των αστυνομικων.οι αλλοι οδηγοι βεβαια οφειλουν να διευκολυνουν την κινηση του.
-
ο φαρος και η σειρηνα ειναι εκει για να γνωριζουν οι υπολοιποι οδηγοι οτι ειναι εκτακτη αναγκη
και δεν υπαρχει αυτο το πραγμα διευκολυνση ειναι υποχρεωση τον υπολοιπων οδηγων η παραχωρηση στο αμαξι με τον φαρο
βεβαια εδω στο ελλαντα οταν ακουμε φαρο βλεπεις τρενο απο πισω του μπας και προλαβουν και περασουν με κοκκινο.. -
Aπο την δευτερα το βράδι έχω δει πάνω απο 30 ζευγαρια δικαβαλα ΔΙΑΣ, με TDM F800 APRILIA,, δεν ξερω αν εχουν και καμια αλλη μηχανη. Μιλαμε πανικος Στην βουλιαγμενης πάντως ετσι όπως έγινε η κατασταση ουτε ενα πατηματακι δεν μπορεις να κανεις Περαν της πλάκας, με την κινηση που εχει η αθηνα, το να φτιαξουν ομαδα με 2κικλα ηταν πολυ σωστό.
-
+1
χαμός από δαύτους! Πολύ σωστή κίνηση επιτέλους!
-
Από το να είναι αραχτοί σε κάποιο τμήμα ή παρατρεχάμενοι πολιτικάντηδων/επιχειρηματιών κτλ. χίλιες φορές να είναι έτσι στους δρόμους περιπολίες και να κάνουν αισθητή την παρουσία τους.
-
Για το θεμα του ΚΟΚ.
σε εκτακτη αναγκη κ μονο, μπορουν να αγνοουν βασικες διαταξεις του ΚΟΚ, ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ με αναμμενο φαρο+σειρηνα.
Μεσα σε αυτες ΔΕΝ ειναι οι σηματοδοτες που σημαινει οτι ειναι υποχρεωμενοι να τους σεβονται. Επισης ρητα οριζεται οτι αναποδα σε μονοδρομους ΔΕΝ μπορουν να πηγαινουν. Το ΣΤΟΠ νομιζω το αγνοουν. Σε καθε περιπτωση 'μπορουν να μην εφαρμοζουν τα αρθρα Χ εως Ψ, μονο εφ'οσον δεν δημιουργουν κινδυνο για τους αλλους χρηστες της οδου'.
Αυτα οριζει ο νομος. Το τι εφαρμοζεται στους δρομους η στα δικαστηρια, ειναι γνωστο. Το τι θα κανει ο καθενας σας ειναι δικο σας θεμα. Το τι κανω εγω, το εχετε καταλαβει εδω κ χρονια.
-
Πάντως σε περίπτωση ατυχήματος, ο νόμος δεν τους δικαιολογεί.
Συμπεριφορές Αστυνομικών Λάθη και Σωστά! #4