Τελικά το πρόβλημα λύθηκε. Μια ελαστική φλατζα που ήταν μέσα στο βύσμα είχε μετακινηθεί και εμπόδιζε το κούμπωμα. Δεν μπόρεσα να τη βάλω στη θέση της αλλά την έβγαλα τελείως και το βύσμα κούμπωσε κανονικά. Τουλάδιστο θα μπορέσω να το πάω οδηγώντας μέχρι το συνεργείο.
Ευχαριστώ όσους απάντησαν.
Latest posts made by stam69
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον
Η υποδοχή του πολλαπλασιαστή είναι όπως φαίνεται εδώ: κι εδώ
Το γκριζωπό πλαίσιο γύρω από την υποδοχή είναι κάτι σαν πρόσθετος πλαστικός οδηγός του βύσματος, ο οποίος αφαιρείται. Ο Beru τον είχε αλλά ο NGK όχι. Οι ακροδέκτες δεν έχουν στραβώσει.
Το βύσμα του αυτοκινήτου φαίνεται εδώ https://drive.google.com/file/d/0BwIBLCN2PwusUjg0NU0tWEFJLUU/view?usp=sharing. Το κόκκινο πλαίσιο που φαίνεται είναι ο πλαστικός οδηγός που λέω πιο πάνω κι έμεινε στο βύσμα όταν το έβγαλα από τον πολλαπλασιαστή. Δοκίμασα με και χωρίς αυτό αλλά το βύσμα δεν κουμπώνει. -
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Καλησπέρα. Έχω ένα Opel Zafira 1.8 του 2008. Σε προσπάθεια να επιλύσω κάποια προβλήματα με τον κινητήρα, αγόρασα έναν aftermarket πολλαπλασιαστή της NGK και συγκεκριμένα αυτόν εδώ https://www.maxxparts.gr/pollaplasiastis-ngk-u6001-354286.html. Ο εργοστασιακός είχε ήδη αλλαχθεί με έναν της Beru πριν 5 χρόνια.
Προσπάθησα σήμερα να κάνω την αντικατάσταση. Ο παλιός βγήκε εύκολα, το ίδιο εύκολα μπήκε και ο νέος. Το πρόβλημα είναι ότι η φίσα δεν κουμπώνει: μπαίνει μέχρι κάποιο σημείο αλλά πετάγεται έξω μόλις σταματήσω την πίεση. Μου δίνει την εντύπωση ότι οι ακροδέκτες του πολλαπλασιαστή 'βρίσκουν' πάνω στα λαμάκια της φίσας. Στην αρχή νόμισα ότι δεν ταιριάζει ο νέος πολλαπλασιαστής αλλά οι δύο υποδοχές είναι ίδιες. Το κακό είναι ότι ούτε ο παλιός κουμπώνει, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να ειναι ακινητοποιημενο .
Η φίσα δεν φαίνεται να έχει παραμορφωθεί στα λαμάκια. Φοβάμαι να βάλω πολύ δύναμη ή να χρησιμοποιήσω κανένα εργαλείο ως μοχλό για να τη σπρώξω γιατί μάλλον θα σπάσει και τότε...
Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορώ να κάνω πριν φωνάξω την οδική και γίνω ρεζίλι στο συνεργείο; -
RE: Zafira B Z18XER αυξημένη κατανάλωση
Ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις σας. Θα κινηθώ αρχικά προς έλεγχο των συνδέσεων της εξάτμισης (πολλαπλή-καταλύτης) και βλέπουμε. Υπόσχομαι να σας κρατώ ενήμερους για τυχόν εξελίξεις.
-
Zafira B Z18XER αυξημένη κατανάλωση
Γεια σας, μετά από πολύ καιρό!
Έχω ένα Zafira B 1.8, μοντέλο 3/2008 με τον Z18XER και 93000 χλμ στο οδόμετρο. Μέχρι τα 82000 χλμ, οι πραγματικές καταναλώσεις έπαιζαν από 11 έως 12 lt/100 σε μικρές διαδρομές κυρίως σε αστικό περιβάλλον με αυξημένη κυκλοφορία (κοινώς σημειωτόν). Ξαφνικά, η κατανάλωση εκτινάχτηκε στα 13-14 λτ/100 χλμ, χωρίς να αλλάξουν οι συνθήκες κυκλοφορίας. Το περίεργο είναι ότι έχω και σημαντική διαφορά μεταξύ πραγματικής και ενδεικνυόμενης κατανάλωσης στο trip computer, με την πρώτη να είναι πάντα μικρότερη από 0,6 έως και 1,7 λτ/100 χλμ. Δηλαδή, έχω πραγματική κατανάλωση 14.2 και το trip computer δίνει 15.9!
Άλλο που μου έχει κάνει εντύπωση είναι ότι η στιγμιαία κατανάλωση 'παίζει' στο ρελαντί από 0.6 έως 0.9 λτ/h, ενώ στην αρχή ήταν σταθερά στο 0.7 λτ/h (με τη μηχανή ζεστή και χωρίς φορτία όπως a/c ή φώτα πορείας). Στο hidden menu, φαίνεται πράγματι οτι η ECU αλλάζει συνεχώς το pulse width στα μπεκ, από 0,185 έως 0,245 ml/sec. Η στιγμιαία κατανάλωση 'παίζει' και στην πορεία με σταθερά πατημένο το γκάζι αλλά επειδή πρέπει να έχω τα μάτια μου στο δρόμο, δεν μπορώ να καταγράψω με ακρίβεια τη διακύμανση.
Καυσαέρια έχει κανονικά, με λ~1,003. Το Torque Pro δίνει STFT που παίζει από -1,6 έως 0.8 αλλά το LTFT είναι σταθερά κολλημένο στο 5.5! Όταν γκαζώνω, κατεβαίνει στιγμιαία έως 1.8 αλλά ανεβαίνει πάλι αμέσως στο 5.5. Ο upstream λ δείχνει να παίζει από 0.2 έως 0.8V, μάλλον τεμπέλικα στο ρελαντί αλλά ξυπνάει στις ψηλότερες στροφές. Ο downstream λ, πάλι, δείχνει περίεργη συμπεριφορά: είτε θα είναι κολλημένος στο 0.8 είτε στο 0.2. Όταν επεμβαίνει το Fuel Cut-Off, και οι δύο λ μηδενίζουν μέχρι να ξαναπατήσω γκάζι. To vacuum φαίνεται σταθερό στα -21,7 mmHg στο ρελαντί, ανεβαίνει στιγμιαία όταν γκαζώνω (έχω δει μέχρι -1.2 mmHg) και επανέρχεται άμεσα όταν αφήσω το γκάζι.
Τα σέρβις έχουν γίνει μέχρι τώρα ευλαβικά στην ώρα τους, με λάδι Dexos 5w30 και γνήσια ανταλλακτικά της Opel. Οι βλάβες που έχει βγάλει μέχρι τώρα είναι:
- Πολλαπλασιαστής στα 61000 χλμ, τοποθετήθηκε ένας της Beru.
- Διαρροή λαδιού από το ψυγείο λαδιού στα 77000 χλμ, αλλάχτηκαν στα 82000 χλμ οι φλάντζες με τις γνήσιες της Opel.
- Βλάβη θερμοστάτη σε άγνωστο χρόνο, αλλάχτηκε στα 90500 χλμ με έναν της Wahler.
- Φλάντζα καπακιού βαλβίδων σε άγνωστο χρόνο (διαρροή λαδιού γύρω-γύρω στην ένωση), αλλάχτηκε στα 93000 χλμ με τη γνήσια της Opel.
Στην αρχή υπέθεσα ότι η αυξημένη κατανάλωση οφειλόταν στον χαλασμένο θερμοστάτη, αλλά δεν είδα σημαντική διαφορά μετά την αντικατάσταση. Έγινε καθαρισμός πεταλούδας στα 92000 χλμ και έχω βάλει 3 φορές καθαριστικό συστήματος ψεκασμού (STP, Wurth και πάλι STP), χωρίς αποτέλεσμα. Μετά από συμβουλή του μάστορα, το πήγα για ~20 min στην εθνική με 4000 στροφές - το ντεπόζιτο είχε και καθαριστικό τότε. Η μόνη αλλαγή ήταν ότι το LTFT πήγε από 3.8 πού ήταν μέχρι τότε, στα 6.2 και μετά 2-3 μέρες έπεσε στα 5.5 όπου είναι τώρα. Δοκιμάστηκε καινούργιος πολλαπλασιαστής , χωρίς αποτέλεσμα.
Η μόνη βελτίωση που είδα, ήταν μετά το πρόσφατο σερβις (λάδια-φίλτρο) όπου αλλάχτηκε ταυτόχρονα και η φλάντζα του ψευτοκάπακου: εξαφανίστηκαν οι δισταγμοί που παρουσίαζε ο κινητήρας σε χαμηλές στροφές. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο φρέσκο λάδι ή στη νέα φλάντζα που εξάλειψε κάποιες διαρροές υποπίεσης, γιατί δεν μπορώ να θυμηθώ πότε ξεκινησαν οι δισταγμοί - μάλλον έγινε σταδιακά και δεν το αντιλήφθηκα.
Άλλα προβλήματα που έχει σε εκκρεμότητα το αυτοκίνητο, είναι μια μικρή διαρροή στο ψυγείο νερού που θα διορθωθεί στο άμεσο μέλλον με αντικατάσταση και ένα σφύριγμα από τον τεντωτήρα του ιμάντα όταν λειτουργεί το a/c και στρίψω το τιμόνι (μάλλον ο ίδιος ιμάντας οδηγεί το a/c και την αντλία του τιμονιού - ο μάστορας λέει να μην με απασχολεί). Α, και μια δυσκολία στην επιλογή των σχέσεων στο κιβώτιο (σαν να μπαίνει η ταχύτητα σε δύο στάδια: κλικ-κλικ) που μειώνεται με λίπανση του συστήματος των ελατηρίων-ντιζών κάτω από το μοχλό, χωρίς να εξαλείφεται τελείως.
Το Torque Pro μου δίνει τα εξής από την ECU: STFT, LTFT, O2 upstream, O2 downstream, vacuum, MAP (ΔΕΝ ΕΧΕΙ MAF!), θερμοκρασίες ψυκτικού-αέρα εισαγωγής-καταλύτη, avance, 2-3 θέσεις πεταλούδας γκαζιού και άλλα που δεν μπορώ να τα θυμηθώ τώρα γιατί πρέπει να το συνδέσω στην ECU για να μου τα βγάλει διαθέσιμα.
Το διαγνωστικό του συνεργείου δεν δείχνει βλάβες, ο μάστορας μου λέει δεν ξέρει τι φταίει και αφού το αμάξι πάει καλά στο δρόμο, να μην ασχολούμαι με την κατανάλωση. Εγώ καταλαβαίνω ότι υπάρχει πρόβλημα που κάποια στιγμή θα εκδηλωθεί. Με απόλυτα μέτρα, ο μάστορας έχει δίκιο και τα 8 λίτρα που καίω παραπάνω στο μήνα δεν με απασχολούν ιδιαίτερα αλλά θα ήθελα να ξέρω τι συμβαίνει. Α, και τώρα που το ξανασκέφτομαι, αυτά τα 8 λίτρα είναι ~150 ευρώ το χρόνο - δεν είναι και λίγα - ίσως όσο στοιχίζει η επισκευή του προβλήματος (π.χ. καθαρισμός μπεκ).
Έχει κανείς καμιά ιδέα για το τι μπορεί να προκαλεί την αυξημένη κατανάλωση; Τι να κοιτάξω με το Torque; Να χτυπήσω κανένα κλώνο του OpCom από το ebay;
Τώρα που ξαναδιαβάζω τι έγραψα, βλέπω ότι η αύξηση στην κατανάλωση συμπίπτει περίπου με την επισκευή του ψυγείου λαδιού, όπου χρειάστηκε να αφαιρεθεί ο καταλύτης για να αποκτήσει πρόσβαση ο μάστορας. Μπορεί να έχει τοποθετηθεί λάθος ο καταλύτης και να έχει καμμιά διαρροή από εκεί (π.χ. να βάζει αέρα μέσα και να τρελαίνει τους λ);
Οποιαδήποτε πρόταση καλοδεχούμενη
-
RE: Zafira B Z18XER αυξημένη κατανάλωση
Γεια σας, μετά από πολύ καιρό!
Έχω ένα Zafira B 1.8, μοντέλο 3/2008 με τον Z18XER και 93000 χλμ στο οδόμετρο. Μέχρι τα 82000 χλμ, οι πραγματικές καταναλώσεις έπαιζαν από 11 έως 12 lt/100 σε μικρές διαδρομές κυρίως σε αστικό περιβάλλον με αυξημένη κυκλοφορία (κοινώς σημειωτόν). Ξαφνικά, η κατανάλωση εκτινάχτηκε στα 13-14 λτ/100 χλμ, χωρίς να αλλάξουν οι συνθήκες κυκλοφορίας. Το περίεργο είναι ότι έχω και σημαντική διαφορά μεταξύ πραγματικής και ενδεικνυόμενης κατανάλωσης στο trip computer, με την πρώτη να είναι πάντα μικρότερη από 0,6 έως και 1,7 λτ/100 χλμ. Δηλαδή, έχω πραγματική κατανάλωση 14.2 και το trip computer δίνει 15.9!
Άλλο που μου έχει κάνει εντύπωση είναι ότι η στιγμιαία κατανάλωση 'παίζει' στο ρελαντί από 0.6 έως 0.9 λτ/h, ενώ στην αρχή ήταν σταθερά στο 0.7 λτ/h (με τη μηχανή ζεστή και χωρίς φορτία όπως a/c ή φώτα πορείας). Στο hidden menu, φαίνεται πράγματι οτι η ECU αλλάζει συνεχώς το pulse width στα μπεκ, από 0,185 έως 0,245 ml/sec. Η στιγμιαία κατανάλωση 'παίζει' και στην πορεία με σταθερά πατημένο το γκάζι αλλά επειδή πρέπει να έχω τα μάτια μου στο δρόμο, δεν μπορώ να καταγράψω με ακρίβεια τη διακύμανση.
Καυσαέρια έχει κανονικά, με λ~1,003. Το Torque Pro δίνει STFT που παίζει από -1,6 έως 0.8 αλλά το LTFT είναι σταθερά κολλημένο στο 5.5! Όταν γκαζώνω, κατεβαίνει στιγμιαία έως 1.8 αλλά ανεβαίνει πάλι αμέσως στο 5.5. Ο upstream λ δείχνει να παίζει από 0.2 έως 0.8V, μάλλον τεμπέλικα στο ρελαντί αλλά ξυπνάει στις ψηλότερες στροφές. Ο downstream λ, πάλι, δείχνει περίεργη συμπεριφορά: είτε θα είναι κολλημένος στο 0.8 είτε στο 0.2. Όταν επεμβαίνει το Fuel Cut-Off, και οι δύο λ μηδενίζουν μέχρι να ξαναπατήσω γκάζι. To vacuum φαίνεται σταθερό στα -21,7 mmHg στο ρελαντί, ανεβαίνει στιγμιαία όταν γκαζώνω (έχω δει μέχρι -1.2 mmHg) και επανέρχεται άμεσα όταν αφήσω το γκάζι.
Τα σέρβις έχουν γίνει μέχρι τώρα ευλαβικά στην ώρα τους, με λάδι Dexos 5w30 και γνήσια ανταλλακτικά της Opel. Οι βλάβες που έχει βγάλει μέχρι τώρα είναι:
- Πολλαπλασιαστής στα 61000 χλμ, τοποθετήθηκε ένας της Beru.
- Διαρροή λαδιού από το ψυγείο λαδιού στα 77000 χλμ, αλλάχτηκαν στα 82000 χλμ οι φλάντζες με τις γνήσιες της Opel.
- Βλάβη θερμοστάτη σε άγνωστο χρόνο, αλλάχτηκε στα 90500 χλμ με έναν της Wahler.
- Φλάντζα καπακιού βαλβίδων σε άγνωστο χρόνο (διαρροή λαδιού γύρω-γύρω στην ένωση), αλλάχτηκε στα 93000 χλμ με τη γνήσια της Opel.
Στην αρχή υπέθεσα ότι η αυξημένη κατανάλωση οφειλόταν στον χαλασμένο θερμοστάτη, αλλά δεν είδα σημαντική διαφορά μετά την αντικατάσταση. Έγινε καθαρισμός πεταλούδας στα 92000 χλμ και έχω βάλει 3 φορές καθαριστικό συστήματος ψεκασμού (STP, Wurth και πάλι STP), χωρίς αποτέλεσμα. Μετά από συμβουλή του μάστορα, το πήγα για ~20 min στην εθνική με 4000 στροφές - το ντεπόζιτο είχε και καθαριστικό τότε. Η μόνη αλλαγή ήταν ότι το LTFT πήγε από 3.8 πού ήταν μέχρι τότε, στα 6.2 και μετά 2-3 μέρες έπεσε στα 5.5 όπου είναι τώρα. Δοκιμάστηκε καινούργιος πολλαπλασιαστής , χωρίς αποτέλεσμα.
Η μόνη βελτίωση που είδα, ήταν μετά το πρόσφατο σερβις (λάδια-φίλτρο) όπου αλλάχτηκε ταυτόχρονα και η φλάντζα του ψευτοκάπακου: εξαφανίστηκαν οι δισταγμοί που παρουσίαζε ο κινητήρας σε χαμηλές στροφές. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο φρέσκο λάδι ή στη νέα φλάντζα που εξάλειψε κάποιες διαρροές υποπίεσης, γιατί δεν μπορώ να θυμηθώ πότε ξεκινησαν οι δισταγμοί - μάλλον έγινε σταδιακά και δεν το αντιλήφθηκα.
Άλλα προβλήματα που έχει σε εκκρεμότητα το αυτοκίνητο, είναι μια μικρή διαρροή στο ψυγείο νερού που θα διορθωθεί στο άμεσο μέλλον με αντικατάσταση και ένα σφύριγμα από τον τεντωτήρα του ιμάντα όταν λειτουργεί το a/c και στρίψω το τιμόνι (μάλλον ο ίδιος ιμάντας οδηγεί το a/c και την αντλία του τιμονιού - ο μάστορας λέει να μην με απασχολεί). Α, και μια δυσκολία στην επιλογή των σχέσεων στο κιβώτιο (σαν να μπαίνει η ταχύτητα σε δύο στάδια: κλικ-κλικ) που μειώνεται με λίπανση του συστήματος των ελατηρίων-ντιζών κάτω από το μοχλό, χωρίς να εξαλείφεται τελείως.
Το Torque Pro μου δίνει τα εξής από την ECU: STFT, LTFT, O2 upstream, O2 downstream, vacuum, MAP (ΔΕΝ ΕΧΕΙ MAF!), θερμοκρασίες ψυκτικού-αέρα εισαγωγής-καταλύτη, avance, 2-3 θέσεις πεταλούδας γκαζιού και άλλα που δεν μπορώ να τα θυμηθώ τώρα γιατί πρέπει να το συνδέσω στην ECU για να μου τα βγάλει διαθέσιμα.
Το διαγνωστικό του συνεργείου δεν δείχνει βλάβες, ο μάστορας μου λέει δεν ξέρει τι φταίει και αφού το αμάξι πάει καλά στο δρόμο, να μην ασχολούμαι με την κατανάλωση. Εγώ καταλαβαίνω ότι υπάρχει πρόβλημα που κάποια στιγμή θα εκδηλωθεί. Με απόλυτα μέτρα, ο μάστορας έχει δίκιο και τα 8 λίτρα που καίω παραπάνω στο μήνα δεν με απασχολούν ιδιαίτερα αλλά θα ήθελα να ξέρω τι συμβαίνει. Α, και τώρα που το ξανασκέφτομαι, αυτά τα 8 λίτρα είναι ~150 ευρώ το χρόνο - δεν είναι και λίγα - ίσως όσο στοιχίζει η επισκευή του προβλήματος (π.χ. καθαρισμός μπεκ).
Έχει κανείς καμιά ιδέα για το τι μπορεί να προκαλεί την αυξημένη κατανάλωση; Τι να κοιτάξω με το Torque; Να χτυπήσω κανένα κλώνο του OpCom από το ebay;
Τώρα που ξαναδιαβάζω τι έγραψα, βλέπω ότι η αύξηση στην κατανάλωση συμπίπτει περίπου με την επισκευή του ψυγείου λαδιού, όπου χρειάστηκε να αφαιρεθεί ο καταλύτης για να αποκτήσει πρόσβαση ο μάστορας. Μπορεί να έχει τοποθετηθεί λάθος ο καταλύτης και να έχει καμμιά διαρροή από εκεί (π.χ. να βάζει αέρα μέσα και να τρελαίνει τους λ);
Οποιαδήποτε πρόταση καλοδεχούμενη
-
RE: OPEL FORUM
Έχω αυτό http://www.opel.gr/vehicles/modela-opel/aftokinita/zafira/evretirio.html, 1800 κε, μοντέλο 2008. Έχω περίπου 75000 χλμ σε αστικές και περιαστικές διαδρομές. Αξιόπιστο γενικά - μόνη σοβαρή βλάβη μέχρι τώρα ο πολλαπλασιαστής που παρέδωσε το πνεύμα στα 63000 χλμ με κόστος επισκευής 170 ευρώ.
Σερβις προσιτό- σε εξειδικευμένο βέβαια, όχι αντιπροσωπεία. Ο κινητήρας είναι δυνατός αλλά ψόφιος χαμηλά - πρέπει να περάσεις τις 3000 στροφές για να ξυπνήσει. Άνετο και ευρύχωρο σαλόνι, πορτ μπαγκάζ που χωράει τα πάντα, καλή θέση οδήγησης αλλά με μεγάλο μείον τα Α-pillars που μπορούν να σου κρύψουν ακόμα και πεζό ή μηχανή αν βρεθούν στην κατάλληλη γωνία. Το πιο μεγάλο θέμα είναι η κατανάλωση σε αστικές διαδρομές, που χτυπάει άνετα τα 12-13 λτ/100 χλμ. Σε ανοιχτό δρόμο είναι αρκετά πιο οικονομικό, πέφτει στα 7 λτ/100 χλμ με 110-120 μωτ.
Αν το αποφασίσεις, πάρε το 1800άρι.ΟΧΙ το 1600άρι, θα το μετανιώσεις αν το φορτώσεις.
-
RE: Περί εκκλησίας [#3]
Απορία: ο παπάς που ταϊζει τον αναξιοπαθούντα λάθρο Αφγανό-Μαροκινό-Βούλγαρο κλπ, είναι ένοχος για υπόθαλψη εγκληματία; Να πάρουμε το απλό (παράνομη είσοδος στη χώρα), για να μην πάμε στο πολύπλοκο (κλοπή, ληστεία, βιασμός, φόνος κοκ).
-
RE: Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#17]
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Παίδες θέλω τα φώτα σας σε κάτι 'κουλό'.Εδώ και μερικές ημέρες παρατηρούσα ότι στο laptop μου η σύνδεση του Internet σερνόταν.
Αυτό που δεν είχα παρατηρήσει ήταν ότι αυτό γινόταν μόνο στο μπαλκόνι. Πλάι μου τοίχος και από μέσα είναι το σαλόνι όπου πίσω από τον τοίχο έχω το router. Άρα είμαι 1m απόστασης από αυτό, απλά μεσολαβεί ο τοίχος.
Χθες πήγα να τρελαθώ, καθώς για να το ανακαλύψω, έκανα όλες τις διαδικασίες μία προς μία.
Δηλαδή, αρχικά ασχολήθηκα με ένα off/on στο router. Έπειτα μπήκα στη σελίδα του router (192.xxx.xxx). Σύνδεσα μάλιστα το καλώδιο ethernet και η σύνδεση πήγαινε σφαίρα.
Έπειτα έκανα unistall τον δρομολογητή wifi από το laptop και ξανά install, έκανα όλα τα updates στο laptop.
Μέχρι και επαναφορά σε προηγούμενη ημερομηνία.
Τίποτα από αυτά όμως δεν έφταιγε.Κάποια παρεμβολή έχει δημιουργηθεί και κάνει τη σύνδεση αργή, είτε δεν αναγνωρίζει το router, είτε αρνείται να συνδεθεί σε αυτό. Στο ίδιο σημείο λοιπόν στο μπαλκόνι, το κινητό δουλεύει άψογα. Το οποίο δοκιμάζοντας μήπως αυτό δημιουργεί παρεμβολή, του έκλεισα το wifi του και το απενεργοποίησα. Μάταια όμως μιας και το laptop αρνείτο να συνδεθεί. Και όταν έκανε τη σύνδεση, δεν φόρτωνε ποτέ τις σελίδες Internet, μήτε καν τη σελίδα του router.
Με το που εισέρχομαι εντός των δωματίων, όλα καλά.
Τι μπορεί να συμβαίνει? Τι μπορώ να κάνω?Μήπως έχεις μεταλλικές σίτες στη μπαλκονόπορτα και τις έχεις ανοιχτές (συρμένες μέσα στον τοίχο); Αν ναι, κλείσε τις και ξαναδοκίμασε.
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Ο χρήστης farenight έγραψε:
...
Αλήθεια, φίλοι ιατροί, μπορείτε να μου εξηγήσετε, που δεν γνωρίζω, σε τι χρησιμεύει το σήμα του ιατρικού συλλόγου στα αυτοκίνητα;
Ο ιατρός μπορεί να κυκλοφορεί στο δακτύλιο ελεύθερα, αρκεί να είναι μόνος του στο αυτοκίνητο. Και φυσικά δεν αρκεί το σήμα στο αυτοκίνητο, αλλά θα πρέπει να επιδείξει και ιατρική ταυτότητα αν τον σταματήσουν για έλεγχο.
...not. Αποτελεί, ως φαίνεται, πάγιο αίτημα της συμπαθέστατης επαγγελματικής τάξης ('όλα τα ζώα είναι ίσα, αλλά μερικά είναι πιο ίσα') http://www.isathens.gr/syllogos/arxeio-drasewn-isa/arxeio-syndikalistiko/1250-2012-08-23-09-52-18.html>Αξιότιμε κε. Υπουργέ,
Σε συνέχεια του από 18.01.2012 έγγραφου μας, σας επαναφέρουμε το άμεσο και επιτακτικό ζήτημα της ελεύθερης κυκλοφορίας των ιατρών μελών του ΙΣΑ στο δακτύλιο της πόλης.
Σας τονίζουμε το γεγονός ότι ένας τεράστιος αριθμός ιατρών – μελών μας αντιμετωπίζει καθημερινά πρακτικό πρόβλημα στην περίπτωση που πρέπει εκτάκτως να μεταβεί για την αντιμετώπιση κάποιου περιστατικού, καθώς και πληθώρα νοσοκομειακών ιατρών οι οποίοι εκτελούν εφημερίες από το σπίτι (on call) και ζητείται αιφνιδίως η άμεση παρουσία τους στο νοσοκομείο.
Υπενθυμίζεται το γεγονός ότι δυνάμει της ΔΜΕΟ/οικ./6146/2108/Φ.911 «Μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας» (ΦΕΚ 1613/Β΄/17.08.2007) Κοινής Υπουργικής Απόφασης , από τους περιορισμούς του δακτυλίου εξαιρούνται μεταξύ άλλων: «…α… β… γ… δ. Αυτοκίνητα γιατρών με μόνο επιβάτη τον ίδιο τον γιατρό για εξυπηρέτηση επειγόντων περιστατικών». Η γραμματική διατύπωση του όρου «εξυπηρέτηση επείγοντος περιστατικού» όμως δημιουργεί στην πράξη πρόβλημα καθώς εναπόκειται στην βούληση του εκάστοτε κάθε φορά αρμόδιου οργάνου η ερμηνεία του ανωτέρω όρου.
Δυνάμει των ανωτέρω λεχθέντων, τίθεται άμεσο ζήτημα τροποποίησης της προαναφερθείσας ισχύουσας διάταξης , προκειμένου να επιτρέπεται στα αυτοκίνητα των ιατρών τα οποία φέρουν το ειδικό σήμα και μοναδικό επιβάτη τον γιατρό να εισέρχονται ελεύθερα στο δακτύλιο. Η ανωτέρω τροποποίηση συνιστά πάγιο αίτημα των ιατρών – μελών μας καθώς και διασφάλιση της έγκαιρης μετάβασής τους από και προς τα νοσοκομεία και τους λοιπούς φορείς παροχής υγείας όπου απασχολούνται αλλά και στις κατ΄ οίκον επισκέψεις τους.
Ως εκ τούτου σας ζητούμε να προβείτε άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες για να εφαρμοσθούν τα ανωτέρω.αλλά δεν έχει ικανοποιηθεί...http://www.odigostoupoliti.eu/metra-periorismou-kikloforias-ochimaton-sto-kentro-tis-athinas-daktilios/#sthash.nq5QYHqs.dpbs
...
στ. Αυτοκίνητα γιατρών με μόνο επιβάτη τον ίδιο το γιατρό για εξυπηρέτηση επειγόντων περιστατικών.
...Εγώ θα έλεγα ότι πρέπει να επιβάλλεται κανονικά το πρόστιμο και, στη συνέχεια, να προσκομίζεται υπεύθυνη δήλωση του ασθενή ότι πράγματι κάλεσε το γιατρό σε επείγον περιστατικό εκείνη την ημέρα και ώρα, μαζί φυσικά με το μπλοκάκι όπου θα φαίνεται ότι ο γιατρός έκοψε την προβλεπόμενη απόδειξη. Φυσικά, όχι των 20 και 30 ευρώ. Κανένας γιατρός δεν παίρνει τόσο για κατ' οίκον επίσκεψη. Τώρα που το σκέφτομαι, θα μπορούσαν να αναρτούν στο internet τα ονόματα των γιατρών και το ποσό που δήλωσαν ότι πήραν για την επίσκεψη ...ώστε να τους δίνουν κι υπόλοιποι πελάτες τους τα ίδια.
Άλλη επιλογή: αστυνομική συνοδεία του γιατρού στον τόπο του περιστατικού, για να πάει πιο γρήγορα και μην κινδυνεύσει ο ασθενής (και να δούμε πόσο καλά υποκρίνεται). Φυσικά, ο γιατρός θα πρέπει να διαθέτει κατάλληλο εξοπλισμό στο αυτοκίνητο, πέραν όσων προβλέπει η ΚΥΑ για το φαρμακείο που πρέπει να κουβαλούν (και που δεν πιστεύω ότι όχι δεν τηρεί αλλά ούτε ξέρει την ύπαρξή της η πλειονότητα των γιατρών). Που πας ρε φίλε με το στηθοσκόπιο για να αντιμετωπίσεις καρδιακό επεισόδιο;
Αλήθεια, γιατί να καλέσεις γιατρό στο σπίτι σου (που πρέπει να διασχίσει και το Δακτύλιο για να έρθει) και να μην καλέσεις το ΕΚΑΒ που μπορεί να παρέξει άμεσα τις πρώτες βοήθειες την ώρα που σε μεταφέρει; Δεν γουστάρεις την πλέμπα και τις καθυστερήσεις του κρατικού μηχανισμού; ΟΚ, αφού έχεις να δώσεις το κατοστάρικο για την κατ' οίκον επίσκεψη του γιατρού, δώσε τα ίδια (ή και λιγότερα) και κάλεσε ιδιωτικό ασθενοφόρο, να πας με τις ανέσεις σου στο νοσοκομείο. Άσε που οι ιδιωτικές κλινικές (εκεί που θα σε πάει ούτως ή άλλως ο ιδιώτης γιατρός που κάλεσες), έχουν ασθενοφόρα και κανονικά διακομίζουν τους ασθενείς τους δωρεάν (δεν επιτρέπεται η είσπραξη κομίστρου).
Για τις υπόλοιπες πίπες περί εφημερίας από το σπίτι κλπ: αν πρέπει να διασχίσουν το δακτύλιο για να πάνε στο νοσοκομείο, ας πάρουν μηχανάκι ή δεύτερο αυτοκίνητο, ας αλλάξουν δουλειά ή ας κοιμούνται μέσα. Ποιος ξέρει, μπορεί να τους κάτσει και καμιά νοσοκόμα. Εμένα όταν μου κάνουν ανάκληση (24/7/360 το κινητό ανοιχτό, ακόμα και όταν έχω άδεια) μπαίνω στο αυτοκίνητο και πάω στην άλλη άκρη του Λεκανοπεδίου ΜΕΣΑ από το Δακτύλιο για να φτάσω εγκαίρως - δεν ξέρω τι θα βρω όταν θα φτάσω και δεν κάθομαι να σκεφτώ δικαιολογίες...