Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 399
    • 400
    • 401
    • 402
    • 403
    • 496
    • 497
    • 401 / 497
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    90
    9935
    276159
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fiatz last edited by

      Ειναι αυτο συνηθες ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        r200 last edited by

        να αλλαζουν θεση στο τιμονι, ειδα σε αυτοκινητο που χρειαστηκε να αλλαξει ψαλιδι, ηταν ζυγισμενα καλα κατω αλλα το τιμονι στραβο
        αφου κατω ηταν ζυγισμενα, αλλαξαν ενα η δυο δοντια το τιμονι
        δεν σου προτεινω να κανεις το ιδιο, απλα περνα απο τεχνικους κ ψαξτο μηπως σε βοηθησει αυτη η πληροφορια

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fiatz last edited by

          Επομενη κινηση να φερω τα πισω ελαστικα μπροστα. Να το κανω μια ακομα ευθυγραμιση και να το περπατησω και να δω τι γινεται .Απο την αρχη παντως τα rainexpert δεν μου εκατσαν καλα στο ματι αν και ευχαριστημενος ειμαι σε γενικες γραμμες απο το ελαστικο δεν με εχει προδωσει οταν το χρειαστηκα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kospapad last edited by

            Ο χρήστης fiatz έγραψε:
            Λοιπον ερωτηση :

            Panda το οποιο πηγαινε παντα καρφι στο δρομο απολυτα ευθεια , εγινε αλλαγη ψαλιδιων μπροστα με ευθυγραμμιση εξακολουθησε να πηγαινει μια χαρα ωπου μετα απο περιπου 1500χλμ ετσι ξαφνικα χωρις να θυμαμαι λακουβα , πεζοδρομιο κλπ κλπ το αμαξι τραβουσε δεξια και το τιμονι ειχε κλιση δεξια.Κοινως για να παω ευθεια επρεπε να εχω το τιμονι καποιες μοιρες αριστερα. Οποτε λεω οκ , ευθυγραμμιση.... γινεται ευθυγραμμιση εκει που το παω παντα ωπου οι τιμες εδειχναν οτι απο αριστερα εχει προβλημα anyway κανουμε επαναφορα στις εργοστασιακες βγαινουμε δρομο ΚΑΙ το αμαξι παει ευθεια μεν αλλα δε το τιμονι παλι εχει μια κλιση δεξια. Σε ισιο δρομο εαν κρατησω το τιμονι ευθεια το αμαξι τραβαει αριστερα .

            Υ.Γ το τιμονι στην εθυγραμμιση το αλφαδιασαμε με αλφαδι και οχι με το ματι , και επεισης δεν τρεμει δεν τραβαει στο φρενο .

            Αλλάχθηκαν και τα ημίμπαρα της κρεμαγιέρασ;;
            Έχει τύχει να γίνουν όλες οι ρυθμίσεις με την κρεμαγιέρα ελαφρώς στριμμένη , ένα δυο τακ, και όλα να φαίνονται οκ
            αλλά μετά να στρίβει πιο πολύ προς την μία μεριά.
            Η μετατόπιση του τιμονιού θα καλύψει το πρόβλημα , δεν θα το λύσει
            Μάλλον πρέπει να διορθωθεί από τα ημίμπαρα-κρεμαγιέρα
            Λογικά η κρεμαγιέρα θα έχει μια θέση κέντρο όπου θα κλειδώνει για να γίνουν τα υπόλοιπα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fiatz last edited by

              Το ακουω 1η φορα για κλειδωμα κρεμαργιερας να πω την αληθεια . . κατι γινεται και ενω ειναι ευθεια το τιμονι καποια mm δεν μπορει να αντιληφθει ισως το μηχανημα που 'χανονται'

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cson last edited by

                Κοιτα top mount. Καθισμενα top mount προκαλουν τέτοια θέματα στο δρόμο. Εννοείται κάνε λεπτομερέστατο έλεγχο για τζογους σε συνεμπλοκ γέφυρας κτλ με λοστό και όχι με το ματι. Μη κάνετε μαιμουδιες ισιωνοντας το τιμόνι μονο. Όλο το μάζεμα γίνεται απο κάτω στα ημιμπαρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Ο χρήστης fiatz έγραψε:
                  εκεινη η θεση που το μετραει σωστα με το αλφαδι επανω μας λεει εκεινη την στιγμη οτι ολα καλα. εσυ εννοεις after that να βγαλω τιμονι και να το παω 1 δοντι δεξια. Υπαρχει περιπτωση να θελει re-calibration ο αισθητηρας ροπης που εχει ??

                  Αυτές οι δουλειές δεν γίνονται με το αλφάδι, το αλφάδι δεν μπορεί να σουδείξει λεπτά της της μοίρας, θέλει ψηφιακά μηχανήματα στη ζυγοστάθμιση, μετά το κλείδωμα του τιμονιού παρατηρεί την οθόνη τις αποκλίσεις και φέρνει στα ίσια από τα ημίμπαρα κοιτώντας συνέχεια τι δείχνει η οθόνη, πρίν όμως από αυτό ο σωστός ευθυγραμμισάς ελέγχει όλη την ανάρτηση για μπόσικα από φθορές.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fiatz last edited by

                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                    εκεινη η θεση που το μετραει σωστα με το αλφαδι επανω μας λεει εκεινη την στιγμη οτι ολα καλα. εσυ εννοεις after that να βγαλω τιμονι και να το παω 1 δοντι δεξια. Υπαρχει περιπτωση να θελει re-calibration ο αισθητηρας ροπης που εχει ??

                    Αυτές οι δουλειές δεν γίνονται με το αλφάδι, το αλφάδι δεν μπορεί να σουδείξει λεπτά της της μοίρας, θέλει ψηφιακά μηχανήματα στη ζυγοστάθμιση, μετά το κλείδωμα του τιμονιού παρατηρεί την οθόνη τις αποκλίσεις και φέρνει στα ίσια από τα ημίμπαρα κοιτώντας συνέχεια τι δείχνει η οθόνη, πρίν όμως από αυτό ο σωστός ευθυγραμμισάς ελέγχει όλη την ανάρτηση για μπόσικα από φθορές.

                    Ετσι γινεται η δουλεια απλα πριν γινει το κλειδωμα γινεται με το αλφαδι και οχι με το 'ματι'. Υπαρχει Θεσσαλονικη καποιος που να εχει μηχανημα τελευταιας τεχνολογιας ωστε να γινει μια επαναληψη ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cson last edited by

                      Πριν ψαξεις για μηχάνημα τελευταίας τεχνολογίας ψάξε για τζογους εμπρός.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fiatz last edited by

                        Σωστο αυτο , ετσι θα πραξω αρχικα .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasvo last edited by

                          Ο χρήστης fiatz έγραψε:

                          Ετσι γινεται η δουλεια απλα πριν γινει το κλειδωμα γινεται με το αλφαδι και οχι με το 'ματι'. Υπαρχει Θεσσαλονικη καποιος που να εχει μηχανημα τελευταιας τεχνολογιας ωστε να γινει μια επαναληψη ?

                          Άψογος(δουλεύει & Hunter)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fiatz last edited by

                            Update : Εγινε το πισω μπρος + ευθυγραμμιση εκ νεου το αμαξι πλεον ειναι καρφι στο δρομο πιανω τον εαυτο μου και προσπαθω να βρω το απολυτο αλφαδι αλλα δεν υπαρχει και το τελειο οδοστρωμα για να το δω. Οποτε σε δρομο που προσφατα εριξαν ασφαλτο και ευθεια περιπου στο 1χλμ στην μεση με το τιμονι στην μεση το αμαξι πηγαινε απλα ευθεια . Επιασα βεβαια τον εαυτο μου να κανει διορθωσεις της ταξης mm αλλα ειναι ψυχολογικο νομιζω απο εκει περα. Με τα παλια μου ελαστικα PremiumContact 5 δεν ειχα ΠΟΤΕ τετοιο προβλημα .... αυτα τα rainexpert3 παραειναι ασυμμετρα και 'αγρια' και ισως την ακουνε και πιο ευκολα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • X
                              x-gorou last edited by

                              Καλησπερα! Προσφατα πηρα μεταχειρισμενο ενα Honda Civic 1400cc 10/2007 1η αδεια κυκλοφοριας Γαλλια ( το αναφερω για τυχον αλλαγες) ... Εχω το εξης θεμα το ραδιο αλλαζει μονο του συχνοτητα και οταν ακουω cd πολλες φορες γυρναει μονο του στο ραδιο. Οταν το αγορασα δεν ειχε Manual το ειχε χασει καπου διαβασα οτι πρεπει να ειναι απενεργοποιημενο το TA το απενεργοποιησα παλι τα ιδια. Γνωριζει καποιος τι μπορει να φταιει η αν εχουν γενικοτερα καποιο θεμα με το ραδιο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stergiosbik last edited by

                                Σε Ford ka mod '02 αλλαξα σωληνάκι υποπιεσης γιατί τρύπησε και μετα την αλλαγή δεν κρατάει ρελαντί.
                                Ο μάστορας λέει ότι θα στρώσει σε λίγες μέρες.
                                Αν δεν στρώσει θέλει αλλαγή το μοτέρ ρελαντί μου είπε.Ισχύουν αυτά που μου είπε;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stam69 last edited by

                                  Καλησπέρα. Έχω ένα Opel Zafira 1.8 του 2008. Σε προσπάθεια να επιλύσω κάποια προβλήματα με τον κινητήρα, αγόρασα έναν aftermarket πολλαπλασιαστή της NGK και συγκεκριμένα αυτόν εδώ https://www.maxxparts.gr/pollaplasiastis-ngk-u6001-354286.html. Ο εργοστασιακός είχε ήδη αλλαχθεί με έναν της Beru πριν 5 χρόνια.
                                  Προσπάθησα σήμερα να κάνω την αντικατάσταση. Ο παλιός βγήκε εύκολα, το ίδιο εύκολα μπήκε και ο νέος. Το πρόβλημα είναι ότι η φίσα δεν κουμπώνει: μπαίνει μέχρι κάποιο σημείο αλλά πετάγεται έξω μόλις σταματήσω την πίεση. Μου δίνει την εντύπωση ότι οι ακροδέκτες του πολλαπλασιαστή 'βρίσκουν' πάνω στα λαμάκια της φίσας. Στην αρχή νόμισα ότι δεν ταιριάζει ο νέος πολλαπλασιαστής αλλά οι δύο υποδοχές είναι ίδιες. Το κακό είναι ότι ούτε ο παλιός κουμπώνει, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να ειναι ακινητοποιημενο .
                                  Η φίσα δεν φαίνεται να έχει παραμορφωθεί στα λαμάκια. Φοβάμαι να βάλω πολύ δύναμη ή να χρησιμοποιήσω κανένα εργαλείο ως μοχλό για να τη σπρώξω γιατί μάλλον θα σπάσει και τότε...
                                  Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορώ να κάνω πριν φωνάξω την οδική και γίνω ρεζίλι στο συνεργείο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • panos2171
                                    panos2171 last edited by

                                    Μπορείς να βάλεις φωτογραφίες από τα δύο βύσματα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      r200 last edited by

                                      αυτο που θα εκανα ειναι να φωτιζα καλα το σημειο, να δω τι πραγματικα συνεβει στη φυσα κ στον πολλαπλασιαστη
                                      αλλιως δεν ειναι καθολου ντροπη να φορτωθει κ να παει στο συνεργειο για αυτο, οταν δεν εισαι σιγουρος κ φοβασε για περαιτερω ζημια

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stam69 last edited by

                                        Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον
                                        Η υποδοχή του πολλαπλασιαστή είναι όπως φαίνεται εδώ: κι εδώ
                                        Το γκριζωπό πλαίσιο γύρω από την υποδοχή είναι κάτι σαν πρόσθετος πλαστικός οδηγός του βύσματος, ο οποίος αφαιρείται. Ο Beru τον είχε αλλά ο NGK όχι. Οι ακροδέκτες δεν έχουν στραβώσει.
                                        Το βύσμα του αυτοκινήτου φαίνεται εδώ https://drive.google.com/file/d/0BwIBLCN2PwusUjg0NU0tWEFJLUU/view?usp=sharing. Το κόκκινο πλαίσιο που φαίνεται είναι ο πλαστικός οδηγός που λέω πιο πάνω κι έμεινε στο βύσμα όταν το έβγαλα από τον πολλαπλασιαστή. Δοκίμασα με και χωρίς αυτό αλλά το βύσμα δεν κουμπώνει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stam69 last edited by

                                          Τελικά το πρόβλημα λύθηκε. Μια ελαστική φλατζα που ήταν μέσα στο βύσμα είχε μετακινηθεί και εμπόδιζε το κούμπωμα. Δεν μπόρεσα να τη βάλω στη θέση της αλλά την έβγαλα τελείως και το βύσμα κούμπωσε κανονικά. Τουλάδιστο θα μπορέσω να το πάω οδηγώντας μέχρι το συνεργείο.
                                          Ευχαριστώ όσους απάντησαν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            otso last edited by

                                            Πετρελαιοκινητηρας 1.6 euro4 Εβγαλα τον σωληνα που παει απο το φιλτροκουτι στην εισαγωγη της τουρμπινας . Σε ενα σημειο διακλαδωνεται και δεχεται και τις αναθυμιασεις απο το καπακι του κινητηρα .
                                            Στο σωληνα της διακλαδωσης ειδα λαδακι , οπως και πριν την φτερωτη του turbo .
                                            Απορια , μηπως δεδομενου οτι ο αερας μετα το turbo καταληγει στο intercooler , λεω εγω, μηπως μερος των αναθυμιασεων εχει υγροποιηθει μεσα στο intercooler; μηπως τελικα ειναι γεματο λαδια;
                                            Και γιατι το κανουν ; για περιβαλλοντικους λογους; Σε παλαιοτερους πετρελαιοκινητηρες υπηρχαν σωληνακια αναθυμιασεων.
                                            Αν το καταργησουμε και βαλουμε βαλουμε ενα σωληνακι να τα κατεβαζει κατω θα ειναι κατι κακο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 399
                                            • 400
                                            • 401
                                            • 402
                                            • 403
                                            • 496
                                            • 497
                                            • 401 / 497
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr