-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Κερνάω καφεδάκι λοιπόν ένα πρωί στο Κολωνάκι να δούμε που και πως παρκάρουν τα εν λόγω οχήματα, πόσα πεζοδρόμια έχουν καβαλήσει, πόσο όγκο καταλαμβάνουν στα μικρά στενά, πόσο και αν δυσκολεύονται και δυσκολεύουν την κυκλοφορία, καθώς και το αν έχει νόημα να βρίσκονται σε τέτοιες περιοχές.
Δεκτή η πρόσκληση μόλις κατέβω με το SUV φυσικά και δες σύμπτωση στο Κολονάκι μένω θα σε ενημερώσω.
Βέβαια εγώ το παρκάρω ή στο πάρκιγκ του Λαιμού στην Καρνεάδου ή στο ''Πόλις'' κάτω από το Πολεμικό Μουσείο.Θα χαρώ να τα πούμε τότε.
Το πρόβλημα δεν είναι με όσους το πάνε σε πάρκινγκ (διότι αυτά που αναφέρθηκαν και τα περισσότερα μεγάλα και οργανωμένα δεν βρίσκονται σε προβληματικά στενάκια, άλλωστε και το Tiguan όσες φορές έχει κατέβει κέντρο στο Polis ήταν), αλλά όσοι επιλέγουν με τέτοια οχήματα να τα κυκλοφορούν και να τα παρκάρουν χύμα σε δρόμους με ιδιαίτερα επιβαρυμένες κυκλοφοριακές συνθήκες.
Ξέρω πάρα πολλά άτομα που έχουν μεγάλα SUV, αλλά κέντρο και γενικότερα τις καθημερινές το πρωί μετακινούνται με κάποιο μικρό (Smart, IQ κτλ) ή με το μετρό, που είναι και η προσωπική μου επιλογή όσες φορές χρειάζεται να κατέβω κέντρο.
-
Ο χρήστης stathispap έγραψε:
Κερνάω καφεδάκι λοιπόν ένα πρωί στο Κολωνάκι να δούμε που και πως παρκάρουν τα εν λόγω οχήματα, πόσα πεζοδρόμια έχουν καβαλήσει, πόσο όγκο καταλαμβάνουν στα μικρά στενά, πόσο και αν δυσκολεύονται και δυσκολεύουν την κυκλοφορία, καθώς και το αν έχει νόημα να βρίσκονται σε τέτοιες περιοχές.
OPEL INSIGNIA : Μηκος 4,83 πλατος 185,6
ΒΜW X3 : Mήκος 4,56 πλάτος 185,3Απορία προς πολέμιους των SUV ...Mήπως ειναι ώρα για λίγη ψυχανάλυση?
Την επόμενη φορά που θα πας να βγεις από στενό και SUV παρκαρισμένο πάνω σε γωνία σου κρύβει όλη την ορατότητα ή δεν μπορείς να στρίψεις, κάνε και ψυχανάλυση και ότι θες.
Επειδή έγινε δικό μου ποστ quote, δεν είμαι πολέμιος των SUV 'γενικά', αλλά συγκεκριμένα ως προς τη χρησιμότητα τους σε περιοχές με βεβαρυμένες κυκλοφοριακές συνθήκες.
-
Τα έχουμε πει αυτά χιλιάδες φορές, απλά αφορμή για να εκτροχιάσουμε ένα θέμα ψάχνουμε. Τουλάχιστον τώρα βρήκαμε ένα κατάληλλο...
Το περιτύπωμα των σουβ δεν είναι μεγάλο. Αν δείτε τις διαστάσεις μήκος χ πλάτος των σουβ θα εντυπωσιαστείτε πόσο κοντά σε μήκος είναι με μόνο μερικά ίσως να ξεφεύγουν σε πλάτος. Το θέμα αυξημένου χώρου που καταλαμβάνουν τα σουβ στην στάθμευση δεν πολυισχύει τελικά...
ΑΛΛΑ
Ναι καίνε περισσότερο, και επειδή βλέπουμε πολλές φορές πάνω στο ίδιο σασί να βγαίνει συμβατική και σουβ έκδοση (πχ φόρεστερ-ιμπρέζα, κούγκα-φόκους, τιγκουάν-γκόλφ κτλ) το σούβ πάντα καίει περισσότερο με το ίδιο μοτέρ. Είναι το βάρος, είναι η τετρακίνηση (όπου είναι μόνιμη φυσικά) είναι και η αεροδυναμική στο ταξίδι ή αλλιώς απλή φυσική. Και επειδή σε αστικό περιβάλλον, πόσο μάλλον όταν είναι τόσο πυκνοδομημένο όπως της Αθήνας θέλω να περπατάω και να αναπνέω ελεύθερα, μου τη βαράει όταν βλέπω την χ ξανθιά με το σουβλάκι της να πατάει μία γκαζία τσαντισμένη που δεν πρόλαβε τις εκπτώσεις και να μην μπορώ να αναπνεύσω για μισό λεπτό. Μή μου πείτε ότι όταν περνάει κακοσυντηρημένο φορτηγό θες μπουκάλες οξυγόνου γιατί είπαμε να προσπαθήσουμε να κοιτάμε το καλό και όχι το χείριστο...
Το ξέρετε το ανέκδοτο?
*- Ποιό είναι το πιο σεξουαλικό σημείο του ελέφαντα?
- Η πατούσα, άμα σε πετύχει τη γ@μησες!*
Κάπως έτσι είναι και τα σούβ. Έχουν μεγάλη μάζα και μεγάλο ύψος. Αυτά τα δύο στοιχεία είναι ότι χειρότερο υπάρχει για τη σύγκρουση με άλλο αυτοκίνητο. Χαρακτηριστικότατο παράδειγμα που σε ένα αμαξάκι οι μηχανικοί βάλαν όλες τους τις γνώσεις και φτιάξαν ένα αμάξι 3.5 μ μήκος που να στουκάρεις σε τοίχο με 64 χαώ και βγαίνεις ατσαλάκωτος. Άμα τρακάρεις με το βόρτσπρουνγκ ντουρ τέκνικ (πως προφέρεται αυτό) των 2+ τόνων και όμως 4 αστεριών την έχεις πατήσει όμως...
(Τα ζώα με τα μπουλ μπαρ δεν θέλουν περαιτέρω ανάλυση. Τα ζώα που επιτρέπουν τα 'εργοστασιακά' μπουλμπάρ να κυκλοφορούν που και αυτά σπάνε τα πόδια των πεζών είναι τα απλά κλασσικά ζώα)
Ακόμα η ενεργητική τους ασφάλεια είναι μειωμένη σε σχέση με συμβατικά οχήματα. Και μου πείτε πάλι για τα καγίεν και τα Χ5 (αν και γνωστός ακόμα τρέχει στα δικαστήρια με μ@λ@κομ@λ@κ@ με Χ5 που του έσκισε το αυτοκίνητο πέφτοντας του από πίσω και αρνείται να παραδεχτεί ότι φταίει). Είπαμε θα συγκρίνουμε ίδιες εκδόσεις (πχ φόρεστερ-ιμπρέζα, κούγκα-φόκους, τιγκουάν-γκόλφ κτλ) όπου το μεγαλύτερο βάρος και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος χειρότερευουν τα πράγματα. Αυτό δεν είναι τόσο σημαντικό όπως η κατανάλωση και η παθητική ασφάλεια για τους άλλους, καθώς με τα ESP/ABS στρίβουν και φρενάρουν τα πάντα ωστόσο οφείλει να ειπωθεί. Όπως αντίστοιχα πρέπει να παραδεχτώ ότι ψηλότερη θέση οδήγησης σημαίνει καλύτερη ορατότητα άρα και περισσότερος χρόνος για φρενάρισμα. Δεν τραβάω το σκοινί, αναφέροντας ότι ψηλότερη θέση οδήγησης σημαίνει ότι φοβάσαι λιγότερο να τρέξεις σε μεγάλες ταχύτητες πέραν των ορίων της οδού και άρα γίνεσαι πιο γκαζοφονιάς/επικίνδυνος γιατί δικαιολογημένα λίγοι θα με πιστέψουν αλλά έτσι είναι, το ίδιο τρέχετε σε μία ευθεία στην έρημο και το ίδιο σε μία ευθεία με πυκνούς θάμνους αριστερά δεξιά. Είναι θέμα αντίληψης και οπτικού πεδίου...
Αυτά τα δύο με ενοχλούν στα σουβ (κατανάλωση - ασφάλεια) κυρίως και αποδεικνύονται βάση τη φυσική και θέλω να φορολογηθούν αναλόγως. Η υπεροπτική συμπεριφορά, τύπου 'έχω προτεραιότητα παντού' και 'παρκαρω όπου θέλω' δεν μπορούν να αποδειχτούν με βάση τη φυσική και για αυτό δεν τα συνεχίζω...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Θα χαρώ να τα πούμε τότε.
Το πρόβλημα δεν είναι με όσους το πάνε σε πάρκινγκ (διότι αυτά που αναφέρθηκαν και τα περισσότερα μεγάλα και οργανωμένα δεν βρίσκονται σε προβληματικά στενάκια, άλλωστε και το Tiguan όσες φορές έχει κατέβει κέντρο στο Polis ήταν), αλλά όσοι επιλέγουν με τέτοια οχήματα να τα κυκλοφορούν και να τα παρκάρουν χύμα σε δρόμους με ιδιαίτερα επιβαρυμένες κυκλοφοριακές συνθήκες.
Ξέρω πάρα πολλά άτομα που έχουν μεγάλα SUV, αλλά κέντρο και γενικότερα τις καθημερινές το πρωί μετακινούνται με κάποιο μικρό (Smart, IQ κτλ) ή με το μετρό, που είναι και η προσωπική μου επιλογή όσες φορές χρειάζεται να κατέβω κέντρο.
Δεν ξέρω που μένεις, που πηγαίνεις βόλτες κ.λπ, αλλά σίγουρα το κολωνάκι δεν το γνωρίζεις. Χύμα σε δρόμους Κολωνακίου δεν παρκάρει ΚΑΝΕΙΣ, επί 5 χρόνια, σχεδόν καθημερινά, δεν έχω παρατηρήσει ποτέ κανένα αυτοκίνητο παρκαρισμένο με τρόπο που να δυσκολεύει την διέλευση των άλλων οχημάτων -μεταξύ των οποίων και μικρών λεωφορείων.
Και ξέρεις γιατί;
Γιατί αν παρκάρεις με τρόπο που να εμποδίζεις, μέσα σε 30' το πολύ σου έχουν ξηλώσει πινακίδες ή σε έχουν εξαφανίσει με γερανό.
Δεύτερον, σε πολλούς δρόμους του κολωνακίου, οι θέσεις είναι οριοθετημένες με προπληρωμένο χρόνο χρήσης. Σε αυτούς τους δρόμους, υπάρχουν άφθονες θέσεις πάντα για να παρκάρει κανείς.
Σε άλλους δρόμους, ψηλότερα προς λυκαβηττό, ο Δήμος έχει καθορίσει θέσεις κατοίκων, πρέπει δηλαδή να έχεις άδεια κατοίκου για να παρκάρεις νόμιμα. Σύμφωνα με την ανωτέρω εκθαμβωτική λογική, οι κάτοικοι του κολωνακίου θα πρέπει να πάνε στους αμπελοκήπους π.χ. για να παρκάρουν το suv τους, επειδή κάποιους τους ενοχλεί -έτσι ρε παιδί μου δεν γουστάρουν οι άνθρωποι γιατί το είπε ο Δήμου, ο Τσίπρας και το έγραψαν και οι 4 τροχοί- η ιδέα της κυκλοφορίας και στάθμευσης των suv στο κέντρο... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Έχω μία απορία προς τον Γρηγόρη Κίκιζα. Μπορείς να μου πεις ένα (1) πράγμα/τομέα τον οποίο επηρρεάζει αρνητικά το CO2 μέσα στην πόλη ώστε να σε κάνει να έχεις τόσο μένος?
ΕΥΚΟΛΑ! Αν μενεις στο λεκανοπεδιο, κοιτα τα πρωινα τον Υμμητο, τα Τουρκοβουνια απο ψηλα-μακρια.
Ειναι τοπιο στην ομιχλη(?)...
Μονο οταν φυσαει εντονα (ρυπες) και δεν υπαρχει υψηλο ποσοστο υγρασιας, καθαριζει η ατμοσφαιρα. Παρατηρησε τοτε, αν βελτιωνεται η οραση σου, η αναπνοη σου, η διαθεση σου γενικοτερα...Αυτό που τόσο γλαφυρά περιγράφεις δεν έχει καμία σχέση με το CO2. Οφείλεται σε σωματίδια (σκόνη, αιθάλη κλπ) υγρασία, κ.α., σίγουρα όμως όχι στο CO2. Το διοξείδιο του άνθρακα είναι αόρατο, άοσμο, αβλαβές για τον άνθρωπο και ωφέλιμο για τα φυτά. Καλό είναι λοιπόν πριν αρχίσεις να εκστασιάζεσαι εναντίον του να ξέρεις πρώτα τι είναι.
-
@pai mei ήμουν Κολωνάκι την προηγούμενη Δευτέρα για μια δουλειά και είδα αρκετές τέτοιες περιπτώσεις. Ή μήπως μπροστά από τις καφετέριες που το είχαν αφήσει όλοι παράνομα και όπως να 'ναι και αυτούς δεν είδα καλά;
Επίσης όταν κάποιος έρχεται από πάνω, από Δεινοκράτους (αν θυμάμαι σωστά το δρόμο), περνάς πραγματικά οριακά ειδικά όταν δεν έχουν παρκάρει σωστά. Εκεί δηλαδή έχει νόημα να μπει το SUV να φρακάρει και να μπλοκάρει όλη την κυκλοφορία ε; 'Η μήπως εγκρίνεις όταν το παρκάρουν σε τόσο στενό δρόμο και έχεις ελάχιστο περιθώριο να περάσεις χωρίς να βρεις; Επίσης, μου είναι παντελώς αδιάφορο τι είπε ή έγραψε ο οποιοσδήποτε. Κρίνω με βάση αυτά που βλέπω και βιώνω και όχι με αυτά που μου είπαν ή διάβασα.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
@pai mei ήμουν Κολωνάκι την προηγούμενη Δευτέρα για μια δουλειά και είδα αρκετές τέτοιες περιπτώσεις. Ή μήπως μπροστά από τις καφετέριες που το είχαν αφήσει όλοι παράνομα και όπως να 'ναι και αυτούς δεν είδα καλά;Επίσης όταν κάποιος έρχεται από πάνω, από Δεινοκράτους (αν θυμάμαι σωστά το δρόμο), περνάς πραγματικά οριακά ειδικά όταν δεν έχουν παρκάρει σωστά. Εκεί δηλαδή έχει νόημα να μπει το SUV να φρακάρει και να μπλοκάρει όλη την κυκλοφορία ε; 'Η μήπως εγκρίνεις όταν το παρκάρουν σε τόσο στενό δρόμο και έχεις ελάχιστο περιθώριο να περάσεις χωρίς να βρεις; Επίσης, μου είναι παντελώς αδιάφορο τι είπε ή έγραψε ο οποιοσδήποτε. Κρίνω με βάση αυτά που βλέπω και βιώνω και όχι με αυτά που μου είπαν ή διάβασα.
Στην πατριάρχου ιωακείμ; Ήταν μόνο τα suv παράνομα ή και άλλα αυτοκίνητα; Γιατί εδώ ο 666 είναι τα suv αποκλειστικά.
Ότι περνάς οριακά από ορισμένους δρόμους (π.χ. Σπευσίππου) είναι γεγονός. Δεν οφείλεται όμως μόνο στα suv αυτό, γιατί οι διαφορές σε πλάτος μεταξύ ενός suv και ενός νορμάλ είναι ανύπαρκτες, όπως είπαμε και όπως πανεύκολα μπορεί κανείς να διαπιστώσει ρίχνοντας μια ματιά στα τεχνικά.
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αν έχουν παρκάρει νόμιμα ή παράνομα, με ενδιαφέρει να έχουν μεριμνήσει ώστε να περνάει ο άλλος. Και επαναλαμβάνω, αυτά τα 5 χρόνια οδήγησης και στάθμευσης στο κολωνάκι (μέρα-νύχτα) δεν έχω αντιμετωπίσει ουδέποτε το παραμικρό πρόβλημα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Έχω μία απορία προς τον Γρηγόρη Κίκιζα. Μπορείς να μου πεις ένα (1) πράγμα/τομέα τον οποίο επηρρεάζει αρνητικά το CO2 μέσα στην πόλη ώστε να σε κάνει να έχεις τόσο μένος?
ΕΥΚΟΛΑ! Αν μενεις στο λεκανοπεδιο, κοιτα τα πρωινα τον Υμμητο, τα Τουρκοβουνια απο ψηλα-μακρια.
Ειναι τοπιο στην ομιχλη(?)...
Μονο οταν φυσαει εντονα (ρυπες) και δεν υπαρχει υψηλο ποσοστο υγρασιας, καθαριζει η ατμοσφαιρα. Παρατηρησε τοτε, αν βελτιωνεται η οραση σου, η αναπνοη σου, η διαθεση σου γενικοτερα...Αυτό που τόσο γλαφυρά περιγράφεις δεν έχει καμία σχέση με το CO2. Οφείλεται σε σωματίδια (σκόνη, αιθάλη κλπ) υγρασία, κ.α., σίγουρα όμως όχι στο CO2. Το διοξείδιο του άνθρακα είναι αόρατο, άοσμο, αβλαβές για τον άνθρωπο και ωφέλιμο για τα φυτά. Καλό είναι λοιπόν πριν αρχίσεις να εκστασιάζεσαι εναντίον του να ξέρεις πρώτα τι είναι.
Ρωτησες κανεναν, για τι ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ισχυουν ολα αυτα που λες?
http://healthandenergy.com/air_pollution_causes.htm
Εχεις ριξει καμμια ματια στις οδηγιες της Ε.Ε για τα ορια που θεσπιζονται για την εκλυση
C02 απο πολιτικα οχηματα?http://ec.europa.eu/environment/air/tra ... 2_home.htm
'Emissions from vehicles contribute to smog, low visibility, and various greenhouse gas emissions'
http://www.naturalgas.org/environment/naturalgas.asp
(Τριτη παραγραφος απο το τελος...)Με λιγα λογια, καληνυχτα και...καλη (μας) τυχη...
-
Μήπως δεν γνωρίζεις αγγλικά?
Εγώ μίλησα για το CO2, όχι γενικά για τη ρύπανση του περιβάλλοντος. Το Διοξείδιο του άνθρακα είναι συγκεκριμένη ουσία, δεν είναι κάτι αόριστο και καλό είνια να μην το συγχέεις με την φωτοχημική ρύπανση κλπ.
ΥΓ. Να μαντέψω πως έχεις το ίδιο πρόβλημα με τις εκπομπές H2O?
ΥΓ2. Το CO2 φορολογείται καθαρά για πολιτικούς λόγους. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μήπως δεν γνωρίζεις αγγλικά?Εγώ μίλησα για το CO2, όχι γενικά για τη ρύπανση του περιβάλλοντος. Το Διοξείδιο του άνθρακα είναι συγκεκριμένη ουσία, δεν είναι κάτι αόριστο και καλό είνια να μην το συγχέεις με την φωτοχημική ρύπανση κλπ.
ΥΓ. Να μαντέψω πως έχεις το ίδιο πρόβλημα με τις εκπομπές H2O?
ΥΓ2. Το CO2 φορολογείται καθαρά για πολιτικούς λόγους.Mιας και εσυ φαινεται γνωριζεις καλα Αγγλικα, μπορεις να μου εξηγησεις, αυτο:
'Apart from being an essential buffer in the human system, carbon dioxide is also known to cause health effects when the concentrations exceed a certain limit.'
http://www.lenntech.com/carbon-dioxide.htm
To φαινομενο του θερμοκηπιου, η αυξηση θερμοκρασιας στον πλανητη, μηπως 'ανακαλυφθηκαν' και αυτα για πολιτικους λογους?
http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/hb ... rnhse.html
http://earthguide.ucsd.edu/globalchange ... ng/03.html
-
To CO2 δεν σε πειράζει, ούτε που το καταλαβαίνεις.
Η ΔΕΗ εκπέμπει ΑΠΕΙΡΟ CO2.Πρέπει όμως να φορολογείται.
-
Ο κίνδυνος για να πάθεις ασφυξία από CO2 από εκπομπές καυσαερίων είναι ακριβός ίδιος με τον κίνδυνο να πνιγείς από τις εκπομπές H2O στα καυσαέρια. Έχεις δει κανέναν να φοράει σωσίβιο στο κέντρο της Αθήνας ή πχ στην πόλη του Μεξικού?
Για την επιρροή του CO2 στην θερμοκρασία του πλανήτη δεν μπαίνω σε συζήτηση. Ακόμα και αν το πάρουμε σαν δεδομένο, αυτό προφανώς δεν έχει σχέση με το αν το CO2 εκπέμπεται στο κέντρο μιας πόλης ή έξω από αυτήν.
ΥΓ. Τα λινκ που έδωσες έχουν κάποια επιπόλαια σημεία (πχ αναφορά στην έκθεση του IPCC του 2007) αλλά σε γενικές γραμμές δίνουν καλή εικόνα του τι ισχύει. Δεν με έχεις πείσει πως τα διάβασες, απλώς έψαξες στα γρήγορα να βρεις την πρόταση που -υποτίθεται- υποστηρίζει όσα πιστεύεις, απάντησέ μου ειλικρινά, κάνω λάθος?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πρέπει όμως να φορολογείται.Αν πρέπει να φορολογείται η εκπομπή CO2 θα πρέπει να φορολογείται και η εκπομπή H2O, αλλιώς μιλάμε για υποκρισία.
-
Ολόκληρο το κομμάτι περι CO2 και υγείας:
Apart from being an essential buffer in the human system, carbon dioxide is also known to cause health effects when the concentrations exceed a certain limit.
The primary health dangers of carbon dioxide are:
- Asphyxiation. Caused by the release of carbon dioxide in a confined or unventilated area. This can lower the concentration of oxygen to a level that is immediately dangerous for human health.
- Frostbite. Solid carbon dioxide is always below -78 oC at regular atmospheric pressure, regardless of the air temperature. Handling this material for more than a second or two without proper protection can cause serious blisters, and other unwanted effects. Carbon dioxide gas released from a steel cylinder, such as a fire extinguisher, causes similar effects.
- Kidney damage or coma. This is caused by a disturbance in chemical equilibrium of the carbonate buffer. When carbon dioxide concentrations increase or decrease, causing the equilibrium to be disturbed, a life threatening situation may occur.
Μου θύμισε αυτό:
Some of the known perils of Dihydrogen Monoxide are:
- Death due to accidental inhalation of DHMO, even in small quantities.
- Prolonged exposure to solid DHMO causes severe tissue damage.
- Excessive ingestion produces a number of unpleasant though not typically life-threatening side-effects.
- DHMO is a major component of acid rain.
- Gaseous DHMO can cause severe burns.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ο κίνδυνος για να πάθεις ασφυξία από CO2 από εκπομπές καυσαερίων είναι ακριβός ίδιος με τον κίνδυνο να πνιγείς από τις εκπομπές H2O στα καυσαέρια. Έχεις δει κανέναν να φοράει σωσίβιο στο κέντρο της Αθήνας ή πχ στην πόλη του Μεξικού?Το οτι οι αυξημενες συγκεντρωσεις σε Co2 σε κεντρα πολεων ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ τους
δεν προκαλουν ΟΝΤΩΣ ασφυξια, δεν σημαινει οτι δεν συμβαλλουν στην ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΣΗ
της ποιοτητας του αερα και ως εκ τουτου του περιβαλλοντος απο την στιγμη που συνδυαζονται με τις αυξημενες εκπομπες πολλων αλλων βλαβερων μικροσωματιδιων
απο την καυση βενζινης / πετρελαιου οχηματων. Ειναι συνδυασμος. Μπορει να μην
ειναι στο επιπεδο κινδυνου που εχουν αλλες εκλυσεις αλλα συμβαλλουν με τις δυσαναλογα υψηλες ποσοτητες τους στην επιβαρυνση της ατμοσφαιρας. Ειτε το δεχεσαι, ειτε οχι.Για την επιρροή του CO2 στην θερμοκρασία του πλανήτη δεν μπαίνω σε συζήτηση. Ακόμα και αν το πάρουμε σαν δεδομένο, αυτό **προφανώς δεν έχει σχέση **με το αν το CO2 εκπέμπεται στο κέντρο μιας πόλης ή έξω από αυτήν.
Δεν πειραζει. Εχουν μπει αλλοι σοβαροι επιστημονες παγκοσμιως, και οσες χωρες εχουν ανεπτυγμενες τις αισθησεις αυτοσυντηρησης, εχουν ηδη προβει στις απαραιτητες ενεργειες.
Σαφως και εχει σχεση, την στιγμη που οι αυξημενες ποσοτητες Co2 επιτρεπουν στα υπολοιπα ΑΚΡΩΣ βλαβερα μικροσωματιδια να μενουν μεγαλυτερο χρονικο διαστημα αιωρουμενα στην ατμοσφαιρα.ΥΓ. Τα λινκ που έδωσες έχουν κάποια επιπόλαια σημεία (πχ αναφορά στην έκθεση του IPCC του 2007) αλλά σε γενικές γραμμές δίνουν καλή εικόνα του τι ισχύει. Δεν με έχεις πείσει πως τα διάβασες, απλώς έψαξες στα γρήγορα να βρεις την πρόταση που -υποτίθεται- υποστηρίζει όσα πιστεύεις, απάντησέ μου ειλικρινά, κάνω λάθος?
Τα εχω διαβασει κυριως στα σημεια που χρειαζεται για να σου απαντησω.
Δυστυχως δεν βρηκα ευκαιρα καποια πιο επισημα που ειχα διαβασει παλαιοτερα... -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Για μένα όποιος κατεβαίνε κέντρο κάθε μέρα στη δουλειά του με θηριώδη SUV μεγάλου κυβισμού (Cayenne και τα σχετικά) είναι ΖΩΟ και πραγματικά θα έπρεπε να απαγορεύουν την είσοδό τους σε περιοχές όπως το κέντρο.
Σττερείται λογικής η άποψή σου.....
1)Αν πάρουμε τις διαστάσεις θα πρέπει να απογορευτούν και η σειρά Ε,S η 5άρα,η 7άρα,τα Α5,Α6,Α8 και πάει λέγοντας αφού είναι μεγαλύτερα......
2)Αν πάρουμε το ύψος θα πρέπει να αφήσουμε έξω και τα Quasqai 1,6,Zafira,C4 Picasso,Espace,S-Max και πάει λέγοντας....
3)Αν πάρουμε την κατανάλωση πρώτα και καλύτερα RX-8,EVO,STi και όλες οι μεγάλες Mercedes,Audi,BMW και πάει λέγοντας....Για μένα το βάρος θα έπρεπε να είναι το κριτήριο, και σαν εναλλακτική το CO2 - που είναι ευθέως ανάλογο με την κατανάλωση, σωστά;
Πολύ ωραία τα γράφει ο travelman αλλά αναρωτιέμαι τι είναι χειρότερα για ένα μικρο (smart, aygo, iq κλπ), να τρακάρει με μια citroen c5 των 1600 κιλών ή με ένα subaru forester των 1450 κιλών (στο περίπου τα νούμερα);Αν χρησιμοποιηθεί το CO2 τότε λαμβάνουμε υπόψη και τις απώλειες τις τετρακίνηση αλλά συχνά η τεχνολογία (υβριδικά αλλά και τεχνολογία bmw,porche vs π.χ. Kia) κάνει μικρά θαύματα και έτσι ένα βαρύ αυτοκίνητο μπορεί να καίει (άρα και CO2) λιγότερο από ένα ελαφρύτερο.
Εμένα το 1ο λοιπόν πρόβλημά μου είναι το βάρος, το οποίο επηρεάζει και την παθητική ασφάλεια των άλλων που συγκρούονται με το βαρύ όχημα, έτσι είμαι εναντίον και των υβριδικών lexus και όλων των οχημάτων πάνω από ,ας πούμε, 1700 κιλά που μπαίνουν στις πόλεις μεταφέροντας συνήθως έναν.
-
Και ομως αυτο ακριβως ειναι ενα ακομα επιχειρημα οσων διαλεγουν SUV. Σου λεει δηλαδη τουλαχιστο αν πεσει απανω μου κανενας (ετσι ειναι, παντα πανω μας θα πεσει καποιος, ποτε το αντιθετο ) να τον κανω εγω κομματια, κι οχι εκεινος εμενα. Το εχω ακουσει απο πολλους, μα πολλους υπερμαχους SUV. Επικαλουνται δηλαδη και λογους ασφαλειας και παραβλεπουν αλλα μειονεκτηματα (κοστος κτησης και χρησης, παρκαρισμα, δυσχρηστο οχημα)
Η αληθεια ειναι οτι οδηγωντας ενα SUV νιωθεις , πως να το κανουμε, αρχοντας-αρχοντισσα ! Εισαι ψηλα, εχεις μεγαλο οχημα, δυνατο ,στιβαρο. Οσοι οδηγουν τετοιο οχημα ειναι αδυνατο να επιστρεψουν και να οδηγησουν ενα συμβατικο. Ετσι λενε , και τους πιστευω. Το οτι τους ..βριζω και εγω οταν τους βλεπω στο κεντρο της πολης (θες και τζιπ τρομαρα σου να πας για καφε στο κεντρο ) ειναι γεγονος. Το οτι ρυπαινουν και καταναλωνουν καυσιμα, χωρις να υπαρχει ιδιαιτερος λογος ειναι επισης γεγονος.Αλλα δεν βρισκω λογο να απαγορευτει η κυκλοφορια τους. Να καταστει ασυμφορη και ετσι να μετριαστει ναι,αυτο γινεται.
Εκει δε που μου τη σπαει απιστευτα πολυ περισσοτερο απο οτι οταν βλεπω SUV στην πολη είναι οταν συναντω τον κλασικο Αθηναιο-Κολωνακιώτη συνηθως σε επαρχιακο δρομο ή και χωματοδρομο, να πηγαινει σαν κοτα, μη σπασει τα αυγα και μη λερωσει το καμαρι του ! Εκει σπαζομαι και γελω, κανω φωτακια και προσπερνω σφαιρα με το 206 ! Τελικα οι περισσοτεροι με SUV μονο κεντρο πολης ξερουν να οδηγουν, για εκει μαλλον το εχουν αγορασει !!! -
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Μια ιδιότυπη δικαιοσύνη αποδίδεται στις στροφές !
Εκεί βλέπεις κατόχους 3.5-4.0 λιτρων SUV να 'κόβουν' και να τους προσπερνούν 1600άρια...
Πάντως συμφωνώ με τον sv2 για τα περί μετακίνησης μιας οικογένειας με SUV.
Και εγώ θα έπαιρνα, αν όμως είχα και το απόλυτο σπορ για να ξεδίνω, όχι μόνο το φορτηγό...Τα SUV πρέπει να εξοριστούν απ' τα κέντρα των πόλεων.
Στα κέντρα των πόλεων μόνο Μέσα Σταθερής Τροχιάς και μικρά-υβριδικά...Παλι καλα που δεν ειμαι ο μονος που το πιστευει...
-
Μαζι με τις 5μετρες λίμο και τα ζούπερκάρς
Έξω τα suv (από το Παρίσι?)