Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel Astra 2009
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel Astra 2009
    • 1
    • 2
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 52
    • 53
    • 33 / 53
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    160
    1050
    1210
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      capthookb last edited by

      Το επιτρέπει. Έχει μενού ρύθμισης που επιλέγεις τι θες να ενεργοποιεί όταν πατάς το Sport. Δηλαδή την αίσθηση τιμονιού, την απόκριση κινητήρα και τις αναρτήσεις. Στο default είναι όλα on, και μπορείς να απενεργοποιήσεις κάποιο ή όλα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pavlos23 last edited by

        Μεταφερθήκαμε στους 'κατασκευαστές'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dr-evil last edited by

          http://www.sport-fm.gr/videos/968

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drunkard last edited by

            Ο χρήστης Dr.Evil έγραψε:
            http://www.sport-fm.gr/videos/968

            μα καλα με κινητο το εχουν τραβηξει το βιντεο ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              araxnis last edited by

              Επειδή ο αδερφός μου είναι σε αναζήτηση μικρομεσαίου, πήγαμε εχθές στην αντιπροσωπεία να το δούμε..Δυστυχώς είχε το 1,6 ατμοσφαιρικό και μόνο ως στατικό μοντέλο..Για την οδική συμπεριφορά δεν μπορώ να πω κάτι, αφού δεν το οδηγήσαμε...Ως εμφάνιση πάντως είναι πολύ όμορφο και κυρίως,κομψό..Έχει πολύ καλούς χώρους αλλά νομίζω πως ο μεταβαλλόμενος χώρος αποσκευών τελικά μπελάς είναι..Στο εσωτερικό έχει ΠΟΛΛΕΣ θήκες και,επιτέλους, δείκτη θερμοκρασίας!!Γενικά έχει από τα πιο όμορφα εσωτερικά που έχω δει σε μικρομεσαίο,θα χρειαστούν όμως μια εξοικείωση τα πολλά κουμπάκια που έχει, τα οποία πάντως φωτίζονται όλα..Η βασική στα 1,4 turbo είναι η Elegance(λίγο πάνω από τα 18000 με μεταλλικό χρώμα) δεν έχει δερμάτινο τιμόνι ενώ έχει χειριστήρια πάνω του και cruise control,έχει απλό a/c,απλές ζάντες αλλά έχει ESP..Και βεβαίως να μην ξεχνάμε τα 6 χρόνια εγγύηση..Τώρα απομένει το test-drive για να το δούμε και στο δρόμο..

              If in doubt...flat out!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                famas last edited by

                Πολύ ωραίο εσωτερικά, αρκετά σπορτίφ θα έλεγα, ειδικά με τους κρυφούς φωτισμούς, όπως εκείνον στη βάση του επιλογέα ταχυτήτων. Και τα καθίσματα φαίνονται μουρλια. Οδηγικά όμως πως θα είναι; Συγκρινόμενο με τους λοιπούς 1400 τούρμπο κι αν πούμε ότι σε αυτό το τομέα το Λεόν είναι καλύτερο από το πανέμορφο Μπράβο, το άστρα θα είναι στα ίσα με το Λεόν ή καλύτερο;

                https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης famas έγραψε:
                  Πολύ ωραίο εσωτερικά, αρκετά σπορτίφ θα έλεγα, ειδικά με τους κρυφούς φωτισμούς, όπως εκείνον στη βάση του επιλογέα ταχυτήτων. Και τα καθίσματα φαίνονται μουρλια. Οδηγικά όμως πως θα είναι; Συγκρινόμενο με τους λοιπούς 1400 τούρμπο κι αν πούμε ότι σε αυτό το τομέα το Λεόν είναι καλύτερο από το πανέμορφο Μπράβο, το άστρα θα είναι στα ίσα με το Λεόν ή καλύτερο;

                  Γιατί να είναι ίσο ή καλύτερο δηλαδή; Σε συγκριτικό των 4Τ βγήκε πίσω από το Leon και το Megane στην οδήγηση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    famas last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                    Πολύ ωραίο εσωτερικά, αρκετά σπορτίφ θα έλεγα, ειδικά με τους κρυφούς φωτισμούς, όπως εκείνον στη βάση του επιλογέα ταχυτήτων. Και τα καθίσματα φαίνονται μουρλια. Οδηγικά όμως πως θα είναι; Συγκρινόμενο με τους λοιπούς 1400 τούρμπο κι αν πούμε ότι σε αυτό το τομέα το Λεόν είναι καλύτερο από το πανέμορφο Μπράβο, το άστρα θα είναι στα ίσα με το Λεόν ή καλύτερο;

                    Γιατί να είναι ίσο ή καλύτερο δηλαδή; Σε συγκριτικό των 4Τ βγήκε πίσω από το Leon και το Megane στην οδήγηση.

                    Προφανώς, λόγω του ότι είναι νέα σχεδίαση κι ότι με την χρήση του νέου συνδέσμου στην πίσω ανάρτηση, θα τα καταφερνε καλύτερα από τις λύσεις απλού ημιάκαμπτου πίσω.

                    https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Το Leon πρώτα από όλα φοράει πολλαπλούς πίσω που είναι ανώτερη διάταξη! Δεύτερον, πότε είχε η Opel καλά οδηγικά αυτοκίνητο για να έχει και τώρα; Ασφαλή και προβλέψιμα είναι, ενδιαφέροντα όμως με τίποτα! Δοκίμασε ένα προ-προηγούμενο Astra 1600, ίδιας γενιάς με το Focus μας, και θα δεις τεράστια διαφορά. Άξονες, ράβοι, μαγικά ραβδιά κλπ δεν κάνουν την διαφορά αν δεν είναι σωστά στημένα. Η Renault Sport κάνει θαύματα με ημιάκαμπτους πίσω στα Clio RS και Megane RS. Το ίδιο και η Honda με το Type R.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        asteris last edited by

                        Ανώτερη διάταξη είχαν και τα Civic του 90 με τα διπλά ψαλίδια μπρος-πίσω που πηγαίναν μέτρια, ενώ τα σημερινά με τους ημιάκαμπτους πάνε τον κώλο τους. Η διάταξη από μόνη της είναι καλή για να ξεκινήσουμε την ανάλυση, αλλά όχι και για να βγάλουμε απευθείας το συμπέρασμα...

                        Κοινώς αν το κατάφερε η Honda, δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί και η Opel...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • sprsk
                          sprsk last edited by

                          +1

                          Η διάταξη είναι βασικό στοιχείο αλλά από μόνη της δεν φέρνει το αποτέλεσμα .
                          Χρειάζεται ψάξιμο και διάθεση να στηθεί το αυτ/το από τους μηχανικούς .

                          Αν δεν στοχεύουν σε αυτό τότε το αποτέλεσμα είναι μέτριο .

                          Τα πρώτα σχόλια είναι ιδιαίτερα επαινετικά και ελπίζω και τα επόμενα .
                          Δεν είναι η πρώτη φορά που στο ξεκίνημα ακούς για έπαθλα και μετά κάνα χρόνο παίζεις Β' Εθνική .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Δεν διαφωνώ σε κάτι. Απλά τα μέχρι τώρα τεστ βγάζουν το Astra μέτριο οδηγικά. Κάτι που δεν με εκπλήσσει καθόλου κρίνοντας από το προηγούμενο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              corsair last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                              Δεν διαφωνώ σε κάτι. Απλά τα μέχρι τώρα τεστ βγάζουν το Astra μέτριο οδηγικά. Κάτι που δεν με εκπλήσσει καθόλου κρίνοντας από το προηγούμενο...

                              τα μεχρι τωρα τεστ μιλανε για το αμαξι με τον καλυτερο ημιακαμπτο, ενδιαφερον στησιμο, κρατηματα, πλην αναισθητου τιμονιου... Μιλανε για κάτι που ειναι καλυτερο απο πολλους αλλους ανταγωνιστες! Απλα δεν φτανει το Focus σε driving thrill... αυτα λενε!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • sprsk
                                sprsk last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                Δεν διαφωνώ σε κάτι. Απλά τα μέχρι τώρα τεστ βγάζουν το Astra μέτριο οδηγικά. Κάτι που δεν με εκπλήσσει καθόλου κρίνοντας από το προηγούμενο...

                                Για πόσταρε κάνα τεστ από αυτά
                                Γιατί εγώ όπως λέει και ο ' corsair ' το αποθεώνουν

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  corsair last edited by

                                  Ο χρήστης sprsk έγραψε:

                                  Δεν διαφωνώ σε κάτι. Απλά τα μέχρι τώρα τεστ βγάζουν το Astra μέτριο οδηγικά. Κάτι που δεν με εκπλήσσει καθόλου κρίνοντας από το προηγούμενο...

                                  Για πόσταρε κάνα τεστ από αυτά
                                  Γιατί εγώ όπως λέει και ο ' corsair ' το αποθεώνουν

                                  Καλα δεν μιλανε για αποθεωση, αλλα για κατι ανταγωνιστικο με αξιωσεις με τα υπολοιπα της κατηγοριας...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • sprsk
                                    sprsk last edited by

                                    Ε! αυτό δεν είναι αποθέωση για Opel ?

                                    Πάντως τα τεστ που έχουν ποστάρει σε προηγούμενες σελίδες λένε τα καλύτερα .
                                    Το ίδιο λένε αν δεν κάνω λάθος για την κύλιση .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mathewgx last edited by

                                      Καλως σας βρηκα παιδια. Ειναι η πρωτη φορα που γραφω σε αυτο το forum και θα μου επιτρεψετε καποιες παρατηρησεις.

                                      Κατ'αρχην να πω οτι ενδιαφερομαι για το νεο opel astra (ενα citroen xsara πρωτης γενιας που με συντροφευε για 11χρονια εβγαλε προβλημα κιβωτιου). Πηγα και το ειδα απο κοντα μονο εξωτερικα (μαυρο 1.4 Turbo) και ειναι παρα , μα παρα , πολυ ωραιο αυτοκινητο. Φυσικα αυτο ειναι πολυ υποκειμενικο αλλα δεν ειμαι και ο ευκολοτερος ανθρωπος του κοσμου. Σε αυτην την κατηγορια , για παραδειγμα , ελαχιστα ειναι τα αυτοκινητα που μου αρεσουν (π.χ. το focus ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο αλλα το απερριψα λογω σχεδιασης).
                                      Μενει φυσικα να το οδηγησω απο εβδομαδα , ωστε να σχηματισω μια πιο ολοκληρωμενη αποψη. Αυτο , ομως , που μου κανει εντυπωση ειναι οτι βιαζεστε τοσο πολυ στο να κανετε κρισεις , χωρις καν να εχετε οδηγησει το αυτοκινητο. Υποθετικα μιλατε η' εχετε προφητικες δυνατοτητες; Και αναφερομαι τοσο στα αρνητικα οσο και στα θετικα σχολια. Εισα και εγω τα διαφορα review που κυκλοφορουν , τα περισοοτερα απο τα οποια ειναι ιδιαιτερα κολακευτικα για το αυτοκινητο , αλλα αν δεν το οδηγησω ο ιδιος πως θα σχηματισω δικη μου αποψη ;

                                      Εντυπωση μου προκαλει ακομη αυτο που λετε οτι ειναι 'αδιαφορο' οδηγικα αυτοκινητο. Δεν αγοραζουν ολοι αυτοκινητο για να σκοτωθουν στην επομενη στροφη. Επισης δεν οδηγουν ολοι με 50χλμ/ωρα. Υπαρχει και μια μεγαλη κατηγορια οδηγων που εχουν παθος με την οδηγηση (το επισημαινω παθος με την οδηγηση οχι με τα αυτοκινητα) και θελουν ενα αυτοκινητο που να τους χαριζει ασφαλη και ανετα ταξιδια , να μην ειναι τα γρηγοροτερα του κοσμου αλλα και να μην τους προδιδουν πανω σε δυσκολες προσπερασεις.

                                      Το πρωτο μου αυτοκινητο ηταν το opel astra πρωτης γενιας 1.4 , αρκετα καλο με 2 μειονεκτηματα : ουδετερο τιμονι και αργες ρεπριζ. Το δευτερο ηταν το citroen xsara 1600cc. Το εχω λατρεψει αυτο το αυτοκινητο , ανετο , σβελτο οταν χρειαζεται (πολυ καλες ρεπριζ) , αν το μαθεις καταπινεις τις στροφες χωρις να το καταλαβεις. Ας οψεται η παραδοσιακη γαλλικη αναξιοπιοστια , αλλιως θα με συντροφευε για λιγα χρονια ακομη.

                                      Αυριο θα παω τα οδηγησω , να βγαλω τα δικα μου συμπερασματα. Απορω που εσεις τα εχετε ηδη βγαλει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        corsair last edited by

                                        μπα... δεν βγάζει κανείς εδώ συμπεράσματα σε αυτη την φάση τουλάχιστον! Όταν όμως έχεις 15-20 reviews τα οποία λένε πάνω κάτω τα ίδια πράγματα, τότε πολυ απλά η πραγματικότητα δεν μπορεί να απέχει ιδιαίτερα.

                                        Απο εκεί και πέρα υπάρχουν οι προσδοκίες για κάθε μάρκα που πολλές φορές βασίζονται στα πεπραγμένα του παρελθόντος... οπότε κάποια πράγματα τα ψιλιάζεσαι... ξέρεις που κινείται και τι θέλει να πετύχει κάθε κατασκευαστής.

                                        Και πέραν αυτών όπως υπάρχουν οι φανατικοί της κάθε μάρκας, υπάρχουν και οι πολέμιοι... οπου δεν χρειάζεται να τους λαμβανεις σοβάρα υπόψιν (φανατικους - πολεμιους) γιατι απλά είναι προκατειλημμένοι και βασίζονται στο μισος η υπερβολικη αγάπη σε μια Α.Ε.

                                        Βεβαια και στην φάση των συμπερασμάτων να φτάσουμε... ο καθένας κρίνει βάσει των δικών του προσδοκιων & αναγκών οπότε δεν είναι κατ ανάγκη ευαγγελιο. Σε άλλους θα αρεσει, σε αλλους οχι...

                                        Τα παραπάνω ισχύουν για οποιοδήποτε τοπικ αμαξιού...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          swift-b-p-m last edited by

                                          Και για το προηγούμενο Astra ,όταν είχε πρωτοβγει, τα ίδια λέγαν. Για διασκεδαστική/σεμιναριακή οδική συμπεριφορά, απίστευτα ρυθμισμένο ημιάκαμπτο, τιμόνι με 'λογοδιάρροια' και άλλα τέτοια χαρούμενα. Μετά βέβαια...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                                            Και για το προηγούμενο Astra ,όταν είχε πρωτοβγει, τα ίδια λέγαν. Για διασκεδαστική/σεμιναριακή οδική συμπεριφορά, απίστευτα ρυθμισμένο ημιάκαμπτο, τιμόνι με 'λογοδιάρροια' και άλλα τέτοια χαρούμενα. Μετά βέβαια...

                                            Με διαφορά το πιο βαρετό σύγχρονο αυτοκίνητο που είχα την ατυχία να οδηγήσω...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 33 / 53
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr