Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 0
    • Groups 0

    mathewgx

    @mathewgx

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    mathewgx Unfollow Follow

    Latest posts made by mathewgx

    • RE: CITROËN FORUM

      Ο χρήστης zx lover έγραψε:
      Κύριε κύριε, άλλος ξεκίνησε! Άλλαξα σήμερα ένα λαμπάκι στην πινακίδα της xsara. Ζημιάρικο ρημάδι...

      sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr

      Επειδη πρεπει να το αλλξω και εγω , μπορεις να μου πεις πως βγαινει το προστατευτικο καλυμμα ; Θελει κατσαβιδι η' απλα το τραβας ;

      Αναφερομαι σε Xsara '98.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mathewgx
    • RE: Opel Astra 2009

      Το καθισμα ρυθμιζεται σε υψος , αλλα μετα εχεις προβλημα με το τιμονι. Παιζει ρολο οτι και το ταμπλο ειναι 'υπερυψωμενο'. Τουλαχιστον εμενα με προβληματισε που εχω συνηθισει σε παλιοτερα αυτοκινητα. Οπως και να εχει ειναι κατι που λυνεται με την εξοικειωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mathewgx
    • RE: Opel Astra 2009

      Πηγα σημερα και το ειδα απο μεσα , δυστυχως δεν υπηρχε διαθεσιμο για test drive. Πολυ ωραιο εσωτερικο , καλη ποιοτητα υλικων (οχι αριστη) με μονο μια ενσταση την καπως περιεργη θεση οδηγησης (χαμηλα) που σε συνδυασμο με το χαμηλωμενο καπο θα κανουν δυσκολη την αντιληψη των ακρων του αμαξωματος. Επισης , η ορατοτητα προς τα πισω δεν ειναι και η καλυτερη δυνατη.
      Αρνητικη εντυπωση μου εκανε η αγνοια των πωλητων , κυριως για το ποιος προαιρετικος εξοπλισμος ειναι διαθεσιμος σε καθε εκδοση (π.χ. ακομη δεν πηρα σαφη απαντηση αν στην εκδοση essentia μπορω να βαλω δερματινο τιμονι με τηλεχειριστηρια) , οπως και το υψηλο επιτοκιο για 60δοσεις (7%) με προκαταβολη τα μισα χρηματα.

      Τελος , προς απογοητευση μου δεν 'επαιξε' καμμια εκπτωση η' καποιο δωρο. Φαινεται οτι πουλαει ηδη τρελα το αμαξι. Η σταση του υπευθυνου περισσοτερο εμοιαζε σαν να μου κανει χαρη που θα μου δωσει το αυτοκινητο , παρα εμενα που θα του εδινα τα λεφτα μου.

      Εν αναμονη για το test drive , σε 10μερες περιπου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mathewgx
    • RE: Opel Astra 2009

      Κριμα , 'ψοφιο' δηλαδη το 1.4. Πριν 2-3μηνες , οταν ειχαν ανακοινωθει οι τιμες απο την ελληνικη αντιπροσωπεια , ειχα διαβασει για 100αλογα στον 1.4.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mathewgx
    • RE: Opel Astra 2009

      Να κανω και μια ερωτηση , για να επανελθουμε στο θεμα μας.

      Για ποιο λογο να προτιμησει καποιος opel astra 1.6 απο το 1.4T ; Θελω να πω , αφου ειναι σχεδον στην ιδια τιμη , τι πλεονεκτηματα θα ειχε ο 1.6 με 25αλογα λιγοτερα απο τον 1.4T ;

      Και επισης, στο ελληνικο site της opel λεει οτι ο απλος 1.4 εχει 90PS , αυτο σε ποσα αλογα μεταφραζεται ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mathewgx
    • RE: Opel Astra 2009

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

      Τί άλλο θα ακούσουμε πια...

      Θα ακουσεις οτι σε μεσες ακρες εχει ενα δικιο σε αυτο που λεει... οποτε μην αδικα....

      Διαφωνώ κάθετα. Και δεν το λέω από περιοδικά και συγκριτικά. Μιλάω για παρόμοια αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει γρήγορα και είχαν διαφορές.

      Συμφωνω , αλλα οι περισσοτεροι που θα παρουν ενα opel astra η' golf η' focus , δεν θα το παρουν για να παιξουν στο οριο. Καλο ειναι να κρινουμε αυτα τα αυτοκινητα με τα δεδομενα της κατηγοριας τους. Τωρα αν καποιο (π.χ. focus) προσφερει επιπλεον συγκινησεις στον οδηγο , ειναι σιγουρα προτερημα για καποιους αλλα αδιαφορο για καποιους αλλους (η αποψη μου για τους περισσοτερους , διορθωστε με αν ακνω λαθος).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mathewgx
    • RE: Opel Astra 2009

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

      Και για το προηγούμενο Astra ,όταν είχε πρωτοβγει, τα ίδια λέγαν. Για διασκεδαστική/σεμιναριακή οδική συμπεριφορά, απίστευτα ρυθμισμένο ημιάκαμπτο, τιμόνι με 'λογοδιάρροια' και άλλα τέτοια χαρούμενα. Μετά βέβαια...

      Με διαφορά το πιο βαρετό σύγχρονο αυτοκίνητο που είχα την ατυχία να οδηγήσω...

      Το βαρετο αυτοκινητο το κανει ο οδηγος φιλε. Ελεος πια!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mathewgx
    • RE: Opel Astra 2009

      Καλως σας βρηκα παιδια. Ειναι η πρωτη φορα που γραφω σε αυτο το forum και θα μου επιτρεψετε καποιες παρατηρησεις.

      Κατ'αρχην να πω οτι ενδιαφερομαι για το νεο opel astra (ενα citroen xsara πρωτης γενιας που με συντροφευε για 11χρονια εβγαλε προβλημα κιβωτιου). Πηγα και το ειδα απο κοντα μονο εξωτερικα (μαυρο 1.4 Turbo) και ειναι παρα , μα παρα , πολυ ωραιο αυτοκινητο. Φυσικα αυτο ειναι πολυ υποκειμενικο αλλα δεν ειμαι και ο ευκολοτερος ανθρωπος του κοσμου. Σε αυτην την κατηγορια , για παραδειγμα , ελαχιστα ειναι τα αυτοκινητα που μου αρεσουν (π.χ. το focus ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο αλλα το απερριψα λογω σχεδιασης).
      Μενει φυσικα να το οδηγησω απο εβδομαδα , ωστε να σχηματισω μια πιο ολοκληρωμενη αποψη. Αυτο , ομως , που μου κανει εντυπωση ειναι οτι βιαζεστε τοσο πολυ στο να κανετε κρισεις , χωρις καν να εχετε οδηγησει το αυτοκινητο. Υποθετικα μιλατε η' εχετε προφητικες δυνατοτητες; Και αναφερομαι τοσο στα αρνητικα οσο και στα θετικα σχολια. Εισα και εγω τα διαφορα review που κυκλοφορουν , τα περισοοτερα απο τα οποια ειναι ιδιαιτερα κολακευτικα για το αυτοκινητο , αλλα αν δεν το οδηγησω ο ιδιος πως θα σχηματισω δικη μου αποψη ;

      Εντυπωση μου προκαλει ακομη αυτο που λετε οτι ειναι 'αδιαφορο' οδηγικα αυτοκινητο. Δεν αγοραζουν ολοι αυτοκινητο για να σκοτωθουν στην επομενη στροφη. Επισης δεν οδηγουν ολοι με 50χλμ/ωρα. Υπαρχει και μια μεγαλη κατηγορια οδηγων που εχουν παθος με την οδηγηση (το επισημαινω παθος με την οδηγηση οχι με τα αυτοκινητα) και θελουν ενα αυτοκινητο που να τους χαριζει ασφαλη και ανετα ταξιδια , να μην ειναι τα γρηγοροτερα του κοσμου αλλα και να μην τους προδιδουν πανω σε δυσκολες προσπερασεις.

      Το πρωτο μου αυτοκινητο ηταν το opel astra πρωτης γενιας 1.4 , αρκετα καλο με 2 μειονεκτηματα : ουδετερο τιμονι και αργες ρεπριζ. Το δευτερο ηταν το citroen xsara 1600cc. Το εχω λατρεψει αυτο το αυτοκινητο , ανετο , σβελτο οταν χρειαζεται (πολυ καλες ρεπριζ) , αν το μαθεις καταπινεις τις στροφες χωρις να το καταλαβεις. Ας οψεται η παραδοσιακη γαλλικη αναξιοπιοστια , αλλιως θα με συντροφευε για λιγα χρονια ακομη.

      Αυριο θα παω τα οδηγησω , να βγαλω τα δικα μου συμπερασματα. Απορω που εσεις τα εχετε ηδη βγαλει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mathewgx
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr