-
Το επιτρέπει. Έχει μενού ρύθμισης που επιλέγεις τι θες να ενεργοποιεί όταν πατάς το Sport. Δηλαδή την αίσθηση τιμονιού, την απόκριση κινητήρα και τις αναρτήσεις. Στο default είναι όλα on, και μπορείς να απενεργοποιήσεις κάποιο ή όλα.
-
Μεταφερθήκαμε στους 'κατασκευαστές'
-
-
Ο χρήστης Dr.Evil έγραψε:
http://www.sport-fm.gr/videos/968μα καλα με κινητο το εχουν τραβηξει το βιντεο ?
-
Επειδή ο αδερφός μου είναι σε αναζήτηση μικρομεσαίου, πήγαμε εχθές στην αντιπροσωπεία να το δούμε..Δυστυχώς είχε το 1,6 ατμοσφαιρικό και μόνο ως στατικό μοντέλο..Για την οδική συμπεριφορά δεν μπορώ να πω κάτι, αφού δεν το οδηγήσαμε...Ως εμφάνιση πάντως είναι πολύ όμορφο και κυρίως,κομψό..Έχει πολύ καλούς χώρους αλλά νομίζω πως ο μεταβαλλόμενος χώρος αποσκευών τελικά μπελάς είναι..Στο εσωτερικό έχει ΠΟΛΛΕΣ θήκες και,επιτέλους, δείκτη θερμοκρασίας!!Γενικά έχει από τα πιο όμορφα εσωτερικά που έχω δει σε μικρομεσαίο,θα χρειαστούν όμως μια εξοικείωση τα πολλά κουμπάκια που έχει, τα οποία πάντως φωτίζονται όλα..Η βασική στα 1,4 turbo είναι η Elegance(λίγο πάνω από τα 18000 με μεταλλικό χρώμα) δεν έχει δερμάτινο τιμόνι ενώ έχει χειριστήρια πάνω του και cruise control,έχει απλό a/c,απλές ζάντες αλλά έχει ESP..Και βεβαίως να μην ξεχνάμε τα 6 χρόνια εγγύηση..Τώρα απομένει το test-drive για να το δούμε και στο δρόμο..
-
Πολύ ωραίο εσωτερικά, αρκετά σπορτίφ θα έλεγα, ειδικά με τους κρυφούς φωτισμούς, όπως εκείνον στη βάση του επιλογέα ταχυτήτων. Και τα καθίσματα φαίνονται μουρλια. Οδηγικά όμως πως θα είναι; Συγκρινόμενο με τους λοιπούς 1400 τούρμπο κι αν πούμε ότι σε αυτό το τομέα το Λεόν είναι καλύτερο από το πανέμορφο Μπράβο, το άστρα θα είναι στα ίσα με το Λεόν ή καλύτερο;
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Πολύ ωραίο εσωτερικά, αρκετά σπορτίφ θα έλεγα, ειδικά με τους κρυφούς φωτισμούς, όπως εκείνον στη βάση του επιλογέα ταχυτήτων. Και τα καθίσματα φαίνονται μουρλια. Οδηγικά όμως πως θα είναι; Συγκρινόμενο με τους λοιπούς 1400 τούρμπο κι αν πούμε ότι σε αυτό το τομέα το Λεόν είναι καλύτερο από το πανέμορφο Μπράβο, το άστρα θα είναι στα ίσα με το Λεόν ή καλύτερο;Γιατί να είναι ίσο ή καλύτερο δηλαδή; Σε συγκριτικό των 4Τ βγήκε πίσω από το Leon και το Megane στην οδήγηση.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πολύ ωραίο εσωτερικά, αρκετά σπορτίφ θα έλεγα, ειδικά με τους κρυφούς φωτισμούς, όπως εκείνον στη βάση του επιλογέα ταχυτήτων. Και τα καθίσματα φαίνονται μουρλια. Οδηγικά όμως πως θα είναι; Συγκρινόμενο με τους λοιπούς 1400 τούρμπο κι αν πούμε ότι σε αυτό το τομέα το Λεόν είναι καλύτερο από το πανέμορφο Μπράβο, το άστρα θα είναι στα ίσα με το Λεόν ή καλύτερο;
Γιατί να είναι ίσο ή καλύτερο δηλαδή; Σε συγκριτικό των 4Τ βγήκε πίσω από το Leon και το Megane στην οδήγηση.
Προφανώς, λόγω του ότι είναι νέα σχεδίαση κι ότι με την χρήση του νέου συνδέσμου στην πίσω ανάρτηση, θα τα καταφερνε καλύτερα από τις λύσεις απλού ημιάκαμπτου πίσω.
-
Το Leon πρώτα από όλα φοράει πολλαπλούς πίσω που είναι ανώτερη διάταξη! Δεύτερον, πότε είχε η Opel καλά οδηγικά αυτοκίνητο για να έχει και τώρα; Ασφαλή και προβλέψιμα είναι, ενδιαφέροντα όμως με τίποτα! Δοκίμασε ένα προ-προηγούμενο Astra 1600, ίδιας γενιάς με το Focus μας, και θα δεις τεράστια διαφορά. Άξονες, ράβοι, μαγικά ραβδιά κλπ δεν κάνουν την διαφορά αν δεν είναι σωστά στημένα. Η Renault Sport κάνει θαύματα με ημιάκαμπτους πίσω στα Clio RS και Megane RS. Το ίδιο και η Honda με το Type R.
-
Ανώτερη διάταξη είχαν και τα Civic του 90 με τα διπλά ψαλίδια μπρος-πίσω που πηγαίναν μέτρια, ενώ τα σημερινά με τους ημιάκαμπτους πάνε τον κώλο τους. Η διάταξη από μόνη της είναι καλή για να ξεκινήσουμε την ανάλυση, αλλά όχι και για να βγάλουμε απευθείας το συμπέρασμα...
Κοινώς αν το κατάφερε η Honda, δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί και η Opel...
-
+1
Η διάταξη είναι βασικό στοιχείο αλλά από μόνη της δεν φέρνει το αποτέλεσμα .
Χρειάζεται ψάξιμο και διάθεση να στηθεί το αυτ/το από τους μηχανικούς .Αν δεν στοχεύουν σε αυτό τότε το αποτέλεσμα είναι μέτριο .
Τα πρώτα σχόλια είναι ιδιαίτερα επαινετικά και ελπίζω και τα επόμενα .
Δεν είναι η πρώτη φορά που στο ξεκίνημα ακούς για έπαθλα και μετά κάνα χρόνο παίζεις Β' Εθνική . -
Δεν διαφωνώ σε κάτι. Απλά τα μέχρι τώρα τεστ βγάζουν το Astra μέτριο οδηγικά. Κάτι που δεν με εκπλήσσει καθόλου κρίνοντας από το προηγούμενο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν διαφωνώ σε κάτι. Απλά τα μέχρι τώρα τεστ βγάζουν το Astra μέτριο οδηγικά. Κάτι που δεν με εκπλήσσει καθόλου κρίνοντας από το προηγούμενο...τα μεχρι τωρα τεστ μιλανε για το αμαξι με τον καλυτερο ημιακαμπτο, ενδιαφερον στησιμο, κρατηματα, πλην αναισθητου τιμονιου... Μιλανε για κάτι που ειναι καλυτερο απο πολλους αλλους ανταγωνιστες! Απλα δεν φτανει το Focus σε driving thrill... αυτα λενε!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν διαφωνώ σε κάτι. Απλά τα μέχρι τώρα τεστ βγάζουν το Astra μέτριο οδηγικά. Κάτι που δεν με εκπλήσσει καθόλου κρίνοντας από το προηγούμενο...Για πόσταρε κάνα τεστ από αυτά
Γιατί εγώ όπως λέει και ο ' corsair ' το αποθεώνουν -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Δεν διαφωνώ σε κάτι. Απλά τα μέχρι τώρα τεστ βγάζουν το Astra μέτριο οδηγικά. Κάτι που δεν με εκπλήσσει καθόλου κρίνοντας από το προηγούμενο...
Για πόσταρε κάνα τεστ από αυτά
Γιατί εγώ όπως λέει και ο ' corsair ' το αποθεώνουνΚαλα δεν μιλανε για αποθεωση, αλλα για κατι ανταγωνιστικο με αξιωσεις με τα υπολοιπα της κατηγοριας...
-
Ε! αυτό δεν είναι αποθέωση για Opel ?
Πάντως τα τεστ που έχουν ποστάρει σε προηγούμενες σελίδες λένε τα καλύτερα .
Το ίδιο λένε αν δεν κάνω λάθος για την κύλιση . -
Καλως σας βρηκα παιδια. Ειναι η πρωτη φορα που γραφω σε αυτο το forum και θα μου επιτρεψετε καποιες παρατηρησεις.
Κατ'αρχην να πω οτι ενδιαφερομαι για το νεο opel astra (ενα citroen xsara πρωτης γενιας που με συντροφευε για 11χρονια εβγαλε προβλημα κιβωτιου). Πηγα και το ειδα απο κοντα μονο εξωτερικα (μαυρο 1.4 Turbo) και ειναι παρα , μα παρα , πολυ ωραιο αυτοκινητο. Φυσικα αυτο ειναι πολυ υποκειμενικο αλλα δεν ειμαι και ο ευκολοτερος ανθρωπος του κοσμου. Σε αυτην την κατηγορια , για παραδειγμα , ελαχιστα ειναι τα αυτοκινητα που μου αρεσουν (π.χ. το focus ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο αλλα το απερριψα λογω σχεδιασης).
Μενει φυσικα να το οδηγησω απο εβδομαδα , ωστε να σχηματισω μια πιο ολοκληρωμενη αποψη. Αυτο , ομως , που μου κανει εντυπωση ειναι οτι βιαζεστε τοσο πολυ στο να κανετε κρισεις , χωρις καν να εχετε οδηγησει το αυτοκινητο. Υποθετικα μιλατε η' εχετε προφητικες δυνατοτητες; Και αναφερομαι τοσο στα αρνητικα οσο και στα θετικα σχολια. Εισα και εγω τα διαφορα review που κυκλοφορουν , τα περισοοτερα απο τα οποια ειναι ιδιαιτερα κολακευτικα για το αυτοκινητο , αλλα αν δεν το οδηγησω ο ιδιος πως θα σχηματισω δικη μου αποψη ;Εντυπωση μου προκαλει ακομη αυτο που λετε οτι ειναι 'αδιαφορο' οδηγικα αυτοκινητο. Δεν αγοραζουν ολοι αυτοκινητο για να σκοτωθουν στην επομενη στροφη. Επισης δεν οδηγουν ολοι με 50χλμ/ωρα. Υπαρχει και μια μεγαλη κατηγορια οδηγων που εχουν παθος με την οδηγηση (το επισημαινω παθος με την οδηγηση οχι με τα αυτοκινητα) και θελουν ενα αυτοκινητο που να τους χαριζει ασφαλη και ανετα ταξιδια , να μην ειναι τα γρηγοροτερα του κοσμου αλλα και να μην τους προδιδουν πανω σε δυσκολες προσπερασεις.
Το πρωτο μου αυτοκινητο ηταν το opel astra πρωτης γενιας 1.4 , αρκετα καλο με 2 μειονεκτηματα : ουδετερο τιμονι και αργες ρεπριζ. Το δευτερο ηταν το citroen xsara 1600cc. Το εχω λατρεψει αυτο το αυτοκινητο , ανετο , σβελτο οταν χρειαζεται (πολυ καλες ρεπριζ) , αν το μαθεις καταπινεις τις στροφες χωρις να το καταλαβεις. Ας οψεται η παραδοσιακη γαλλικη αναξιοπιοστια , αλλιως θα με συντροφευε για λιγα χρονια ακομη.
Αυριο θα παω τα οδηγησω , να βγαλω τα δικα μου συμπερασματα. Απορω που εσεις τα εχετε ηδη βγαλει.
-
μπα... δεν βγάζει κανείς εδώ συμπεράσματα σε αυτη την φάση τουλάχιστον! Όταν όμως έχεις 15-20 reviews τα οποία λένε πάνω κάτω τα ίδια πράγματα, τότε πολυ απλά η πραγματικότητα δεν μπορεί να απέχει ιδιαίτερα.
Απο εκεί και πέρα υπάρχουν οι προσδοκίες για κάθε μάρκα που πολλές φορές βασίζονται στα πεπραγμένα του παρελθόντος... οπότε κάποια πράγματα τα ψιλιάζεσαι... ξέρεις που κινείται και τι θέλει να πετύχει κάθε κατασκευαστής.
Και πέραν αυτών όπως υπάρχουν οι φανατικοί της κάθε μάρκας, υπάρχουν και οι πολέμιοι... οπου δεν χρειάζεται να τους λαμβανεις σοβάρα υπόψιν (φανατικους - πολεμιους) γιατι απλά είναι προκατειλημμένοι και βασίζονται στο μισος η υπερβολικη αγάπη σε μια Α.Ε.
Βεβαια και στην φάση των συμπερασμάτων να φτάσουμε... ο καθένας κρίνει βάσει των δικών του προσδοκιων & αναγκών οπότε δεν είναι κατ ανάγκη ευαγγελιο. Σε άλλους θα αρεσει, σε αλλους οχι...
Τα παραπάνω ισχύουν για οποιοδήποτε τοπικ αμαξιού...
-
Και για το προηγούμενο Astra ,όταν είχε πρωτοβγει, τα ίδια λέγαν. Για διασκεδαστική/σεμιναριακή οδική συμπεριφορά, απίστευτα ρυθμισμένο ημιάκαμπτο, τιμόνι με 'λογοδιάρροια' και άλλα τέτοια χαρούμενα. Μετά βέβαια...
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Και για το προηγούμενο Astra ,όταν είχε πρωτοβγει, τα ίδια λέγαν. Για διασκεδαστική/σεμιναριακή οδική συμπεριφορά, απίστευτα ρυθμισμένο ημιάκαμπτο, τιμόνι με 'λογοδιάρροια' και άλλα τέτοια χαρούμενα. Μετά βέβαια...Με διαφορά το πιο βαρετό σύγχρονο αυτοκίνητο που είχα την ατυχία να οδηγήσω...
Opel Astra 2009