Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 21
    • Best 0
    • Groups 0

    capthookb

    @capthookb

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    21
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    capthookb Unfollow Follow

    Latest posts made by capthookb

    • RE: Opel Astra 2009

      Ναι είναι ακριβώς αντίθετα από του Insignia. Βέβαια στο GTC το έβαλαν όπως και στο insignia.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capthookb
    • RE: Opel Astra 2009

      Επειδή έχω κι εγώ το 1.4Τ με 17' ζάντες, giorgosgudelias στα 40km/h η πραγματική είναι 35. Στα 120km/h η πραγματική ταχύτητα σου πρέπει να είναι περίπου 108km/h είτε το πιστεύεις είτε όχι. Εκτός κι αν έχω εγώ προβληματικο κοντέρ.

      Και τα αυτοκίνητα του συναγωνισμού έχουν αποκλίσεις στις ταχύτητες αλλά τα περιοδικά μετρούν με κοινή μέθοδο. Δε μπορείς εσύ να κοιτάς το κοντέρ και με ένα χρονόμετρο να βγάζεις ακρίβεια σε μέτρηση χρόνου της τάξης του 0.1 ή και 0.01 sec. Πόσο μάλλον να συγκρίνεις μια τέτοια μέτρηση με μια μέτρηση που έχει κάνει κάποιος άλλος με άλλα όργανα που δεν συμπεριλαμβάνουν σφάλματα μέτρησης σαν τα δικά σου.

      Είναι πιο αργό το astra από τα αυτοκίνητα του συναγωνισμού με παρόμοιους turbo κινητήρες λόγω κιβωτίου και όχι κινητήρα. Αυτό φαίνεται και από το γεγονός πως το 1.4Τ σε σχέση με το 1.6Τ έχει πιο μακριές σχέσεις στο κιβώτιο, παρ'όλο που η ιπποδύναμη είναι μικρότερη. Εμένα προσωπικά δε με χαλάει καθόλου πάντως

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capthookb
    • RE: Opel Astra 2009

      Τα αμορτισέρ κοστίζουν γύρω στα 2000€ και λένε οτι κρατάνε για περισσότερα χιλιόμετρα. Προσωπικά δεν το πιστεύω... Το κόστος αλλαγής είναι πολύ πιο υψηλό σε σχέση με μια νορμάλ ανάρτηση. Γι'αυτό και η τιμή της sport έκδοσης με standard το flexride είναι τόσο δελεαστική.

      Εγγύηση στα αμορτισέρ δε νομίζω να υφίσταται, εκτός και αν πρόκειται για ηλεκτρονικό πρόβλημα και πάλι δεν ξέρω αν θα περνάει σε εγγύηση.. Αλλά και έτσι να είναι η εγγύηση θα είναι στα πλαίσια της εγγύησης που ισχύει και για τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου. Το 150.000km είναι λάθος κατ' εμέ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capthookb
    • RE: Opel Astra 2009

      Αναφερόμουν στη διαφορά του κόστους συντήρησης ανάμεσα σε Opel και VW. Επειδή είχα και από τις δυο εταιρείες στο παρελθόν, ξέρω από πρώτο χέρι πως τα Opel είναι πολύ πιο οικονομικά σε συντήρηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capthookb
    • RE: Opel Astra 2009

      Όταν ο οπαδισμός δεν αφήνει περιθώρια για καθαρή σκέψη ακούγονται διάφορα. Η ουσία όμως είναι πάντα πολύ πιο μακριά.
      Για κόστος συντήρησης δεν αναφέρθηκε κανείς. Π.χ αλλαγή λαδιών....

      Υ.Γ. Τώρα τελευταία, πολλές διαφημίσεις του Golf έχω δει στην τηλεόραση. Μέχρι τέλος του 2009 ούτε για δείγμα. Γιατί άραγε;;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capthookb
    • RE: Opel Astra 2009

      Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
      Με το βάρος θα κάνουν τίποτα ???

      Ειναι δυνατό το 1.4-140HP να φτάνει τα 1580Kg ??? Να έχει 0-100 σε 10' ?

      Πιο βαρύ και από Mercedes S-Class 2-3 γενείες πίσω ειναι... είναι ακόμα πιο βαρύ και από την Α159...

      Μαζί με air condition τα βάρη είναι:

      1.4:1388
      1.6:1408
      1.4T:1408
      1.6T:1490
      Diesel
      1.7: 1518
      2.0: 1518

      Με αυτόματο κιβώτιο:
      1.6:1443
      1.4Τ:1453
      1.6Τ:1503
      Diesel 2.0:1590

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capthookb
    • RE: Opel Astra 2009

      Ο χρήστης mathewgx έγραψε:
      Κριμα , 'ψοφιο' δηλαδη το 1.4. Πριν 2-3μηνες , οταν ειχαν ανακοινωθει οι τιμες απο την ελληνικη αντιπροσωπεια , ειχα διαβασει για 100αλογα στον 1.4.

      Όντως είναι 100 άλογα το 1.4 . Απλά δεν έχουν ενημερώσει το opel.gr. Εκεί υπάρχει ακόμη το Astra H.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capthookb
    • RE: Opel Astra 2009

      Το επιτρέπει. Έχει μενού ρύθμισης που επιλέγεις τι θες να ενεργοποιεί όταν πατάς το Sport. Δηλαδή την αίσθηση τιμονιού, την απόκριση κινητήρα και τις αναρτήσεις. Στο default είναι όλα on, και μπορείς να απενεργοποιήσεις κάποιο ή όλα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capthookb
    • RE: Opel Astra 2009

      Youtube Video

      Έχει και υπότιτλους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capthookb
    • RE: Opel Astra 2009

      Ο χρήστης ginogsm έγραψε:

      Με το SportSwitch αλλάζει η απόκριση στο γκάζι ή σκληραίνει και η ανάρτηση?

      Εξαρτάται.

      Εγώ έχω μόνο το SportSwitch.Σκληραίνει το τιμόνι και είναι δίνει περισσότερη πληροφορία , βελτιώνει την απόκριση του κινητήρα ( χοντρικά μπορείς να δεις περίπου 10-15 χλμ περισσότερα στις ίδιες στροφές ). Επιβαρύνει την κατανάλωση βεβαίως.εμένα η ανάρτηση μου έχει δυναμική ρύθμιση μόνο ως προς τις κλίσεις του οχήματος.

      Εάν βάλεις το πλήρες πακέτο ( FlexRide ) τότε έχεις και ρυθμίσιμη ανάρτηση ( χαμηλώνει και σκληραίνει ).Έχεις επίσης ένα ακόμη σχετικό χαρακτηριστικό που χονδρικά λέει ότι κανονίζει την απόσβεση βάσει του δρόμου που κινείται το όχημα.

      To Flexride δεν χαμηλώνει το αυτοκίνητο με την έννοια του ανεβοκατεβάσματος. Έχω την εντύπωση πως όσα έχουν flexride είναι και χαμηλότερα αλλά δεν είμαι σίγουρος. Πάντως πέρα του Flexride, υπάρχει η επιλογή της κανονικής ανάρτησης ή της χαμηλωμένης (sport).

      To Flexride, δεν αλλάζει απλώς μια ρύθμιση στα αμορτισέρ και τελείωσε το θέμα. Έχει κάποιους αισθητήρες που 'διαβάζουν' το οδόστρωμα, στροφές, κλίσεις κτλ και μέσα σε 0.005sec αντιδρά και ρυθμίζει το κάθε αμορτισέρ ξεχωριστά αντίστοιχα με το τι έχεις ζητήσει, π.χ sport, normal ή tour. Επίσης δίνει αμεσότητα στο τιμόνι και καλύτερη απόκριση στον κινητήρα (δεν ξέρω πως). Αναγνωρίζει κάποιες (11 νομίζω) καταστάσεις οδήγησης. Π.χ αν πηγαίνεις με το tour ενεργοποιημένο και κάνεις απότομους ελιγμούς, φρεναρίσματα ή γκαζιές αυτόματα θα μπει σε sport mode για να βελτιστοποιήσει τις επιδόσεις-κρατήματα. Είναι το CDC (CDC - Continuous Damping Control) της ZF Zachs. http://www.zf.com/zfXmlServlet?resultUr ... #toggleBox

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      capthookb
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr