-
Δυστυχως σωστες αναλυσεις δεν βρισκει κανεις ευκολα...., στα παραθυρα λεγονται ο,τι συμφερει τον ιδιοκτητη τους.... ετσι ο κοσμος πιπιλαει ο.τι του λενε..... τα καναλια...
-
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
Κριμά, η στροφοδιαδρομή της Υλίκης ήταν εκπληκτική...
...+1000 μάλλον θα έπρεπε (θα ήθελα) να βελτιώσουν κάποιο άλλο τμήμα
-
Η 'στροφοδρομή' της Υλίκης παρουσιάζει, μετά και τη μερική για την ώρα διευθέτηση του Μαλιακού, τον υψηλότερο δείκτη επικινδυνότητας. Συν τοις άλλοις η παρούσα χάραξη δεν επιτρέπει στο σημείο εκείνο διαπλάτυνση πέραν αυτών που έχουμε σήμερα.
Πέραν αυτού η νέα διαδρομή θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης ενός μεγάλου TIR κατά 2~3 λίτρα στο κομμάτι αυτό. Λαμβάνοντας υπόψη το πλήθος των μεγάλων οχημάτων τα οφέλη είναι σημαντικά.
-
Χωρίς πρόθεση αντιπαράθεσης με κανέναν που να υποστηρίζει πράσινους, μπλε, κόκκινους και πιστεύοντας ότι είμαστε ο λαός που δημοκρατικά ψηφίζει αυτούς που βρίσκονται απέναντί του...και εντελώς υποκειμενικά θα σας αναφέρω τι αντιμετωπίζω...
Αποφάσισα να μείνω μόνιμα στον Ωρωπό, όπου έχω ένα σπίτι εκεί...
Παλιά (επι δραχμών) πληρόναμε 100 - 150 δρχ (δεν θυμάμαι) στα πρώτα διόδια και στην επιστροφή, τίποτα...
Επί €, έγινε 1,40 και στην επιστροφή, τίποτα
Πριν λίγο καιρό 2,75 και στην επιστροφή τίποτα
Μετά 1,40 και στην ειστροφή 1,40
Σήμερα 1,85 και στην επιστροφή 1,85
Καθημερινά επι πενθήμερο πάω και έρχομαι στην δουλειά μου στην Ηλιούπολη...
Τα έξοδά μου είναι (μόνο για την δουλειά) 1,85+1,85+2,70+2,70= 9,10Χ20=182€ + βενζίνη και συντήρηση αυτοκινήτου.
Σε μία προσπάθεια να τα μειώσω, πήγα στην Αττική οδό και πήρα το 'μηχανάκι, το οποίο μου το έδωσαν δωρεάν και κατέβαλα το κατώτερο αντίτιμο των 20€ το οποίο θα κάλυπτε ίσης αξίας διελεύσεις...
Έτσι (και χωρίς να περιμένω στην ουρά) οι πρώτες 30 διελεύσεις χρεώνονται με 2,70 και οι επόμενες 15, δωρεάν και μετά τις 45, 2,70 πάλι η κάθε διέλευση...(έτσι λοιπόν οι 40 διελεύσεις μου στοίχιζαν 108€ και τώρα οι 45 μου στοιχίζουν 81€ ...κέρδος 27€ + 5 διελεύσεις δώρο...
Σκέφτηκα λοιπόν να κάνω το ίδιο στην ΕΟ...
Μου ζήτησαν 50€ κατώτερο ποσό για να εγγραφώ το οποίο θα κάλυπτε ίσης αξίας διελεύσεις και 25€ για το μηχανάκι.....Έκπτωση???? καμμιά!!!!!!!!!!
Η αντιμετώπιση? Χείριστη (αντίθετα με αυτή των ανθρώπων της Αττικής οδού)
Απήντησα και εγώ στην ερώτηση, αν θέλω να γραφτώ: Όχι, δεν θα πάρω, ευχαριστώ, μου δίνετε έναν πολύ καλό λόγο να σας δίνω τα ψιλά μου, χωρίς να νοιώθω τύψεις....
Από τότε, ότι δεκάλεπτο, πεντέλεπτο, δίλεπτο και μονόλεπτο μαζεύω, έχει έναν και μόνο στόχο...να πληρώνονται τα διόδια....
Θα μου πείτε: Τους έκανες την μούρη κρέας...
Μα δεν θα είχα κανένα πρόβλημα , αν η εναλλακτική διαδρομή που θα είχα να κάνω (αν και σε χαμηλότερης μ.ω.τ. δρόμο) θα ήταν σε αξιοπρεπή επίπεδα επαρχιακού δρόμου εν έτει 2010...για να μην πούμε Ευρωπαϊκού...
Εδώ όμως μιλάμε για ετσιθελισμό και αντιμετώπιση μονοπωλίου...που αν μη τι άλλο σε εξοργίζει...
Δώσε μου την αξιοπρεπή εναλλακτική και μετά χρέωσε όσο θέλεις τον υπερδρόμο σου (ο Θεός να τον κάνει)
Γιαυτό λοιπόν είπα ότι αν θα γίνει κάποια δυναμική κίνηση γιαυτό...είναι η πρώτη φορά στην ζωή μου που θα συμμετέχω...όχι τόσο για την τιμή των διοδίων, όσο για την μονοπωλιακή συμπεριφορά...που διακρίνω και υφίσταμαι...Τι άλλο να πω? ΠΛΑΚΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΨΙΛΑ...τουλάχιστον θα βρουν δουλειά μερικά άτομα ακόμα και θα δουλέψουν και οι έμποροι μηχανών μέτρησης κερμάτων...και το κυριότερο: Δεν θα κουδουνίζει η τσέπη σας...
-
@ tsargy Βλέπω ότι είμαστε δύο (τουλάχιστον) που κάνουμε το ίδιο πράγμα: τους γεμίζουμε μικρά (πολύ μικρά) κέρματα. Το αποτέλεσμα βέβαια είναι το να καθυστερούμε περισσότερο, αλλά τουλάχιστον ξεφορτωνόμαστε τα κατά βάση άχρηστα ψιλά. Όντως, τους κάνουμε τα μούτρα κρέας...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Δεν ξεχνάμε βέβαια ότι τα έργα που τελείωσαν στην ώρα τους και διατηρούνται σε άριστη κατάσταση είναι όσα έγιναν με ιδιωτικό τρόπο .
1 . Αττική οδός , η οποία θα αποπληρωθεί τελικά σε 12 χρόνια αντί γιά 25 και τα υπόλοιπα 13 χρόνια θα χρηματοδτήσουν την γραμμή 4 του μετρό .Φυσικά, ούτε λόγος να μειωθεί το κόμιστρο των διοδίων, παρότι υπάρχει αυξημένη κυκλοφορία και συνεπώς αυξημένα έσοδα σε σχέση με την αρχική πρόβλεψη βάση της οποίας είχε διαμορφωθεί το κόμιστρο. Αν το κάνουν π.χ. 2 ευρώ αντί 2.70 θα βρίσκει μεγαλύτερη κίνηση στο δρόμο του αυτός που δεν το έχει σε τίποτα να δίνει τα 2.70, κι αυτό δεν θα πρέπει σε καμία μα καμία περίπτωση να συμβεί.
Τέλος είναι θέμα αρχής ο χρήστης να πληρώνει , έτσι οι χρήστες των δρόμων πρέπει να πληρώνουν διόδια με το χιλιόμετρο. Κάθε άλλη λογική είναι απλά λαικίστικη
Όπως π.χ. η 'λογική' της Α.Ο. όπου δεν πληρώνεις διόδια με το χιλιόμετρο, ε?...
και δεν επιτρέπεται όλοι οι φορολογούμενοι να επιδοτούν την κυκλοφορία ιδιωτών, φορτηγών που κερδίζουν από την χρήση των δρόμων .
Ενδιαφέρουσα τοποθέτηση. Λέει, αν κατάλαβα καλά, σε συνδυασμό με τα παραπάνω, ότι αυτός που χρησιμοποιεί, για παράδειγμα, την Αττική Οδό είναι σωστό αντί να πληρώνει λιγότερα διόδια ώστε η απόσβεση του έργου να γίνει σύμφωνα με τις αρχικές προβλέψεις (σε 25 χρόνια) να πληρώνει περισσότερα κσι να 'σπονσοράρει' τη γραμμή 4 του μετρό (την οποία μπορεί και να μη χρησιμοποιήσει ποτέ του...) ενώ, αντιθέτως, δεν είναι σωστό οι φορολογούμενοι πολίτες να πληρώνουν για δρόμους στους οποίους κυκλοφορούν [και] οχήματα με τα οποία κάποιοι βγάζουν το ψωμί τους.
Αυτό δε λέει? -
για τον φιλο που ανεφερε οτι δεν υπαρχει εκπτωση,και γω συμφωνω,αλλα η νεα οδος δεν εχει θεσει σε λειτουργια το δικο της ηλεκτρονικο συστημα και απλα χρησιμοποιει προσωρινα το teopass..σε συντομο(?)χρονικο διαστημα οπως μου απαντησαν στα διοδια αφιδνων θα υπαρξουν μειωσεις τιμων,οταν εγκαινιαστει το προαναφερθεν ηλεκτρονικο συστημα της κοινοπραξιας..μην ξεχναμε ομως και το κακιστο παραδειγμα της ολυμπιας οδου,η οποια εχει διαθεσει εδω και καιρο το olympia pass και δεν προσφερει προς το παρον ΚΑΜΙΑ εκπτωση... εχω στειλει και mail για να παρω μια επισημη απαντηση αλλα με εχουν γραψει κανονικα
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Μα δεν θα είχα κανένα πρόβλημα , αν η εναλλακτική διαδρομή που θα είχα να κάνω (αν και σε χαμηλότερης μ.ω.τ. δρόμο) θα ήταν σε αξιοπρεπή επίπεδα επαρχιακού δρόμου εν έτει 2010...για να μην πούμε Ευρωπαϊκού...Kαι στο εξωτερικό οι δρόμοι που είναι κάτω από τους αυτοκινητοδρόμους , είναι 1+1 λωρίδα . χωρίς ΛΕΑ , με ισόπεδες διαβάσεις , μέσα από χωριά και με όρια το πολύ 80 -100 χαω . Κάπως έτσι είναι και οι παράδρομοι οι δικοί μας .
Όπως π.χ. η 'λογική' της Α.Ο. όπου δεν πληρώνεις διόδια με το χιλιόμετρο, ε?...
Η Αττική οδός είναι αστικός δρόμος , όχι υπεραστικός και άν πλήρωνες με το χλμ , τότε θα είχες μποτιλιαρίσματα στις εξόδους , αλλά και οι λογική του δρόμου είναι περιφερειακός και όχι γιά διαδρομές 2-3 χλμ . Ασε που αν ίσχυε αυτό το τμήμα Πλακεντίας - Μεταμόρφωση θα ήταν πρακτικά αδιάβατο . Ηδη γιά αυτό το κομμάτι υπάρχουν προτάσεις διόροφου δρόμου .
Ενδιαφέρουσα τοποθέτηση. Λέει, αν κατάλαβα καλά, σε συνδυασμό με τα παραπάνω, ότι αυτός που χρησιμοποιεί, για παράδειγμα, την Αττική Οδό είναι σωστό αντί να πληρώνει λιγότερα διόδια ώστε η απόσβεση του έργου να γίνει σύμφωνα με τις αρχικές προβλέψεις (σε 25 χρόνια) να πληρώνει περισσότερα κσι να 'σπονσοράρει' τη γραμμή 4 του μετρό (την οποία μπορεί και να μη χρησιμοποιήσει ποτέ του...) ενώ, αντιθέτως, δεν είναι σωστό οι φορολογούμενοι πολίτες να πληρώνουν για δρόμους στους οποίους κυκλοφορούν [και] οχήματα με τα οποία κάποιοι βγάζουν το ψωμί τους.
Αυτό δε λέειΟ χρήστης πληρώνει αυτό λέει και η λογική και η ηθική . Τώρα γιά την Αττική οδό αυτή είπαμε είναι αστικό μητροπολιτικό έργο , οπότε είναι λογικό τα χρήματα που πάνε σε αυτή να πάνε σε άλλο τέτοιου τύπου έργο , όπως είναι το μετρό , καθότι οι δρόμοι δεν γίνονται μόνο γιά διευκόλυνση , αλλά και γιά μείωση της ρύπανσης και της κατανάλωσης καυσίμου και το μετρό είναι τέτοι έργο . Αλλιώς θα το κάνουμε όπως η Γερμανία , που αντί γιά διόδια τα βάζει στην βενζίνη και στα τέλη κυκλοφορίας , αλλά θα πρέπει να έχουμε το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων της Γερμανίας , που δεν το έχουμε γιά να είναι δίκαιο .
-
Νομιζω οτι αν φτιαξουν την επεκταση της Κυμης προς Κηφισια οπως ηταν αρχικα η χαραξη θα 'αδειασει' ο κομβος της Μεταμορφωσης οπως και το κομματι επι της Ε.Ο. μεχρι κηφισια....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Η 'στροφοδρομή' της Υλίκης παρουσιάζει, μετά και τη μερική για την ώρα διευθέτηση του Μαλιακού, τον υψηλότερο δείκτη επικινδυνότητας. Συν τοις άλλοις η παρούσα χάραξη δεν επιτρέπει στο σημείο εκείνο διαπλάτυνση πέραν αυτών που έχουμε σήμερα.Πέραν αυτού η νέα διαδρομή θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης ενός μεγάλου TIR κατά 2~3 λίτρα στο κομμάτι αυτό. Λαμβάνοντας υπόψη το πλήθος των μεγάλων οχημάτων τα οφέλη είναι σημαντικά.
Όπως και να έχει, η διαδρομή της Υλίκης πληρούσε τις ελάχιστες προδιαγραφές ώστε να θεωρηθεί αυτοκινητόδρομος, σε αντίθεση με το τμήμα του Μαλιακού, του Πλαταμώνα ή των Τεμπών.
Και ήταν και μια ευχάριστη διαφοροποίηση από τη βαρεμάρα της ατέλειωτης ευθείας. Περιέργως, όσες φορές πέρασα από εκεί η άσφαλτος ήταν σε καλή κατάσταση.
Υποθέτω ότι το επόμενο τμήμα της Ε.Ο. που θα ευνουχιστεί στο όνομα της 'ευθείας' θα είναι οι ανηφορικές (με κατέυθυνση προς Λάρισα) στροφές περίπου στη Σούρπη και μετά τις Μικροθήβες, καθώς και αυτές στο ύψος της Γλύφας...
Τέλος πάντων, η συζήτηση αυτή είναι , απλά δεν μπορώ να καταλάβω με τίποτα τη λογική ότι ο ιδανικός δρόμος είναι μια ευθεία με μηδαμινή κλίση. Τη συμβολή του στη μικρότερη κατανάλωση μπορώ να την καταλάβω. μόνο όμως από τα βαρέα οχήματα, καθώς τα μικρά είναι βέβαιο ότι θα πήγαινουν ταχύτερα απ' ότι σε μια 'στροφοδιαδρομή'. Οδηγική απόλαυση=μηδέν όμως. Θα μου πείτε, γι' αυτό υπάρχουν και οι επαρχιακοί δρόμοι...
Όπως είχε γράψει και ο συνεπώνυμός σου Νίκος, 'υπάρχουν δύο δρόμοι, η Μιχαλακοπούλου και η Βασσιλίσης Σοφίας. Και αντίστοιχα, δύο ειδών άνθρωποι'
-
Περί Υλίκης.
Για μας ίσως να είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον το πέρασμα της Υλίκης. Για τους οδηγούς βαρέων οχημάτων τόσο η άνοδος αλλά πολύ περισσότερο η κάθοδος σε δύσκολες συνθήκες είναι ένας μικρός εφιάλτης.
Για τη Γλύφα. Ναι κάτι τέτοιο είναι στο σχεδιασμό αν και οι καμπές είναι πολύ μεγαλύτερες ώστε να επιτρέπουν όρια των 110+ χιλιόμετρων και το σημείο δεν παρουσιάζει το πρόβλημα με τις καιρικές συνθήκες.
-
Στην εθνική οδό Αθηνών Λαμίας δεν προβλέπει η σύμβαση ότι καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής πρέπει να υπάρχει παράδρομος δίπλα στην εθνική οδό?
Μπορεί κάποιος να το ισχυριστεί αυτό και να αρνηθεί να πληρώσει διόδια??
-
Ο παραδρομος δεν ειναι η μοναδικη εναλλακτικη διαδρομη...... Πρεπει να υπαρχει για την τοπικη κυκλοφορια των αγροτων αλλα οχι για να τον χρησιμοποιησει καποιος και να παει Αθηνα Λαμια..... Υπαρχει αλλη διαδρομη χωρις διοδια για αυτο το σκοπο.....
-
Θα ...χαρείτε να μάθετε τί είπε σε πρωϊνή εκπομπή σήμερα Τετ. 21 Οκτ. ο νέος υπουργός Μαγκριώτης.¨
Ότι δηλ.βάσει των συμβάσεων παραχώρησης του αλήστου μνήμης υπερυπουργού της ΝΔ Σουφλιά, τα διόδια που έχουμε σήμερα θα διπλασιαστούν μέσα σε ένα ενάμιση χρόνο!!!
Ελεος.... -
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Θα ...χαρείτε να μάθετε τί είπε σε πρωϊνή εκπομπή σήμερα Τετ. 21 Οκτ. ο νέος υπουργός Μαγκριώτης.¨
Ότι δηλ.βάσει των συμβάσεων παραχώρησης του αλήστου μνήμης υπερυπουργού της ΝΔ Σουφλιά, τα διόδια που έχουμε σήμερα θα διπλασιαστούν μέσα σε ένα ενάμιση χρόνο!!!
Ελεος....Αυτό δεν ίσχυε από όσο γνωρίζω με τη σύμβαση. Μάλλον είναι αποτέλεσμα της επαναδιαπραγμάτευσης με τον Ανάδοχο...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μάλλον είναι αποτέλεσμα της επαναδιαπραγμάτευσης με τον Ανάδοχο...Ο Σουφλιάς πήρε τα δωράκια του από τις συμβάσεις, τώρα ήρθαν νέοι υπουργοί που θέλουν νέα δωράκια.
Να μη διπλασιάσουν τις τιμές οι καημένοι; -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
[
Αυτό δεν ίσχυε από όσο γνωρίζω με τη σύμβαση. Μάλλον είναι αποτέλεσμα της επαναδιαπραγμάτευσης με τον Ανάδοχο...'Η απλα ψεμματα, ο Μαγκριωτης ειναι τσακομενος με την πραγματικοτητα μονιμα
-
Από το υπουργείο αναφέρουν ότι, με τις συμβάσεις που έχουν υπογραφεί από την προηγούμενη κυβέρνηση, οι κατασκευαστές μπορούν να στήσουν όπου θέλουν σταθμούς διοδίων. Μάλιστα, αφήνοντας αιχμές κατά τού πρώην υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργου Σουφλιά, τόνιζαν με νόημα ότι στην Πιερία και τη Φθιώτιδα στήθηκαν 4 σταθμοί, ενώ στη Λάρισα- που είναι και μεγαλύτερη περιοχή- μόνο δύο.
ισχύει αυτό, ότι μπορούν να στήσουν διόδια όπου θέλουν ή οχι?
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Από το υπουργείο αναφέρουν ότι, με τις συμβάσεις που έχουν υπογραφεί από την προηγούμενη κυβέρνηση, οι κατασκευαστές μπορούν να στήσουν όπου θέλουν σταθμούς διοδίων. Μάλιστα, αφήνοντας αιχμές κατά τού πρώην υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργου Σουφλιά, τόνιζαν με νόημα ότι στην Πιερία και τη Φθιώτιδα στήθηκαν 4 σταθμοί, ενώ στη Λάρισα- που είναι και μεγαλύτερη περιοχή- μόνο δύο.
ισχύει αυτό, ότι μπορούν να στήσουν διόδια όπου θέλουν ή οχι?
όχι βέβαια.....
Το να στήσεις σταθμούς διοδίων σημαίνει την ανάγκη κυκλοφοριακής μελέτης. Οι σταθμοί δεν είναι κάμερες ελέγχου της κυκλοφορίας να τις τοποθετείς όπου θέλεις. Τα σημεία όπου τοποθετούνται σταθμοί πρέπει να πληρούν προδιαγραφές ορατότητας και να υπάρχει απαλλοτριωμένη γη σε μεγάλη έκταση ώστε να γίνουν οι απαραίτητες διαπλατύνσεις.
Τώρα αυτά που λένε από το Υπουργείο είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Πάνω στο δρόμο το πλήθος των διοδίων είναι το ίδιο (3) (για το Αθήνα ως Σκαφεία). Από εκεί και πέρα σε κάθε έξοδο και είσοδο όπως συνήθως γίνεται σε πολιτισμένες χώρες υπάρχουν είσοδοι και έξοδοι.
Οι αχμές είναι προσπάθεια απλά μείωσης του Έργου του Σαρακατσάνου και εκβιασμού ώστε να φάνε και αυτοί. Ο Σαρακατσάνος όντας Υπουργός έκλεισε πολλά deals οπότε πολύς κόσμος έφαγε. Τώρα που πρακτικά στα οδικά έργα (που έχει το κοκό) δεν υπάρχει τίποτα άλλο πέραν την επέκτασης της Α.Ο. (όπου εκεί ο Κούτρας ότι ήταν να δώσει τα έχει δώσει), προσπαθούν να δημιουργήσουν κλίμα ώστε να περάσει χωρίς αντιρρήσεις η 'επαναδιαπραγμάτευση' των συμβάσεων ώστε με τις νέες συμβάσεις και αυτοί να πάρουν το κατιτίς τους.
Κατά τα άλλα φυσικά θα μιλάνε με στόμφο περί του συμφέροντος του Δημοσίου όπως έκανε ο Λαλιώτης για το Αεροδρόμιο των Σπάτων που μείωσε το χρόνο μεν εκμετάλευσης από 50 σε 25 έτη (αλλά περιέργως πως τα δικαιώματα στη γη τα άφησε για 50 έτη οπότε όποιος άλλος πάρει τη διαχείρηση πρέπει να πληρώνει ενοίκιο για τη Γη στους Γερμανούς ) αλλά έβαλε ταφόπλακα στο Ελληνικό (με πρόφαση το θέμα της αλληλεμπλοκής των loitering zones αλλά αυτό θα μπορούσε εύκολα να αλλάξει με την μετατόπιση του loitering zone του Ελληνικού προς τα Δυτικά και την αντίστοιχη μετατόπιση του loitering zone των Σπάτων ακόμα πιο Ανατολικά).
Τα ίδια θα κάνουν και σήμερα με τους Ισπανούς. Εδώ παραπληροφορούν καθώς μιλάνε για υπερδιπλασιασμό του κόστους των διοδίων στο Αθήνα - Σκαφεία αλλά ξεχνούν να μιλήσουν ότι η βάση είναι και παραμένουν οι τιμές πριν την υπογραφή της σύμβασης. Αληθές είναι ότι από 3 λεπτά το χιλιόμετρο (χωρίς ΦΠΑ) η τιμή θα πάει στα 4 λεπτά το χιλιόμετρο (χωρίς ΦΠΑ) όταν τελειώσουν όλα τα έργα στο Αθήνα - Λαμία (και η παράκαμψη της Υλικής) που είναι αύξηση πάνω από 100% σε σχέση με αυτά που πλήρωνε κάποιος πριν την σύμβαση. Όμως παρουσιάζουμε ότι τα διόδια θα υπερδιπλασιαστούν με βάση τις σημερινές τιμές (από τα 3 λεπτά) στα 6 λεπτά ώστε να κλείσουμε συμφωνία στα 5 (για να φανεί η βελτίωση του 16% του μεγάλου ΠΑΣΟΚ) και με το 25% παραπάνω στην τσέπη του ο Εργολάβος να μας δώσει το πανωπροίκι.
Το ίδιο κάνουν τώρα και με τους Κινέζους. Εκεί απλά θέλουν να πάρουν χρήμα και να επεκτείνουν το deal (δίνοντας το Λιμάνι Θεσσαλονικής στη COSCO) κάτι που η COSCO δεν θέλει καθώς το να έχεις 2 λιμάνια σε τόσο μικρή απόσταση δεν είναι και τόσο συμφέρον.
Αν κάποιος έχει άλλες πληροφορίες παρακαλώ όπως τις μοιραστεί μαζί μας.
-
Λετε στην Ολυμπια Οδο να αυξησουν τα διοδια? Γιατι σπασανε το τσιμεντενιο διαζωμα χθες ωστε να φυγουν τα νερα απο το πλημμυρισμενο δρομο. Ικανους τους εχω!
Αυξηση διοδίων (ξανά!)