-
Περί Υλίκης.
Για μας ίσως να είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον το πέρασμα της Υλίκης. Για τους οδηγούς βαρέων οχημάτων τόσο η άνοδος αλλά πολύ περισσότερο η κάθοδος σε δύσκολες συνθήκες είναι ένας μικρός εφιάλτης.
Για τη Γλύφα. Ναι κάτι τέτοιο είναι στο σχεδιασμό αν και οι καμπές είναι πολύ μεγαλύτερες ώστε να επιτρέπουν όρια των 110+ χιλιόμετρων και το σημείο δεν παρουσιάζει το πρόβλημα με τις καιρικές συνθήκες.
-
Στην εθνική οδό Αθηνών Λαμίας δεν προβλέπει η σύμβαση ότι καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής πρέπει να υπάρχει παράδρομος δίπλα στην εθνική οδό?
Μπορεί κάποιος να το ισχυριστεί αυτό και να αρνηθεί να πληρώσει διόδια??
-
Ο παραδρομος δεν ειναι η μοναδικη εναλλακτικη διαδρομη...... Πρεπει να υπαρχει για την τοπικη κυκλοφορια των αγροτων αλλα οχι για να τον χρησιμοποιησει καποιος και να παει Αθηνα Λαμια..... Υπαρχει αλλη διαδρομη χωρις διοδια για αυτο το σκοπο.....
-
Θα ...χαρείτε να μάθετε τί είπε σε πρωϊνή εκπομπή σήμερα Τετ. 21 Οκτ. ο νέος υπουργός Μαγκριώτης.¨
Ότι δηλ.βάσει των συμβάσεων παραχώρησης του αλήστου μνήμης υπερυπουργού της ΝΔ Σουφλιά, τα διόδια που έχουμε σήμερα θα διπλασιαστούν μέσα σε ένα ενάμιση χρόνο!!!
Ελεος.... -
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Θα ...χαρείτε να μάθετε τί είπε σε πρωϊνή εκπομπή σήμερα Τετ. 21 Οκτ. ο νέος υπουργός Μαγκριώτης.¨
Ότι δηλ.βάσει των συμβάσεων παραχώρησης του αλήστου μνήμης υπερυπουργού της ΝΔ Σουφλιά, τα διόδια που έχουμε σήμερα θα διπλασιαστούν μέσα σε ένα ενάμιση χρόνο!!!
Ελεος....Αυτό δεν ίσχυε από όσο γνωρίζω με τη σύμβαση. Μάλλον είναι αποτέλεσμα της επαναδιαπραγμάτευσης με τον Ανάδοχο...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μάλλον είναι αποτέλεσμα της επαναδιαπραγμάτευσης με τον Ανάδοχο...Ο Σουφλιάς πήρε τα δωράκια του από τις συμβάσεις, τώρα ήρθαν νέοι υπουργοί που θέλουν νέα δωράκια.
Να μη διπλασιάσουν τις τιμές οι καημένοι; -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
[
Αυτό δεν ίσχυε από όσο γνωρίζω με τη σύμβαση. Μάλλον είναι αποτέλεσμα της επαναδιαπραγμάτευσης με τον Ανάδοχο...'Η απλα ψεμματα, ο Μαγκριωτης ειναι τσακομενος με την πραγματικοτητα μονιμα
-
Από το υπουργείο αναφέρουν ότι, με τις συμβάσεις που έχουν υπογραφεί από την προηγούμενη κυβέρνηση, οι κατασκευαστές μπορούν να στήσουν όπου θέλουν σταθμούς διοδίων. Μάλιστα, αφήνοντας αιχμές κατά τού πρώην υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργου Σουφλιά, τόνιζαν με νόημα ότι στην Πιερία και τη Φθιώτιδα στήθηκαν 4 σταθμοί, ενώ στη Λάρισα- που είναι και μεγαλύτερη περιοχή- μόνο δύο.
ισχύει αυτό, ότι μπορούν να στήσουν διόδια όπου θέλουν ή οχι?
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Από το υπουργείο αναφέρουν ότι, με τις συμβάσεις που έχουν υπογραφεί από την προηγούμενη κυβέρνηση, οι κατασκευαστές μπορούν να στήσουν όπου θέλουν σταθμούς διοδίων. Μάλιστα, αφήνοντας αιχμές κατά τού πρώην υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργου Σουφλιά, τόνιζαν με νόημα ότι στην Πιερία και τη Φθιώτιδα στήθηκαν 4 σταθμοί, ενώ στη Λάρισα- που είναι και μεγαλύτερη περιοχή- μόνο δύο.
ισχύει αυτό, ότι μπορούν να στήσουν διόδια όπου θέλουν ή οχι?
όχι βέβαια.....
Το να στήσεις σταθμούς διοδίων σημαίνει την ανάγκη κυκλοφοριακής μελέτης. Οι σταθμοί δεν είναι κάμερες ελέγχου της κυκλοφορίας να τις τοποθετείς όπου θέλεις. Τα σημεία όπου τοποθετούνται σταθμοί πρέπει να πληρούν προδιαγραφές ορατότητας και να υπάρχει απαλλοτριωμένη γη σε μεγάλη έκταση ώστε να γίνουν οι απαραίτητες διαπλατύνσεις.
Τώρα αυτά που λένε από το Υπουργείο είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Πάνω στο δρόμο το πλήθος των διοδίων είναι το ίδιο (3) (για το Αθήνα ως Σκαφεία). Από εκεί και πέρα σε κάθε έξοδο και είσοδο όπως συνήθως γίνεται σε πολιτισμένες χώρες υπάρχουν είσοδοι και έξοδοι.
Οι αχμές είναι προσπάθεια απλά μείωσης του Έργου του Σαρακατσάνου και εκβιασμού ώστε να φάνε και αυτοί. Ο Σαρακατσάνος όντας Υπουργός έκλεισε πολλά deals οπότε πολύς κόσμος έφαγε. Τώρα που πρακτικά στα οδικά έργα (που έχει το κοκό) δεν υπάρχει τίποτα άλλο πέραν την επέκτασης της Α.Ο. (όπου εκεί ο Κούτρας ότι ήταν να δώσει τα έχει δώσει), προσπαθούν να δημιουργήσουν κλίμα ώστε να περάσει χωρίς αντιρρήσεις η 'επαναδιαπραγμάτευση' των συμβάσεων ώστε με τις νέες συμβάσεις και αυτοί να πάρουν το κατιτίς τους.
Κατά τα άλλα φυσικά θα μιλάνε με στόμφο περί του συμφέροντος του Δημοσίου όπως έκανε ο Λαλιώτης για το Αεροδρόμιο των Σπάτων που μείωσε το χρόνο μεν εκμετάλευσης από 50 σε 25 έτη (αλλά περιέργως πως τα δικαιώματα στη γη τα άφησε για 50 έτη οπότε όποιος άλλος πάρει τη διαχείρηση πρέπει να πληρώνει ενοίκιο για τη Γη στους Γερμανούς ) αλλά έβαλε ταφόπλακα στο Ελληνικό (με πρόφαση το θέμα της αλληλεμπλοκής των loitering zones αλλά αυτό θα μπορούσε εύκολα να αλλάξει με την μετατόπιση του loitering zone του Ελληνικού προς τα Δυτικά και την αντίστοιχη μετατόπιση του loitering zone των Σπάτων ακόμα πιο Ανατολικά).
Τα ίδια θα κάνουν και σήμερα με τους Ισπανούς. Εδώ παραπληροφορούν καθώς μιλάνε για υπερδιπλασιασμό του κόστους των διοδίων στο Αθήνα - Σκαφεία αλλά ξεχνούν να μιλήσουν ότι η βάση είναι και παραμένουν οι τιμές πριν την υπογραφή της σύμβασης. Αληθές είναι ότι από 3 λεπτά το χιλιόμετρο (χωρίς ΦΠΑ) η τιμή θα πάει στα 4 λεπτά το χιλιόμετρο (χωρίς ΦΠΑ) όταν τελειώσουν όλα τα έργα στο Αθήνα - Λαμία (και η παράκαμψη της Υλικής) που είναι αύξηση πάνω από 100% σε σχέση με αυτά που πλήρωνε κάποιος πριν την σύμβαση. Όμως παρουσιάζουμε ότι τα διόδια θα υπερδιπλασιαστούν με βάση τις σημερινές τιμές (από τα 3 λεπτά) στα 6 λεπτά ώστε να κλείσουμε συμφωνία στα 5 (για να φανεί η βελτίωση του 16% του μεγάλου ΠΑΣΟΚ) και με το 25% παραπάνω στην τσέπη του ο Εργολάβος να μας δώσει το πανωπροίκι.
Το ίδιο κάνουν τώρα και με τους Κινέζους. Εκεί απλά θέλουν να πάρουν χρήμα και να επεκτείνουν το deal (δίνοντας το Λιμάνι Θεσσαλονικής στη COSCO) κάτι που η COSCO δεν θέλει καθώς το να έχεις 2 λιμάνια σε τόσο μικρή απόσταση δεν είναι και τόσο συμφέρον.
Αν κάποιος έχει άλλες πληροφορίες παρακαλώ όπως τις μοιραστεί μαζί μας.
-
Λετε στην Ολυμπια Οδο να αυξησουν τα διοδια? Γιατι σπασανε το τσιμεντενιο διαζωμα χθες ωστε να φυγουν τα νερα απο το πλημμυρισμενο δρομο. Ικανους τους εχω!
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Λετε στην Ολυμπια Οδο να αυξησουν τα διοδια? Γιατι σπασανε το τσιμεντενιο διαζωμα χθες ωστε να φυγουν τα νερα απο το πλημμυρισμενο δρομο. Ικανους τους εχω!δε νομιζω, αλλα ακουσα οτι θα μοιραζουν σωσιβια.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Λετε στην Ολυμπια Οδο να αυξησουν τα διοδια? Γιατι σπασανε το τσιμεντενιο διαζωμα χθες ωστε να φυγουν τα νερα απο το πλημμυρισμενο δρομο. Ικανους τους εχω!
δε νομιζω, αλλα ακουσα οτι θα μοιραζουν σωσιβια.
Θα τα μοιράζουν χωρίς χρέωση και απλά θα κρατάνε τα ονόματα αυτών που τα πήραν.
Στο τέλος του χρόνου θα μπει 'φόρος υπέρ του δημοσίου' για όσους είναι στη λίστα. -
ηλεκτρονικο συστημα διοδιων(eway) στην αιγαιο αε(μαλιακος-κλειδι)..φυσικα..δεν προβλεπονται εκπτωτικα πακετα.. αντε να δουμε αν το δημοσιο θα επαδιαπραγματευτει τις συμβασεις μπας και αποφυγουμε την δευτερη φαση των αυξησεων στα διοδια
-
*Πώς ο Γ. Σουφλιάς έκοψε την Αττική στα δύο
Του Κωνσταντινου Zουλα / zoulas@kathimerini.gr-
«Κύριε υπουργέ θα μας πάρουν με τις πέτρες, αν αυξήσουμε τα διόδια 5 μέρες πριν από τις εκλογές».
-
«Καλά, θα το σκεφτώ», απάντησε ο κ. Γιώργος Σουφλιάς, αλλά ο προβληματισμός του δεν κράτησε παρά λίγες ώρες.
-
«Το ανακοινώνουμε σήμερα», είπε ξαφνικά και την επόμενη μέρα οι μεν συμπολιτευόμενες εφημερίδες εξέφραζαν ευλόγως την απορία τους για την επιλογή του, οι δε αντιπολιτευόμενες ειρωνεύονταν τη Ν.Δ. για «προεκλογικό χαράτσι αυτοκτονίας».
Ο διάλογος του προλόγου μεταξύ υπηρεσιακών παραγόντων του ΥΠΕΧΩΔΕ και του απελθόντος πολιτικού είναι πέρα για πέρα αληθινός και έγινε στα τέλη του προηγούμενου μήνα. Ουδόλως, ωστόσο, εξηγεί πώς και γιατί ο κ. Γιώργος Σουφλιάς έλαβε την -παράδοξη πολιτικά- απόφαση να προχωρήσει παραμονές των εκλογών στην αύξηση των διοδίων κατά 45% στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας. Υπαγορεύθηκε άραγε από την «πίστη του να είναι χρήσιμος και να προσφέρει σημαντικό έργο στον τόπο και στην παράταξη», όπως έγραψε στη μετεκλογική δήλωσή αποχώρησής του;
Σταθμοί στους οικισμούς
Η δημοσιογραφική διερεύνηση της ιστορίας, που έχει κάνει έξαλλους τους κατοίκους του Καπανδριτίου, του Αυλώνα, του Καλάμου, του Πολυδενδρίου, των Αφιδνών, του Ωρωπού και πάει λέγοντας, ανέδειξε, μεταξύ άλλων, τα εξής: βάσει της σύμβασης που έχει υπογράψει το Δημόσιο με την κοινοπραξία της ελληνικής ΓΕΚ - ΤΕΡΝΑ και της ισπανικής Dragados-Ferrovial, οι εν λόγω εταιρείες είχαν όντως τη δυνατότητα αναπροσαρμογής των διοδίων από τις 15 Αυγούστου του 2009. Αυτό προβλέπει η δέσμευση που έχουν αναλάβει για τη μελλοντική κατασκευή της Ιόνιας Οδού, την οποία όλοι πληρώνουμε από τα διόδια στην Αθηνών - Λαμίας.Η ίδια σύμβαση προβλέπει, άλλωστε, ότι η συγκεκριμένη κοινοπραξία μπορεί να αναπροσαρμόσει το αντίτιμο των διοδίων, προκειμένου να υπάρχει χρονομετροχρέωση. Δηλαδή να κοστολογείται για τους πολίτες με όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικό τρόπο κάθε διαδρομή τους, ανάλογα με την απόσταση που διανύουν. Ετσι δόθηκε η δυνατότητα στην κοινοπραξία να κατασκευάζει, όπου επιθυμεί, και τους λεγόμενους πλευρικούς σταθμούς διοδίων, δηλαδή στην είσοδο - έξοδο των μεγάλων οικισμών.
Θα αναρωτιέστε, λοιπόν, γιατί οι κάτοικοι των βορειότερων προαστίων έχουν γίνει έξαλλοι και απειλούν με κινητοποιήσεις. Ο λόγος είναι απλός. Διότι μέχρι τώρα στα διόδια των Αφιδνών, που χωρίζουν την Αθήνα από τους 13 βορειότερους οικισμούς της Αττικής, χρεωνόταν μόνον το ρεύμα εξόδου με 2,75 ευρώ. Ενώ από τις αρχές Οκτωβρίου χρεώνεται τόσο η έξοδος, όσο και η είσοδος στην Αθήνα με 1,85 ευρώ, δηλαδή σύνολο 3,70 ευρώ για κάποιον που μετακινείται καθημερινά στο κέντρο. Σημειωτέον δε, ότι 3,70 ευρώ πρέπει να καταβάλουν οι ίδιοι κάτοικοι και για μια απλή απόσταση 5 - 7 χλμ. Για να πάνε για παράδειγμα τα παιδιά τους σε φροντιστήριο στον Αγιο Στέφανο.
Το σύστημα της χρονομετροχρέωσης δεν είναι βέβαια άδικο, εξού και εφαρμόζεται σχεδόν παντού στην Ευρώπη. Με μια διαφορά όμως. Οτι οι κεντρικοί σταθμοί των διοδίων δεν τοποθετούνται εντός οικιστικών περιοχών, όπως συμβαίνει εν προκειμένω. Διότι τότε το σύστημα γίνεται καταφανώς άδικο για τους κατοίκους συγκεκριμένων δήμων και κοινοτήτων, καθώς τους χωρίζει αυθαιρέτως από την Αθήνα, επιβάλλοντας διόδια σε μια περιοχή που επί της ουσίας έχει ενωθεί τα τελευταία χρόνια με τον οικιστικό ιστό της πρωτεύουσας.
Για τους λόγους αυτούς είναι απολύτως δίκαιο το αίτημα των κατοίκων των βορειότερων προαστίων να μετακινηθούν τα πρώτα κεντρικά διόδια (των Αφιδνών) εκτός Αττικής. Ή έστω να πληρώνουν ένα μικρότερο ποσό για να χρησιμοποιούν την Εθνική Οδό μέσω της δημιουργίας πλευρικών (τοπικών) σταθμών διοδίων. Και έχουν δίκιο διότι, επιπλέον, δεν υπάρχει καμία εναλλακτική διαδρομή για την Αθήνα. Οι, άνευ διοδίων, παράπλευροι δρόμοι είναι άθλιοι και το ΥΠΕΧΩΔΕ ουδόλως φρόντισε έστω να τους βελτιώσει.
Τα εύλογα αυτά επιχειρήματα των κατοίκων, τα γνώριζε βέβαια ο κ. Σουφλιάς, αλλά δεν τα έλαβε μάλλον σοβαρά υπ’ όψιν του. Κάλλιστα, επίσης, θα μπορούσε να επιτύχει την αναβολή την αύξησης των διοδίων για μετά τις εκλογές, καθώς η κοινοπραξία δεν πληρούσε κάποιες τυπικές της υποχρεώσεις. Θα μπορούσε δηλαδή, αν ήθελε, να παραπέμψει την ευθύνη της επίμαχης απόφασης στο ΠΑΣΟΚ, το οποίο σημειωτέον έχει επίσης υπερψηφίσει (με τη Ν.Δ.) τον νόμο που περιλαμβάνει τη σχετική σύμβαση.
Εύλογες απορίες
Αγνωστο, τέλος, παραμένει γιατί ο πρώην υπουργός ΠΕΧΩΔΕ δεν αξιοποίησε κάτι ακόμη πιο σημαντικό που διέθετε ως όπλο. Βάσει της σύμβασης, το ελληνικό Δημόσιο (το αργότερο ύστερα από 3,5 χρόνια) θα εισπράττει τα 2/3 του αντιτίμου των διοδίων σε όλη την Εθνική Οδό Πατρών -Αθηνών- Θεσσαλονίκης (ΠΑΘΕ). Εχει δηλαδή συμφωνηθεί την επόμενη 25ετία το Δημόσιο να εισπράξει από τα διόδια τουλάχιστον 24 δισ. ευρώ. Κατόπιν τούτου είναι απορίας άξιον γιατί η προηγούμενη κυβέρνηση δεν αξίωσε την προείσπραξη (μέρους έστω) του τεράστιου αυτού ποσού από τις τράπεζες που χρηματοδοτούν τα οδικά έργα, προκειμένου όχι μόνον να μην αυξηθούν οι τιμές των διοδίων, αλλά και να περιορίσει το δημόσιο έλλειμμα της χώρας.Ολες αυτές οι εύλογες απορίες αφορούν βέβαια πρωτίστως τον κ. Γιώργο Σουφλιά. Πόσω μάλλον όταν ουδέποτε εξήγησε γιατί έδωσε το πράσινο φως για την αύξηση των διοδίων μόλις 5 ημέρες προ των εκλογών, γνωρίζοντας προφανώς ότι η εν λόγω απόφασή του μόνον οφέλη δεν θα προσκόμιζε στην παράταξή του. Ωστόσο, τώρα που ιδιωτεύει, έχει όλο τον χρόνο να απαντήσει στα συγκεκριμένα ερωτήματα, αλλά και στις επικρίσεις που δέχεται από τους κατοίκους των βορειότερων προαστίων της Αττικής, οι οποίοι αγωνιούν βέβαια να διαπιστώσουν τι θα πράξει το ΠΑΣΟΚ για να άρει την αδικία σε βάρος τους.*
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 009_335223
-
-
Κατι μαθαμε και σημερα, οι κατοικοι των Αφιδνων για να πανε τα παιδια τους φροντιστηριο στον Αγιο Στεφανο δεν εχουν εναλλακτικη διαδρομη Και επισης οι Αφιδνες εχουν ενωθει οικιστικα με την Αθηνα
-
Κι άλλο ένα από την ίδια πηγή...
Παγκόσμια πρωτοτυπία τα ... «ελληνικά διόδια»
Toυ Γιάννη ΓκόλιαH λογική της εφαρμογής διοδίων για τη χρήση της οδικής υποδομής είναι απλή. Ο χρήστης του συγκεκριμένου έργου ο οποίος ωφελείται, πληρώνει κάποιο τίμημα που είναι ανάλογο της αποκομιζόμενης ωφέλειας (συνήθως συνδυασμός χρόνου και ασφάλειας).
Η υιοθέτηση όμως εφαρμογής διοδίων για τη χρήση έργου που θα αναβαθμιστεί στο μέλλον διεκδικεί παγκόσμια πρωτοτυπία και επιβεβαιώνει το γεγονός ότι στην χώρα μας οι οικονομικοί κανόνες και γενικότερα οι έννοιες διαστρεβλώνονται στην υπηρεσία της συγκυρίας.
Στη πραγματικότητα η πληρωμή δήθεν διοδίων δεν είναι άλλο από μια πρόσθετη φορολογία που κρίθηκε σκόπιμο να επιβληθεί σε εκείνους τους πολίτες που χρησιμοποιούν σήμερα τον οδικό άξονα, με την υπόθεση ότι αυτοί θα τον χρησιμοποιούν και στο μέλλον και επομένως είναι σωστό να επιβαρυνθούν για την αναβάθμισή του. Η υπόθεση αυτή είναι λανθασμένη για την πλειοψηφία των μετακινούμενων, σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία. Αλλά ακόμη και αν ήταν σωστή θα οδηγούσε σε επικίνδυνες λογικές ότι η κατασκευή των υποδομών χρηματοδοτείται, μερικά έστω, από τους πολίτες που σχετίζονται με την ευρύτερη περιοχή επιρροής των έργων.
Μοναδικό πλεονέκτημα της υιοθέτησης της παραπάνω υπόθεσης είναι το γεγονός ότι στην πραγματικότητα οδηγεί σε άμεση είσπραξη χρημάτων για το έργο. Το πλεονέκτημα είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν υπάρχει δυσκολία εξεύρεσης κεφαλαίων για την συγχρηματοδότηση από πλευράς πολιτείας. Μια ευνομούμενη όμως πολιτεία δεν μπορεί να βαπτίζει το κρέας ως ψάρι ανάλογα με την περίσταση. Εφ’ όσον κάποιοι πολίτες υποχρεώνονται πρακτικά να χρηματοδοτήσουν μέρος του έργου παραχώρησης με τα δήθεν διόδια ας θεσμοθετηθεί μια διαδικασία που θα εξασφαλίζει ότι στο βαθμό που το χρηματοδοτούν είναι και αυτοί (μικρο)μέτοχοι του έργου. Σε τελευταία ανάλυση τα χρήματά τους δεν έχουν άλλη αξία από εκείνα των εργολάβων.
*Συγκοινωνιολόγος, Καθηγητής ΕΜΠ
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 009_306128
-
τελος αυγουστου που κατεβηκα στην αθηνα μεσω την 'εθνικης οδου' συνειδητοποιησα οτι σε αρκετα σημεια ο δρομος στενευει στη 1 λωριδα αποτομα και σχεδον σε ολο το οδικο δικτυο ο φωτισμος ειναι ελειπης για να μην πω χειροτερα λογια! επισης το οδοστρωμα ειναι σε πολυ κακη κατασταση (συγκρητικα με αυτο που εγω θεωρω ικανοποιητικο δρομο, τοσο σημαντικης αρτηριας). Αρα λοιπον για μενα ειναι καταχρηστικα οντως μερικα απο τα διοδια (σε μερικα σημεια οντως ειναι οκ ο δρομος!). Οσο για τους επιπλεον φορους να τα γυρισουν πισω οι κλεφτες του πασοκ, της ΝΔ και των αλλων κομματων οι οποιοι ειναι υπευθυνοι για τον πληρη εξεφτελισμο της χωρας σε ολα τα επιπεδα!
-
απο ποια εθνικη οδο εννοεις??αθηνων-θεσσαλονικης??γιατι εχουν μεινει πολυ λιγα σημεια που δεν υπαρχει αυτοκινητοδρομος...και σε 2 χρονακια θα τελειωσει..και ο ταπητας κατα την γνωμη μου εχει βελτιωθει σημαντικα..το θεμα ειναι να κρατηθουν τα διοδια σε ενα λογικο οριο..
-
Ο Αθ. - Θεσ/κη έχει βελτιωθεί απίστευτα αλλά τόσα πολλά διόδια που έχει το σκέφτεσαι.
-
Τέλος στα διόδια:κίνημα του 'δεν πληρώνω'..
http://www.madata.gr/index.php/epikairo ... 46080.html
Αυξηση διοδίων (ξανά!)