-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Π.Δ. 609/85
Αρθρο 51. Υποκατάσταση, πτώχευση, θάνατος
...
5. Αν ο ανάδοχος πτωχεύσει η σύμβαση διαλύεται αυτοδίκαια.
...Ο δρόμος κοινώς επιστρέφει στο Δημόσιο.
Τα προκαταβληθεντα λεφτα του κοσμακη ( αν ο δρομος δεν εχει γινει ) θα επιστραφουν ;
Φυσικά. Απλά θα έχουν τη μορφή χωνεμένης τροφής.
-
Μάλλον αγνοείτε βασικά περί Δημοσίων Έργων. Το Δημόσιο πληρώνει μία εργασία μόνον εφόσον η εργασία θεωρείται περαιωμένη. Στο προκείμενο η μεταβολή του τρόπου χρέωσης των διοδίων επέρχεται μόνον εφόσον η Κ/Ξία προβεί στην εκτέλεση των σχετικών εργασιών.
Το ίδιο συμβαίνει στα Δημόσια Έργα ή πρέπει να συμβαίνει. Δεν πληρώνεις δεκάρα αν ο άλλος δεν ολοκληρώσει τη σχετική εργασία. Μάλιστα υπάρχουν σειρές ασφαλιστικών δικλίδων (εγγυητικές επιστολές κ.α.) που πρακτικά κάνουν ασύμφορο σε κάποιον να κηρύξει πτώχευση.
Η πτώχευση βέβαια δεν συνεπάγεται και εγκατάλειψη πληρωμών. Πρώτος στις αποζημιώσεις το Ελληνικό Δημόσιο και στη συνέχεια τα Ασφαλιστικά ταμεία. Εν συνεχεία οι Τράπεζες και λοιποί πιστωτικοί Οργανισμοί, στη συνέχεια οι υπόλοιποι πιστωτές και στο τέλος εργαζόμενοι και άλλοι.
Για το συγκεκριμένο έργο. Η κλασσική τακτική του Γκέμπελς που ακολουθεί ο συγκεκριμένος αρθρογράφος έχει αποτελέσματα. Αποκρύπτει ή απλά αγνοεί ότι το σύνολο το μεγάλων έργων χρηματοδοτείται από Τραπεζικούς Οργανισμούς. Δεν υπάρχει μεγάλη τεχνική εταιρεία η οποία να κινείται με τα δικά της χρήματα. Αυτό σημαίνει έλεγχος σε πάρα πολλά επίπεδα από ανθρώπους που επουδενί δεν θα χρηματοδοτούσαν κάτι από το οποίο θα έχαναν χρήματα.
Φυσικά υπάρχουν και αστοχίες του συστήματος. Κλασσικό παράδειγμα η ΑΕΓΕΚ που απλά τέθηκε σε αναγκαστική διαχείριση από τους πιστωτές της. Φυσικά και η εταιρεία συνεχίζει να υπάρχει και με βεβαιότητα θα συνεχίζει να υπάρχει ως και την οριστική παραλαβή και του τελευταίου έργου που έχει καθώς η πτώχευση (με αποτέλεσμα την κατάπτωση των εγγυήσεων) θα σήμαινε πολύ μεγαλύτερες απώλειες για τους πιστωτές της.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το Δημόσιο πληρώνει μία εργασία μόνον εφόσον η εργασία θεωρείται περαιωμένη. Στο προκείμενο η μεταβολή του τρόπου χρέωσης των διοδίων επέρχεται μόνον εφόσον η Κ/Ξία προβεί στην εκτέλεση των σχετικών εργασιών.Το ίδιο συμβαίνει στα Δημόσια Έργα ή πρέπει να συμβαίνει. Δεν πληρώνεις δεκάρα αν ο άλλος δεν ολοκληρώσει τη σχετική εργασία.
Οπότε να υποθέσω ότι το βρίσκεις τελείως παράλογο να πληρώνεις διόδια σε ένα δρόμο για να χρηματοδοτήσεις έναν άλλο (άσχετο) δρόμο που ΘΑ φτιαχτεί κάπου αλλού?
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Το Δημόσιο πληρώνει μία εργασία μόνον εφόσον η εργασία θεωρείται περαιωμένη. Στο προκείμενο η μεταβολή του τρόπου χρέωσης των διοδίων επέρχεται μόνον εφόσον η Κ/Ξία προβεί στην εκτέλεση των σχετικών εργασιών.
Το ίδιο συμβαίνει στα Δημόσια Έργα ή πρέπει να συμβαίνει. Δεν πληρώνεις δεκάρα αν ο άλλος δεν ολοκληρώσει τη σχετική εργασία.
Οπότε να υποθέσω ότι το βρίσκεις τελείως παράλογο να πληρώνεις διόδια σε ένα δρόμο για να χρηματοδοτήσεις έναν άλλο (άσχετο) δρόμο που ΘΑ φτιαχτεί κάπου αλλού?
Σίγουρα είναι παράξενο. Το θέμα όμως ήταν με τι τρόπο θα μπορούσαν να γίνουν το έργο της Ιόνιας Οδού. Να θυμίσω ότι το Ελληνικό Δημόσιο επί ΠΑΣΟΚ είχε αποφασίσει την ένταξη του έργου στο Γ ΚΠΣ (και στη συνέχεια στο Α ΕΣΠΑ ως έργο γέφυρα). Ο φάκελος ήταν πράγματι για κλάματα και η απάντηση από την ΕΕ ήταν αρνητική. Οπότε δρόμος με Ευρωπαϊκά λεφτά δεν υπήρχε πιθανότητα να γίνει. Η επένδυση από Ιδιώτες για το τμήμα που μας ενδιέφερε, με την Εγνατία ως έργο που θα απορροφούσε το σύνολο σχεδόν των μεταφορών αγαθών και άλλων προϊόντων, ήταν οικονομικά ασύμφορη. Η λύση που βρέθηκε ήταν η απόδοση της εκμετάλλευσης του τμήματος από Αθήνα ως Λαμία στον Ανάδοχο της Ιόνιας. Σε αντιστάθμισμα ο Ανάδοχος ήταν υποχρεωμένος να προβεί σε αποκατάσταση των υποδομών του υπάρχοντος δρόμου και πρακτικά στην αλλαγή όπως τελικά έγινε της χάραξης στο ύψος της Υλίκης.
Ο Ανάδοχος βέβαια, είχε και κάποιες υποχρεώσεις όσον αφορά την Ιόνια Οδό. Εδώ όμως το πρόβλημα είναι λίγο πιο πολύπλοκο και ο τελευταίος που θα πρέπει να καταδικαστεί είναι ο Ιδιώτης και εξηγούμε. Ενώ οι εργασίες στο κομμάτι Αθήνα - Λαμία συνεχίζονται κανονικά, στο τμήμα της Ιόνιας και σε ορισμένα τμήματα παρουσιάζονται καθυστερήσεις. Το σύνολο σχεδόν των καθυστερήσεων σχετίζεται με απαλλοτριώσεις γης ή με απαιτήσεις των τοπικών αρχόντων που ζητούν αλλαγές της χάραξης για να εξυπηρετήσουν τα δικά τους τοπικά συμφέροντα. Οι υποθέσεις έχουν πάει στα Ελληνικά Δικαστήρια οπότε το θέμα πάει για την ώρα στις Ελληνικές Καλένδες. Ο Ανάδοχος βέβαια καθώς έχει κάθε συμφέρον να τελειώσει το δρόμο (έχοντας ήδη παραδώσει τμήματα στην κυκλοφορία για τα οποία δεν λαμβάνει κανένα τίμημα αν και πρέπει να καταβάλει χρήματα για τη συντήρηση και λειτουργία τους) και πιεζόμενος από την Ελληνική Κυβέρνηση, προχωρά στην εκτέλεση εργασιών σε τμήματα που θα έπρεπε κανονικά να γίνουν το 2011 και 2012 ώστε το έργο να τελειώσει εμπρόθεσμα (μέσω της μεταβολής της σειράς εκτέλεσης των εργασιών στο χρονοδιάγραμμα αν και με κόστος όσον αφορά το επίπεδο ασφάλειας που απολαμβάνουν οι χρήστες καθώς κάποια επικίνδυνα σημεία θα παραμείνουν ως έχουν μέχρι που να κλείσουν οριστικά οι απαλλοτριώσεις). Τυχόν αλλαγές στη χάραξη, αν οι αποφάσεις των Δικαστηρίων δικαιώσουν τους κατοίκους των περιοχών που διαμαρτύρονται είτε μερικά είτε ολοκληρωτικά, θα σημάνουν αυτόματα καθυστερήσεις από 1 ως 2 χρόνια κατ' ελάχιστον καθώς θα απαιτηθούν για τα νέα τμήματα μελέτες (που απαιτούν και γεωτεχνικές έρευνες) που αναλώνουν χρόνο και έχουν επιπλέον κόστος καθώς κανένας δεν δουλεύει για τη ψυχή της μάνας του.
Το σχέδιο αυτό φαίνεται λίγο παράξενο αλλά στην πραγματικότητα δεν υπάρχει το παράλογο που λες. Ο Ανάδοχος εκτελεί το κομμάτι των εργασιών που του αναλογούν από τη σύμβαση. Η σύμβαση είναι αυτή που είναι και το ζήτημα είναι αν τηρούνται οι όροι της. Αν αυτό συμβαίνει ο Ανάδοχος ανταμοίβεται όπως πρέπει. Αν όχι περιμένει (όπως και συνέβει καθώς κανονικά αυτά που πληρώνουμε από το Σεπτέμβριο έπρεπε να είχαν επιβληθεί ένα περίπου έτος πριν). Τώρα όσον αφορά το δικό σου κόστος αυτό δεν είναι μεγαλύτερο του κόστους που θα έχεις πχ. στο τμήμα Κόρινθος Αθήνα οπότε για το χρήστη του συγκεκριμένου δρόμου η κατάσταση είναι ουδέτερη. Αυτός που χάνει λεφτά από τη μία αλλά τα μετατρέπει σε υποδομή σε μία άλλη περιοχή είναι το Δημόσιο καθώς δεν εισπράττει κάποιο ιδιαίτερο ενοίκιο από τον Αθήνα - Λαμία (το οποίο παρέδωσε ως ένα ημιτελές έργο) αλλά το αντίτιμο αυτό το λαμβάνει σε είδος σε κάποια άλλη περιοχή της Ελλάδας (εν προκειμένου στη Δυτική Ελλάδα).
Το σχέδιο αυτό δεν διαφέρει σε τίποτα από τη διπλή ανάπλαση, που πρακτικά πέθανε για άλλους λόγους (μεταφορά συντελεστή δόμησης κάτι που έχει κριθεί αντισυνταγματικό), του Βοτανικού. Ο Βωβός για το Mall θα πλήρωνε τα έξοδα της ανάπλασης του χώρου στην Αλεξάνδρας.
Επιπλέον για να μαθαίνουν και οι νέοι, την εποχή των κρατικών Ε.Ο., σύμφωνα με το αποδεικτικό είσπραξης των τελών διέλευσης (sic), μέρος των χρημάτων που πλήρωνε ο χρήστης πήγαινε στη δημιουργία νέων δρόμων. Κάτι που δεν βλέπω να γίνεται κατά διαφορετικό τρόπο σήμερα. Απλά το Δημόσιο δεν εμπλέκεται με τους ανεπαρκείς μηχανισμούς του στο θέμα της υλοποίησης του νέου έργου.
Τώρα αν για λόγους πολιτικής καθαρά υπάρχουν φορείς που αντιδρούν αυτό είναι θεμιτό μεν, αρκεί όμως να μην διαστρεβλώνεται η αλήθεια. Και από κάποια δημοσιεύματα που βλέπω στο forum αλλά και αλλού η αλήθεια βιάζεται πολλές φορές. Τι έχω διαβάσει εδώ ειδικά δεν λέγεται. Δρόμοι που είχαν την προσωρινή στρώση και κάποιοι να σχίζουν τα ιμάτια τους ότι ήταν η τελική και ότι η κίτρινη διαγράμμιση υπήρχε για λόγους ομίχλης (εδώ δεν έχουν κίτρινη διαγράμμιση έξω από τη Pavia που υπάρχει ομίχλη 150+ ημέρες το έτος θα έχουμε σε τμήματα με ομίχλη για 20 ημέρες ). Αποκορύφωμα το σχετικό δημοσίευμα για το πως κινδυνεύουμε να χάσουμε τα λεφτά μας αν χρεοκοπήσει ο Εργολάβος (λες και οι Ισπανοί άλλο που δεν ήθελαν να κάνουν μία αρπαχτή στην Ελλάδα και να αποκλειστούν δια παντώς από κάθε έργο στην ΕΕ και στη χώρα τους.... ).
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
και πρακτικά στην αλλαγή όπως τελικά έγινε της χάραξης στο ύψος της Υλίκης.
Τι ακριβώς έκαναν εκεί; Είχα περάσει τον Ιούλιο, οπότε και υπήρχε μία παράκαμψη λόγω έργων. Απ' όσο θυμάμαι όμως, ο δρόμος σε εκείνο το σημείο ήταν μια χαρά.....γιατί έκαναν έργα και άλλαξαν τη χάραξη λοιπόν;
Συγγνώμη για το αλλά με τρώει η περιέργεια
-
Πολύ καλή η ανάλυση από τον Χ.Δ.
Ως συνήθως.
-
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
και πρακτικά στην αλλαγή όπως τελικά έγινε της χάραξης στο ύψος της Υλίκης.
Τι ακριβώς έκαναν εκεί; Είχα περάσει τον Ιούλιο, οπότε και υπήρχε μία παράκαμψη λόγω έργων. Απ' όσο θυμάμαι όμως, ο δρόμος σε εκείνο το σημείο ήταν μια χαρά.....γιατί έκαναν έργα και άλλαξαν τη χάραξη λοιπόν;
Συγγνώμη για το αλλά με τρώει η περιέργεια
Μιλάμε για χάραξη που θα παρακάμψει μέρος από τον ανήφορο-κατήφορο της Υλίκης (που το χειμώνα ειδικά παρουσιάζει προβλήματα) και θα μειώσει τη διαδρομή κατά 1 με 2 χιλιόμετρα. Είχε κριθεί απαραίτητη από το 2000 απλά δεν είχε γίνει από την ΕΥΔΕ - ΠΑΘΕ. Βρήκα κάτι εδώ για το σύνολο των έργων...
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=46 ... 16/08/2009
-
Κριμά, η στροφοδιαδρομή της Υλίκης ήταν εκπληκτική...
Το χειμώνα ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα που κατέστησε αυτές τις αλλαγές επιβεβλημένες; Ανάγεται στις καιρικές συνθήκες (παγετός-ομίχλη-πολλή βροχή--->ολισθηρό οδόστρωμα);
-
Κρίμα εμένα πολύ μου άρεσε η υπάρχουσα χάραξη της Υλίκης.... από τις αγαπημένες μου!
Προφανώς οι στροφές και οι κλίσεις είναι κακό πράμα για τα βαριά οχήματα οπότε λογικό να γίνεται προσπάθεια να μειωθούν... Αν όμως τα ίδια λεφτά μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε κάποιο άλλο σημείο που έχει ανάγκες ίσως να το προτιμούσα!Για να δούμε τί δρόμο θα συναντήσω και τι διόδια θα πληρώσω τη Δευτέρα που θα περάσω...
-
Σε μιά χώρα που έχει 2-3000 νεκρούς κάθε χρόνο από τροχαία , χώρια οι τραυματίες και οι ανάπηροι , σε μιά χώρα που δίνεις μίζα γιά να πάρεις άδεια οδήγησης , σε μιά χώρα που δεν υπάρχει οδηγική παιδεία και παιδεία γενικά , σε μιά χώρα που μετά τις πρώτες Εθνικές Οδούς που κατασκεύασε ο παππούς Κωστάκης το 1955-1959 και σε μιά χώρα που τα τρένα της τα έφτιαξε ο προ-προ-προπάππους Χαρίλαος το 1860 και που 30 χρόνια τώρα δεν μπορεί να τελειώσει των ΠΑΘΕ οδικό και σιδηροδρομικό , σε μιά χώρα που με την λογική του δημόσιου έργου , ο Σημίτης megaλωσε τον εθνικό εργολάβο , και τους άλλους της παρέας κάνοντας με τριπλάσιο κόστος τα έργα , ενώ ταυτόχρονα έτρωγαν τα λεφτά του κόσμου στο Χρηματιστήριο , διάφορες ανύπαρκτες κατασκευαστικές που είχανε ΕΝΑ μόνο πελάτη την μίζα του ελληνικού κράτους , έρχονται σήμερα διάφορα κομματόσκυλα και αρθρογραφούν εναντίον της λογικής του ιδιώτη κατασκυαστή , μόνο και μόνο γιά να πουλήσουν 'προστασία' με τις ανάλογες μίζες . Δεν ξεχνάμε βέβαια ότι τα έργα που τελείωσαν στην ώρα τους και διατηρούνται σε άριστη κατάσταση είναι όσα έγιναν με ιδιωτικό τρόπο .
1 . Αττική οδός , η οποία θα αποπληρωθεί τελικά σε 12 χρόνια αντί γιά 25 και τα υπόλοιπα 13 χρόνια θα χρηματοδτήσουν την γραμμή 4 του μετρό .
2. Αττικό Μετρό , επεκτείνεται και παραμένει σε άψογη κατάσταση , από τα καλύτερα του κόσμου .
3. Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου , τεράστιο έργο , μεγάλης δυσκολίας .
και 4. Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος , άψογη κατάσταση , βραβεύτηκε με παγκόσμιο βραβείο από όλες τις αεροπορικές εταιρείες ,ως πρωταθλητής Ευρώπης , μόλις στις 12 Σεπτεμβρίου , ενώ είνα το μοναδικό μεγάλο ευρωπαικό αεροδρόμιο που το 2009 έχει αύξηση δρομολογίων και προορισμών .
Τέλος είναι θέμα αρχής ο χρήστης να πληρώνει , έτσι οι χρήστες των δρόμων πρέπει να πληρώνουν διόδια με το χιλιόμετρο . Κάθε άλλη λογική είναι απλά λαικίστικη και δεν επιτρέπεται όλοι οι φορολογούμενοι να επιδοτούν την κυκλοφορία ιδιωτών , φορτηγών που κερδίζουν από την χρήση των δρόμων . -
Δυστυχως σωστες αναλυσεις δεν βρισκει κανεις ευκολα...., στα παραθυρα λεγονται ο,τι συμφερει τον ιδιοκτητη τους.... ετσι ο κοσμος πιπιλαει ο.τι του λενε..... τα καναλια...
-
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
Κριμά, η στροφοδιαδρομή της Υλίκης ήταν εκπληκτική...
...+1000 μάλλον θα έπρεπε (θα ήθελα) να βελτιώσουν κάποιο άλλο τμήμα
-
Η 'στροφοδρομή' της Υλίκης παρουσιάζει, μετά και τη μερική για την ώρα διευθέτηση του Μαλιακού, τον υψηλότερο δείκτη επικινδυνότητας. Συν τοις άλλοις η παρούσα χάραξη δεν επιτρέπει στο σημείο εκείνο διαπλάτυνση πέραν αυτών που έχουμε σήμερα.
Πέραν αυτού η νέα διαδρομή θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης ενός μεγάλου TIR κατά 2~3 λίτρα στο κομμάτι αυτό. Λαμβάνοντας υπόψη το πλήθος των μεγάλων οχημάτων τα οφέλη είναι σημαντικά.
-
Χωρίς πρόθεση αντιπαράθεσης με κανέναν που να υποστηρίζει πράσινους, μπλε, κόκκινους και πιστεύοντας ότι είμαστε ο λαός που δημοκρατικά ψηφίζει αυτούς που βρίσκονται απέναντί του...και εντελώς υποκειμενικά θα σας αναφέρω τι αντιμετωπίζω...
Αποφάσισα να μείνω μόνιμα στον Ωρωπό, όπου έχω ένα σπίτι εκεί...
Παλιά (επι δραχμών) πληρόναμε 100 - 150 δρχ (δεν θυμάμαι) στα πρώτα διόδια και στην επιστροφή, τίποτα...
Επί €, έγινε 1,40 και στην επιστροφή, τίποτα
Πριν λίγο καιρό 2,75 και στην επιστροφή τίποτα
Μετά 1,40 και στην ειστροφή 1,40
Σήμερα 1,85 και στην επιστροφή 1,85
Καθημερινά επι πενθήμερο πάω και έρχομαι στην δουλειά μου στην Ηλιούπολη...
Τα έξοδά μου είναι (μόνο για την δουλειά) 1,85+1,85+2,70+2,70= 9,10Χ20=182€ + βενζίνη και συντήρηση αυτοκινήτου.
Σε μία προσπάθεια να τα μειώσω, πήγα στην Αττική οδό και πήρα το 'μηχανάκι, το οποίο μου το έδωσαν δωρεάν και κατέβαλα το κατώτερο αντίτιμο των 20€ το οποίο θα κάλυπτε ίσης αξίας διελεύσεις...
Έτσι (και χωρίς να περιμένω στην ουρά) οι πρώτες 30 διελεύσεις χρεώνονται με 2,70 και οι επόμενες 15, δωρεάν και μετά τις 45, 2,70 πάλι η κάθε διέλευση...(έτσι λοιπόν οι 40 διελεύσεις μου στοίχιζαν 108€ και τώρα οι 45 μου στοιχίζουν 81€ ...κέρδος 27€ + 5 διελεύσεις δώρο...
Σκέφτηκα λοιπόν να κάνω το ίδιο στην ΕΟ...
Μου ζήτησαν 50€ κατώτερο ποσό για να εγγραφώ το οποίο θα κάλυπτε ίσης αξίας διελεύσεις και 25€ για το μηχανάκι.....Έκπτωση???? καμμιά!!!!!!!!!!
Η αντιμετώπιση? Χείριστη (αντίθετα με αυτή των ανθρώπων της Αττικής οδού)
Απήντησα και εγώ στην ερώτηση, αν θέλω να γραφτώ: Όχι, δεν θα πάρω, ευχαριστώ, μου δίνετε έναν πολύ καλό λόγο να σας δίνω τα ψιλά μου, χωρίς να νοιώθω τύψεις....
Από τότε, ότι δεκάλεπτο, πεντέλεπτο, δίλεπτο και μονόλεπτο μαζεύω, έχει έναν και μόνο στόχο...να πληρώνονται τα διόδια....
Θα μου πείτε: Τους έκανες την μούρη κρέας...
Μα δεν θα είχα κανένα πρόβλημα , αν η εναλλακτική διαδρομή που θα είχα να κάνω (αν και σε χαμηλότερης μ.ω.τ. δρόμο) θα ήταν σε αξιοπρεπή επίπεδα επαρχιακού δρόμου εν έτει 2010...για να μην πούμε Ευρωπαϊκού...
Εδώ όμως μιλάμε για ετσιθελισμό και αντιμετώπιση μονοπωλίου...που αν μη τι άλλο σε εξοργίζει...
Δώσε μου την αξιοπρεπή εναλλακτική και μετά χρέωσε όσο θέλεις τον υπερδρόμο σου (ο Θεός να τον κάνει)
Γιαυτό λοιπόν είπα ότι αν θα γίνει κάποια δυναμική κίνηση γιαυτό...είναι η πρώτη φορά στην ζωή μου που θα συμμετέχω...όχι τόσο για την τιμή των διοδίων, όσο για την μονοπωλιακή συμπεριφορά...που διακρίνω και υφίσταμαι...Τι άλλο να πω? ΠΛΑΚΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΨΙΛΑ...τουλάχιστον θα βρουν δουλειά μερικά άτομα ακόμα και θα δουλέψουν και οι έμποροι μηχανών μέτρησης κερμάτων...και το κυριότερο: Δεν θα κουδουνίζει η τσέπη σας...
-
@ tsargy Βλέπω ότι είμαστε δύο (τουλάχιστον) που κάνουμε το ίδιο πράγμα: τους γεμίζουμε μικρά (πολύ μικρά) κέρματα. Το αποτέλεσμα βέβαια είναι το να καθυστερούμε περισσότερο, αλλά τουλάχιστον ξεφορτωνόμαστε τα κατά βάση άχρηστα ψιλά. Όντως, τους κάνουμε τα μούτρα κρέας...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Δεν ξεχνάμε βέβαια ότι τα έργα που τελείωσαν στην ώρα τους και διατηρούνται σε άριστη κατάσταση είναι όσα έγιναν με ιδιωτικό τρόπο .
1 . Αττική οδός , η οποία θα αποπληρωθεί τελικά σε 12 χρόνια αντί γιά 25 και τα υπόλοιπα 13 χρόνια θα χρηματοδτήσουν την γραμμή 4 του μετρό .Φυσικά, ούτε λόγος να μειωθεί το κόμιστρο των διοδίων, παρότι υπάρχει αυξημένη κυκλοφορία και συνεπώς αυξημένα έσοδα σε σχέση με την αρχική πρόβλεψη βάση της οποίας είχε διαμορφωθεί το κόμιστρο. Αν το κάνουν π.χ. 2 ευρώ αντί 2.70 θα βρίσκει μεγαλύτερη κίνηση στο δρόμο του αυτός που δεν το έχει σε τίποτα να δίνει τα 2.70, κι αυτό δεν θα πρέπει σε καμία μα καμία περίπτωση να συμβεί.
Τέλος είναι θέμα αρχής ο χρήστης να πληρώνει , έτσι οι χρήστες των δρόμων πρέπει να πληρώνουν διόδια με το χιλιόμετρο. Κάθε άλλη λογική είναι απλά λαικίστικη
Όπως π.χ. η 'λογική' της Α.Ο. όπου δεν πληρώνεις διόδια με το χιλιόμετρο, ε?...
και δεν επιτρέπεται όλοι οι φορολογούμενοι να επιδοτούν την κυκλοφορία ιδιωτών, φορτηγών που κερδίζουν από την χρήση των δρόμων .
Ενδιαφέρουσα τοποθέτηση. Λέει, αν κατάλαβα καλά, σε συνδυασμό με τα παραπάνω, ότι αυτός που χρησιμοποιεί, για παράδειγμα, την Αττική Οδό είναι σωστό αντί να πληρώνει λιγότερα διόδια ώστε η απόσβεση του έργου να γίνει σύμφωνα με τις αρχικές προβλέψεις (σε 25 χρόνια) να πληρώνει περισσότερα κσι να 'σπονσοράρει' τη γραμμή 4 του μετρό (την οποία μπορεί και να μη χρησιμοποιήσει ποτέ του...) ενώ, αντιθέτως, δεν είναι σωστό οι φορολογούμενοι πολίτες να πληρώνουν για δρόμους στους οποίους κυκλοφορούν [και] οχήματα με τα οποία κάποιοι βγάζουν το ψωμί τους.
Αυτό δε λέει? -
για τον φιλο που ανεφερε οτι δεν υπαρχει εκπτωση,και γω συμφωνω,αλλα η νεα οδος δεν εχει θεσει σε λειτουργια το δικο της ηλεκτρονικο συστημα και απλα χρησιμοποιει προσωρινα το teopass..σε συντομο(?)χρονικο διαστημα οπως μου απαντησαν στα διοδια αφιδνων θα υπαρξουν μειωσεις τιμων,οταν εγκαινιαστει το προαναφερθεν ηλεκτρονικο συστημα της κοινοπραξιας..μην ξεχναμε ομως και το κακιστο παραδειγμα της ολυμπιας οδου,η οποια εχει διαθεσει εδω και καιρο το olympia pass και δεν προσφερει προς το παρον ΚΑΜΙΑ εκπτωση... εχω στειλει και mail για να παρω μια επισημη απαντηση αλλα με εχουν γραψει κανονικα
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Μα δεν θα είχα κανένα πρόβλημα , αν η εναλλακτική διαδρομή που θα είχα να κάνω (αν και σε χαμηλότερης μ.ω.τ. δρόμο) θα ήταν σε αξιοπρεπή επίπεδα επαρχιακού δρόμου εν έτει 2010...για να μην πούμε Ευρωπαϊκού...Kαι στο εξωτερικό οι δρόμοι που είναι κάτω από τους αυτοκινητοδρόμους , είναι 1+1 λωρίδα . χωρίς ΛΕΑ , με ισόπεδες διαβάσεις , μέσα από χωριά και με όρια το πολύ 80 -100 χαω . Κάπως έτσι είναι και οι παράδρομοι οι δικοί μας .
Όπως π.χ. η 'λογική' της Α.Ο. όπου δεν πληρώνεις διόδια με το χιλιόμετρο, ε?...
Η Αττική οδός είναι αστικός δρόμος , όχι υπεραστικός και άν πλήρωνες με το χλμ , τότε θα είχες μποτιλιαρίσματα στις εξόδους , αλλά και οι λογική του δρόμου είναι περιφερειακός και όχι γιά διαδρομές 2-3 χλμ . Ασε που αν ίσχυε αυτό το τμήμα Πλακεντίας - Μεταμόρφωση θα ήταν πρακτικά αδιάβατο . Ηδη γιά αυτό το κομμάτι υπάρχουν προτάσεις διόροφου δρόμου .
Ενδιαφέρουσα τοποθέτηση. Λέει, αν κατάλαβα καλά, σε συνδυασμό με τα παραπάνω, ότι αυτός που χρησιμοποιεί, για παράδειγμα, την Αττική Οδό είναι σωστό αντί να πληρώνει λιγότερα διόδια ώστε η απόσβεση του έργου να γίνει σύμφωνα με τις αρχικές προβλέψεις (σε 25 χρόνια) να πληρώνει περισσότερα κσι να 'σπονσοράρει' τη γραμμή 4 του μετρό (την οποία μπορεί και να μη χρησιμοποιήσει ποτέ του...) ενώ, αντιθέτως, δεν είναι σωστό οι φορολογούμενοι πολίτες να πληρώνουν για δρόμους στους οποίους κυκλοφορούν [και] οχήματα με τα οποία κάποιοι βγάζουν το ψωμί τους.
Αυτό δε λέειΟ χρήστης πληρώνει αυτό λέει και η λογική και η ηθική . Τώρα γιά την Αττική οδό αυτή είπαμε είναι αστικό μητροπολιτικό έργο , οπότε είναι λογικό τα χρήματα που πάνε σε αυτή να πάνε σε άλλο τέτοιου τύπου έργο , όπως είναι το μετρό , καθότι οι δρόμοι δεν γίνονται μόνο γιά διευκόλυνση , αλλά και γιά μείωση της ρύπανσης και της κατανάλωσης καυσίμου και το μετρό είναι τέτοι έργο . Αλλιώς θα το κάνουμε όπως η Γερμανία , που αντί γιά διόδια τα βάζει στην βενζίνη και στα τέλη κυκλοφορίας , αλλά θα πρέπει να έχουμε το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων της Γερμανίας , που δεν το έχουμε γιά να είναι δίκαιο .
-
Νομιζω οτι αν φτιαξουν την επεκταση της Κυμης προς Κηφισια οπως ηταν αρχικα η χαραξη θα 'αδειασει' ο κομβος της Μεταμορφωσης οπως και το κομματι επι της Ε.Ο. μεχρι κηφισια....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Η 'στροφοδρομή' της Υλίκης παρουσιάζει, μετά και τη μερική για την ώρα διευθέτηση του Μαλιακού, τον υψηλότερο δείκτη επικινδυνότητας. Συν τοις άλλοις η παρούσα χάραξη δεν επιτρέπει στο σημείο εκείνο διαπλάτυνση πέραν αυτών που έχουμε σήμερα.Πέραν αυτού η νέα διαδρομή θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης ενός μεγάλου TIR κατά 2~3 λίτρα στο κομμάτι αυτό. Λαμβάνοντας υπόψη το πλήθος των μεγάλων οχημάτων τα οφέλη είναι σημαντικά.
Όπως και να έχει, η διαδρομή της Υλίκης πληρούσε τις ελάχιστες προδιαγραφές ώστε να θεωρηθεί αυτοκινητόδρομος, σε αντίθεση με το τμήμα του Μαλιακού, του Πλαταμώνα ή των Τεμπών.
Και ήταν και μια ευχάριστη διαφοροποίηση από τη βαρεμάρα της ατέλειωτης ευθείας. Περιέργως, όσες φορές πέρασα από εκεί η άσφαλτος ήταν σε καλή κατάσταση.
Υποθέτω ότι το επόμενο τμήμα της Ε.Ο. που θα ευνουχιστεί στο όνομα της 'ευθείας' θα είναι οι ανηφορικές (με κατέυθυνση προς Λάρισα) στροφές περίπου στη Σούρπη και μετά τις Μικροθήβες, καθώς και αυτές στο ύψος της Γλύφας...
Τέλος πάντων, η συζήτηση αυτή είναι , απλά δεν μπορώ να καταλάβω με τίποτα τη λογική ότι ο ιδανικός δρόμος είναι μια ευθεία με μηδαμινή κλίση. Τη συμβολή του στη μικρότερη κατανάλωση μπορώ να την καταλάβω. μόνο όμως από τα βαρέα οχήματα, καθώς τα μικρά είναι βέβαιο ότι θα πήγαινουν ταχύτερα απ' ότι σε μια 'στροφοδιαδρομή'. Οδηγική απόλαυση=μηδέν όμως. Θα μου πείτε, γι' αυτό υπάρχουν και οι επαρχιακοί δρόμοι...
Όπως είχε γράψει και ο συνεπώνυμός σου Νίκος, 'υπάρχουν δύο δρόμοι, η Μιχαλακοπούλου και η Βασσιλίσης Σοφίας. Και αντίστοιχα, δύο ειδών άνθρωποι'
Αυξηση διοδίων (ξανά!)