-
μαζί με το trip computer τσέκαρε και την πραγματική κατανάλωση (με βάση πόσα λίτρα-ευρώ έβαλες)... θα εντυπωσιαστείς με την ανακρίβεια του ηλεκτρονικού βενζινόμετρου...
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
μαζί με το trip computer τσέκαρε και την πραγματική κατανάλωση (με βάση πόσα λίτρα-ευρώ έβαλες)... θα εντυπωσιαστείς με την ανακρίβεια του ηλεκτρονικού βενζινόμετρου...Ναι, γιατί δεν προσέχω καθόλου πόσα ευρώ βγάζω από το πορτοφόλι μου και πόσα λιτρα βενζίνη αγοράζω με αυτά... Μιλάω για πραγματική κατανάλωση φίλε μου. Και όχι, το βενζινόμετρο δεν είναι καθόλου ανακριβές όταν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα για να έχεις έναν αξιόπιστο μέσο όρο.
-
Ο χρήστης stavroslik έγραψε:
Και για να μην το ταλαιπωρουμε αλλο το θεμα αυτο, πειτε μου , εφοσον γνωριζετε κατι, για το multiair...
Διαβασα καπου οτι μπορει να μπει και στο Bravo εκ των υστερων με καποιες τροποποιησεις. Ισχυει???Νομίζω ότι το multiair δεν μπαίνει εκ' των υστέρων, αλλά και να έμπαινε θα εμπιστευόσουν την μετατροπή? Τόσο πολύ σου καίει το ρημάδι ποια Καλύτερα είναι σε κάνα δυο χρονάκια να το δώσεις και να πάρεις κάνα alfa 149 ή πάλι το bravo με multiair ή ότι άλλο γουστάρεις
Πάντως το test drive που οδήγησα το 150 Dynamic και πάτησα το trip για να δω μέση κατανάλωση έγγραφε 10 lt/100 km (το αμάξι είχε γύρω στα 7.000 χλμ.) και φαντάζομαι ότι το χρησιμοποιούν και οι πωλητές και θα πέφτει και λίγο σκίσιμο... Σε αντίστοιχο test-drive που είχα κάνει με το focus sport 115 hp, η μέση κατανάλωση στο trip έγγραφε 10,8 lt/100 km.
Πάντως η λογική πατάω το αμάξι όσο πάει και θέλω να έχω χαμηλή κατανάλωση, νομίζω ότι δεν παίζει σε κανένα αυτοκίνητο. Και η Ferrari έχει τελική 300, αλλά άμα ταξιδεύεις με 250-280 καρφωτός (σε καμία autobahn λέμε τώρα...) θα αδειάσεις το τεπόζιτο σε μισή ωρίτσα (και πολύ λέω )
-
Μποτουμε να εχουμε σε ολοκληρο ταξιδι αναμενο το sport;;;;;Νομιζα οτι χρησιμοποιειται μονο σε περιπτωση που θες μια γρηγορη προσπεραση η' ενα γρηγορο 0-220;
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
(εμμέσως πλην σαφώς στο golf δεν
αναφέρεσαι?)εμμονες
Καμία εμμονή!
Ο μόνος ανταγωνιστής δεν είναι στην κατηγορία 1.4Τ με 150-160 ίππους?
Το megane βγάζει 130 ίππους, το leon είναι 1.8, άρα η σύγκριση παίζει
ανάμεσα σε golf & bravo. Εκτός αν ξεχνάω καποιο... -
Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
Καμία εμμονή!
Ο μόνος ανταγωνιστής δεν είναι στην κατηγορία 1.4Τ με 150-160 ίππους?
Το megane βγάζει 130 ίππους, το leon είναι 1.8, άρα η σύγκριση παίζει
ανάμεσα σε golf & bravo. Εκτός αν ξεχνάω καποιο...το c4 150..
Μποτουμε να εχουμε σε ολοκληρο ταξιδι αναμενο το sport;;;;;
κανένα πρόβλημα να το εχεις αναμμένο συνέχεια.. απλα είναι πιο ψηλα η κατανάλωση.. αρκετα θα έλεγα καθως το αμάξι είναι συνέχεια 'στην πρίζα' ..
μαζί με το trip computer τσέκαρε και την πραγματική κατανάλωση (με βάση πόσα λίτρα-ευρώ έβαλες)... θα εντυπωσιαστείς με την ανακρίβεια του ηλεκτρονικού βενζινόμετρου...
εχεις το bravo και σου είναι ανακριβές το βενζινόμετρο ή λέμε για να λέμε?
Αλλα οταν θα το χρειαστει μια φορα το μηνα για να κανεις μια αποσταση 250km και το πηγαινεις σε καποιους ρυθμους που μπορει να σου προσφερει οδηγικα το αυτοκινητο και καιει τον αγλεορα, θα πρεπει να το κρυψω???
καλά για μια φορά το μήνα κάνεις έτσι? δλδ εμείς που το οδηγάμε καθημερινά θα έπρεπε να είχαμε αυτοκτονήσει!!
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
μαζί με το trip computer τσέκαρε και την πραγματική κατανάλωση (με βάση πόσα λίτρα-ευρώ έβαλες)... θα εντυπωσιαστείς με την ανακρίβεια του ηλεκτρονικού βενζινόμετρου...
εχεις το bravo και σου είναι ανακριβές το βενζινόμετρο ή λέμε για να λέμε?
Σε ολα τα αυτοκινητα υπαρχει αποκλιση....
εδιτ: Σε Octavia 5 RS εδειχνε 7.9 και στην αντλια τελικα ηταν 8.6....Στο δικο μου δεν εχω πολυασχοληθει αλλα θα χει κι αυτο σιγουρα -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
μαζί με το trip computer τσέκαρε και την πραγματική κατανάλωση (με βάση πόσα λίτρα-ευρώ έβαλες)... θα εντυπωσιαστείς με την ανακρίβεια του ηλεκτρονικού βενζινόμετρου...
εχεις το bravo και σου είναι ανακριβές το βενζινόμετρο ή λέμε για να λέμε?
Σε ολα τα αυτοκινητα υπαρχει αποκλιση....
εδιτ: Σε Octavia 5 RS εδειχνε 7.9 και στην αντλια τελικα ηταν 8.6....Στο δικο μου δεν εχω πολυασχοληθει αλλα θα χει κι αυτο σιγουραειστε σιγουροι ομως οτι ο βενζινας βασει οσο υποσχεται? οι υπολογιστες μια χαρα δουλευουν , οι απωλειες ξεκινουν απο τα βενζιναδιακα...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
μαζί με το trip computer τσέκαρε και την πραγματική κατανάλωση (με βάση πόσα λίτρα-ευρώ έβαλες)... θα εντυπωσιαστείς με την ανακρίβεια του ηλεκτρονικού βενζινόμετρου...
εχεις το bravo και σου είναι ανακριβές το βενζινόμετρο ή λέμε για να λέμε?
Σε ολα τα αυτοκινητα υπαρχει αποκλιση....
εδιτ: Σε Octavia 5 RS εδειχνε 7.9 και στην αντλια τελικα ηταν 8.6....Στο δικο μου δεν εχω πολυασχοληθει αλλα θα χει κι αυτο σιγουραρωτάω επείδη έγραψε το 'θα εντυπωσιαστείς'... δλδ αν τη μέτρησε και πόσο εντυπωσιακη είναι η απόκλιση.. να μας διαφωτίσει και μας..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ειστε σιγουροι ομως οτι ο βενζινας βασει οσο υποσχεται? οι υπολογιστες μια χαρα δουλευουν , οι απωλειες ξεκινουν απο τα βενζιναδιακα...
επειδή έχω συγγενείς με βενζινάδικο ξέρω απο πρώτο χέρι οτι αν θέλουν χαλαρά σε κλέβουν
-
Επειδή είχα μια διαφωνία σχετικά με τη συμπεριφορά του Bravo σε ανοικτές καμπές και σε στροφές, λόγω του ημιάκαμπτου κυρίως, μπορει κάποιος να πει την εμπειρία του;
-
Δεν έχει κανένα θέμα με τον ημιάκαμπτο ούτε στις ανοιχτές ούτε στις κλειστές. Μόνο στις εγκαρσιες ανωμαλίες..
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Δεν έχει κανένα θέμα με τον ημιάκαμπτο ούτε στις ανοιχτές ούτε στις κλειστές. Μόνο στις εγκαρσιες ανωμαλίες..Δεν λέω ότι έχει 'θέμα'. Απλά λέω εάν σε παρατεταμένες στροφές, φορτίζεται ο πίσω άξονας και αντιδράει κάπως το αμάξι...Δηλαδή δεν μιλάμε για καθημερινές καταστάσεις.
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
ειστε σιγουροι ομως οτι ο βενζινας βασει οσο υποσχεται? οι υπολογιστες μια χαρα δουλευουν , οι απωλειες ξεκινουν απο τα βενζιναδιακα...
επειδή έχω συγγενείς με βενζινάδικο ξέρω απο πρώτο χέρι οτι αν θέλουν χαλαρά σε κλέβουν
ασε γνωριζω παρα πολυ καλα και στη γειτονια μου εχω μπολικους τετοιους..δεν ειναι μεμονωμενα φαινομενα και μερικοι στο κανουν με θρασος στη μουρη σου σε μεγαλο μαλιστα βαθμο..
για αυτο σε καποιους κοβω δρομο μεσα απο τα μαγαζια τους κινουμενος οχι και πολυ αργα
λεχριτες...
-
Συμφωνω με τον nikolas 87!Mονο στις εγκαρσιες ανωμαλιες κλοτσαει λιγο αλλιως δεν υπαρχει προβλημα απο τον πισω αξονα!Δοκιμασμενο στο δρομο για Μπραλο με βροχη και χαλια οδοστρωμα το Σαββατο πριν τις εκλογες
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Συμφωνω με τον nikolas 87!Mονο στις εγκαρσιες ανωμαλιες κλοτσαει λιγο αλλιως δεν υπαρχει προβλημα απο τον πισω αξονα!Δοκιμασμενο στο δρομο για Μπραλο με βροχη και χαλια οδοστρωμα το Σαββατο πριν τις εκλογεςΩραίος!
-
με ολα τα παραπανω σχετικα με την καταναλωση υπερβολικα ή μη χαιρομαι που εχω παραγγηλει το m-jet με τα 120 αλογα με μεση καταναλωση 4,9!!!!!.. σε 1,5 μηνα(τοτε θα το εχω) θα αναφερθω στην πραγματικη του καταναλωση.
-
Ανοίγει λίγο μούρη σε ανοικτές καμπές και μεγάλες ταχύτητες. Κατα τα άλλο δεν αγχωνει καθόλου. Αλλά στα κάνει τσαρούχια σε εγκάρδιες ανωμαλίες, που δεν είναι και λίγες...
Από καταναλωσεις έκανα ένα μικρό τσεκαρισμα πριν από λίγο. Με 180-185 χαω εγραφε το trip control 15 λιτ/100χλμ. Τα 200 δε μπορούσα να τα πιάσω, είχε λίγη κίνηση (2 φουλατες λωρίδες ανα κατεύθυνση που το χειμώνα δεν έχουν συνήθως καθόλου κίνηση. Οι κοντρακηδες της περιοχής έχουν βρει πεδίο δόξης λαμπρό! )
Κατεβαινωντας, οι καταναλωσεις βελτιώνονται δραματικα. Πχ, στα 130 καίει 7,5 λιτ/100χλμ. Αξίζει να χάσεις 30% της ταχύτητας για να έχεις ΜΙΣΗ κατανάλωση. Και επειδή αναφέρθηκε προηγουμένως το ερώτημα γιατί να έχουμε turbo τότε, η απάντηση είναι: γιατί αλλιώς, για να είχαμε εμείς οι κοινοί θνητοι αμάξι με 24 κιλά ροπή θα έπρεπε να έχουμε 2200 κυβικά αμάξι, με ότι αυτό συνεπάγεται από πλευράς κατανάλωσης εντός πόλης και λοιπών εξοδων. Οποίος τα έχει τα γκαφρά παίρνει μια μπανικη μπαμπά ατμοσφαιρική και γουσταρει. Εγώ προσωπικά δεν είχα 37.000€ (στο νερό) που θέλει μια 320, ασε τέλη, σέρβις ανταλλακτικά, ασφάλειες. Είχα 18.000€. Ίσως αν έκανα λίγη οικονομία ακόμα... -
Σχετικα με τα 15λιτρα/100 που αναφερει ο stavroslik με το tsi 122 σε ταχυτητες 160-200 (κυριως 170-180) εγραψε ~10λιτρα/100 για κανενα 10λεπτο που το 'κυνηγουσα', δυστυχως ξεχασα να βγαλω φωτο απο το τριπ αλλα καποια στιγμη θα ανεβασω. Φανταζομαι αν κανω ολοκληρο ταξιδι με τετοιες ταχυτητες η καταναλωση θα ειναι και λιγο χαμηλοτερη αλλα σε καμια περιπτωση κατω απο 9λιτρα/100.
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Σχετικα με τα 15λιτρα/100 που αναφερει ο φιλος, με το tsi 122 σε ταχυτητες 160-200 (κυριως 170-180) εγραψε ~10λιτρα/100 για κανενα 10λεπτο που το 'κυνηγουσα', δυστυχως ξεχασα να βγαλω φωτο απο το τριπ αλλα καποια στιγμη θα ανεβασω. Φανταζομαι αν κανω ολοκληρο ταξιδι με τετοιες ταχυτητες η καταναλωση θα ειναι και λιγο χαμηλοτερη αλλα σε καμια περιπτωση κατω απο 9λιτρα/100.εμενα το διλιτρο tfsi μου εχει γραψει σε ταξιδι 14 , αλλα εφτασα πολυ γρηγορα στον προορισμο μου
παραπανω δυσκολα καιω σε ταξιδι, αρα το 15αρι ειναι οντως μπολικο
Fiat Bravο 2007