Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Η σωστη εγκατασταση παντως δεν θα σου δημιουργησει προβλημα, τουλαχιστον αυτο δειχνει ο κανονας.
Κρατάω αυτό και συνεχίζω τους υπολογισμούς...το 'χω λιώσει το κομπιουτεράκι
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Η σωστη εγκατασταση παντως δεν θα σου δημιουργησει προβλημα, τουλαχιστον αυτο δειχνει ο κανονας.
Κρατάω αυτό και συνεχίζω τους υπολογισμούς...το 'χω λιώσει το κομπιουτεράκι
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Εάν δεν κάνω λάθος τα Fiat είναι από τα πιο ανθεκτικά αυτοκίνητα για υγραέριο. Έχουν από μαμά κατασκευαστικές ανοχές για το υγραέριο συνεπώς με μια καλή εγκατάσταση και ένα αξιοπρεπές κιτ δεν βλέπω τον λόγο να μην το βάλεις...
Αυτό με δελεάζει και μένα! Και δεν πιστεύω τα μοντέλα που έχουν εργοστασιακά αέριο να έχουν καμιά διαφορά απ'τα 'απλά'.
Φαντάζομαι πως απλά τοποθετείται εργοστασιακά κάπως πιο 'ταχτοποιημένο' το κιτ που βάζει και η αντιπροσωπεία (μπορεί βέβαια να πέφτω και πολύ έξω , αν ξέρει κάποιος ας με διορθώσει)
Απ'την άλλη με προβληματίζει πολύ κ αυτό που λέει ο Αντώνης, ότι δλδ εφόσον για μένα το αμάξι είναι για τη βόλτα και δεν κάνω μ'αυτό 'αναγκαστικές' μετακινήσεις(τουλάχιστον όχι πολλές) ίσως είναι καλύτερα να δίνω τα λεφτά του κιτ σιγά σιγά στη βενζίνη και να κάνω πιο ελεγχόμενα χλμ.
Φοβάμαι όμως μη λέω σε 3 χρόνια 'τι μα κια έκανες, τώρα θα είχες κάνει απόσβεση και θα είχες και τη δυνατότητα για εναλλακτικό καύσιμο+τεράστια αυτονομία' και πιστεύω ακόμη κ αν η ψαλίδα κλείσει με τη βενζίνη πάντα θα είναι έστω και λίιιιιγο πιο οκονομικό. Απλά ίσως από ένα σημείο και μετά θέλει 5 χρόνια για απόσβεση.
Τι να μου πείτε κ εσείς βέβαια, αυτό είναι προσωπική απόφαση...ε κουβέντα να γίνεται
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Τι άποψη έχεις γι'αυτό?
Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
Ενδείκνυται για τη μακροζωία του κινητήρα ή μήπως ταιριάζει πιο πολύ στο σκεπτικό 'το πλακώνω στα χλμ να κάνω απόσβεση σε κανα χρόνο και μετά το πουλάω να το ξεφορτωθώ'?
Η τιμή στην αντιπροσωπεία είναι 1400, διαπραγματεύσιμη για μετρητοίς όπως μου είπαν(ας υποθέσουμε κανα 10%).
Το θέμα είναι πως πάνω απ'όλα με ενδιαφέρει να μη χαλάσω το αμάξι μου. Σκοπεύω να με συντροφεύει για χρόνια και αν είναι να έχω προβλήματα, προτιμώ να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα και να βάζω όση βενζίνη αντέχω
Γι'αυτό και αν προχωρήσω στην εγκατάσταση θα είναι αποκλειστικά σε αντιπροσωπεία...
Όχι η χρήση που κάνω είναι ψιλοστάνταρ!
Γύρω στα 15000 το χρόνο όπως είπα
Απλά το 95% των μετακινήσεων μου δεν αφορά δουλειά(εκεί μόνο ΜΜΜ κ ποδήλατο)κ έτσι μπορεί και να περιοριστεί η χρήση αν δω τα σκούρα.
Το θέμα είναι αν με το αέριο θα κάνω τη ζωή μου λίγο πιο ξένοιαστη κ θα πηγαίνω κ ένα ταξιδάκι χωρίς τύψεις.
Σίγουρα δε συμφέρει μικροπρόθεσμα για τέτοια χρήση, αλλά σε ορίζοντα 6-7+ χρόνων? Κανείς δεςν ξέρει που θα φτάσει η τιμή του βέβαια...
Πώς θα βλέπατε το σκεπτικό τοποθέτησης κιτ αερίου για κάποιον που έχει σκοπό να κρατήσει το αμάξι του πολλά πολλά χρόνια?
Ενδείκνυται για τη μακροζωία του κινητήρα ή μήπως ταιριάζει πιο πολύ στο σκεπτικό 'το πλακώνω στα χλμ να κάνω απόσβεση σε κανα χρόνο και μετά το πουλάω να το ξεφορτωθώ'?
Σκέφτομαι το ενδεχόμενο τοποθέτησης κιτ landi renzo σε fiat bravo t-jet, η οποία γίνεται στην αντιπροσωπεία με εγγύηση.
Άραγε στα μοντέλα που βγαίνουν με άεριο απ'το εργοαστάσιο υπάρχουν αλλαγές στον κινητήρα? Δε βρήκα απάντηση στο νετ όσο κ αν έψαξα
Δεν κάνω πάνω από 15000χλμ το χρόνο, αλλά σκέφτομαι ότι αν αποσβέσω σε περίπου 2 χρόνια, θα μου μείνει η εναλλακτική για ένα λίιιιιγο πιο φτηνό καύσιμο(ε δεν πιστεύω να εξισωθεί κιόλας με τη βενζίνη).
Μήπως πρέπει να κάτσω στ'αυγά μου και να περιορίσω όσο γίνεται τις-ήδη περιορισμένες- μετακινήσεις?
Υ.Γ. Το αμάξι διανύει το 3ο έτος της ζωής του. Το προηγούμενο το άλλαξα στα 12 προς 13 χρόνια(πάλι bravo )και όπως πάνε τα οκονομικά κ αυτό θα πάει τόσο ή και παραπάνω
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Λιγο παρακάτω ένας ποδηλάτης με πήγαινε με 15χλμ για άπειρη ώρα, δεν έκανε στην άκρη να περάσω
Με αφορμή αυτό το ποστ κ το λόγο που έγινε σε προηγούμενα για ποδηλάτες που πηγαίνουν κόντρα σε μονόδρομους, θα 'θελα να ακούσω γνώμες . Προσωπικά επιστρέφοντας σπίτι μου καθημερινά απ'το γραφείο(με το ποδήλατο)έχω να επιλέξω δύο διαδρομές:
Κίνηση με το ρεύμα σε κεντρικό δρόμο αυστηρά μιας λωρίδας και σχετικά 'ταχείας' κυκλοφορίας ή κόντρα σε στενάκι παράλληλο με τον προαναφερθέντα κεντρικό, όπου θα αναγκαστώ που και που να σταματήσω γιατί δε χωράω μαζί με τα αυτοκίνητα.
Και η απορία είναι: Παρανομώ και κινδυνεύω να φάω βρισίδι γιατί πηγαίνω ανάποδα και δυσκολεύω τους οδηγούς ή κινούμαι νομιμότατα και ωραία στον κεντρικό δημιουργώντας ένα όμορφο κομβόι που πηγαίνει με 15χλμ (μέχρι να αγανακτήσει κάποιος βέβαια και να περάσει από πάνω μου )
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Κούκου!**>Έτοιμο να δεχθεί μειώσεις μισθού το 97% των εργαζομένων
**
'Μεγαλύτερη ευελιξία στους μισθούς με αντιστάθμισμα την παροχή εργασιακής ασφάλειας καθώς και διατάραξη της ισορροπίας μεταξύ ωρών εργασίας και προσωπικής ζωής, σε βάρος της δεύτερης επιλέγει η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζόμενων στην Ελλάδα.'
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Από πότε είναι νόμιμη η χρήση μολότοφ; Η βία έναντι αστυνομικών; Ο αποκλεισμός δρόμων; Το στήσιμο των παραγκών; Το κάψιμο αυτοκινήτων; Η καταστροφή δημόσιας και ξένης περιουσίας;Όλοι αυτοί γιατί δεν έχουν αντιμετωπίσει το νόμο; Ποιός τους προστατεύει;
Ενώ είναι νόμιμη ας πούμε η αλόγοστη χρήση χημικών, η βία εναντίον πολιτών, η εκτέλεση έργων χωρίς έγκριση πολεοδομικής υπηρσίεας, η ανέγερση(sic) πολυτελών εξοχικών με προσωπικό ελικοδρόμιο σε βουνοπλαγιές, το σπάσιμο ιχ αυτοκινήτων από τα ΜΑΤ επειδή 'για 700 ευρά δουλεύει και αυτός ο καημένος κι εκνευρίστηκε', κλπ.κλπ....
Άσ'το ρε φίλος δε βγαίνει άκρη, προσπαθώ να μιλήσω σοβαρά κι εσύ μου λές να μετρήσουμε τις παρανομίες μας να δούμε ποιός την έχει μεγαλύτερη
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Έχω την εντύπωση βέβαια ότι και οι ΧΥΤΥ οδεύουν προς κατάργηση στη ευρώπη
Νομίζω ότι ισχύει αυτό που λες.
Η ουσία όμως είναι ότι οι αστυνομικές δυνάμεις φυλάνε τα μηχανήματα ενός παράνομου εργολάβου.
Παράνομος από ποια άποψη; Εργασίες αυτήν τη στιγμή νομίζω ότι δεν εκτελεί. Και όλες οι τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις είναι 'υπέρ του'.
Μα αν δεν είχε προβάλλει αντίσταση ο κόσμος της περιοχής, οι εργασίες θα είχαν ξεκινήσει προ πολλού χωρίς να έχει ακολουθηθεί καμία νόμιμη διαδικασία! Τώρα αν υπάρχουν νεότερα που δικαιώνουν τον εργολάβο, δε γνωρίζω...
Προσωπικά βέβαια την έχω χεσ#@%η τη νομιμότητα του συγκεκριμένου κράτους, απλά το πήγα εκεί το θέμα γιατί πολύ κόπτονται για την εφαρμογή των νόμων ορισμένοι υπερασπιστές του ΧΥΤΥ/Α