-
Χαλαρά (αν είναι στανταρ η υδροπνευματική) η καλύτερη πρόταση στην κατηγορία...
-
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Χαλαρά (αν είναι στανταρ η υδροπνευματική) η καλύτερη πρόταση στην κατηγορία...Αυτό είναι θέμα προσωπικού γούστου (πολύς κόσμος βρίσκει την υδροπνευματική μαλακή για τα γούστα του πχ). Προσωπικά θα ήθλεα να εξακολουθήσει να προσφέρεται ΚΑΙ με μεταλλική ανάρτηση για όσους θέλουν κάτι πιο σπορτίβικο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Χαλαρά (αν είναι στανταρ η υδροπνευματική) η καλύτερη πρόταση στην κατηγορία...
Αυτό είναι θέμα προσωπικού γούστου (πολύς κόσμος βρίσκει την υδροπνευματική μαλακή για τα γούστα του πχ). Προσωπικά θα ήθλεα να εξακολουθήσει να προσφέρεται ΚΑΙ με μεταλλική ανάρτηση για όσους θέλουν κάτι πιο σπορτίβικο.
Νατος.. Με μεταλλικη μαλλον θα συνεχισει να πωλειται στα 1.8 αφου αυτος δε θα καταργηθει παρα μονο ο 2λιτρος..Απλα βγαλε απο το μυαλο σου οτι πρεπει να κοπανιεσαι για να εχεις σπορ αμαξι..
-
Από ότι είδα εγώ 3 εκδόσεις οι 2 με μεταλλική . Γιά την exclusive δεν γράφει αλλά έχει ηλεκτρικό χειρόφρενο , οπότε μάλλον και υδρ/κή . Η τιμή με ανάλογο με εδώ εξοπλισμό είναι περίπου 32000 € , αλλά μέχρι 30/9/2009 παίζει έκπτωση 4700 €. Στο γαλλικό φόρουμ πλάνετ σιτροεν γράφουν ότι οι εκδόσεις των κινητήρων θα παίζουν από χώρα σε χώρα λόγω των φόρων που δεν είναι ενιαίοι . Πάντως το αμάξι από πωλήσεις στην Γαλλία σκίζει . Οι εδώ του ειδικού τύπου είναι τα παίρνουν , τα φέρνουν . Πάντως οι επιδόσεις δεν αλλάζουν σε σύγκριση με το 2.0 . Πληροφορίες citroen.be , citroen.lu .
-
Ακούς νονέ; Κράτησαν και την μεταλλική για όσους δεν θέλουν να παθαίνουν ναυτία από τις πλευσεις...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
εμφανίζεται η C5 1.6 THP (155hp) και καταργείται ο δίλιτρος βενζίνης. Μία και μοναδική έκδοση (Εxclusive) που απ΄ότι φαίνεται θα έχει και υδροπνευματική στα 1.600. Τιμή γύρω στα 25-26 χιλ. με τον στάνταρ εξοπλισμό.
Έπος.
Η τιμή? Για Βέλγιο-Λουξεμβούργο είναι απολύτως λογική Άσε που σε αυτή την έκδοση το αμάξι έχει σχεδόν τα πάντα στάνταρ
Όχι μόνο η τιμή, το όλο αυτοκίνητο κατά τη γνώμη μου είναι καταπληκτικό. Έχω γράψει ουκ ολίγες φορές τη γνώμη μου εδώ μέσα για το C5. Συνδυάζοντάς το με τον δεύτερο καλύτερο τουρμποκινητήρα (1.6THP) σε χαρακτηριστικά λειτουργίας κάτω απ τα δύο λίτρα (πρώτο θεωρώ το 1.8TSI) με την υδροπνευματική ανάρτηση που απορροφάει τα πάντα, νομίζω ότι είναι άκρως ερωτεύσιμο σύνολο που αξίζει και το τελευταίο του ευρώ ακόμα κι αν κάνει 30 χιλιάρικα εδώ
-
Νομίζω οτι θα είναι φτηνότερο από 30κ. Θα δούμε.
@REALZEUS
Στο Λουξεμβούργο είναι διαθέσιμο μόνο με την Hydractive III αλλά ούτε το Βέλγιο ούτο το Λουξεμβούργο είναι ενδεικτικές αγορές καθώς λόγω του μικρού τους μεγέθους δεν διαθέτουν όλη την γκάμα. Στην Ελλάδα λογικά (και εφόσον αντικαθιστά τον 2λιτρο) θα είναι διαθέσιμη και με την μεταλική. Πάντως δεν μπορώ να καταλαβώ για ποιες πλεύσεις μιλάς -
30.600 € στη Γαλλία η THP 155 Exclusive ...
Αναμένεται η εν μπανανία τιμή (όταν ...πληροφορηθεί το 'δίκτυο' την ύπαρξη του 'νέου' κινητήρα ).Έντιτ: στο τέλος του άρθρου έχει και μια αναφορά στο Berlingo, που πλέον θα διατιθεται και με τον 1.6 VTi με τους 120 ίππους .
-
Αν έχει και εδώ παρόμοια τιμή ..... κλάφτα Χαράλαμπε.
-
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
30.600 € στη Γαλλία η THP 155 Exclusive ...
Αναμένεται η εν μπανανία τιμή (όταν ...πληροφορηθεί το 'δίκτυο' την ύπαρξη του 'νέου' κινητήρα ).Έντιτ: στο τέλος του άρθρου έχει και μια αναφορά στο Berlingo, που πλέον θα διατιθεται και με τον 1.6 VTi με τους 120 ίππους .
'Une transmission automatique à six rapports, pénalisée d'une taxe CO2 de 750 €, est aussi disponible'
λόγω αυξημένης κατανάλωσης του αυτόματου?
mirage ακούει? -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
30.600 € στη Γαλλία η THP 155 Exclusive ...
Αναμένεται η εν μπανανία τιμή (όταν ...πληροφορηθεί το 'δίκτυο' την ύπαρξη του 'νέου' κινητήρα ).
Έντιτ: στο τέλος του άρθρου έχει και μια αναφορά στο Berlingo, που πλέον θα διατιθεται και με τον 1.6 VTi με τους 120 ίππους .'Une transmission automatique à six rapports, pénalisée d'une taxe CO2 de 750 €, est aussi disponible'
λόγω αυξημένης κατανάλωσης του αυτόματου?
mirage ακούει?Δεν ξέρω γαλλικά, αλλά μάλλον αναφέρεται στη διαφορά κατανάλωσης/εκπομπής CO2 μεταξύ του χειροκίνητου και του αυτόματου HDi 160...
-
Δε ξερω τι ειναι πιο γελιο, το αμαξι ή η διαφημιση?
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
ακομα ψαχνω το αστειο
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Δε ξερω τι ειναι πιο γελιο, το αμαξι ή η διαφημιση?ε όχι και γελοίο το C5 ...μην τρελαθούμε κιόλας!
-
στην αγγλία υπάρχει το στερεότυπο ότι αυτοί που έχουν γερμανικά αυτοκίνητα συμπεριφέρονται στο δρόμο σαν μαλακες (η διαφήμιση είναι αγγλική)
μάλλον δεν είναι τόσο αστείο για τους έλληνες
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
στην αγγλία υπάρχει το στερεότυπο ότι αυτοί που έχουν γερμανικά αυτοκίνητα συμπεριφέρονται στο δρόμο σαν μαλακες (η διαφήμιση είναι αγγλική)μάλλον δεν είναι τόσο αστείο για τους έλληνες
Την συμπεριφορα 'κολλημα στον προφυλακτηρα και αναμμα φωτων' καυτηριαζει;
-
την διαφήμιση του c5 ότι είναι 'φανερά γερμανικό' καυτηριάζει
-
-
Καλησπέρα και από εμένα,
αυτή την περίοδο ψάχνω αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας, πάνω κάτω στις 30.000-32.000 Euro, αν γίνεται να φαίνεται premium, να έχει αυτόματο κιβώτιο ταχ., αλλά πάνω απ' όλα να είναι καλό αυτοκίνητο και σχετικά γρήγορο για ασφάλεια σε πιθανές προσπεράσεις αλλά και για κάποια οδηγική απόλαυση...Είδα τα: Α4 1.8 Τ 160 ΗΡ (μου άρεσε πολύ αλλά με λίγα extra ανεβαίνει πολύ η τιμή του), opel insignia (μου έκανε αρκετά καλή εντύπωση αλλά δεν έχει αυτόματο κιβώτιο στον 1.6 Τ και έχω ακούσει ότι έχει μεγάλη κατανάλωση), Lancia Delta 1.8 (αμφιλεγόμενη εμφάνιση, πολύ καλό κινητήρα, ιταλικό..? και ανύπαρκτη πλευρική στήριξη στα εμπρός καθίσματα!!!)..δεν είχα σκεφτεί ποτέ να πάρω citroen γιατί το C5 είχε πολύ αδύναμους κινητήρες...άκουσα για τον 1.6 turbo και πήγα να δω το αυτοκίνητο...παρατήρησα λοιπόν τα εξής: η ποιότητα του εσωτερικού του είναι εξαιρετική..ειδικά τα σχεδόν bucket καθίσματα με δέρμα ύφασμα ήταν εντυπωσιακά..οι χώροι του είναι κορυφαίοι..ειδικά για τους πίσω επιβάτες..σχεδιαστικά είναι ιδιαίτερο αλλά μου άρεσε..έχει πολλές τεχνολογικές καινοτομίες στο standar εξοπλισμό (υδροπνευματική ανάρτηση σε κάποιες εκδόσεις!!!) αλλά και τα extra του δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά...Δεν μου άρεσε πολύ η εργονομία του..αν και πιστεύω ότι συνηθίζεται..Σε γενικές γραμμές με εντυπωσίασε το αυτοκίνητο για τα χρήματα που κοστίζει (αυτή τη στιγμή με τα προωθητικά προγράμματα της citroen η έκδοση prestige plus με navigation, υδροπνευματική ανάρτηση και ημιδερμάτινα ηλεκτρικά καθίσματα 26.500)..έχει πολύ προσεγμένες λεπτομέρειες και άψογη συναρμολόγηση..δεν φεύγει τίποτα πουθενά..Θα περιμένω μέχρι τον Απρίλιο που λένε ότι θα βγάλει αυτόματο κιβώτιο στον 1.6 Τ και θα το σκεφτώ σοβαρά...
Nεο Citroen C5 - Φανερα Γερμανικο.