Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Σαφώς και η activa δεν είναι αυτοκίνητο χωρίς ελλατώματα... (το αναιμικό μοτέρ -150έως 194hp-,και το μη πληροφοριακό τιμόνι που τα βρήκες??)
Χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης όλα τα παραπάνω
Aναφερόμενος στις επιδόσεις έχω στο μυαλό μου την 1.6 με τους 89 ίππους και τις αρκετά μακριές σχέσεις. Αυτή η έκδοση θεωρώ πως είναι ήταν σε θέση να 'αντιμετωπίσει' τις δημοφιλείς εκδόσεις των Carina, Vectra και άλλων μεσαίων αυτοκινήτων της δεκαετίας του '90. Μπορεί η έκδοση αυτή να είναι ικανοποιητικότατη εάν κινείσαι με χαλαρούς ρυθμούς σε δρόμο ανοικτό όπου προφανώς επιτυγχάνεται το ιδανικό, κορυφαία άνεση-χαμηλές στροφές κινητήρα-οικονομία στο καύσιμο αλλά υπάρχουν και άλλοι τρόποι να οδηγηθεί ένα αυτοκίνητο όπως να το φορτώσεις και να κινηθείς σε επαρχιακό δίκτυο για παράδειγμα και εκεί δυσανασχετεί ένας τέτοιος συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου.
Αναφορικά με το σύστημα διεύθυνσης, δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει μια Xantia και πραγματικά θα ήθελα πολύ, ωστόσο όποιο περιοδικό και να έχω διαβάσει, ό,τι γνώμες και αν έχω ακούσει από άτομα που την έχουν οδηγήσει και τα εμπιστεύομαι μόνο για την πληροφόρηση δεν έχουν κάνει λόγο. Δεν μίλησα για ακρίβεια ή βάρος του τιμονιού αλλά για την πληροφόρηση.
Το τιμονι δεν παιρνει και δαφνες ακριβειας και ειναι μετριο προς το ελαφριο σε υποβοηθηση αλλα η πληροφορηση του ειναι αρκετα καλη και χωρις να 'κουραζει' (να νοιωθεις πχ οτι πατησες μικρο χαλικι με την ροδα)