Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 653
    • Best 0
    • Groups 0

    gez

    @gez

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    653
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gez Unfollow Follow

    Latest posts made by gez

    • RE: CITROËN FORUM

      Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:

      Αυτό το C5, μένει πάντα ( έχει τρίμηνο) ψηλά παρκαρισμένο.

      Τί θα μπορούσε να το προκαλεί;

      ...

      χαλασμένα ρομπότ - ποτενσιόμετρα εάν δεν είναι χειρισμός του οδηγού

      Συγκεκριμένα οι MkI με το λοχία στη μάσκα και όχι στο καπώ.

      Γεια σας!

      έβγαιναν και με το λοχία στο καπό με αντιβύθιση αλλά ήταν 'πειραματικές' παραγωγές (έχω ζωντανό ελληνικό παράδειγμα με απλό A/C, χωρίς κλιματισμό )
      Γεια σας πάλι

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gez
    • RE: CITROËN FORUM

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

      καλησπερα απο την φανταστικη Κω και την 80 ΕΑΡΜΕΘ

      Αποσύρθηκαν όλα τα Α3 και σας ήρθαν Molf?

      Μπα δεν αποσυραν πολλα εχουμε καποια molf και προσπαθουμε να επαναφερουμε στην ζωη ενα λεωνιδας και ενα μ48 α3

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gez
    • RE: CITROËN FORUM

      καλησπερα απο την φανταστικη Κω και την 80 ΕΑΡΜΕΘ. G60 γενικως τα ετη απο 2003 μεχρι και το 2008 η εταιρεια εκανε πισωγυρισματα σε βαρος πολλων τομεων κυριως της ποιοτητας συναρμολογησης και οχι τοσο της ποιοτητας σχεδιασμου αν και στην τελευται παρουσιαστηκαν πισωγυρισματα. Τωρα δεν ξερω τι γινεται αλλα λενε οτι ειναι καλυτερα. Η DS3 με μια ματια και με ψηλαφισμα σε κρυφα σημεια με επεισε οτι βελτιωσαν το θεμα της ποιοτητας συναρμολογησης.συμφωνω το οτι η νεα C4 δεν ειναι κατι καινουριο απλα ειναι ενα αλλο κουβουκλιο με αλλα πλαστικα και ηχομονωση αλλα μου φαινεται οτι αυτο ισως αρκει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gez
    • RE: Ηλεκτρικα / ηλεκτρονικα ζητηματα σε Peugeot 206

      Ο χρήστης r200 έγραψε:

      Χαιρετώ Όλα τα μέλη του φόρουμ! Έχω τα εξεις παρακάτω προβλήματα:

      1. Λοιπόν έχω ένα πεζό 206 και μια μερα η μικρή οθόνη που δείχνει τα χιλιόμετρα που εχει διανύσει το αυτοκίνητο Έσβησε.

      2. το δεύτερο προβλημα , το οποίο βέβαια δεν ξέρω αν είναι σχετικό με την σβήστη οθόνη(αν και αλήθεια είναι ότι τότε το παρατήρησα) είναι ότι κάθε φορά που παταω το φρένο ανάβουν τα μικρά φώτα. Μόλις το σταματήσω να φρενάρουν , σβήνουν...

      Σημειώνω ότι πριν την εμφάνιση των παραπάνω προβληματω δεν έκανα τίποτα το ιδιαίτερο... Το μόνο που ίσως να είναι σχετικό είναι το ότι είχα μείνει απο μπαταρία και έβαλα μπροστά με καλώδια (οδική βοήθεια) παρόλα Αυτά τα προβλήματα ΔΕΝ εμφανίστηκαν μετά απ Αυτο αλλα την επόμενη ημέρα...

      1.Στο πρωτο το λιγοτερο που μπορει να συμβαινει ειναι να χρειαζεται καθαρισμο η φυσα-φυσες του ταμπλω με σπρευ επαφων αλλιως μετα σε ηλεκτρολογο να στο επισκευασει η να το αντικαταστησεις
      2.Και το δευτερο λυνεται σε ηλεκτρολογο καπου το καλωδιο για τα λαμπακια των φρενων κανει επαφη με το καλωδιο για τα μικρα φωτα
      Δεν ειναι τιποτα σπουδαιο απλα το πεζο θελει τον ηλεκτρολογο του

      για το πρωτο ειναι 95% λαμπακι επειδη η οθονη ειναι σκουρα αμα δεν φωτιζεται νομιζεις οτι εχει καει.......

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gez
    • RE: Audi A1

      Παιδια η ουσια ειναι να αγοραζουμε αυτο που μας αρεσει και οχι απλα μας εξυπηρετει γιατι το αυτοκινητο εκτος απο τον πρακτικο σκοπο του πρεπει να σου αρεσει ωστε να περνας ευχαριστα τις περισσοτερες ωρες που το οδηγεις εξου και πιστευω οτι η επιλογη ενος αυτοκινητου ειναι καθαρα υποκειμενικο ζητημα καθως οσοι 'τριτοι' προτεινουν καποιο αμαξι τις περισσοτερες φορες δεν ειναι αυτοι υποχρεωμενοι να το οδηγουν και να συμβιωνουν καθε φορα αλλα ο τελικος αγοραστης που στο τελος αναρωτιεται αν ειναι αυτο που ηθελε. Τωρα το να καθομαστε να σχολιαζουμε αρνητικα την επιλογη καποιου ανθρωπου του οποιου αυτο που πηρε του αρεσε πολυ και τον εξυπηρετει κιολας δεν θα επρεπε καν να ανοιχτει κουβεντα γιατι απλα του αρεσει πολυ κι οσα λεφτα κι αν εκανε στο κατω κατω απο την τσεπη του το πληρωσε και οχι απο των αλλων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gez
    • RE: CITROËN FORUM

      βασιλη παιδι μου δεν εχεις δει μισοκαμμενη λαμπα σπιτιου 60/100 W που για να αναψει απλα την κουνας λιγο ακουμπαει το κομμενο νημα σε εναν ακροδεκτη και συνεχιζει να λειτουργει? σε μικροτερη κλιμακα γινεται και στα λαμπακια του ταμπλο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gez
    • RE: CITROËN FORUM

      συγκεκριμενα ψειρες διχως καλυκα των 2W, πoια led??????

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gez
    • RE: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

      Εκτός απο λουκι στον κυλινδρο μηπως το πιστονι εχει συγκεκριμενη τοποθετηση ως προς την μια πλευρα της μηχανης καθως καταιδια περιπτωση εγινε στους δυο κυλινδρους μιας μηχανης απο GSA 1299 και στον 1 κυλινδρο ειχε λουκι και στον αλλον το πιστονι ειχε τοποθετηθει αναποδα με αποτελεσμα οταν ζεσταινοταν να 'εσφιγγε αναποδα' το εμβολο (το βελος αντι να κοιταει την φτερωτη κοιταγε το βολαν) με αποτελεσμα ολα τα ελατηρια στις 2 πλευρες που 'εσφιγγε' να σπασουν και να φτιαξουν δικο τους 2ο λουκι

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      G
      gez
    • RE: Το καλύτερο μικρομεσαίο των 90's

      Ο χρήστης jimhs έγραψε:

      Τι σκ@τά;;; Λοβοτομή τους κάνουν στο σερβις της ψιτροέν;;

      πως αλλιως ειδικα οταν ο μηχανικος ανοιξει το καπω και αντικρισει κατι τετοιο
      οπως και να το κανεις ειναι γκουρμε οι γαλλικες μακαροναδες απο καλωδιο-κολλαρα και οτι σκατα εχουν στο μυαλο τους οι γαλατες
      και δεν χωνευονται ευκολα

      να σου πω ομως οτι ετσι ειναι τα περισσοτερα αμαξια κατω απο το καπω απλα οι γερμανοι φροντισαν να τα σκεπασουν με πλαστικα καλυμματα. και ισα ισα αυτο ειναι πολυ απλο: δυο σωληνες βενζινης , δυο σωληνες αναθυμιασεων, μπουζοκαλωδια και δυο σωληνες αιρκοντισιον, δεν βλεπω κατι το συνθετο...........

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gez
    • RE: Το καλύτερο μεσαίο οικογενιακό των 90s

      Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

      Σαφώς και η activa δεν είναι αυτοκίνητο χωρίς ελλατώματα... (το αναιμικό μοτέρ -150έως 194hp-,και το μη πληροφοριακό τιμόνι που τα βρήκες??)
      Χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης όλα τα παραπάνω

      Aναφερόμενος στις επιδόσεις έχω στο μυαλό μου την 1.6 με τους 89 ίππους και τις αρκετά μακριές σχέσεις. Αυτή η έκδοση θεωρώ πως είναι ήταν σε θέση να 'αντιμετωπίσει' τις δημοφιλείς εκδόσεις των Carina, Vectra και άλλων μεσαίων αυτοκινήτων της δεκαετίας του '90. Μπορεί η έκδοση αυτή να είναι ικανοποιητικότατη εάν κινείσαι με χαλαρούς ρυθμούς σε δρόμο ανοικτό όπου προφανώς επιτυγχάνεται το ιδανικό, κορυφαία άνεση-χαμηλές στροφές κινητήρα-οικονομία στο καύσιμο αλλά υπάρχουν και άλλοι τρόποι να οδηγηθεί ένα αυτοκίνητο όπως να το φορτώσεις και να κινηθείς σε επαρχιακό δίκτυο για παράδειγμα και εκεί δυσανασχετεί ένας τέτοιος συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου.

      Αναφορικά με το σύστημα διεύθυνσης, δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει μια Xantia και πραγματικά θα ήθελα πολύ, ωστόσο όποιο περιοδικό και να έχω διαβάσει, ό,τι γνώμες και αν έχω ακούσει από άτομα που την έχουν οδηγήσει και τα εμπιστεύομαι μόνο για την πληροφόρηση δεν έχουν κάνει λόγο. Δεν μίλησα για ακρίβεια ή βάρος του τιμονιού αλλά για την πληροφόρηση.

      Το τιμονι δεν παιρνει και δαφνες ακριβειας και ειναι μετριο προς το ελαφριο σε υποβοηθηση αλλα η πληροφορηση του ειναι αρκετα καλη και χωρις να 'κουραζει' (να νοιωθεις πχ οτι πατησες μικρο χαλικι με την ροδα)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gez
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr