-
Για τα Xantia κοψε κατι εξαρταται απο το μοντελο και αν υπαρχει εξτρα σφαιρα. Κανενα C5 δεν καθεται
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
-
Tι να σε πω ρε Θανασάκη, εσύ ξέρεις καλύτερα ως σιτροενολόγος. Αλλά ειδικά τα xantia όλα κάτω τα έβλεπα.
Sent from my Nexus S using Tapatalk 2
-
Xantia και να κάθονται τα μοντέλα έως το 94, από κει και μετά έβαλαν την σφαίρα αντιβύθισης (και καλά έκαναν δηλαδή, πιο πρακτικό και ξεκινάει πιο γρήγορα το αυτοκίνητο).
-
την Κυριακη ειχα παρκαρει σε μια βαφτιση σε ξοκλησι, σε ανηφορα, με τους δεξιους τροχους πανω σε ψηλο πεζοδρομιο. το ειχα σηκωσει τερμα πανω μη βρει πουθενα στο καβαλημα και την αφησα ετσι
οταν γυρισα την χαζευε ενας τυπος μιας και ειχε παρκαρει απο πισω το yeti του (αλλα χωρις να εχει ανεβει στο πεζοδρομιο) και εφτανε ο πισω προφυλακτηρας μου πανω απο το καπο του -
Του δημιουργησες κομπλεξ τωρα του ανθρωπου ,τζιπ αμαξι εχει παρει
Καμια c5 δε καθεται και οι xantia II αν παρατηρησεις Σαββα καθονται πολυ λιγοτερο απο την xantia I και απο οποιοδηποτε υδροπνευματικο απο εκει και πισω.. Στη xantia II προσθεσαν 6η σφαιρα αντιβυθισης (δεν ειμαι και σιγουρος μηπως και η σειρα Ι απο καποιο σημειο και μετα την ειχε) για να μη καθεται στο παρκαρισμα ,να σηκωνεται πιο γρηγορα κατα την εκκινηση,να μη βρισκουν σε κρασπεδα μετα απο καποια ωρα οταν αρχιζαν να καθονται κτλπ.. Το ποσο καθεται ειναι και ενδεικτικο της καταστασης του κυκλωματος.. Χαρακτηριστικα του παππουλη μου η 1.8 αρχες '95 καθεται ελαχιστα και αλλες ειναι καταχαμα της εποχης-παρκαρισμενες.
Εντωμεταξυ οι υποψηφιοι ιδιοκτητες δε νομιζω να θελουν να τις παρκαρουν καθισμενες.. Πρωτον και παλιοτερα κυριως ζηταγαν εξατμιση πιο γρηγορα γιατι μαζευε υγρασια πιο κοντα στο εδαφος και επισης καθοτι χαμηλοτερα τις χτυπηγαν οι υπολοιποι στα ξεπαρκαρισματα και δεν εβρισκαν προφυλακτηρα φυσικα.. -
...και μερικές μκ1 έχουν
-
Συγκεκριμένα οι MkI με το λοχία στη μάσκα και όχι στο καπώ.
Γεια σας!
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Συγκεκριμένα οι MkI με το λοχία στη μάσκα και όχι στο καπώ.Γεια σας!
Γεια σου και εσενα παιδακι!
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Συγκεκριμένα οι MkI με το λοχία στη μάσκα και όχι στο καπώ.Γεια σας!
Εσύ έχεις χαθεί και δεν θα τα πάμε καλά,να το ξέρεις Ολύμπιε.
Γειά σου. -
Ειναι 'στανταρ' αυτο? Δε νομιζω οτι το πρωτο fl ειχε καποια σχεση με την προσθηκη σφαιρας αντιβυθισης.
-
Είναι, και έχει.
Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
Εσύ έχεις χαθεί και δεν θα τα πάμε καλά,να το ξέρεις Ολύμπιε.
Γειά σου. -
Μαλιστα. Δε το γνωριζα.
-
Ήταν ένα ακόμη κριτήριο για την επιλογή μας όταν πήραμε τη δική μας. Η κίνηση ήταν να γίνει πιο νωρίς, αλλά περιμέναμε ακριβώς αυτή τη μικρή ανανέωση καθώς είχαμε ενημέρωση εκ των έσω για τη συγκεκριμένη αλλαγή (συν τις υπόλοιπες δευτερεύουσες).
-
Ατιμα κυβικα...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2385231/ -
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
Αυτό το C5, μένει πάντα ( έχει τρίμηνο) ψηλά παρκαρισμένο.
Τί θα μπορούσε να το προκαλεί;...
χαλασμένα ρομπότ - ποτενσιόμετρα εάν δεν είναι χειρισμός του οδηγού
Συγκεκριμένα οι MkI με το λοχία στη μάσκα και όχι στο καπώ.
Γεια σας!
έβγαιναν και με το λοχία στο καπό με αντιβύθιση αλλά ήταν 'πειραματικές' παραγωγές (έχω ζωντανό ελληνικό παράδειγμα με απλό A/C, χωρίς κλιματισμό )
Γεια σας πάλι -
Δεν ξέρω αν το ποστ ανήκει εδώ ή στο section της σκουριάς, οι αγαπητοί μοντς ας το μετακινήσουν δεόντως:
Πήγα σήμερα το φορτηγό στο συνεργείο και σε μιά γωνίτσα άραζε το συγκεκριμένο ποιηματάκι
Αν δεν απατώμαι πρόκειται για 2CV. Πάντα το θαύμαζα σαν ιδέα και σαν εκτέλεση το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αλλά δεν είχα δει ποτέ ένα γυμνό. Κάθησα ώρα και το χάζευα, λες και ήταν δεν ξέρω και εγώ τι supercar...
Μερικές σκόρπιες σκέψεις λοιπόν: Πρώτον, αναλογιζόμουν οτι είναι πολύ μεγαλύτερο επίτευγμα να σχεδιάσεις και να κατασκευάσεις ενα αυτοκίνητο (πόσο μάλλον ένα αυτοκίνητο που έμεινε στην ιστορία) με ένα μικρό προϋπολογισμό και να το πουλάς σχετικά οικονομικά, απο το xyz supercar με τιμή αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες.
Επίσης, πόσο αποτελεσματικές και κομψές μηχανολογικά λύσεις χρησιμοποιήθηκαν. Και με σχεδιασμό 60φεύγα χρόνων.Δεν ξέρω ποιός το σχεδίασε, αλλά το κατείχε το αντικείμενο. Μπράβο και στο μερακλή ιδιοκτήτη για το restoration.
-
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Αυτό το C5, μένει πάντα ( έχει τρίμηνο) ψηλά παρκαρισμένο.
Τί θα μπορούσε να το προκαλεί;Δεν εκπλήσσομαι. Πολλές φορές την αφήνω και εγώ εκεί πάνω, μόνο και μόνο για το ξεπαρκάρισμα των άλλων. Με λίγα λόγια, όταν έχει γίνει 'σφιχτό' παρκάρισμα, φροντίζω να τη σηκώνω, έτσι ώστε άμα θελήσουν να με 'βρουν', να το κάνουν πάνω στο μαύρο πλαστικό.
Στις ξανθιές δεν είναι τόσο έντονο, μιας και το πλαστικό βρίσκεται σε σωστό ύψος. Στη C5, απ'ότι βλέπω, το πλαστικό είναι χαμηλά, συνεπώς, με την ανύψωση, δίνει στόχο σε εκείνο και όχι στο ασημί πλαστικό. Αυτά.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Του δημιουργησες κομπλεξ τωρα του ανθρωπου ,τζιπ αμαξι εχει παρειΚαμια c5 δε καθεται και οι xantia II αν παρατηρησεις Σαββα καθονται πολυ λιγοτερο απο την xantia I και απο οποιοδηποτε υδροπνευματικο απο εκει και πισω.. Στη xantia II προσθεσαν 6η σφαιρα αντιβυθισης (δεν ειμαι και σιγουρος μηπως και η σειρα Ι απο καποιο σημειο και μετα την ειχε) για να μη καθεται στο παρκαρισμα ,να σηκωνεται πιο γρηγορα κατα την εκκινηση,να μη βρισκουν σε κρασπεδα μετα απο καποια ωρα οταν αρχιζαν να καθονται κτλπ.. Το ποσο καθεται ειναι και ενδεικτικο της καταστασης του κυκλωματος.. Χαρακτηριστικα του παππουλη μου η 1.8 αρχες '95 καθεται ελαχιστα και αλλες ειναι καταχαμα της εποχης-παρκαρισμενες.
Εντωμεταξυ οι υποψηφιοι ιδιοκτητες δε νομιζω να θελουν να τις παρκαρουν καθισμενες.. Πρωτον και παλιοτερα κυριως ζηταγαν εξατμιση πιο γρηγορα γιατι μαζευε υγρασια πιο κοντα στο εδαφος και επισης καθοτι χαμηλοτερα τις χτυπηγαν οι υπολοιποι στα ξεπαρκαρισματα και δεν εβρισκαν προφυλακτηρα φυσικα..η δικιά μας, 1995 μκ1 έχει σφαίρα αντιβύθισης!
-
Το χα βαλει μεσα στη παρενθεση στο ποστ μου που παρεθεσες και σε συζητησε λιγες σελιδες πριν με τον n_olympios εχει γραφτει οτι τελικα απο τη στιγμη που πηγε το σημα στο καπω στις xantia προστεθηκε και σφαιρα αντιβυθισης.
CITROËN FORUM