Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 20
    • 21
    • 6 / 21
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    56
    404
    1818
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      niga last edited by

      Eυχαριστώ πολύ παίδες

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        greek last edited by

        Ο χρήστης gabyy7 έγραψε:
        αποφασησα να καθαρισω το ψυγειο με ξυδι οπως μου ειπατε αλλα δεν ξερω τι να κανω με την εξαερωση στο τελος! περιμενω συμβουλες! ευχαριστω εκ των προτερων...

        Αφήνεις την επιστροφή στο παγούρι να τρέχει κάτω στο δρόμο και με ανοιχτή την μηχανή κυκλοφορείς το νερό ενώ παράλληλα συμπληρώνεις το παγούρι με φρέσκο. Με λίγες γκαζιές για να επιταχύνει η τρόμπα είναι επιθυμητό. Για πιο hardcore καταστάσεις ή αν δεν έχει παγουρι και βάζεις νερό κατευθείαν στο ψυγείο , όπως πχ σε κάτι μερσεντές, εχει βίδες εξαέρωσης στο πλάι οπου και τις χαλαρώνεις , ενώ δουλευει ο κινητήρας, και περιμένεις να βγεί μόνο νερό. Ένα πράγμα σαν τα καλοριφέρ στο σπίτι.

        Κάποιοι προτείνουν και το ζούληγμα στα κολάρα , τα μεγάλα , για καλύτερα αποτελέσματα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • 2
          21-quadra last edited by

          Επειδή πολλές φορές χρειάζονται ειδικά εργαλεία τα οποία κοστίζουν αρκετά, αποφάσισα και έφτιαξα ένα διαιρέτη ακριβείας, όχι μόνο για να γλυτώσω κάποια λεφτά, αλλά για να έχει το μέγεθος που χρειάζομαι για τη φρέζα μου.

          Αγόρασα ένα μικρό μειωτήρα 1/40 και ένα μικρό τσόκ Φ70 και έφτιαξα / προσάρμοσα τα υπόλοιπα απαραίτητα εξερτήματα που θα έκαναν τον μειωτήρα διαιρέτη, αυτό είναι το αποτέλεσμα, ένας διαιρέτης με υψηλή ακρίβεια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • R
            ritmo130tc last edited by

            και μετα λεω .....πιανουν τα χερια μου!!!!!!!

            quadra μας εχεις τρελανει!!!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • 2
              21-quadra last edited by

              Έχω τα εργαλεία βρε, τόρνο / φρέζα που είναι η βάση για τις υπόλοιπες κατασκευές, γιαυτό το παίζω μάγκας, ο καθένας με τόρνο / φρέζα μπορεί να φτιάξει πράγματα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                greek last edited by

                Εγώ δυστυχώς δεν έχω χώρο και χωρίς αυτόν δν μπορείς να κάνεις καμμία συλλογή αξιόλογων εργαλείων. Και τα λίγα που έχω για τα βασικά ήδη αποτελούν αιτία διαζυγίου....

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  chala13 last edited by

                  Mετά από 4-5 αγώνες και αρκετές αναθυμιάσεις απο το σχετικό δοχείο , έγινε μέτρηση συμπίεσης μετά το Ραλλυ Κρήτης όπου βρέθηκε ένας κύλινδρος με 4.5 bar ενώ οι αλλοι ήταν στα 10-11. Ο κινητήρας ανοίχτηκε, πάνω στο αυτοκίνητο ,βγήκαν σήμερα τα πιστόνια και ...........

                  ο ένοχος !!!

                  Σημειωτέον ότι το 'ενοχο' ελατήριο πούχει φρεζάρει το λουκι του πιστονιού , ειναι άθικτο , ενώ αντίθετα λείπει μέρος του ελατηρίου λαδιού.

                  Αν κάποιος τοχει ξαναδεί ή έχει κάποια εξήγηση .....

                  Υ.Γ. Τρεχάτε ποδαράκια μου να προλάβετε Παλλάδιο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    stoukerman last edited by

                    στα λεγαμε οτι χανει λαδια ο λασπωτηρας σου

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • 7
                      7pas100 last edited by

                      Ακριβώς το ίδιο είχα πάθει στο 4L προ δεκαετίας, αλλά αυτό μετά απο απανωτές υπερθερμάνσεις. Σε εμένα είχε σπάσει ένα κομμάτι του πάνω ελατηρίου, πέρασε στο θάλαμο καύσης, βγήκε σαν κύριος απο την εξάτμιση (όλα αυτά είχαν διάρκεια περίπου μισό λεπτό, με τον αντίστοιχο ανατριχιαστικό θόρυβο ) και το μοτέρ συνέχισε να δουλεύει κανονικά. Μετά απο 1-2 εβδομάδες βέβαια παρατήρησα τα ντουμάνια, άνοιξα το μοτέρ και είδα ακριβώς αυτή την εικόνα που μας δείχνεις .

                      Σαν να μην άντεξε η κορώνα του εμβόλου τη θερμοκρασία? Φτωχό μίγμα ίσως?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης chala13 έγραψε:
                        Mετά από 4-5 αγώνες και αρκετές αναθυμιάσεις απο το σχετικό δοχείο , έγινε μέτρηση συμπίεσης μετά το Ραλλυ Κρήτης όπου βρέθηκε ένας κύλινδρος με 4.5 bar ενώ οι αλλοι ήταν στα 10-11. Ο κινητήρας ανοίχτηκε, πάνω στο αυτοκίνητο ,βγήκαν σήμερα τα πιστόνια και ...........

                        ο ένοχος !!!

                        Σημειωτέον ότι το 'ενοχο' ελατήριο πούχει φρεζάρει το λουκι του πιστονιού , ειναι άθικτο , ενώ αντίθετα λείπει μέρος του ελατηρίου λαδιού.

                        Αν κάποιος τοχει ξαναδεί ή έχει κάποια εξήγηση .....

                        Υ.Γ. Τρεχάτε ποδαράκια μου να προλάβετε Παλλάδιο

                        Εχει κανει δοντι στο φρεζαρισμα με αντιστοιχο λουκι στο χιτωνιο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          chala13 last edited by

                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                          Εχει κανει δοντι στο φρεζαρισμα με αντιστοιχο λουκι στο χιτωνιο;

                          To δόντι στο λούκι του πιστονιού έγινε απο την μία άκρη του ελατηρίου , σε σχήμα βεντάλιας .
                          Το χιτώνιο δείχνει οπτικά τουλάχιστον ανέπαφο , αλλά αν δεν μετρηθεί δεν μπορώ να ξέρω σίγουρα.

                          . Σαν να μην άντεξε η κορώνα του εμβόλου τη θερμοκρασία? Φτωχό μίγμα ίσως?

                          Το θέμα είναι οτι όταν ρυθμίστηκε το ζιγκλέρωμα, βάλαμε και όργανο για 'λ' στην εξάτμιση και μετρήσαμε με 'σκασμένη' τρίτη και τετάρτη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ελπιζω να ειναι η μικροτερη δυνατη ζημια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Πες μας αν υπάρχει λούκι στον κύλινδρο, είμαι σίγουρος ότι και εκεί υπάρχει καταστροφή στο 1/3 του χιτωνίου.

                              Αυτό το λέω γιατί μου η ζημιά μου δείχνει όχι το ελατήριο δεν είχε τον ανάλογο τζόγο στο λούκι του και ήταν σφηνωμένο επάνω στον κύλινδρο και ανεβοκατέβαινε με το ζόρι, τρίβοντας πολύ στον κύλινδρο και με το άνω - κάτω του εμβόλου οδηγούνταν στο να ( γράψει ) στο έμβολο καινούργιο δικό του αυλάκι στο αλουμίνιο.

                              για κάποια αιτία λοιπόν νομίζω ότι το ελατήριο δούλευε πολύ σφιχτά στον κύλινδρο, σαν να μην είχε μπεί στο λούκι του και έμεινε έξω, καρφωμένο στο έμβολο, οπότε και έγραψε επάνω του κάνοντας νέα θήκη. Τώρα γιατί δεν έσπασε, άγνωστες οι βουλές του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                gez last edited by

                                Εκτός απο λουκι στον κυλινδρο μηπως το πιστονι εχει συγκεκριμενη τοποθετηση ως προς την μια πλευρα της μηχανης καθως καταιδια περιπτωση εγινε στους δυο κυλινδρους μιας μηχανης απο GSA 1299 και στον 1 κυλινδρο ειχε λουκι και στον αλλον το πιστονι ειχε τοποθετηθει αναποδα με αποτελεσμα οταν ζεσταινοταν να 'εσφιγγε αναποδα' το εμβολο (το βελος αντι να κοιταει την φτερωτη κοιταγε το βολαν) με αποτελεσμα ολα τα ελατηρια στις 2 πλευρες που 'εσφιγγε' να σπασουν και να φτιαξουν δικο τους 2ο λουκι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  chala13 last edited by

                                  Ο χρήστης GeZ έγραψε:
                                  Εκτός απο λουκι στον κυλινδρο μηπως το πιστονι εχει συγκεκριμενη τοποθετηση ως προς την μια πλευρα της μηχανης καθως καταιδια περιπτωση εγινε στους δυο κυλινδρους μιας μηχανης απο GSA 1299 και στον 1 κυλινδρο ειχε λουκι και στον αλλον το πιστονι ειχε τοποθετηθει αναποδα με αποτελεσμα οταν ζεσταινοταν να 'εσφιγγε αναποδα' το εμβολο (το βελος αντι να κοιταει την φτερωτη κοιταγε το βολαν) με αποτελεσμα ολα τα ελατηρια στις 2 πλευρες που 'εσφιγγε' να σπασουν και να φτιαξουν δικο τους 2ο λουκι

                                  Tά πιστόνια αυτά δεν εχουν 'φορά' , εχουν όμως οι μπιέλλες λόγω offset . H συναρμολόγηση έγινε σωστά, το μόνο που σκέπτομαι σαν αίτιο είναι η υπερβολική θερμοκρασία λόγω μίγματος στον συγκεκριμένο κύλινδρο .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Ο χρήστης chala13 έγραψε:

                                    Εκτός απο λουκι στον κυλινδρο μηπως το πιστονι εχει συγκεκριμενη τοποθετηση ως προς την μια πλευρα της μηχανης καθως καταιδια περιπτωση εγινε στους δυο κυλινδρους μιας μηχανης απο GSA 1299 και στον 1 κυλινδρο ειχε λουκι και στον αλλον το πιστονι ειχε τοποθετηθει αναποδα με αποτελεσμα οταν ζεσταινοταν να 'εσφιγγε αναποδα' το εμβολο (το βελος αντι να κοιταει την φτερωτη κοιταγε το βολαν) με αποτελεσμα ολα τα ελατηρια στις 2 πλευρες που 'εσφιγγε' να σπασουν και να φτιαξουν δικο τους 2ο λουκι

                                    Tά πιστόνια αυτά δεν εχουν 'φορά' , εχουν όμως οι μπιέλλες λόγω offset . H συναρμολόγηση έγινε σωστά, το μόνο που σκέπτομαι σαν αίτιο είναι η υπερβολική θερμοκρασία λόγω μίγματος στον συγκεκριμένο κύλινδρο .

                                    Δεν έχουν βέλος χτυπημένο επάνω τους ? το offset στις μπιέλες είναι ΟΚ ? Τι λάδια χρησιμοποιείς ? Το έμβολο πάντως έχει γραμμώσεις, τα σημάδια αυτά δεν είναι από slapping στις φούστες, αλλά από ξένα σώματα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • Z
                                      zassrs last edited by

                                      αν εχειs ορεξη και θεs ρηξε ενα ελατηριο σκετο στον κυλινδρο και μετρα το διακενο που αφηνουν οι ακμεs του.
                                      υποψιαζομε πωs δεν εχει καθολου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        chala13 last edited by

                                        Ο χρήστης zassrs έγραψε:
                                        αν εχειs ορεξη και θεs ρηξε ενα ελατηριο σκετο στον κυλινδρο και μετρα το διακενο που αφηνουν οι ακμεs του.
                                        υποψιαζομε πωs δεν εχει καθολου.

                                        τοχω κάνει ήδη , και ήταν ΠΟΛΥ !! πάνω από 1 mm , ενω τα αλλα περιπου .50 mm

                                        Δεν έχουν βέλος χτυπημένο επάνω τους ? το offset στις μπιέλες είναι ΟΚ ? Τι λάδια χρησιμοποιείς ? Το έμβολο πάντως έχει γραμμώσεις, τα σημάδια αυτά δεν είναι από slapping στις φούστες, αλλά από ξένα σώματα.

                                        Οχι, δεν έχουν βέλος , το offset ειναι ΟΚ , και λαδι φυσικα MOTUL 300V Le Mans 20W60.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          giorgos-231 last edited by

                                          Καυσιμα και λαδια σε ιστορικα αυτοκινητα.

                                          Ερωτηση,
                                          σε mercedes 3.8 , w126, m116, 1982,

                                          που λογικα καιει απλη βενζινη (ανευ μολυβδου) τι βαζουμε οταν δεν θα βρουμε απλα ?
                                          Ακουσα οτι υπαρχουν προσθετα μολυβδου ... υπαρχουν ?

                                          απο λαδια τι ?
                                          φουλ, ημι, ή απλα ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            scuderia-monofaro last edited by

                                            Το owner's manual γράφει τα πάντα.Ολα τ'άλλα είναι like opinions.......Φαντάζομαι ξέρεις τη συνέχεια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 6 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr