-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
... και πολλά τα γκάζια, η βαρβατίλα (μάλλον πιο... ινδιάνος από τον προκάτοχο), ο θόρυβοςStay tuned, έρχεται ΣΔΟΚ στους 4Τ Αυγούστου
Πληρες τεστ (χωρις φοβο αλλα με πολυ παθος... ) GT-R θα δουμε μεχρι το Σεπτεμβρη?
-
Αφού το δοκίμασε ο ΣΧ το GTR και κάνανε πλήρεις μετρήσεις στο τεύχος Μαίου ήδη... Τώρα για συγκριτικό... δε νομίζω να βρούνε εύκολα 997ΤΤ, R8 V10 και ΖΟ6.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
...ειδα με αυτοκολλητο 4Τ ενα αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν ηταν 350 ή 370.. μηπως ξερει καποιος να μου πει?Πάντως άμα δεν το ξεχωρίζει έτσι εύκολα κάποιος που κατέχει από αυτοκίνητα, τότε στο Design κάτι πρέπει να πήγε στραβά...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
(μάλλον πιο... ινδιάνος από τον προκάτοχο)τι εννοείς ινδιάνος? Eμενα πιο πολλή για αυστραλός μου κάνει
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
Έφτασε εδώ και αρκετές μέρες στο Θεοχαράκη... 60k...
είναι πολλά τα λεφτά άρη
Λόγω κυβικών η τιμή του στην Ελλάδα είναι εξωφρενική
Φαίνεται να είναι σούπερ αυτοκίνητο αλλά σε αυτά τα λεφτά δεν θα πουλήσει όσο θα του άξιζε....
Στον υπόλοιπο κόσμο (USA, UK, Germany, etc) η τιμή του (φαντάζομαι) θα είναι πολύ πιο κάτω.... -
Πόσο καλύτερο και πιο γρήγορο είναι από το προηγούμενο?
-
-
Και ελαφρυτερο και δυνατοτερο ,αλλα και τα χρηματα ειναι λιγοτερα απο μια cayman s αρα πιο προσιτη για καποιον που εχει μεχρι 60 χιλ για ξοδεμα!
Εγω ψηφιζω σχιστοματη και 370Ζ παντος και οχι πορσε!Το κουπε βεβαια ειναι αλλο πραγμα,,Απαιχτοι ΙΤΑΛΟΙ!
-
Αν είχε 40-45 χιλλιάδες όπως στο εξωτερικό (και πολλά λεω) τότε ναι. Αλλά 60-70 χιλλιάδες είναι BMW ή Porsche money.
-
Το 350 νομιζω ηταν πολυ πιο συντηρητικο.Βεβαια η τιμη του ειναι μεγαλη εδω στο Ελλαντα.
-
Oντως η τιμη του ειναι αρκετα υψηλη.Η ποιο λογικη θα ηταν στα 45-50k.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Πληρες τεστ (χωρις φοβο αλλα με πολυ παθος... ) GT-R θα δουμε μεχρι το Σεπτεμβρη?Όπως αναφέρθηκε, πλήρες τεστ με μετρήσεις έχει γίνει ήδη. Αλλά... ετοιμάζουμε κάτι άλλο όμορφο με GT-R για Σεπτέμβρη
(μάλλον πιο... ινδιάνος από τον προκάτοχο)
τι εννοείς ινδιάνος? Eμενα πιο πολλή για αυστραλός μου κάνει
(ακόμη) πιο... βαρβατίλα, πώς το λένε
Ωραίο πράγμα, εν έτει 2009 το αυτοκίνητο που θέλει ψάξιμο για να το οδηγήσεις (που ΟΔΗΓΙΕΤΑΙ όμως, δε μιλάμε για χάρο).Πόσο καλύτερο και πιο γρήγορο είναι από το προηγούμενο?
Πιο γρήγορο, ΑΡΚΕΤΑ. Πιο καλό, σίγουρα. Φαντάσου τη 'μοϊκανίλα' του παλιού Ζ, με κοντύτερο μεταξόνιο + φαρδύτερα μετατρόχια (διπλό αποτέλεσμα 'κοντύματος', δηλαδή), χαμηλότερο βάρος και τη μοτερούκλα των 3,7 (ατελείωτη λύσσα ως τις 7.600, φανταστικός ήχος). Η εμφάνιση είναι ένα θέμα, αλλά στο χρώμα που το έχουμε στα χέρια μας, τουλάχιστον γλιτώνεις την υποχρεωτική μετανάστευση για Αυστραλία. Στο κίτρινο της παρουσίασης βέβαια, είναι καγκουρό σκέτο
σ.σ.: κυκλοφορεί και αυτόματο, πλέον. Όποιος το αγοράσει έτσι, είναι για δημόσιο λιθοβολισμό
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Η εμφάνιση είναι ένα θέμα, αλλά στο χρώμα που το έχουμε στα χέρια μας, τουλάχιστον γλιτώνεις την υποχρεωτική μετανάστευση για Αυστραλία. Στο κίτρινο της παρουσίασης βέβαια, είναι καγκουρό σκέτοαυτό εννοούσα και εγώ
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
σ.σ.: κυκλοφορεί και αυτόματο, πλέον. Όποιος το αγοράσει έτσι, είναι για δημόσιο λιθοβολισμό+1
Μπράβο, σταθεροί στην παλιά σχολή.Δεν πειράζει αν μερικά αυτόματα είναι πιο αποτελεσματικά, το θέμα είναι ότι κάποιος εντελώς ΑΣΧΕΤΟΣ δεν μπορεί να οδηγήσει το χειροκίνητο μοντέλο και έτσι ξεχωρίζουν οι (παλιοί) γνώστες.
-
Θα είχε ενδιαφέρον ένα λεπτομερές συγκριτικό 350vs370, για να δούμε ποιά τα κέρδη και ποιές οι απώλειες από τις αλλαγές στο καινούργιο.
Το μεταξόνιο μειώθηκε για να μετακινήσουν το RC προς τα εμπρός (τα εκατοστά αφαιρέθηκαν από πίσω), και να μειωθεί το phase lag, αλλά ακόμα και μέσα στην Nissan είχαν διατυπωθεί από την αρχή προβληματισμοί σχετικά με τις αναμενόμενες απώλειες σε σταθερότητα και άνεση. Για την αύξηση του μετατροχίου, από την άλλη, μόνο κέρδη είχαν να περιμένουν φυσικά. Η μείωση του βάρους δεν είναι κάτι το εξωφρενικό (43,1 κιλά), είναι όμως σεβαστή δεδομένου ότι έχει αυξηθεί σημαντικά και η ακαμψία του σασί.
Εν πάση περιπτώσει, ένα σοβαρό συγκριτικό (κάτι το μάλλον απίθανο για τα ελληνικά δεδομένα), θα έλυνε πολλές από τις απορίες, για το πώς είναι το αυτοκίνητο στο δρόμο σε σύγκριση με τον προκάτοχο.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πληρες τεστ (χωρις φοβο αλλα με πολυ παθος... ) GT-R θα δουμε μεχρι το Σεπτεμβρη?
Όπως αναφέρθηκε, πλήρες τεστ με μετρήσεις έχει γίνει ήδη. Αλλά... ετοιμάζουμε κάτι άλλο όμορφο με GT-R για Σεπτέμβρη
Aυτο το 'αλλο' μπορει να ειναι καποια χρονομετρηση στις Σερρες με τα καλα Dunlop? (οπως υπονοηθηκε στο συμπερασμα)...
Λεω 'χωρις φοβο' γιατι αναφερθηκε στο τεστ, οτι ο δοκιμαστης θα ηθελε σε αλλη φαση με ενα πιο δημοσιογραφικο GT-R να δει πως μεταφραζεται στο χρονομετρο η δυσαρεσκεια του σε κατηφορικα S με μικρες ευθειες. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Το μεταξόνιο μειώθηκε για να μετακινήσουν το RC προς τα εμπρός (τα εκατοστά αφαιρέθηκαν από πίσω), και να μειωθεί το phase lag, αλλά ακόμα και μέσα στην Nissan είχαν διατυπωθεί από την αρχή προβληματισμοί σχετικά με τις αναμενόμενες απώλειες σε σταθερότητα και άνεση.Μια μετάφραση παρακαλώ!
-
Η τιμή του μεταξονίου είναι ένας συμβιβασμός μεταξύ ευελιξίας και σταθερότητας, γενικά. Ειδικότερα, όσο κονταίνουμε τόσο γρηγορότερα πιάνουμε το μέγιστο peak πλευρικής επιτάχυνσης από την είσοδο της στροφής και μετά, χωρίς όμως να επηρεάζεται η ίδια η τιμή της. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η απόκριση θα είναι ταχύτερη στο κοντύτερο (μικρό phase lag), βραδύτερη στο μακρύτερο, με τις ακραίες τιμές του φάσματος να δημιουργούν είτε υπερβολική νευρικότητα έως και τάσεις ανατροπής, στην πρώτη περίπτωση, είτε πολύ αργές αντιδράσεις, στη δεύτερη. Για να αντισταθμιστούν οι επιπτώσεις του πολύ κοντού μεταξονίου, οι κατασκευαστές ακολουθούν δύο συνήθως επιλογές: είτε φαρδαίνουν πολύ τα μετατρόχια (π.χ. IQ), είτε δίνουν αμιγώς υποστροφική ρύθμιση στη γεωμετρία, για μεγαλύτερη σταθερότητα.
RC είναι το roll center, η νοητή ευθεία που συνδέει τα δύο κέντρα περιστροφής των αναρτήσεων (εμπρός-πίσω).
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
σ.σ.: κυκλοφορεί και αυτόματο, πλέον. Όποιος το αγοράσει έτσι, είναι για δημόσιο λιθοβολισμό
Τι λες ρε Σπύρο....μονόδρομος το αυτόματο.Ποιός κάθεται ν ανακατεύει την σούπα .
Εξ άλλου όλα τα καλά αυτοκίνητα βγαίνουν μόνο αυτόματα .Ημιαυτόματα (Ferrari F1, Lamborghini E-Gear, BMW M5) ή διπλού συμπλέκτη (Nissan GTR, Porsche PDK, BMW M3), όχι κλασικα αυτόματα με μετατροπέα ροπής σαν του 370Z!
-
ως κατοχος του 350 του 06 εχω να πω οτι και το καινουριο μου αρεσει πολυ...και πιστευω απο κοντα θα ειναι ακομα πιο ωραιο...οι συγκρισεις με ΤΤ και ΒΜW και πρεστιζ και ιστοριες ειναι εντελως ακυρα...ειχα μια ζ4 και η γυναικα μου εχει ΤΤ...ειναι ανομοια πραγματα...πρεστιζ και αηδιες τα ξεχνας οταν μπεις σε ενα ζ...οπως και να θες μια 135 ,μια 335 δεν στριβει οπως το 350 ουτε το 370 φανταζομαι...και οταν μιλαμε για πισωκινητα μην τα μπλεκουμε με προσθιοκινητα η τετρακινητα...
απο κει και περα αν επαιρνα ενα αυτοκινητο-πρεστιζ οπως λετε αυτο θα ηταν μια m3,carrera αντε και πολυ τραβηγμενα μια cayman s...
πολλοι ξεχνουν κατι πολυ βασικο...οταν παιρνεις ενα αμαξι ακομα και με 300 αλογα παλι θα θες το κατι παραπανω...αν πας να βελτιωσεις μια μπεμπα η μια πορσε καλυτερα κλεψε μια τραπεζα αν και τωρα οι μπεμπες με το τουρμπο εχουν δυνατοτητες τσιπαρισματος...οταν παρεις ενα νισσαν η ενα σουμπι η ενα εβο η ταριφα πεφτει κατα πολυ και αυτο επαιξε ρολο και σε μενα που το γυρισα απο bmw σε νισσαν...αγορασα το νισσαν με 18000χλμ 40000ευρω πριν ενα χρονο σε τελεια κατασταση...σκεφτομαι για το μελλον σε 5 χρονακια ν αλλαξω αμαξι... να παρω η το 370ζ η καμια cayman s παντα μεταχειρισμενα... αλλα πιο πιθανο βλεπω μια βελτιωση του 350 με διπλο τουρμπο δινοντας 10.000 και μια καλη αναρτηση και τα υπολοιπα στην τσεπουλα μου...θα εχω ενα καταπληκτικο εμφανισιακα αμαξι με 450 αλογα και πολυ καλο στησιμο...τι αλλο να θελει κανεις?
οσοι δεν γνωριζετε καντε ενα test drive αξιζει πραγματικα...μην σνομπαρετε ετσι ευκολα...οσοι αγοραζουν αμαξι μονο με το πρεστιζ ας παρουν μια 316 και ας μην ξανασχοληθουν με το φορουμ και ας πανε να το αραξουν εξω απο καμια μπουζουκλερι να κανουν το κομματι τους...με τους υπολοιπους θα τα πουμε στις πιστες....
Nissan 370Ζ