-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Και το χειρότερο πρόβλημα είναι ο μάγκας ο Ελληνάρας που πάει και βάζει ένα κάρο μαλακίες λάμπες στα πορείας για να κάνει τη νύχτα μέρα με 50 γιούρο (και να πιάσει κότσο τον κατασκευαστή που ζήταγε ένα χιλιάρικο για τα xenon) με αποτέλεσμα να βλέπει αυτός και κανένας άλλος σε εμβέλεια 800 μέτρων.Το θέμα με τα DRL πάντως, δεν είναι να ξεχωρίζεις απο τους άλλους και όταν θα έχουν όλοι δεν θα σου δίνουν πια σημασία...
Είναι θέμα ασφάλειας και ταχύτερης αντίληψης άλλου οχήματος υπο οποιεσδήποτε συνθήκες... ακόμη και με ντάλα ήλιο, όταν τον έχεις κόντρα η ορατότητα είναι χειρότερη και απο νύχτα.Έτσι ακριβώς.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ο α-πάντητος πρώτος τω λίθω βαλλέτω!!!για τα ηλεκτρονικά, απαντάω στα ζώα για να μην χαλάσουμε το topic.
(έχω και ανάλογο περιστατικό δυστυχώς )
-
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
εμενα μου την σπανε τα περιοδικα που λενε ας πουμε οτι δεν απενεργοποιητε το esp και αυτο το θεωρουν ελλατωμα .
θελουν οι ελληνες τσοπανηδες συντακτες να τρεξουν και χωρις αυτα γιατι αλλιως δεν ευχαριστιουνται οδηγησηΜάλλον δεν είσαι ο μόνος που το πιστεύει αυτό.
Εδώ ο πατέρας μου έχει 7,5-8 χρόνια το αμάξι και δεν έχει 'βγάλει' το esp ποτέ (και δεν το πάει και normal το αμάξι ).Δηλαδή πρέπει να το 'βγάλεις' για να δεις πώς πάει το αμάξι?
Το καταλαβαίνω ότι σε κόβει και δεν μπορείς να δεις τα όρια του αυτοκινήτου, αλλά προσωπικά μου αρέσει που δεν βγαίνει, γιατί αφού δεν μπορώ να το βγάλω εγώ (που ΑΣ ΠΟΥΜΕ ότι είμαι χεράς - που δεν είμαι με την καμία αλλά τελοσπάντων), δε θα μπορεί και το άλλο το ζώο που δεν έχει σταγόνα μυαλού στο κεφάλι του.
Αν ήμουν στην επιτροπή της ΕΕ που λέει τι πρέπει να είναι υποχρεωτικό σε κάθε αμάξι ευρείας παραγωγής, θα το έκανα υποχρεωτικό να ΜΗΝ μπορεί ο χρήστης να το απενεργοποιήσει το ESP.ΥΓ:πες το antispin να μπορείς γιατί 'πρέπει' να κάνεις και δυναμομέτρηση κάποια στιγμή (αν μιλάμε για 'ψαγμένους').
Σωστά. Έχουμε γεμίσει κατά φαντασίαν οδηγούς αγώνων (που κι αυτοί με τα ηλεκτρονικά οδηγούν βέβαια). Δε θέλουν ESP, ABS, κλπ, γιατί μπορούν να τα κάνουν όλα μόνοι τους καλύτερα. Όταν θα βρεθούν σε κανένα χαντάκι (χτύπα ξύλο) να έρθουν να το συζητήσουμε.
E, καλα δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο...Υπαρχει και η ενδιαμεση λυση.
Στο χαντακι μπορεις να βρεθεις και με ολα ON. Αν εχεις 'τσοπανικη' νοοτροπια οδηγησης
και αδιαφορεις παντελως για τους νομους της φυσικη, δεν σε σωζει το καλυτερο ESP της αγορας...
Αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν μπορει καποιος υποψηφιος αγοραστης να εχει το δικαιωμα
να ζηταει την δυνατοτητα πληρους απενεργοποιησης του.
Η Bmw δηλαδη που προσφερει αυτη την δυνατοτητα, δεν ενδιαφερεται για τους αγοραστες της να ειναι ασφαλεις? -
Ο χρήστης dmeint έγραψε:
**Φιλοι μου , ΤΕΛΟΣΣΣΣΣ .Τωρα υπομονη 4 μηνες **
Οπως βλεπετε παρήγγειλα το αυτοκίνητο πριν απο 3 μέρες και σημερα που πηρα τηλ. την αντιπροσωπία για να προσθέσω και τις Interlagos και μου είπαν ότι το αυτοκινητο έχει παρει ενδεικτική βδομάδα παραγωγής 27.2009 ( ενώ συνηθως περνει βδομαδα σε ενα μήνα) , οπότε χρειαζεται επιστολή προς την KOSMOCAR για να γίνει , αλλα κατά 99% δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
Μου εκανε εντύπωση το ποσο γρηγορα πηρε εστω και ενδεικτικη βδομαδα παραγωγής αλλα ελπιζω να προλαβω την πρόσθεση των Interlagos που όμως ίσως να καθυστερήσουν την παραγωγή του αυτοκινήτου . -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
εμενα μου την σπανε τα περιοδικα που λενε ας πουμε οτι δεν απενεργοποιητε το esp και αυτο το θεωρουν ελλατωμα .
θελουν οι ελληνες τσοπανηδες συντακτες να τρεξουν και χωρις αυτα γιατι αλλιως δεν ευχαριστιουνται οδηγησηΜάλλον δεν είσαι ο μόνος που το πιστεύει αυτό.
Εδώ ο πατέρας μου έχει 7,5-8 χρόνια το αμάξι και δεν έχει 'βγάλει' το esp ποτέ (και δεν το πάει και normal το αμάξι ).Δηλαδή πρέπει να το 'βγάλεις' για να δεις πώς πάει το αμάξι?
Το καταλαβαίνω ότι σε κόβει και δεν μπορείς να δεις τα όρια του αυτοκινήτου, αλλά προσωπικά μου αρέσει που δεν βγαίνει, γιατί αφού δεν μπορώ να το βγάλω εγώ (που ΑΣ ΠΟΥΜΕ ότι είμαι χεράς - που δεν είμαι με την καμία αλλά τελοσπάντων), δε θα μπορεί και το άλλο το ζώο που δεν έχει σταγόνα μυαλού στο κεφάλι του.
Αν ήμουν στην επιτροπή της ΕΕ που λέει τι πρέπει να είναι υποχρεωτικό σε κάθε αμάξι ευρείας παραγωγής, θα το έκανα υποχρεωτικό να ΜΗΝ μπορεί ο χρήστης να το απενεργοποιήσει το ESP.ΥΓ:πες το antispin να μπορείς γιατί 'πρέπει' να κάνεις και δυναμομέτρηση κάποια στιγμή (αν μιλάμε για 'ψαγμένους').
Σωστά. Έχουμε γεμίσει κατά φαντασίαν οδηγούς αγώνων (που κι αυτοί με τα ηλεκτρονικά οδηγούν βέβαια). Δε θέλουν ESP, ABS, κλπ, γιατί μπορούν να τα κάνουν όλα μόνοι τους καλύτερα. Όταν θα βρεθούν σε κανένα χαντάκι (χτύπα ξύλο) να έρθουν να το συζητήσουμε.
E, καλα δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο...Υπαρχει και η ενδιαμεση λυση.
Στο χαντακι μπορεις να βρεθεις και με ολα ON. Αν εχεις 'τσοπανικη' νοοτροπια οδηγησης
και αδιαφορεις παντελως για τους νομους της φυσικη, δεν σε σωζει το καλυτερο ESP της αγορας...
Αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν μπορει καποιος υποψηφιος αγοραστης να εχει το δικαιωμα
να ζηταει την δυνατοτητα πληρους απενεργοποιησης του.
Η Bmw δηλαδη που προσφερει αυτη την δυνατοτητα, δεν ενδιαφερεται για τους αγοραστες της να ειναι ασφαλεις?εχουν προχωρησει τα ηλεκτρονικα και δεν ενοχουν τοσο πολυ πλεον, καλο ειναι ομως να κλεινουν αν θες.
καποια προβληματικα esp ομως οπως αυτο του psa χαντακωνουν καλα αυτοκινητα που εχουν δυνατοτητες οπως το 207 gt -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ΥΓ:πες το antispin να μπορείς γιατί 'πρέπει' να κάνεις και δυναμομέτρηση κάποια στιγμή (αν μιλάμε για 'ψαγμένους').
το αντισπιν πάντα έχει επιλογή να κλείνει λόγω χιόνια-αλυσίδες..
-
μεχρι καποια χλμ στα γαλλικα πχ
στο δικο σου εχει?
-
Τα φωτα ημερας δεν τα εχω απενεργοποιησει στο αμαξι μου, και βλεπω και αρκετους με καινουργια αυτοκινητα που τα εχουν. Πιστευω οτι ειναι πολυ καλυτερα, γι'αυτο υπαρχουν αλλωστε. Και μη μου πειτε οτι υπαρχουν για χωρες.. σκοτεινες του βορρα, και στην Ιταλια πλεον ειναι υποχρεωτικα τη μερα και στις πολεις πλεον. Πριν ηταν υποχρεωτικα μονο στην autostrada. Νομιζω μαλιστα απο καποια χρονια (δεν θυμαμαι ποια ) θα γινουν υποχρεωτικα για ολες τις χωρες τις ΕΕ.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Τα φωτα ημερας δεν τα εχω απενεργοποιησει στο αμαξι μου, και βλεπω και αρκετους με καινουργια αυτοκινητα που τα εχουν. Πιστευω οτι ειναι πολυ καλυτερα, γι'αυτο υπαρχουν αλλωστε. Και μη μου πειτε οτι υπαρχουν για χωρες.. σκοτεινες του βορρα, και στην Ιταλια πλεον ειναι υποχρεωτικα τη μερα και στις πολεις πλεον. Πριν ηταν υποχρεωτικα μονο στην autostrada. Νομιζω μαλιστα απο καποια χρονια (δεν θυμαμαι ποια ) θα γινουν υποχρεωτικα για ολες τις χωρες τις ΕΕ.2011
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
εμενα μου την σπανε τα περιοδικα που λενε ας πουμε οτι δεν απενεργοποιητε το esp και αυτο το θεωρουν ελλατωμα .
θελουν οι ελληνες τσοπανηδες συντακτες να τρεξουν και χωρις αυτα γιατι αλλιως δεν ευχαριστιουνται οδηγησηΜάλλον δεν είσαι ο μόνος που το πιστεύει αυτό.
Εδώ ο πατέρας μου έχει 7,5-8 χρόνια το αμάξι και δεν έχει 'βγάλει' το esp ποτέ (και δεν το πάει και normal το αμάξι ).Δηλαδή πρέπει να το 'βγάλεις' για να δεις πώς πάει το αμάξι?
Το καταλαβαίνω ότι σε κόβει και δεν μπορείς να δεις τα όρια του αυτοκινήτου, αλλά προσωπικά μου αρέσει που δεν βγαίνει, γιατί αφού δεν μπορώ να το βγάλω εγώ (που ΑΣ ΠΟΥΜΕ ότι είμαι χεράς - που δεν είμαι με την καμία αλλά τελοσπάντων), δε θα μπορεί και το άλλο το ζώο που δεν έχει σταγόνα μυαλού στο κεφάλι του.
Αν ήμουν στην επιτροπή της ΕΕ που λέει τι πρέπει να είναι υποχρεωτικό σε κάθε αμάξι ευρείας παραγωγής, θα το έκανα υποχρεωτικό να ΜΗΝ μπορεί ο χρήστης να το απενεργοποιήσει το ESP.ΥΓ:πες το antispin να μπορείς γιατί 'πρέπει' να κάνεις και δυναμομέτρηση κάποια στιγμή (αν μιλάμε για 'ψαγμένους').
Χαίρομαι πολύ που δεν είσαι μέλος αυτής της επιτροπής...
-
Γιατι τοσο ζορι me ta DRL's ρε παιδια?
Καποιος που εδωσε ενα σκασμο λεφτα και δε τα γουσταρει μπορει να θελει να τα βγαλει, δεν ειναι υποχρεωτικα (το 2011 και βλεπουμε) και η ιδια η VW αναφερει στο manual του αυτοκινητου πως να τεθει η λειτουργια εκτος.
Επισης υπαρχουν ενα σωρο μελετες υπερ και αλλες τοσες κατα που αναφερουν οτι δεν ειναι στατιστικα αποδεδειγμενο το οτι αποτρεπουν ενα ατυχημα.
Ενταξει δεν ειπαμε να βγαλουμε και το φως του stop.
-
ειμαι κουλαδι εντελως αλλα την κουλαμαρα μου δεν την ξερουν οι κατασκευαστες που δεν επιτρεπουν την απενεργοποιηση του οποιου esp.
απλα δεν γουσταρω να με αντιμετωπιζουν σαν ΒΛΑΚΑ που θα σκοτωθω και να υποτιμουν την νοημοσυνη μου. υπαρχουν αρκετα πραγματα που αφορουν εμενα αλλα δεν αποφασιζω εγω σε αυτον τον κοσμο. ας μην ειναι η οδηγηση ενα απο αυτανισαφι πια.
το οτι καποιοι ειμαστε ΖΩΑ δεν λυνεται με το να μας αφαιρει κανεις αυτο το δικαιωμα
http://en.wikipedia.org/wiki/Nineteen_Eighty-Four -
Έχει βάση αυτο που λές!!! Γιατί το ESP να είναι μη απενεργοποιούμενο και να μπορεί π.χ. να μην δύναται να πάρει μπροστά η μίζα χωρίς τη ζώνη να είναι κουμπωμένη. Αντ΄αυτού κάνει έναν ήχο για 2 λεπτά...δηλαδή τι μετά απο το δίλεπτο είσαι και πάλι ασφαλής! Ορισμένα πράγματα δε μπορώ να τα κατανοήσω! Σου δίνει δηλαδή το δικαίωμα να επιλέξεις για τη ζώνη και όχι για το ESP...ποιο από τα δύο είναι πιο θεμελιώσης παράγοντας ασφάλειας για τον οδηγό, αν δεν είναι εξίσου και τα δύο!
-
μακαρι να μην υπηρχε αυτη η ηλιθια επινοηση του βομβητη μπιπ μπιπ για την ζωνη, καραυποκρισια του κερατα για το πενταστερο του πραγματος... παντως απο οσο ξερω ο αντιπροσωπος της φαουβε οπως φανταζομαι κ πολλοι αλλοι στον εβρο εδινε complimentary υποδοχη για την ζωνη για να μην αναγκαζονται να την βαζουν πισω απο το καθισμα. καμια υπαγορευση του αυτονοητου δεν θα σωσει τον βλακα.
υπαρχουν αρκετα πραγματα που αφορουν εμενα αλλα δεν αποφασιζω εγω σε αυτον τον κοσμο. ας μην ειναι η οδηγηση ενα απο αυτα
-
Ο χρήστης Corsa OPC έγραψε:
Έχει βάση αυτο που λές!!! Γιατί το ESP να είναι μη απενεργοποιούμενο και να μπορεί π.χ. να μην δύναται να πάρει μπροστά η μίζα χωρίς τη ζώνη να είναι κουμπωμένη. Αντ΄αυτού κάνει έναν ήχο για 2 λεπτά...δηλαδή τι μετά απο το δίλεπτο είσαι και πάλι ασφαλής! Ορισμένα πράγματα δε μπορώ να τα κατανοήσω! Σου δίνει δηλαδή το δικαίωμα να επιλέξεις για τη ζώνη και όχι για το ESP...ποιο από τα δύο είναι πιο θεμελιώσης παράγοντας ασφάλειας για τον οδηγό, αν δεν είναι εξίσου και τα δύο!μαλλον το κανει για να σου θυμισει οτι πρεπει να βαλεις ζωνη.
απο κει και περα αν θες την βαζεις. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Έχει βάση αυτο που λές!!! Γιατί το ESP να είναι μη απενεργοποιούμενο και να μπορεί π.χ. να μην δύναται να πάρει μπροστά η μίζα χωρίς τη ζώνη να είναι κουμπωμένη. Αντ΄αυτού κάνει έναν ήχο για 2 λεπτά...δηλαδή τι μετά απο το δίλεπτο είσαι και πάλι ασφαλής! Ορισμένα πράγματα δε μπορώ να τα κατανοήσω! Σου δίνει δηλαδή το δικαίωμα να επιλέξεις για τη ζώνη και όχι για το ESP...ποιο από τα δύο είναι πιο θεμελιώσης παράγοντας ασφάλειας για τον οδηγό, αν δεν είναι εξίσου και τα δύο!
μαλλον το κανει για να σου θυμισει οτι πρεπει να βαλεις ζωνη.
απο κει και περα αν θες την βαζεις.Nαι, το αντιλαμβάνομαι αυτό! Με την ίδια λογική ας ήταν το ΕSP απενεργοποιούμενο και ας έκανε για δύο λεπτά το χαρακτηριστικό μπιμ...Αυτό δηλαδή το κάνει ασφαλέστερο;
Δε διαφωνώ με το θέμα του ΕSP αλλά έχω την πίστη ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες μας δουλεύουν στα περί ασφάλειας και αγοράζουμε ψευδαίσθηση ασφάλειας...και αυτό γιατί; επειδή ανεξαρτήτως αν είναι επιλεκτική η χρήση ESP και εγώ είμαι τρόμπας και πάω και αγοράσω ένα αμάξι 200 ίππων χωρίς συνείδηση της αίσθησης κινδύνου τη λαλακία θα την κάνω! Η ασφάλεια είναι θέμα του καθενός μας, από μας εξαρτάται κατά κύριο λόγο και μετά από κάθε ηλεκτρονική υποβοήθηση! -
Από την εμπειρία που έχω από Ελληνικούς δρόμους, λέω ESP on.
Ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί, και ένας μόνο να σωθεί, αξίζει...
Αυτός που θα σωθεί μπορεί και να τον γνωρίζεις....
-
Πάντως αν θέλουμε να μιλήσουμε συγκεκριμένα για το esp του σιρόκο, πιστεύω πως όταν κάποιος θελήσει να πάει γρηγορα σε ασφαλτο σαπούνι και τα γλιστρήματα αρχίσουν, η ρύθμισή του δεν βοηθάει τον οδηγό μάλλον επικίνδυνη είναι...
-
Ρε παιδιά εγώ έχω το αυτοκίνητο (160) και το μόνο σίγουρο είναι ότι αν θέλεις να διώξει τότε διώχνει. Δεν έχω απενεργοποιήσει ποτέ το ESP (Υπάρχει μια ρύθμιση που το ψεφτο-απενεργοποιεί) και απλά οποιαδήποτε στιγμή θελήσει κάποιος να παίξει κάποιος με το αυτοκίνητο, μέσα σε όρια πάντα, μπορεί να το κάνει και με το ESP on. Στο scirocco το ESP επεμβαίνει σπάνια, αργά και πολύ φυσικα μαζεύοντας το αυτοκίνητο. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το σκεπτικό: Power Sliding θέλετε να κάνετε με το scirocco στο οδικό δίκτυο; Γιαυτό σας εμποδίζει το ESP; Για πίστα είναι άλλο θέμα αλλά όποιος στην τελική έχει πρόσβαση σε πίστα μπορεί να βρεί καλύτερες προτάσεις για να κάνει το κέφι του. Όλα αυτά περί δικαιωμάτων και τα λοιπά μήπως εσκεμένα αγνοούν ένα γεγονός ότι δεν είμαστε στο δρόμο μόνοι μας και τραβηγμένοι χειρισμοί ίσως δεν είναι δικαίωμα μας (ρητά απαγορεύονται από τον Κ.Ο.Κ) καθώς ίσως θέτουν σε κίνδυνο άλλους; Η αναφορά στον Όργουελ δεν κολάει με το ESP, η VW δεν νομίζω ότι έβαλε μην απενεργοποιήσιμο ESP για να επιβάλει την εξουσία της και σκοταδισμό. Επιπλέον έχει σκεφτεί κάποιος ότι ίσως ο λόγος που στο scirocco δεν απενεργοποιείται το ESP είναι απλά γιατί το στήσιμο του αυτοκινήτου έχει γίνει με βάση το ότι υπάρχει ESP και ότι είναι πάντα ενεργοποιημένο; Η τακτική αυτή (που εφαρμόζεται πλέον π.χ σε όλα τα αεροπλάνα κτλ) ίσως αρχίζει να περνάει στα αυτοκίνητα. Στην τελική μπορεί όταν με το καλό βρεθεί τρόπος να απενεργοποιηθεί (π.χ βγάζοντας ασφάλειες κτλ) το αποτέλεσμα μπορεί να μην είναι αυτό που περιμένουν όλοι και το αυτοκίνητο να μετατρέπεται σε ένα πολύ επικίνδυνο όχημα λόγο του ότι έχει στηθεί με βάση την ύπαρξη ηλεκτρονικών βοηθημάτων.
-
Ο παραλληλισμός με τα αεροσκάφη δεν ήταν επιτυχής. Αυτό γιατί το fly by wire είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα. Ουσιαστικά τα σύγχρονα μαχητικά αεροσκάφη είναι τόσο αεροδυναμικά ασταθή (προς όφελος τηνς ευελιξίας) που το ανθρώπινο χέρι αδυνατεί να τα ελέγξει. Για αυτό και οι υπολογιστές μεταφράζουν τις επιθυμιές του πιλότου και το αεροσκάφος τις εκτελεί. Έτσι είναι πιο ευέλικτα από ότι με συμβατικά χειριστήρια με συρματόσχοινα. Αντιθέτως το ESP στα καθημερινά αυτοκίνητα επενεργεί ως σύστημα ασφαλέιας και όχι αύξησης της απόδοσης όπως στα αγωνιστικά και σε μερικές υπερκατασκευές (Ferrari κλπ). Στα υπόλοιπα έχεις μερικά δίκαια αλλά πάλι προτιμώ να μπορώ να κλείσω τον δερβέναγα (για πίστα ή για καμία τοποθέτηση με σκανδιναβικό φλικ) όταν το θελήσω.
VW Scirocco