Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 165
    • Best 0
    • Groups 0

    corsa-opc

    @corsa-opc

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    165
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    corsa-opc Unfollow Follow

    Latest posts made by corsa-opc

    • RE: ΕΒΑΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΣΕΤΟΝ.....

      Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

      Εγώ είδα στο Discovery ένα αφιέρωμα σε εναλλακτικές μορφές καυσίμου και στην ειδική μνεία για το Ασετον ως πρόσθετο, αποδείχθηκε ότι δεν έχει κανένα απολύτως όφελως για τον κινητήρα...αλλά ούτε κακό κάνει αφού έχει μηδενικά κατάλοιπα! Οπότε είναι Placebo το ασετόν... έτσι τουλάχιστον υποστήριζε το εν λόγω αφιέρωμα!

      H υποτιθεμενη δραση του αφορα το καυσιμο (ομαλοποιηση καυσης) και το συστημα τροφοδοσιας (καθαρισμα), οχι τον κινητηρα.

      Όταν λέω 'κινητήρα' εννοώ στην απόδοση του εν γένει! Εννοείτε και δε θα δεις παραπάνω ροπή και ίππους! Αν ήταν έτσι όλοι με το ασετόν στο χέρι θα ήταν!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      corsa-opc
    • RE: ΕΒΑΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΣΕΤΟΝ.....

      Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

      To άνυδρο ασετόν δεν είναι πια πειραματισμός, είναι ΠΟΛΥ δοκιμασμένο.

      Προσθετω εδω και κανα χρονο, γεμισμα παρα γεμισμα, μεχρι στιγμης ολα οκ.

      Εγώ είδα στο Discovery ένα αφιέρωμα σε εναλλακτικές μορφές καυσίμου και στην ειδική μνεία για το Ασετον ως πρόσθετο, αποδείχθηκε ότι δεν έχει κανένα απολύτως όφελως για τον κινητήρα...αλλά ούτε κακό κάνει αφού έχει μηδενικά κατάλοιπα! Οπότε είναι Placebo το ασετόν... έτσι τουλάχιστον υποστήριζε το εν λόγω αφιέρωμα!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      corsa-opc
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      Ο χρήστης speedONacid έγραψε:

      Μιας που λεγαμε για τις τιμες των λαδιων:

      Σημερα αγορασε φιλος, για το Corsa OPC του, 4l συνθετικο Opel GM 5-40 25€. (Αυτο που συνιστα ο κατασκευαστης)

      Μία πρόταση 3 λάθη!

      Το λάδι που παίρνει είναιGM 5W30 Full Synthetic για 15.000 χλμ! Αγοράζεις τη συσκευασία των 5 Λίτρων η οποία κοστίζει 30€ από ebay και 25€ από Ανταλλακτικά OPEL. Τα λάδια-φίλτρο αλλάζονται κάθε 7.500 χλμ προληπτικά, οπότε no need για κάτι καλύτερο! Μια χαρά την κάνουν την δουλεία τους! Μαμά το αυτοκίνητο και χωρίς να το πίνω! Για του λόγου το αληθές άλλαξα τις προάλλες στα 38.000 χλμ μπροστά τακάκια και είχαν χαλαρά άλλα 6000-7000 χλμ! Α, τα τακάκια κοστίζουν 60 € ενώ στην αντιπροσωπεία 130€!

      30€ τα 5λιτρα,
      μεταφορικα, αλλα 30?
      απο αγγλια, γιατι απο αμερικη μαλλον μια 100στη θελουν

      17,60 € + Μεταφορικά, σύνολο 30€ από Γερμανία!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      corsa-opc
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
      Μιας που λεγαμε για τις τιμες των λαδιων:

      Σημερα αγορασε φιλος, για το Corsa OPC του, 4l συνθετικο Opel GM 5-40 25€. (Αυτο που συνιστα ο κατασκευαστης)

      Μία πρόταση 3 λάθη!

      Το λάδι που παίρνει είναιGM 5W30 Full Synthetic για 15.000 χλμ! Αγοράζεις τη συσκευασία των 5 Λίτρων η οποία κοστίζει 30€ από ebay και 25€ από Ανταλλακτικά OPEL. Τα λάδια-φίλτρο αλλάζονται κάθε 7.500 χλμ προληπτικά, οπότε no need για κάτι καλύτερο! Μια χαρά την κάνουν την δουλεία τους! Μαμά το αυτοκίνητο και χωρίς να το πίνω! Για του λόγου το αληθές άλλαξα τις προάλλες στα 38.000 χλμ μπροστά τακάκια και είχαν χαλαρά άλλα 6000-7000 χλμ! Α, τα τακάκια κοστίζουν 60 € ενώ στην αντιπροσωπεία 130€!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      corsa-opc
    • RE: VW Scirocco

      Ο χρήστης italakias έγραψε:

      Έχει βάση αυτο που λές!!! Γιατί το ESP να είναι μη απενεργοποιούμενο και να μπορεί π.χ. να μην δύναται να πάρει μπροστά η μίζα χωρίς τη ζώνη να είναι κουμπωμένη. Αντ΄αυτού κάνει έναν ήχο για 2 λεπτά...δηλαδή τι μετά απο το δίλεπτο είσαι και πάλι ασφαλής! Ορισμένα πράγματα δε μπορώ να τα κατανοήσω! Σου δίνει δηλαδή το δικαίωμα να επιλέξεις για τη ζώνη και όχι για το ESP...ποιο από τα δύο είναι πιο θεμελιώσης παράγοντας ασφάλειας για τον οδηγό, αν δεν είναι εξίσου και τα δύο!

      μαλλον το κανει για να σου θυμισει οτι πρεπει να βαλεις ζωνη.
      απο κει και περα αν θες την βαζεις.

      Nαι, το αντιλαμβάνομαι αυτό! Με την ίδια λογική ας ήταν το ΕSP απενεργοποιούμενο και ας έκανε για δύο λεπτά το χαρακτηριστικό μπιμ...Αυτό δηλαδή το κάνει ασφαλέστερο;
      Δε διαφωνώ με το θέμα του ΕSP αλλά έχω την πίστη ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες μας δουλεύουν στα περί ασφάλειας και αγοράζουμε ψευδαίσθηση ασφάλειας...και αυτό γιατί; επειδή ανεξαρτήτως αν είναι επιλεκτική η χρήση ESP και εγώ είμαι τρόμπας και πάω και αγοράσω ένα αμάξι 200 ίππων χωρίς συνείδηση της αίσθησης κινδύνου τη λαλακία θα την κάνω! Η ασφάλεια είναι θέμα του καθενός μας, από μας εξαρτάται κατά κύριο λόγο και μετά από κάθε ηλεκτρονική υποβοήθηση!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      corsa-opc
    • RE: VW Scirocco

      Έχει βάση αυτο που λές!!! Γιατί το ESP να είναι μη απενεργοποιούμενο και να μπορεί π.χ. να μην δύναται να πάρει μπροστά η μίζα χωρίς τη ζώνη να είναι κουμπωμένη. Αντ΄αυτού κάνει έναν ήχο για 2 λεπτά...δηλαδή τι μετά απο το δίλεπτο είσαι και πάλι ασφαλής! Ορισμένα πράγματα δε μπορώ να τα κατανοήσω! Σου δίνει δηλαδή το δικαίωμα να επιλέξεις για τη ζώνη και όχι για το ESP...ποιο από τα δύο είναι πιο θεμελιώσης παράγοντας ασφάλειας για τον οδηγό, αν δεν είναι εξίσου και τα δύο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      corsa-opc
    • RE: VW Scirocco

      Πρόβλημα είναι αυτό ρε παιδιά!
      Πρόβλημα είναι όταν ο κάφρος έχει καμένα τα φώτα των φρένων και εκεί που πηγαίνεις μια χαρά κοντεύεις να τον κάνεις απο sedan hatchback!
      Πρόβλημα είναι όταν ο άλλος έχει ξεχάσει τη σημαίνει ρύθμιση στάθμης και βαράνε τον ουρανό!
      Πρόβλημα είναι όταν βαριέται να πάει να αλλάξει τη μία μπροστά καμμένη λάμπα και ανάβει τα προβολάκια ή όπως έχω δει το ένα απο την πλευρά που έχει καμμένη λάμπα...

      Αυτά είναι προβλήματα...

      Οτι έχει να κάνει με αύξηση της παθητικής ασφάλειας καλοδεχούμενο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      corsa-opc
    • RE: VW Scirocco

      το abarth είπε ότι έχει ο φίλος όχι το essesse! Οπότε χαλαρά δεν τον έχει με την καμία...θα γίνει όμως καλή μαχή!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      corsa-opc
    • RE: VW Scirocco

      Ο χρήστης inimic έγραψε:

      Γεια σας παιδες! Έχω ένα πρόβλημα και θα ήθελα τη γνώμη σας. Το σαββατοκύριακο έκανα ένα μεγάλο ταξίδι (950km) και επιστρέφοντας είδα πως τα λάδια είχαν πέσει στη μέση!!!! Πριν ξεκινήσω τα έιχα ελέγξει και ηταν οκ. Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι αντίστοιχο? Στο ταξίδο το δούλευα 2500-3500 (max) rpm και έχω συνολικά 3300km. Μέχρι τώρα δε μου είχε κάψει σταγόνα. Γενικά δε το ζορίζω, το έχω ανοιξει μόνο 2-3 φορες για προσπεράσεις (4-4500rpm).

      Πιστέυετε αυτο να έχει δημιουργήσει προβλημα στον κινητήρα?

      Thx

      Τα μέτρησες με κρύο κινητήρα;

      Εμπειρικά θα απαντήσω, η βέργα μεταξύ min και max σε πόσα ml λαδιού αντιστοιχεί? Δηλαδή σε μένα το διάστημα αυτό ισοδυναμεί με ένα λίτρο! Επομένως αν έπεσε στη μέση σου έκαψε 500 ml λάδι. Αν σε τα 500 ml θεωρήσουμε ότι λόγω αστικών μετακινήσεων είχε και καμία 100ml υγροποίησεις, τότε έκαψες σύνολο 400ml! Για καινούριο αμάξι εμένα μου ακούγεται πολύ φυσιολογικό! Μην ανησυχείς!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      corsa-opc
    • RE: VW Scirocco

      Ο χρήστης stred έγραψε:

      -σε ενα τεστ 7 gti πάντως σε χρονομετρημένη διαδρομή του drive το μίνι είχε πατήσει τα άλλα κάτω.. αλλά εδω με το σιρόκο είναι πιο δύσκολα τα πράγματα προφανώς.. είναι και φτιαγμένο.. και με 17αρες μαλλον θα πήγαινε πιο γρήγορα το σιρόκο..

      Στο συγκεκριμένο συγκριτικό του DRIVE το mini που έλαβε μέρος ήταν το Works...κοστίζει 35.000 € και η διαφορά σε στήσιμο είναι χαοτική με όλα τα υπόλοιπα gti! Το Scirocco (1.4 160) θα ήταν απλά πίσω, δε ξέρω πόσο αλλά πίσω, και αυτό όχι λόγω στησίματος αλλά κυρίως λόγω δύναμης στις ευθείες! Επομένως σε μία πίστα με πολλές στροφές μπορεί να έβγαινε κοντά στο mini, αλλά σε πίστα με ευθείες θα έχανε λόγω βάρους και χαμηλότερης ιπποδύναμης!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      corsa-opc
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr