Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ο παραλληλισμός με τα αεροσκάφη δεν ήταν επιτυχής. Αυτό γιατί το fly by wire είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα. Ουσιαστικά τα σύγχρονα μαχητικά αεροσκάφη είναι τόσο αεροδυναμικά ασταθή (προς όφελος τηνς ευελιξίας) που το ανθρώπινο χέρι αδυνατεί να τα ελέγξει. Για αυτό και οι υπολογιστές μεταφράζουν τις επιθυμιές του πιλότου και το αεροσκάφος τις εκτελεί. Έτσι είναι πιο ευέλικτα από ότι με συμβατικά χειριστήρια με συρματόσχοινα. Αντιθέτως το ESP στα καθημερινά αυτοκίνητα επενεργεί ως σύστημα ασφαλέιας και όχι αύξησης της απόδοσης όπως στα αγωνιστικά και σε μερικές υπερκατασκευές (Ferrari κλπ). Στα υπόλοιπα έχεις μερικά δίκαια αλλά πάλι προτιμώ να μπορώ να κλείσω τον δερβέναγα (για πίστα ή για καμία τοποθέτηση με σκανδιναβικό φλικ) όταν το θελήσω.
Ναι αλλά επαναλαμβάνω ότι στο scirocco και με ESP ON το αυτοκίνητο διώχνει αν θελήσεις. Αυτό που δεν κάνει είναι πλαγιολίσθηση και υπερστροφή σε σημείο που να χρειαστεί ανάποδο τιμόνι. Είναι γεγονός ότι αν δοκιμάσεις κάποιο από αυτά τα δύο το ESP το βιδώνει στη τροχιά κάπως βίαια αλλά στην τελική αυτές οι περιπτώσεις μπορεί να οδηγήσουν σε ατύχημα ακόμα και τους καλύτερους οδηγούς. Πάντως όταν οδηγείς με δεδομένο ότι υπάρχει ESP στο scirocco και θα ενεργήσει αν το παρακάνεις, μπορείς να κάνεις υπέροχες (ιδιαίτερες και εσκεμένες) τοποθετήσεις χωρίς να επέμβει (υποθέτω ότι αν δεν ανάψει το λαμπάκι του ESP σημαίνει δεν πήρε μπροστά) παρότι φαίνεται ότι αρχίζει να χάνεται ο έλεγχος. Σε ότι αφορά τον παραλληλισμό με τα αεροσκάφη δεν εννοώ ότι έχουμε Drive By Wire και γι'αυτό υποχρεωτικά ESP αλλά για παράδειγμα μπορεί να το έχουν στήσει να διώχνει ποιό εύκολα με την λογική ότι θα υπάρχει πάντα ESP να το μαζέψει. Σε αυτή την περίπτωση μπορεί τυχόν επιλεκτική απενεργοποίηση να προκαλούσε αρνητική εντύπωση χάνοντας έλεγχο, δυσκολία στην επανάκτηση κτλ.