Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης
    • 1
    • 2
    • 104
    • 105
    • 106
    • 107
    • 108
    • 427
    • 428
    • 106 / 428
    Περί αυτοκίνησης
    30
    8557
    35325
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rx8_drifter last edited by

      Δυστυχώς δεν έχω board computer για να βγάλω ακριβείς μέσες ταχύτητες, αλλά το οδήγημα είναι αυτό που περιέγραψα.
      Και ήταν αρκετά σταθερό, μιας και δεν είχε κίνηση ο αυτοκινητόδρομος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        peterpan last edited by

        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
        Τι αυτοκίνητο καίει τα κέρατά σου μετά τα 110; Γενικά πάντως, δεν είναι τυχαίο ούτε περίεργο!

        αυτό είναι όντως ένα γεγονός...
        νομίζω πως μου είχαν πει στο συνεργείο κάποτε για το πόλο, πως από τα 120 και πάνω ανοίγει και 2ο μπεκ και τότε καταναλώνει πολλή βενζίνη... αν είναι να πας 130, καλύτερα να πας 150, δε θα έχει μεγαλύτερη διαφορά στην κατανάλωση...

        τώρα δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, περιμένω να μου το επιβεβαιώσετε ή να το καταρίψετε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rx8_drifter last edited by

          Να έλεγαν για διπλό καρμπυρατέρ να το καταλάβω, για δεύτερο μπεκ λίγο δύσκολο

          Και προφανώς έχει διαφορά αν πηγαίνεις με 130 ή 150, η αντίσταση του αέρα αυξάνει με τον κύβο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            puntolord last edited by

            Καλησπέρα,

            Νέα δοκιμαστική μέτρηση χωρίς φουλάρισμα σήμερα, με τις παρακάτω ενδείξεις:

            Διανυθέντα χιλιόμετρα 339,6 - Υπόλοιπα χιλιόμετρα 857 : ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ = 1196

            Μέση κατανάλωση καυσίμου = 5,6 λ/100ΚΜ

            Μέση Ωριαία Ταχύτητα = 65,6ΚΜ/Ω

            Συνθήκες κίνησης: 35% Πόλη - 45% Αυτ/δρομος - 20% Επαρχιακός

            ΥΓ: Βαράτε ελεύθερα....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              puntolord last edited by

              Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
              Ένα χιλιάρι χλμ μαζεμένα.
              Τουότα αβένσις πρώτο μοντέλο,1.6 με καλοκαιρινά λάστιχα.
              Λάδια αλλάχθηκαν ακριβώς πριν το ταξίδι, από 5-40 σε 10-40 castrol.

              300 km (100 σε πόλη, σχετικά οικονομικά, 200 σε αυτοκινητόδρομο, ταχύτητες γύρω στα 140) 10λ/100χλμ
              260 km (αυτοκινητόδρομος, λίγο πόλη, ταχύτητες σταθερά 150) 7,98
              και τώρα το κουφό
              420 km (αυτοκινητόδρομος αποκλειστικά, ταχύτητες για 200χλμ απο 150 μέχρι 170, μετά τα τελευταία 200χλμ με 130 σταθερά, + ένα μποτιλιάρισμα λόγω ατυχήματος), 7,13

              Είναι προφανές ότι το αμάξι γουστάρει γκάζια σε highway

              Πέρα απ την πλάκα, είναι αδύνατο να γράψω καλά αποτελέσματα μέσα στην πόλη, όσο οικονομικά και να το οδηγήσω

              Εάν το πάς με 150-170 όπως στον αυτοκινητόδρομο ίσως κάψει λιγότερα....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kavoyras last edited by

                Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                Καλησπέρα,

                Νέα δοκιμαστική μέτρηση χωρίς φουλάρισμα σήμερα, με τις παρακάτω ενδείξεις:

                Διανυθέντα χιλιόμετρα 339,6 - Υπόλοιπα χιλιόμετρα 857 : ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ = 1196

                Μέση κατανάλωση καυσίμου = 5,6 λ/100ΚΜ

                Μέση Ωριαία Ταχύτητα = 65,6ΚΜ/Ω

                Συνθήκες κίνησης: 35% Πόλη - 45% Αυτ/δρομος - 20% Επαρχιακός

                ΥΓ: Βαράτε ελεύθερα....

                ένα 20ήμερο ban στο παλικάρι για να μάθει ότι δεν βάζουμε εδώ ποτέ καταναλώσεις diesel κινητήρων
                άκου 'βαράτε ελεύθερα'!!!πώς τόλμησε?
                (προφανώς κάνω πλάκα )

                Εμένα για να γράψει απλώς 5,6lt/100km πρέπει να πάω με ρυθμούς επιτάχυνσης 'ύπνου' και ρυθμούς κίνησης 'ζόμπι' σε ανοιχτό δρόμο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  ddl449 last edited by

                  Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                  Τι αυτοκίνητο καίει τα κέρατά σου μετά τα 110; Γενικά πάντως, δεν είναι τυχαίο ούτε περίεργο!

                  http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=13423&start=5190#p1493771

                  Αυτό

                  Ειδικά τότε που το είχα φορτώσει μέχρι και τα πίσω καθίσματα, σε μία κατηφόρα μετά τα διόδια της ελευσίνας προς κόρινθο έγραφα 180 και 18λτ/100 (1.4 vvti είναι)

                  Α να ρωτήσω κάτι. Αυτό ή ένα ibiza cupra λέτε ότι θα γράφει περισσότερα με 3 άτομα +full αποσκευές (ή 4 άτομα χωρίς αποσκευές) για ταχύτητες γύρω στα 120;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    peterpan last edited by

                    Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                    Να έλεγαν για διπλό καρμπυρατέρ να το καταλάβω, για δεύτερο μπεκ λίγο δύσκολο

                    Και προφανώς έχει διαφορά αν πηγαίνεις με 130 ή 150, η αντίσταση του αέρα αυξάνει με τον κύβο

                    μπορεί να έλεγαν για 2πλό καρμπυρατέρ... μάλλον ξεχάστηκα ότι έχω βενζίνη και όχι ντίζελ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης PeterPan έγραψε:

                      Να έλεγαν για διπλό καρμπυρατέρ να το καταλάβω, για δεύτερο μπεκ λίγο δύσκολο

                      Και προφανώς έχει διαφορά αν πηγαίνεις με 130 ή 150, η αντίσταση του αέρα αυξάνει με τον κύβο

                      μπορεί να έλεγαν για 2πλό καρμπυρατές... μάλλον ξεχάστηκα ότι έχω βενζίνη και όχι ντίζελ

                      Μπεκ εχεις και συ βρε!!!Διπλά μπεκ δεν υπαρχουν,διπλη πεταλουδα ισως.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        christos-dimou last edited by

                        Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                        Καλησπέρα,

                        Νέα δοκιμαστική μέτρηση χωρίς φουλάρισμα σήμερα, με τις παρακάτω ενδείξεις:

                        Διανυθέντα χιλιόμετρα 339,6 - Υπόλοιπα χιλιόμετρα 857 : ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ = 1196

                        Μέση κατανάλωση καυσίμου = 5,6 λ/100ΚΜ

                        Μέση Ωριαία Ταχύτητα = 65,6ΚΜ/Ω

                        Συνθήκες κίνησης: 35% Πόλη - 45% Αυτ/δρομος - 20% Επαρχιακός

                        ΥΓ: Βαράτε ελεύθερα....

                        σιγά τα ωά... εγώ με το υβριδικό πέτυχα τα ίδια και λίγο καλύτερα.... (σύντομα και στο spritmonitor)

                        (και καίω και βενζίνη....)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Πέτρο στο είχα ξαναπεί... Παπαρίτσες σου έλεγαν. Αν το μοτέρ σου είναι Spi έχεις ένα μπεκ, αν είναι MPi έχεις 4. Πάνω από τα 100-110 στα περισσότερα αμάξια η αντίσταση αυξάνεται εκθετικά θα έλεγα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mivec_power last edited by

                            σε όλα τα αμάξια με τον ίδιο ρυθμό (πάνω κάτω, μικροδιαφορές προκύπτουν μόνο λόγω του γινομένου συντελεστή οπισθέλκουσας και μετωπικής επιφανείας) αυξάνεται η αεροδυναμική αντίσταση... απλώς στα περισσότερα καθημερινά αυτοκίνητα μειώνεται με εκθετικό τρόπο η διαθέσιμη ιπποδύναμη για επιτάχυνση αφού αφαιρεθεί ο παράγοντας air-drag...

                            πχ αυτοκίνητο 105ps, τροχός 95ps/6000rpm... θέλει 80ps για να πηγαίνει σταθερά με 160χαω... άρα έχει μόνο άλλα 15ps για επίτευξη τελικής ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ πως το γρανάζωμα της ταχύτητας με την οποία επιτυγχάνει τελική να είναι τέτοιο ώστε οι στροφές εμφάνισης της μέγιστης ιπποδύναμης να συμπίπτουν με τη θεωρητικά υπολογισμένη μέγιστη ταχύτητα (η τελική εμφανίζεται στο σημείο που αεροδυναμική αντίσταση εξισώνεται με τη διαθέσιμη ιπποδύναμη για τις συγκεκριμένες στροφές λειτουργίας του κινητήρα στη συγκεκριμένη ταχύτητα επίτευξης της τελικής)...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Η αντίσταση του αέρα αυξάνεται εκθετικά αλλά αλλάζει και η απόδοση του κινητήρα. Σε κάποιες στροφές/φορτίο αποδίδει καλύτερα (ή χειρότερα) οπότε η κατανάλωση δεν συμβαδίζει απόλυτα με την αντίσταση του αέρα. Σίγουρα αυξάνεται αλλά αλλού αυξάνεται περισσότερο και αλλού αυξάνεται λιγότερο.

                              Όπως φαίνεται στο παρακάτω διάγραμμα, μακριές σχέσεις ώστε να πιέζεται πολύ ο κινητήρας και (σχετικά) χαμηλές στροφές κάνουν τον κινητήρα να δουλεύει πιο αποδοτικά. Ξανά:
                              Η κατανάλωση σίγουρα αυξάνεται με την ταχύτητα αλλά αλλού αυξάνεται περισσότερο και αλλού αυξάνεται λιγότερο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nickolas last edited by

                                Είχα διαβάσει κάπου για μια περίπτωση μοντέλου Toyota (Celica?) στις ΗΠΑ όταν λόγω πετρελαικής κρίσης είχαν επιβάλει χαμηλά όρια ταχύτητας, ότι στην πράξη ταξιδεύοντας με 5 μίλια πάνω από το όριο είχε χαμηλότερη κατανάλωση!
                                Ακριβώς γιατί εκεί ο κινητήρας της με τη μέγιστη σχέση μετάδοσης λειτουργούσε πιο αποτελεσματικά!
                                Η μοναδική ίσως εξαίρεση στον κανόνα εκείνη την εποχή!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  puntolord last edited by

                                  Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                  .......
                                  σιγά τα ωά... εγώ με το υβριδικό πέτυχα τα ίδια και λίγο καλύτερα.... (σύντομα και στο spritmonitor)

                                  (και καίω και βενζίνη....)

                                  Ακριβώς όπως τα λες!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

                                    .......
                                    σιγά τα ωά... εγώ με το υβριδικό πέτυχα τα ίδια και λίγο καλύτερα.... (σύντομα και στο spritmonitor)

                                    (και καίω και βενζίνη....)

                                    Ακριβώς όπως τα λες!!

                                    ναι αλλά στην Αθήνα!!! (50% πόλη, 50% γρήγοροι δρόμοι) με καύσιμο με -10% σε θερμιδική ικανότητα....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Η μέση ταχύτητα του puntolord είναι αρκετά ψηλή για πόλη και αρκετά χαμηλή για εθνική. Νο wonder λοιπόν οι καταναλώσεις αυτές.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        peterpan last edited by

                                        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                        .......
                                        σιγά τα ωά... εγώ με το υβριδικό πέτυχα τα ίδια και λίγο καλύτερα.... (σύντομα και στο spritmonitor)

                                        (και καίω και βενζίνη....)

                                        Ακριβώς όπως τα λες!!

                                        ναι αλλά στην Αθήνα!!! (50% πόλη, 50% γρήγοροι δρόμοι) με καύσιμο με -10% σε θερμιδική ικανότητα....

                                        η στιχομυθία αυτή μου θυμίζει νηπιαγωγείο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          puntolord last edited by

                                          Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                          .........

                                          ναι αλλά στην Αθήνα!!!

                                          Α ναι, έχεις δίκιο, τα φανάρια, η άσφαλτος & το μποτιλιάρισμα αλλάζουν από πόλη σε πόλη.......

                                          (50% πόλη, 50% γρήγοροι δρόμοι)

                                          Για μένα η λέξη 'γρήγοροι δρόμοι' είναι οι Αutobahn που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα και πηγαίνω με Μ.Ω.Τ 190 ΚΜ/Ω (από 140 έως 240), εάν αποφασίσω να πηγαίνω 'γρήγορα' όσο τα υβριδικά όμως.....

                                          με καύσιμο με -10% σε θερμιδική ικανότητα....

                                          Τα παράπονα στην ΤΟΥΟΤΑ που χρησιμοποιεί βενζίνη..

                                          Αστειευόμενος πάντα

                                          @ PeterPan: Τα παιδία παίζει.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            ddl449 last edited by

                                            Ξαναποστάρω μπας και δεν το είδατε (εσείς τουλάχιστον τι θα προτιμούσατε):

                                            Για να ρωτήσω κάτι. Αυτό (το 1.4 vvti corolla μου δλδ) ή ένα ibiza cupra λέτε ότι θα γράφει περισσότερα με 3 άτομα +full αποσκευές (ή 4 άτομα χωρίς αποσκευές) για ταχύτητες γύρω στα 120;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 427
                                            • 428
                                            • 106 / 428
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr