Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης 8557
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης 8557
    • 1
    • 2
    • 111
    • 112
    • 113
    • 114
    • 115
    • 437
    • 438
    • 113 / 438
    Περί αυτοκίνησης
    117
    8742
    37145
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      ddl449 last edited by

      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
      Τι αυτοκίνητο καίει τα κέρατά σου μετά τα 110; Γενικά πάντως, δεν είναι τυχαίο ούτε περίεργο!

      http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=13423&start=5190#p1493771

      Αυτό

      Ειδικά τότε που το είχα φορτώσει μέχρι και τα πίσω καθίσματα, σε μία κατηφόρα μετά τα διόδια της ελευσίνας προς κόρινθο έγραφα 180 και 18λτ/100 (1.4 vvti είναι)

      Α να ρωτήσω κάτι. Αυτό ή ένα ibiza cupra λέτε ότι θα γράφει περισσότερα με 3 άτομα +full αποσκευές (ή 4 άτομα χωρίς αποσκευές) για ταχύτητες γύρω στα 120;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        peterpan last edited by

        Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
        Να έλεγαν για διπλό καρμπυρατέρ να το καταλάβω, για δεύτερο μπεκ λίγο δύσκολο

        Και προφανώς έχει διαφορά αν πηγαίνεις με 130 ή 150, η αντίσταση του αέρα αυξάνει με τον κύβο

        μπορεί να έλεγαν για 2πλό καρμπυρατέρ... μάλλον ξεχάστηκα ότι έχω βενζίνη και όχι ντίζελ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης PeterPan έγραψε:

          Να έλεγαν για διπλό καρμπυρατέρ να το καταλάβω, για δεύτερο μπεκ λίγο δύσκολο

          Και προφανώς έχει διαφορά αν πηγαίνεις με 130 ή 150, η αντίσταση του αέρα αυξάνει με τον κύβο

          μπορεί να έλεγαν για 2πλό καρμπυρατές... μάλλον ξεχάστηκα ότι έχω βενζίνη και όχι ντίζελ

          Μπεκ εχεις και συ βρε!!!Διπλά μπεκ δεν υπαρχουν,διπλη πεταλουδα ισως.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            christos-dimou last edited by

            Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
            Καλησπέρα,

            Νέα δοκιμαστική μέτρηση χωρίς φουλάρισμα σήμερα, με τις παρακάτω ενδείξεις:

            Διανυθέντα χιλιόμετρα 339,6 - Υπόλοιπα χιλιόμετρα 857 : ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ = 1196

            Μέση κατανάλωση καυσίμου = 5,6 λ/100ΚΜ

            Μέση Ωριαία Ταχύτητα = 65,6ΚΜ/Ω

            Συνθήκες κίνησης: 35% Πόλη - 45% Αυτ/δρομος - 20% Επαρχιακός

            ΥΓ: Βαράτε ελεύθερα....

            σιγά τα ωά... εγώ με το υβριδικό πέτυχα τα ίδια και λίγο καλύτερα.... (σύντομα και στο spritmonitor)

            (και καίω και βενζίνη....)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Πέτρο στο είχα ξαναπεί... Παπαρίτσες σου έλεγαν. Αν το μοτέρ σου είναι Spi έχεις ένα μπεκ, αν είναι MPi έχεις 4. Πάνω από τα 100-110 στα περισσότερα αμάξια η αντίσταση αυξάνεται εκθετικά θα έλεγα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mivec_power last edited by

                σε όλα τα αμάξια με τον ίδιο ρυθμό (πάνω κάτω, μικροδιαφορές προκύπτουν μόνο λόγω του γινομένου συντελεστή οπισθέλκουσας και μετωπικής επιφανείας) αυξάνεται η αεροδυναμική αντίσταση... απλώς στα περισσότερα καθημερινά αυτοκίνητα μειώνεται με εκθετικό τρόπο η διαθέσιμη ιπποδύναμη για επιτάχυνση αφού αφαιρεθεί ο παράγοντας air-drag...

                πχ αυτοκίνητο 105ps, τροχός 95ps/6000rpm... θέλει 80ps για να πηγαίνει σταθερά με 160χαω... άρα έχει μόνο άλλα 15ps για επίτευξη τελικής ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ πως το γρανάζωμα της ταχύτητας με την οποία επιτυγχάνει τελική να είναι τέτοιο ώστε οι στροφές εμφάνισης της μέγιστης ιπποδύναμης να συμπίπτουν με τη θεωρητικά υπολογισμένη μέγιστη ταχύτητα (η τελική εμφανίζεται στο σημείο που αεροδυναμική αντίσταση εξισώνεται με τη διαθέσιμη ιπποδύναμη για τις συγκεκριμένες στροφές λειτουργίας του κινητήρα στη συγκεκριμένη ταχύτητα επίτευξης της τελικής)...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Η αντίσταση του αέρα αυξάνεται εκθετικά αλλά αλλάζει και η απόδοση του κινητήρα. Σε κάποιες στροφές/φορτίο αποδίδει καλύτερα (ή χειρότερα) οπότε η κατανάλωση δεν συμβαδίζει απόλυτα με την αντίσταση του αέρα. Σίγουρα αυξάνεται αλλά αλλού αυξάνεται περισσότερο και αλλού αυξάνεται λιγότερο.

                  Όπως φαίνεται στο παρακάτω διάγραμμα, μακριές σχέσεις ώστε να πιέζεται πολύ ο κινητήρας και (σχετικά) χαμηλές στροφές κάνουν τον κινητήρα να δουλεύει πιο αποδοτικά. Ξανά:
                  Η κατανάλωση σίγουρα αυξάνεται με την ταχύτητα αλλά αλλού αυξάνεται περισσότερο και αλλού αυξάνεται λιγότερο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nickolas last edited by

                    Είχα διαβάσει κάπου για μια περίπτωση μοντέλου Toyota (Celica?) στις ΗΠΑ όταν λόγω πετρελαικής κρίσης είχαν επιβάλει χαμηλά όρια ταχύτητας, ότι στην πράξη ταξιδεύοντας με 5 μίλια πάνω από το όριο είχε χαμηλότερη κατανάλωση!
                    Ακριβώς γιατί εκεί ο κινητήρας της με τη μέγιστη σχέση μετάδοσης λειτουργούσε πιο αποτελεσματικά!
                    Η μοναδική ίσως εξαίρεση στον κανόνα εκείνη την εποχή!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      puntolord last edited by

                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                      .......
                      σιγά τα ωά... εγώ με το υβριδικό πέτυχα τα ίδια και λίγο καλύτερα.... (σύντομα και στο spritmonitor)

                      (και καίω και βενζίνη....)

                      Ακριβώς όπως τα λες!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        christos-dimou last edited by

                        Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

                        .......
                        σιγά τα ωά... εγώ με το υβριδικό πέτυχα τα ίδια και λίγο καλύτερα.... (σύντομα και στο spritmonitor)

                        (και καίω και βενζίνη....)

                        Ακριβώς όπως τα λες!!

                        ναι αλλά στην Αθήνα!!! (50% πόλη, 50% γρήγοροι δρόμοι) με καύσιμο με -10% σε θερμιδική ικανότητα....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Η μέση ταχύτητα του puntolord είναι αρκετά ψηλή για πόλη και αρκετά χαμηλή για εθνική. Νο wonder λοιπόν οι καταναλώσεις αυτές.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            peterpan last edited by

                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                            .......
                            σιγά τα ωά... εγώ με το υβριδικό πέτυχα τα ίδια και λίγο καλύτερα.... (σύντομα και στο spritmonitor)

                            (και καίω και βενζίνη....)

                            Ακριβώς όπως τα λες!!

                            ναι αλλά στην Αθήνα!!! (50% πόλη, 50% γρήγοροι δρόμοι) με καύσιμο με -10% σε θερμιδική ικανότητα....

                            η στιχομυθία αυτή μου θυμίζει νηπιαγωγείο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              puntolord last edited by

                              Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                              .........

                              ναι αλλά στην Αθήνα!!!

                              Α ναι, έχεις δίκιο, τα φανάρια, η άσφαλτος & το μποτιλιάρισμα αλλάζουν από πόλη σε πόλη.......

                              (50% πόλη, 50% γρήγοροι δρόμοι)

                              Για μένα η λέξη 'γρήγοροι δρόμοι' είναι οι Αutobahn που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα και πηγαίνω με Μ.Ω.Τ 190 ΚΜ/Ω (από 140 έως 240), εάν αποφασίσω να πηγαίνω 'γρήγορα' όσο τα υβριδικά όμως.....

                              με καύσιμο με -10% σε θερμιδική ικανότητα....

                              Τα παράπονα στην ΤΟΥΟΤΑ που χρησιμοποιεί βενζίνη..

                              Αστειευόμενος πάντα

                              @ PeterPan: Τα παιδία παίζει.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                ddl449 last edited by

                                Ξαναποστάρω μπας και δεν το είδατε (εσείς τουλάχιστον τι θα προτιμούσατε):

                                Για να ρωτήσω κάτι. Αυτό (το 1.4 vvti corolla μου δλδ) ή ένα ibiza cupra λέτε ότι θα γράφει περισσότερα με 3 άτομα +full αποσκευές (ή 4 άτομα χωρίς αποσκευές) για ταχύτητες γύρω στα 120;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-dimou last edited by

                                  Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
                                  Ξαναποστάρω μπας και δεν το είδατε (εσείς τουλάχιστον τι θα προτιμούσατε):

                                  Για να ρωτήσω κάτι. Αυτό (το 1.4 vvti corolla μου δλδ) ή ένα ibiza cupra λέτε ότι θα γράφει περισσότερα με 3 άτομα +full αποσκευές (ή 4 άτομα χωρίς αποσκευές) για ταχύτητες γύρω στα 120;

                                  Αν ο δρόμος είναι εντελώς flat οι παραπάνω απώλειες λόγω τριβής κύλισης του Cupra θα οδηγούσαν σε μεγαλύτερη κατανάλωση. Σε δρόμους με πολλές εναλλαγές στη κλίση ο κινητήρας του Cupra με περίσσια ισχύος μπορεί να κατάφερνε καλύτερη κατανάλωση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    puntolord last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                    Η μέση ταχύτητα του puntolord είναι αρκετά ψηλή για πόλη και αρκετά χαμηλή για εθνική. Νο wonder λοιπόν οι καταναλώσεις αυτές.

                                    Ακριβώς γιαυτό λέγεται Μέσος Όρος......πιστεύω δε πως στην τελευταία μέτρηση εάν είχα πιο 'φυσιολογικές' ταχύτητες Autobahn και τα ποσοστά χρήσης παρέμεναν ώς είχαν, η μέση κατανάλωση θα ήταν 0,2-0,4 λίτρα /100ΚΜ λιγότερο.....

                                    Εάν βρω χρόνο, θα κάνω μια δοκιμή 3 σταδίων:

                                    α) Κίνηση 50ΚΜ σε πόλη (Dusseldorf) με Start-Stop On
                                    β) Κίνηση 50ΚΜ σε Autobahn αρκετά γρήγορα με CC
                                    γ) Κίνηση 50ΚΜ σε επαρχιακό δρόμο κανονικά

                                    και θα ποστάρω φωτό με Μ.Ο ταχύτητας-κατανάλωσης......

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      puntolord last edited by

                                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                      Ξαναποστάρω μπας και δεν το είδατε (εσείς τουλάχιστον τι θα προτιμούσατε):

                                      Για να ρωτήσω κάτι. Αυτό (το 1.4 vvti corolla μου δλδ) ή ένα ibiza cupra λέτε ότι θα γράφει περισσότερα με 3 άτομα +full αποσκευές (ή 4 άτομα χωρίς αποσκευές) για ταχύτητες γύρω στα 120;

                                      Αν ο δρόμος είναι εντελώς flat οι παραπάνω απώλειες λόγω τριβής κύλισης του Cupra θα οδηγούσαν σε μεγαλύτερη κατανάλωση. Σε δρόμους με πολλές εναλλαγές στη κλίση ο κινητήρας του Cupra με περίσσια ισχύος μπορεί να κατάφερνε καλύτερη κατανάλωση.

                                      ...και ροπής......

                                      Συμφωνώ με το Χρήστο....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

                                        Η μέση ταχύτητα του puntolord είναι αρκετά ψηλή για πόλη και αρκετά χαμηλή για εθνική. Νο wonder λοιπόν οι καταναλώσεις αυτές.

                                        Ακριβώς γιαυτό λέγεται Μέσος Όρος......πιστεύω δε πως στην τελευταία μέτρηση εάν είχα πιο 'φυσιολογικές' ταχύτητες Autobahn και τα ποσοστά χρήσης παρέμεναν ώς είχαν, η μέση κατανάλωση θα ήταν 0,2-0,4 λίτρα /100ΚΜ λιγότερο.....

                                        Εάν βρω χρόνο, θα κάνω μια δοκιμή 3 σταδίων:

                                        α) Κίνηση 50ΚΜ σε πόλη (Dusseldorf) με Start-Stop On
                                        β) Κίνηση 50ΚΜ σε Autobahn αρκετά γρήγορα με CC
                                        γ) Κίνηση 50ΚΜ σε επαρχιακό δρόμο κανονικά

                                        και θα ποστάρω φωτό με Μ.Ο ταχύτητας-κατανάλωσης......

                                        να σε βοηθήσω... ξεφορτώσου του CC. Δεν βοηθά στην οικονομία εκτός και αν είναι τελείως flat ο δρόμος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

                                          ...και ροπής......

                                          Συμφωνώ με το Χρήστο....

                                          Η ροπή και ισχύς είναι το ένα και το αυτό. Το ένα σημαίνει και το άλλο. Αν υπάρχει ισχύς υπάρχει και ροπή. Απλά στους diesel τα 100 άλογα έρχονται από τις 200 στροφές ενώ στον βενζινοκινητήρα πρέπει να φτάσεις πχ στις 3000 οπότε να και η διαφορά κατά του βενζινοκινητήρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mivec_power last edited by

                                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                            Αν ο δρόμος είναι εντελώς flat οι παραπάνω απώλειες λόγω τριβής κύλισης του Cupra θα οδηγούσαν σε μεγαλύτερη κατανάλωση. Σε δρόμους με πολλές εναλλαγές στη κλίση ο κινητήρας του Cupra με περίσσια ισχύος μπορεί να κατάφερνε καλύτερη κατανάλωση.

                                            ορίστε? μα η τριβή κύλισης μετά από κάποια χαω (60-80) ΔΕΝ παίζει ΚΑΝΕΝΑ απολύτως ρόλο γιατί υπερτερεί η αεροδυναμική αντίσταση... τελοσπάντων στα 120 δεν παίζει κανένα ρόλο η επιφάνεια πέλματος, γιατί οι απώλειες λόγω τριβής κύλισης είναι αμελητέο μέγεθος σε σχέση με το air-drag..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 437
                                            • 438
                                            • 113 / 438
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr