-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Τι αυτοκίνητο καίει τα κέρατά σου μετά τα 110; Γενικά πάντως, δεν είναι τυχαίο ούτε περίεργο!http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=13423&start=5190#p1493771
Αυτό
Ειδικά τότε που το είχα φορτώσει μέχρι και τα πίσω καθίσματα, σε μία κατηφόρα μετά τα διόδια της ελευσίνας προς κόρινθο έγραφα 180 και 18λτ/100 (1.4 vvti είναι)
Α να ρωτήσω κάτι. Αυτό ή ένα ibiza cupra λέτε ότι θα γράφει περισσότερα με 3 άτομα +full αποσκευές (ή 4 άτομα χωρίς αποσκευές) για ταχύτητες γύρω στα 120;
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Να έλεγαν για διπλό καρμπυρατέρ να το καταλάβω, για δεύτερο μπεκ λίγο δύσκολοΚαι προφανώς έχει διαφορά αν πηγαίνεις με 130 ή 150, η αντίσταση του αέρα αυξάνει με τον κύβο
μπορεί να έλεγαν για 2πλό καρμπυρατέρ... μάλλον ξεχάστηκα ότι έχω βενζίνη και όχι ντίζελ
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
Να έλεγαν για διπλό καρμπυρατέρ να το καταλάβω, για δεύτερο μπεκ λίγο δύσκολο
Και προφανώς έχει διαφορά αν πηγαίνεις με 130 ή 150, η αντίσταση του αέρα αυξάνει με τον κύβο
μπορεί να έλεγαν για 2πλό καρμπυρατές... μάλλον ξεχάστηκα ότι έχω βενζίνη και όχι ντίζελ
Μπεκ εχεις και συ βρε!!!Διπλά μπεκ δεν υπαρχουν,διπλη πεταλουδα ισως.
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλησπέρα,Νέα δοκιμαστική μέτρηση χωρίς φουλάρισμα σήμερα, με τις παρακάτω ενδείξεις:
Διανυθέντα χιλιόμετρα 339,6 - Υπόλοιπα χιλιόμετρα 857 : ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ = 1196
Μέση κατανάλωση καυσίμου = 5,6 λ/100ΚΜ
Μέση Ωριαία Ταχύτητα = 65,6ΚΜ/Ω
Συνθήκες κίνησης: 35% Πόλη - 45% Αυτ/δρομος - 20% Επαρχιακός
ΥΓ: Βαράτε ελεύθερα....
σιγά τα ωά... εγώ με το υβριδικό πέτυχα τα ίδια και λίγο καλύτερα.... (σύντομα και στο spritmonitor)
(και καίω και βενζίνη....)
-
Πέτρο στο είχα ξαναπεί... Παπαρίτσες σου έλεγαν. Αν το μοτέρ σου είναι Spi έχεις ένα μπεκ, αν είναι MPi έχεις 4. Πάνω από τα 100-110 στα περισσότερα αμάξια η αντίσταση αυξάνεται εκθετικά θα έλεγα.
-
σε όλα τα αμάξια με τον ίδιο ρυθμό (πάνω κάτω, μικροδιαφορές προκύπτουν μόνο λόγω του γινομένου συντελεστή οπισθέλκουσας και μετωπικής επιφανείας) αυξάνεται η αεροδυναμική αντίσταση... απλώς στα περισσότερα καθημερινά αυτοκίνητα μειώνεται με εκθετικό τρόπο η διαθέσιμη ιπποδύναμη για επιτάχυνση αφού αφαιρεθεί ο παράγοντας air-drag...
πχ αυτοκίνητο 105ps, τροχός 95ps/6000rpm... θέλει 80ps για να πηγαίνει σταθερά με 160χαω... άρα έχει μόνο άλλα 15ps για επίτευξη τελικής ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ πως το γρανάζωμα της ταχύτητας με την οποία επιτυγχάνει τελική να είναι τέτοιο ώστε οι στροφές εμφάνισης της μέγιστης ιπποδύναμης να συμπίπτουν με τη θεωρητικά υπολογισμένη μέγιστη ταχύτητα (η τελική εμφανίζεται στο σημείο που αεροδυναμική αντίσταση εξισώνεται με τη διαθέσιμη ιπποδύναμη για τις συγκεκριμένες στροφές λειτουργίας του κινητήρα στη συγκεκριμένη ταχύτητα επίτευξης της τελικής)...
-
Η αντίσταση του αέρα αυξάνεται εκθετικά αλλά αλλάζει και η απόδοση του κινητήρα. Σε κάποιες στροφές/φορτίο αποδίδει καλύτερα (ή χειρότερα) οπότε η κατανάλωση δεν συμβαδίζει απόλυτα με την αντίσταση του αέρα. Σίγουρα αυξάνεται αλλά αλλού αυξάνεται περισσότερο και αλλού αυξάνεται λιγότερο.
Όπως φαίνεται στο παρακάτω διάγραμμα, μακριές σχέσεις ώστε να πιέζεται πολύ ο κινητήρας και (σχετικά) χαμηλές στροφές κάνουν τον κινητήρα να δουλεύει πιο αποδοτικά. Ξανά:
Η κατανάλωση σίγουρα αυξάνεται με την ταχύτητα αλλά αλλού αυξάνεται περισσότερο και αλλού αυξάνεται λιγότερο.

-
Είχα διαβάσει κάπου για μια περίπτωση μοντέλου Toyota (Celica?) στις ΗΠΑ όταν λόγω πετρελαικής κρίσης είχαν επιβάλει χαμηλά όρια ταχύτητας, ότι στην πράξη ταξιδεύοντας με 5 μίλια πάνω από το όριο είχε χαμηλότερη κατανάλωση!
Ακριβώς γιατί εκεί ο κινητήρας της με τη μέγιστη σχέση μετάδοσης λειτουργούσε πιο αποτελεσματικά!
Η μοναδική ίσως εξαίρεση στον κανόνα εκείνη την εποχή! -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
.......
σιγά τα ωά... εγώ με το υβριδικό πέτυχα τα ίδια και λίγο καλύτερα.... (σύντομα και στο spritmonitor)(και καίω και βενζίνη....)
Ακριβώς όπως τα λες!!
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
.......
σιγά τα ωά... εγώ με το υβριδικό πέτυχα τα ίδια και λίγο καλύτερα.... (σύντομα και στο spritmonitor)(και καίω και βενζίνη....)
Ακριβώς όπως τα λες!!
ναι αλλά στην Αθήνα!!! (50% πόλη, 50% γρήγοροι δρόμοι) με καύσιμο με -10% σε θερμιδική ικανότητα....
-
Η μέση ταχύτητα του puntolord είναι αρκετά ψηλή για πόλη και αρκετά χαμηλή για εθνική. Νο wonder λοιπόν οι καταναλώσεις αυτές.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
.......
σιγά τα ωά... εγώ με το υβριδικό πέτυχα τα ίδια και λίγο καλύτερα.... (σύντομα και στο spritmonitor)(και καίω και βενζίνη....)
Ακριβώς όπως τα λες!!
ναι αλλά στην Αθήνα!!! (50% πόλη, 50% γρήγοροι δρόμοι) με καύσιμο με -10% σε θερμιδική ικανότητα....
η στιχομυθία αυτή μου θυμίζει νηπιαγωγείο
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
.........ναι αλλά στην Αθήνα!!!
Α ναι, έχεις δίκιο, τα φανάρια, η άσφαλτος & το μποτιλιάρισμα αλλάζουν από πόλη σε πόλη.......
(50% πόλη, 50% γρήγοροι δρόμοι)
Για μένα η λέξη 'γρήγοροι δρόμοι' είναι οι Αutobahn που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα και πηγαίνω με Μ.Ω.Τ 190 ΚΜ/Ω (από 140 έως 240), εάν αποφασίσω να πηγαίνω 'γρήγορα' όσο τα υβριδικά όμως.....
με καύσιμο με -10% σε θερμιδική ικανότητα....
Τα παράπονα στην ΤΟΥΟΤΑ που χρησιμοποιεί βενζίνη..
Αστειευόμενος πάντα
@ PeterPan: Τα παιδία παίζει.....
-
Ξαναποστάρω μπας και δεν το είδατε (εσείς τουλάχιστον τι θα προτιμούσατε):
Για να ρωτήσω κάτι. Αυτό (το 1.4 vvti corolla μου δλδ) ή ένα ibiza cupra λέτε ότι θα γράφει περισσότερα με 3 άτομα +full αποσκευές (ή 4 άτομα χωρίς αποσκευές) για ταχύτητες γύρω στα 120;
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Ξαναποστάρω μπας και δεν το είδατε (εσείς τουλάχιστον τι θα προτιμούσατε):Για να ρωτήσω κάτι. Αυτό (το 1.4 vvti corolla μου δλδ) ή ένα ibiza cupra λέτε ότι θα γράφει περισσότερα με 3 άτομα +full αποσκευές (ή 4 άτομα χωρίς αποσκευές) για ταχύτητες γύρω στα 120;
Αν ο δρόμος είναι εντελώς flat οι παραπάνω απώλειες λόγω τριβής κύλισης του Cupra θα οδηγούσαν σε μεγαλύτερη κατανάλωση. Σε δρόμους με πολλές εναλλαγές στη κλίση ο κινητήρας του Cupra με περίσσια ισχύος μπορεί να κατάφερνε καλύτερη κατανάλωση.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Η μέση ταχύτητα του puntolord είναι αρκετά ψηλή για πόλη και αρκετά χαμηλή για εθνική. Νο wonder λοιπόν οι καταναλώσεις αυτές.Ακριβώς γιαυτό λέγεται Μέσος Όρος......πιστεύω δε πως στην τελευταία μέτρηση εάν είχα πιο 'φυσιολογικές' ταχύτητες Autobahn και τα ποσοστά χρήσης παρέμεναν ώς είχαν, η μέση κατανάλωση θα ήταν 0,2-0,4 λίτρα /100ΚΜ λιγότερο.....
Εάν βρω χρόνο, θα κάνω μια δοκιμή 3 σταδίων:
α) Κίνηση 50ΚΜ σε πόλη (Dusseldorf) με Start-Stop On
β) Κίνηση 50ΚΜ σε Autobahn αρκετά γρήγορα με CC
γ) Κίνηση 50ΚΜ σε επαρχιακό δρόμο κανονικάκαι θα ποστάρω φωτό με Μ.Ο ταχύτητας-κατανάλωσης......
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ξαναποστάρω μπας και δεν το είδατε (εσείς τουλάχιστον τι θα προτιμούσατε):
Για να ρωτήσω κάτι. Αυτό (το 1.4 vvti corolla μου δλδ) ή ένα ibiza cupra λέτε ότι θα γράφει περισσότερα με 3 άτομα +full αποσκευές (ή 4 άτομα χωρίς αποσκευές) για ταχύτητες γύρω στα 120;
Αν ο δρόμος είναι εντελώς flat οι παραπάνω απώλειες λόγω τριβής κύλισης του Cupra θα οδηγούσαν σε μεγαλύτερη κατανάλωση. Σε δρόμους με πολλές εναλλαγές στη κλίση ο κινητήρας του Cupra με περίσσια ισχύος μπορεί να κατάφερνε καλύτερη κατανάλωση.
...και ροπής......
Συμφωνώ με το Χρήστο....
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Η μέση ταχύτητα του puntolord είναι αρκετά ψηλή για πόλη και αρκετά χαμηλή για εθνική. Νο wonder λοιπόν οι καταναλώσεις αυτές.
Ακριβώς γιαυτό λέγεται Μέσος Όρος......πιστεύω δε πως στην τελευταία μέτρηση εάν είχα πιο 'φυσιολογικές' ταχύτητες Autobahn και τα ποσοστά χρήσης παρέμεναν ώς είχαν, η μέση κατανάλωση θα ήταν 0,2-0,4 λίτρα /100ΚΜ λιγότερο.....
Εάν βρω χρόνο, θα κάνω μια δοκιμή 3 σταδίων:
α) Κίνηση 50ΚΜ σε πόλη (Dusseldorf) με Start-Stop On
β) Κίνηση 50ΚΜ σε Autobahn αρκετά γρήγορα με CC
γ) Κίνηση 50ΚΜ σε επαρχιακό δρόμο κανονικάκαι θα ποστάρω φωτό με Μ.Ο ταχύτητας-κατανάλωσης......
να σε βοηθήσω... ξεφορτώσου του CC. Δεν βοηθά στην οικονομία εκτός και αν είναι τελείως flat ο δρόμος.
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
...και ροπής......
Συμφωνώ με το Χρήστο....
Η ροπή και ισχύς είναι το ένα και το αυτό. Το ένα σημαίνει και το άλλο. Αν υπάρχει ισχύς υπάρχει και ροπή. Απλά στους diesel τα 100 άλογα έρχονται από τις 200 στροφές ενώ στον βενζινοκινητήρα πρέπει να φτάσεις πχ στις 3000 οπότε να και η διαφορά κατά του βενζινοκινητήρα.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Αν ο δρόμος είναι εντελώς flat οι παραπάνω απώλειες λόγω τριβής κύλισης του Cupra θα οδηγούσαν σε μεγαλύτερη κατανάλωση. Σε δρόμους με πολλές εναλλαγές στη κλίση ο κινητήρας του Cupra με περίσσια ισχύος μπορεί να κατάφερνε καλύτερη κατανάλωση.ορίστε? μα η τριβή κύλισης μετά από κάποια χαω (60-80) ΔΕΝ παίζει ΚΑΝΕΝΑ απολύτως ρόλο γιατί υπερτερεί η αεροδυναμική αντίσταση... τελοσπάντων στα 120 δεν παίζει κανένα ρόλο η επιφάνεια πέλματος, γιατί οι απώλειες λόγω τριβής κύλισης είναι αμελητέο μέγεθος σε σχέση με το air-drag..
Έρευνα Κατανάλωσης 8557


