Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υβριδικά: Αξίζουν τελικά ή είναι ακόμα νωρίς;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Υβριδικά: Αξίζουν τελικά ή είναι ακόμα νωρίς;
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 17 / 17
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    43
    336
    1396
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Βασικά για την επικουρικότητα του βενζινοκινητήρα στο Prius φταίει και η ίδια η Toyota που το χαρακτήρισε στην αρχή σαν gasoline assisted electic vehicle. Πιο κοντά σε αυτό τον ορισμό πράγματι είναι το Volt.
      Παράλληλα με το EV1 υπήρχαν τα και Toyota Rav EV, Honda Plus EV, Ford Ranger EV. Όλα ήταν κατηγορίας ZEV δηλαδή Zero Emmissions Vehicle, όλα ηλεκτρικά, όλα με λήζινγκ περιορισμένου χρόνου, όλα στην αμερική, όλα βραχύβια.
      Παρόλα αυτά ένα Rav EV είχε έρθει ως εκθεσιακό στην διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της ..Αθήνας πριν από καμμιά δεκαριά χρόνια και, βέβαια, πέρασε σχεδόν απαρατήρητο. Οι υπάλληλοι της αντιπροσωπείας δεν ήξεραν καμμία τεχνική λεπτομέρεια και δεν υπήρχε κανένα φυλλάδιο, είχαν μόνο ανοιχτό το καπώ όπου φαινόταν ο ηλεκτροκινητήρας .
      Αυτά τα ηλεκτρικά οχήματα καθώς και την κλάση ZEV που καθιέρωσε η πρωτοπόρος Καλιφόρνια, την 'έφαγαν' το πρόωρο του θέματος και το επιθετικό lobbying κυρίως ορισμένων πετρελαικών εταιρειών που θίγονταν.
      Το CARB μόλις στα 2004, και ενώ οι πωλήσεις των υβριδικών ήταν πλέον αθρόες, καθιέρωσε την κλάση PZEV σαν ενδιάμεσο των κλάσεων SULEV και ZEV που υπήρχαν από το 1994. Στην κλάση αυτή υπάγονται τα υβριδικά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Ο χρήστης dstou έγραψε:
        Βασικά για την επικουρικότητα του βενζινοκινητήρα στο Prius φταίει και η ίδια η Toyota που το χαρακτήρισε στην αρχή σαν gasoline assisted electic vehicle. Πιο κοντά σε αυτό τον ορισμό πράγματι είναι το Volt.

        Σωστά το χαρακτηρίζει έτσι η Τογιότα γιατί υπάρχουν κέντρα πόλεων στα οποία επιτρέπονται μόνο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Το Prius έχει αυτή την δυνατότητα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mivec_power last edited by

          Ο χρήστης Makis07 έγραψε:
          Τα περι 110+ αλογα που αναφερει η ιδια η τογιοτα ειναι μια μεση τιμη για να υπαρχει μετρο συγκρισης,αλλα σε πολλες περιπτωσεις η συνολικη ιπποδυναμη φτανει στο συνολικο μεγιστο 146 στο διαφορικο που ειναι συγκρισιμο με περιπου 170 ιππους ενος κινητηρα τουρμπο.

          ρε φίλε αφού έχει 170 άλογα, άρχισε να πατάς με τα καινούρια golf... όλα θα τα έχεις...
          φτιάξε ένα topic prius vs tsi 160....

          Y.Γ. κρίμα στην toyota που παράτησε τα σπορ μοντέλα της για να φτιάχνει τρόλευ... κρίμα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:

            Τα περι 110+ αλογα που αναφερει η ιδια η τογιοτα ειναι μια μεση τιμη για να υπαρχει μετρο συγκρισης,αλλα σε πολλες περιπτωσεις η συνολικη ιπποδυναμη φτανει στο συνολικο μεγιστο 146 στο διαφορικο που ειναι συγκρισιμο με περιπου 170 ιππους ενος κινητηρα τουρμπο.

            ρε φίλε αφού έχει 170 άλογα, άρχισε να πατάς με τα καινούρια golf... όλα θα τα έχεις...
            φτιάξε ένα topic prius vs tsi 160....

            Y.Γ. κρίμα στην toyota που παράτησε τα σπορ μοντέλα της για να φτιάχνει τρόλευ... κρίμα

            τι παει να πει σε πολλες περιπτωσεις?
            ποσες ειναι αυτες? απο τι εξαρτωνται? απο τον καιρο, τη διαθεση σου ή τη θεση των πλανητων?
            θα κανεις πχ μια κοντρα με ενα golf 122 και θα ευχεσαι να εχεις 146 αλογα αλλιως μπορει να χεις μονο τα 113 που ανακοινωνει η τουοτα και να πιεις τσαι?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christos-dimou last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:

              Βασικά για την επικουρικότητα του βενζινοκινητήρα στο Prius φταίει και η ίδια η Toyota που το χαρακτήρισε στην αρχή σαν gasoline assisted electic vehicle. Πιο κοντά σε αυτό τον ορισμό πράγματι είναι το Volt.

              Σωστά το χαρακτηρίζει έτσι η Τογιότα γιατί υπάρχουν κέντρα πόλεων στα οποία επιτρέπονται μόνο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Το Prius έχει αυτή την δυνατότητα.

              Δεν είναι έτσι. Η αυτονομία σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία δεν υπερβαίνει τα 10 χιλιόμετρα. Πολύ μικρή απόσταση για να καλύψει commuting και χωρίς τη δυνατότητα plug-in είναι αδύνατο το όχημα να χαρακτηριστεί ως gasoline assisted electic vehicle καθώς η βενζίνη παραμένει η κύρια μορφή ενέργεια για την κίνηση του.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                makis07 last edited by

                από christos.dimou » 08/05/09 2:20

                leonp έγραψε:
                dstou έγραψε:
                Βασικά για την επικουρικότητα του βενζινοκινητήρα στο Prius φταίει και η ίδια η Toyota που το χαρακτήρισε στην αρχή σαν gasoline assisted electic vehicle. Πιο κοντά σε αυτό τον ορισμό πράγματι είναι το Volt.
                Σωστά το χαρακτηρίζει έτσι η Τογιότα γιατί υπάρχουν κέντρα πόλεων στα οποία επιτρέπονται μόνο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Το Prius έχει αυτή την δυνατότητα.

                Δεν είναι έτσι. Η αυτονομία σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία δεν υπερβαίνει τα 10 χιλιόμετρα. Πολύ μικρή απόσταση για να καλύψει commuting και χωρίς τη δυνατότητα plug-in είναι αδύνατο το όχημα να χαρακτηριστεί ως gasoline assisted electic vehicle καθώς η βενζίνη παραμένει η κύρια μορφή ενέργεια για την κίνηση του.
                Μια ερωτηση μονο.Καταλαβενεις τι σημαινει gasoline assisted electic vehicle η προσπαθεις να με τρελανεις;
                ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΟΤΕΡ ΕΧΕΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΙΟΥΣ ΧΩΝΕΨΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,Ο ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΡΟΛΟ,ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΣΥ gasoline assisted electic vehicle ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ 10 ΜΕΤΡΑ.
                ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΡΙΟΥΣ ΑΝ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΧ ΑΤΡΟΦΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΑΝ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΧ ΑΔΕΙΑΣΕΙ Η ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΒΗΜΑ.
                ΤΑ ΑΛΛΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΤΥΠΟΥ ΧΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΔΕΙΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΟΤΕΡ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΤΣΟΥΛΑΝΕ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickolas last edited by

                  Εφόσον δεν μπαίνει στην μπρίζα και μοναδική πηγή ενέργειάς του είναι η βενζίνη, ο τίτλος της Toyota είναι λίγο άστοχος ή έστω υπερβολικός... και ας έχει μια βάση όπως λες λόγω των διαφορών του υβριδικού του συστήματος κίνησης από άλλα υβριδικά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    makis07 last edited by

                    από nickolas » 08/05/09 6:49

                    Εφόσον δεν μπαίνει στην μπρίζα και μοναδική πηγή ενέργειάς του είναι η βενζίνη, ο τίτλος της Toyota είναι λίγο άστοχος ή έστω υπερβολικός... και ας έχει μια βάση όπως λες λόγω των διαφορών του υβριδικού του συστήματος κίνησης από άλλα υβριδικά.

                    ΟΚ εγω να συμφωνησω οτι ο τίτλος της Toyota είναι λίγο άστοχος ή έστω υπερβολικός επειδη σαν οδηγος μου φαινεται και ειναι μικρη μια αυτονομια 1 η 2 ΚΜ για να με καλυψει αλλα...ποιο ειναι και ποιος θα το αποφασισει το οριο; και τα 100 ΚΜ και τα 200 ακομα ,εγω η καποιος αλλος μπορει να τα θεωρησουμε λιγα αφου μέχρι τωρα εχω και εχουμε συνηθισει σε νουμερα οπως 500 600 800 η και 1000;
                    Κι οσο για το ποια ειναι η πηγη ενεργειας του τι νοημα εχει να κουβαλας μπαταρια τεραστιου βαρους για να εχεις μια καποια αποδεκτη η μεγαλη αυτονομια οταν μπορεις να κανεις το ιδιο με λιγοτερο βαρος ενος συνολου που καταναλωνει ενα ειδος καυσιμου και παραγει ηλεκτρικη ενεργεια επιτοπου;δηλαδη το ρευμα που καταναλωνουν τα αποκλειστικα ηλεκτρικα κινουμενα οχηματα υπαρχει στη φυση και το μαζευουμε;το παραγουμε καπου με ποικιλους τροπους και το διακινουμε,και στην τελικη εμενα σαν οδηγο λιγο με νοιαζει τι καιω ,το κοστος στη τσεπη μου βλεπω.Και στο κατω κατω δεν ειπαμε οτι ειναι ηλεκτρικο σαν το ΤΕΣΛΑ πχ,ηλεκτροκινητο οχημα με υποβοηση βενζινοκινητηρα ειναι .......κι αυτο γιατι προς το παρον ειναι πιο βολικο να εκμεταλευτεις το υπαρχον δυκτιο διανομης καυσιμων και να κανεις μια καλυτερη διαχειριση χρησης αυτων ,χωρις να εχεις απωλεια σε αυτονομια και ελευθερια μετακινησεων σε οποιαδηποτε διαδρομη, απο το να κυκλοφορεις με οχημα που ναι μεν .....αλλα μεχρι που θα πας;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      montecarlo last edited by

                      Την προηγούμενη εβδομάδα είχα νοικιάσει ένα Prius.

                      Οι εντυπώσεις μου ειναι απογοητευτικές.
                      Το αυτοκίνητο έτριζε άσχημα και στα 2 A-Pillar (είχε μόνο 3000 χλμ πάνω του).
                      Το πορτ-μπαγκαζ μικρό. Η ποιότητα απογοητευτική. Οι εργονομικές ατέλιες πολύ μεγάλες.

                      Με το που πατάς το γκάζι ανάβει ο βενζινοκινητήρας. Με ηλεκτρικό μοτέρ πήγα το πολύ 100 μέτρα και κάτω από 25 χλμ/ώρα. Όταν είναι ανοικτό το Air-condition πάλι δουλέβει ο βενζικινητήρας.
                      Συνολικά είχα πραγματική κατανάλωση 6.2L/100Km με ημιαστική χρήση και ελαφρύ πόδι.
                      Πολύ καλο νούμερο, αλλά μακριά από αυτά που υποσχεται. Το μόνο ενδιαφέρον είναι οτι είτε ήμουν σε κίνηση είτε σε αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση
                      ήταν περίπου η ίδια.
                      Οι επιδόσεις ικανοποιητικές και δεν νιώθεις οτι για καθημερινή χρήση θέλει παραπάνω ισχύ/ροπή.

                      Θα το αγοράζα ? Ίσως... αλλά σίγουρα όχι για 28Κ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        makis07 last edited by

                        από Montecarlo » 08/05/09 4:23

                        Την προηγούμενη εβδομάδα είχα νοικιάσει ένα Prius.

                        Οι εντυπώσεις μου ειναι απογοητευτικές.
                        Το αυτοκίνητο έτριζε άσχημα και στα 2 A-Pillar (είχε μόνο 3000 χλμ πάνω του).
                        Το πορτ-μπαγκαζ μικρό. Η ποιότητα απογοητευτική. Οι εργονομικές ατέλιες πολύ μεγάλες.

                        Με το που πατάς το γκάζι ανάβει ο βενζινοκινητήρας. Με ηλεκτρικό μοτέρ πήγα το πολύ 100 μέτρα και κάτω από 25 χλμ/ώρα. Όταν είναι ανοικτό το Air-condition πάλι δουλέβει ο βενζικινητήρας.
                        Συνολικά είχα πραγματική κατανάλωση 6.2L/100Km με ημιαστική χρήση και ελαφρύ πόδι.
                        Πολύ καλο νούμερο, αλλά μακριά από αυτά που υποσχεται. Το μόνο ενδιαφέρον είναι οτι είτε ήμουν σε κίνηση είτε σε αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση
                        ήταν περίπου η ίδια.
                        Οι επιδόσεις ικανοποιητικές και δεν νιώθεις οτι για καθημερινή χρήση θέλει παραπάνω ισχύ/ροπή.

                        Θα το αγοράζα ? Ίσως... αλλά σίγουρα όχι για 28Κ
                        ΑΣΕ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕΣ ΠΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΡΙΖΕ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΑ ΚΙΟΛΑΣ..........
                        400 ΛΙΤΡΑ, ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΩ ΤΖΑΜΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΝΑ ΧΩΡΑΕΙ ΨΥΓΕΙΟ 1,80 ΔΕ ΣΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ;
                        ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΞΑΝΑΟΔΗΓΗΣΕΙ ΕΣΥ ΠΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΣ 100 ΜΕΤΡΑ ΜΟΝΟ ΤΙ ΠΑ ΝΑ ΠΕΙ;
                        ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ 6 ΛΙΤΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΛΟΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΙΑΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΑΣ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΜΕΣΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 140 ΚΑΙ ΒΑΛΕ.ΣΕ ΠΟΛΗ ΠΙΑΝΕΙ ΑΝΕΤΑ 2,5 ΜΕΧΡΙ 4 ΛΙΤΡΑ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΙΡ ΑΝΟΙΧΤΟ,ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΣΕ ΣΤΑΣΗ ΛΟΓΩ ΑΙΡΚΟ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΝΑ ΜΙΣΑΩΡΟ......

                        110.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΣΧΕΤΥΛΕΣ ΔΕΝ ΚΣΑΝΑΑΚΟΥΣΑ,ΛΕΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          saxon_747 last edited by

                          Ο χρήστης Makis07 έγραψε:
                          ΣΕ ΠΟΛΗ ΠΙΑΝΕΙ ΑΝΕΤΑ 2,5 ΜΕΧΡΙ 4 ΛΙΤΡΑ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΙΡ ΑΝΟΙΧΤΟ

                          Στο Spritmonitor , η ελαχιστη καταναλωση ειναι 3,52 l/100km, ενω ο Μ.Ο. βρισκεται στο 5,26 l/100km.
                          Το πιο ενεργοβορο , στα 8λιτρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            christos-dimou last edited by

                            @ Makis07

                            Ως μηχανικός καταλαβαίνω ότι η έκφραση gasoline assisted electric vehicle μεταφράζεται σε 'υποβοηθούμενο από κινητήρα βενζίνης ΗΛΕΚΤΡΙΚΌ ΌΧΗΜΆ'. Η κύρια πηγή ενέργειας του Prius είναι και παραμένει ο βενζινοκινητήρας. Χωρίς αυτόν το όχημα δεν πάει πουθενά. Αυτό που συμβαίνει είναι το ακριβώς αντίθετο 'Υποβοηθούμενο από ηλεκτροκινητήρα όχημα βενζίνης' ήτοι 'electricity assisted gasoline vehicle' ή στην καλύτερη περίπτωση αυτό που υπονοεί το ακρωνύμιο Hybrid Synergy Drive δηλαδή την ισότιμη χρήση τόσο του συστήματος ηλεκτροκινητήρα - γεννήτριας όσο και του βενζινοκινητήρα με το πλανητικό διαφορικό ως υπεύθυνο για τη σύνδεση των επιμέρους πηγών ισχύος και της γεννήτριας και το σύστημα διαχείρισης ως μαέστρο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Σε μερικές πόλεις (του εξωτερικού) υπάρχουν ιστορικά κέντρα στα οποία η είσοδος επιτρέπεται μόνο σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Εκεί μόνο το Prius μπορεί να μπει, με τη προϋπόθεση να λειτουργεί εκεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτή είναι η διαφορά του με τα άλλα υβριδικά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-dimou last edited by

                                Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                Την προηγούμενη εβδομάδα είχα νοικιάσει ένα Prius.

                                Οι εντυπώσεις μου ειναι απογοητευτικές.
                                Το αυτοκίνητο έτριζε άσχημα και στα 2 A-Pillar (είχε μόνο 3000 χλμ πάνω του).
                                Το πορτ-μπαγκαζ μικρό. Η ποιότητα απογοητευτική. Οι εργονομικές ατέλιες πολύ μεγάλες.

                                Με το που πατάς το γκάζι ανάβει ο βενζινοκινητήρας. Με ηλεκτρικό μοτέρ πήγα το πολύ 100 μέτρα και κάτω από 25 χλμ/ώρα. Όταν είναι ανοικτό το Air-condition πάλι δουλέβει ο βενζικινητήρας.
                                Συνολικά είχα πραγματική κατανάλωση 6.2L/100Km με ημιαστική χρήση και ελαφρύ πόδι.
                                Πολύ καλο νούμερο, αλλά μακριά από αυτά που υποσχεται. Το μόνο ενδιαφέρον είναι οτι είτε ήμουν σε κίνηση είτε σε αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση
                                ήταν περίπου η ίδια.
                                Οι επιδόσεις ικανοποιητικές και δεν νιώθεις οτι για καθημερινή χρήση θέλει παραπάνω ισχύ/ροπή.

                                Θα το αγοράζα ? Ίσως... αλλά σίγουρα όχι για 28Κ

                                Τα 400 λίτρα δεν είναι λίγα. Ειδικά με τις ευελιξία του hatchback. Αν γίνει η σύγκριση με το Avensis ναι υστερεί όπως και με τα άλλα αντίστοιχα σε επίπεδο τιμής.

                                Τα 6.2 λίτρα ως πρωτάρης είναι πολύ καλό νούμερο. Πρέπει να μάθεις τις ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου οχήματος και θα μπορούσες την ίδια διαδρομή να την κάνεις περί τα 0.5 ως 0.7 λίτρα οικονομικότερα. Δες στην υπογραφή μου την εξέλιξη της κατανάλωσης χρονικά. Μέχρι να μάθω το ΙΜΑ μου πήρε χρόνο.

                                Περί τριγμών τώρα. Σε όχημα ενός έτους που είχα κάνει δοκιμή σε δρόμο όχι και ιδιαίτερα καλό δεν άκουσα τίποτα.

                                Αυτό που με είχε δυσαρεστήσει στο Prius ήταν η αίσθηση των φρένων. Με τα πλαστικά στο non-facelifted μετά από 1 έτος με βάρβαρους οδηγούς δεν είχα δει κάτι.

                                Στα περί εργονομίας +1. Στα περί επιδόσεων το ίδιο. Δεν φαίνεται γρήγορο λόγω και του τρόπου διαχείρισης της ισχύος αλλά δεν είναι ψόφιο.

                                Εγώ λόγω των 28k δεν το πήρα. Προτίμησα τότε να δώσω 22k για το ΙΜΑ. Πάντως σήμερα με την καμία δεν θα έδινα 24k για το ΙΜΑ καθώς με 18k βρίσκεις φανταστικά οχήματα με άφθονη ροπή και χώρους και όχι τόσο μεγαλύτερη κατανάλωση ώστε να αξίζει τον κόπο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  montecarlo last edited by

                                  Ο χρήστης Makis07 έγραψε:

                                  ΑΣΕ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕΣ ΠΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΡΙΖΕ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΑ ΚΙΟΛΑΣ..........
                                  400 ΛΙΤΡΑ, ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΩ ΤΖΑΜΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΝΑ ΧΩΡΑΕΙ ΨΥΓΕΙΟ 1,80 ΔΕ ΣΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ;
                                  ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΞΑΝΑΟΔΗΓΗΣΕΙ ΕΣΥ ΠΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΣ 100 ΜΕΤΡΑ ΜΟΝΟ ΤΙ ΠΑ ΝΑ ΠΕΙ;
                                  ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ 6 ΛΙΤΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΛΟΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΙΑΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΑΣ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΜΕΣΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 140 ΚΑΙ ΒΑΛΕ.ΣΕ ΠΟΛΗ ΠΙΑΝΕΙ ΑΝΕΤΑ 2,5 ΜΕΧΡΙ 4 ΛΙΤΡΑ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΙΡ ΑΝΟΙΧΤΟ,ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΣΕ ΣΤΑΣΗ ΛΟΓΩ ΑΙΡΚΟ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΝΑ ΜΙΣΑΩΡΟ......

                                  110.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΣΧΕΤΥΛΕΣ ΔΕΝ ΚΣΑΝΑΑΚΟΥΣΑ,ΛΕΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ.....

                                  1. Αφού έτριζε τι να πώ... έτριζε ! Στο σημείο που ακουμπάει το Α-Pillar και το πλαστικό κάτω από το μπροστά τριγωνικο τζαμάκι... και πολύ μάλιστα...
                                  2. Ο χώρος αποσκευών είναι ρήχος, αλλά έχει βάθος...ήμουν από ταξίδι με βαλίτσες και ίσα ίσα που την χώραγε.
                                  3. έκανα 362 μίλια με 9.6 US γάλλονια βενζίνης σε κυρίως σε εθνικές με 100-110 Κm/h. Αυτό ειναι 6.2L/100Km
                                  4. Το Crossbar πίσω, εμποδίζει την ορατότητα και η μεγάλη κλίση του τζαμιου παραμορφώνει κάπως τα αντικείμενα. Ίσως να συνιθίζεται αυτό

                                  Δεν είπα οτι είνα κακό αυτοκίνητο , και σίγουρα δεν σου έθιξα το σπίτι
                                  Να προσθέσω οτι ζήτησα το συγκεκριμένο όχημα γιατί μου άρεσε και το βλέπω θετικά, αλλά για μένα απέχει πολύ από αυτό που θα ήθελα να είναι. Τα παραπάνω ειναι πραγματικές παρατηρήσεις.
                                  Μιλάω φυσικά για το υπάρχον μοντέλο και όχι το καινούργιο.

                                  Τα 6.2 λίτρα ως πρωτάρης είναι πολύ καλό νούμερο. Πρέπει να μάθεις τις ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου οχήματος και θα μπορούσες την ίδια διαδρομή να την κάνεις περί τα 0.5 ως 0.7 λίτρα οικονομικότερα. Δες στην υπογραφή μου την εξέλιξη της κατανάλωσης χρονικά. Μέχρι να μάθω το ΙΜΑ μου πήρε χρόνο.

                                  Έχω και εγώ την αίσθηση οτι εαν το συνιθιζα θα καταλάβαινα καλύτερα πότε μπαίνει ο βενζινοκινητήρας καλύτερα και έκανα καλύτερα νούμερα.

                                  Στα περί εργονομίας +1. Στα περί επιδόσεων το ίδιο. Δεν φαίνεται γρήγορο λόγω και του τρόπου διαχείρισης της ισχύος αλλά δεν είναι ψόφιο.

                                  Εγώ λόγω των 28k δεν το πήρα. Προτίμησα τότε να δώσω 22k για το ΙΜΑ. Πάντως σήμερα με την καμία δεν θα έδινα 24k για το ΙΜΑ καθώς με 18k βρίσκεις φανταστικά οχήματα με άφθονη ροπή και χώρους και όχι τόσο μεγαλύτερη κατανάλωση ώστε να αξίζει τον κόπο.

                                  Οι επιδόσεις ήταν πολύ καλές και για κανονική χρήση δεν νομίζω οτι θα ζητούσα κάτι παραπάνω.

                                  Από οικονομικής πλευράς νομίζω οτι το Civic είναι καλύτερο value-for-money.
                                  Βέβαια έρχονται τα νέα Insight και Prius που λογικά θα είναι ακόμα καλύτερα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kio last edited by

                                    Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                    Βέβαια έρχονται τα νέα Insight και Prius που λογικά θα είναι ακόμα καλύτερα.

                                    Σύμφωνα με το επίσημο site το Insight είναι ήδη εδώ, στην Ελλάδα
                                    http://www.honda.gr/cars/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pakos-m last edited by

                                      Το θέμα δεν είναι αν είναι πολύ νωρίς αλλά αν είναι πολύ αργά. Το θέμα είναι να τελειώνουμε σιγά σιγά με τον άνθρακα και όχι να επιμένουμε.

                                      Σκεφτείτε να κυκλοφορούσαν μόνο Prius μέσα στις πόλεις, πόσους λιγότερους θανάτους από εγκεφαλικά, καρκίνους, πνευμονοπάθειες και καρδιοπάθειες θα είχαμε, πόσο πιο άνετη θα ήταν η οδήγηση για τις θείες που δεν ξέρουν τι είναι στροφές του κινητήρα και τους μπαρμπάδες που πάνε παντού με τρίτη σχέση στο κιβώτιο γιατί βαριούνται να πατάνε συμπλέκτη, πόσους λιγότερους συμπλέκτες θα χαλάγαμε (ειδικά αυτοί που μένουν Ζωγράφου και ειδικότερα κατά το παρκάρισμα), πόσα λιγότερα τακάκια, πόσο πιο ύσηχη θα ήταν η πόλη μας κλπ. κλπ.

                                      Τα πλεονεκτήματα είναι αμέτρητα ειδικά στις πόλεις σαν την Αθήνα που γίνεται μπάχαλο στο κυκλοφοριακό και οι υψομετρικές διαφορές είναι μεγάλες μαζί με τις θερμοκρασίες το καλοκαίρι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 13
                                      • 14
                                      • 15
                                      • 16
                                      • 17
                                      • 17 / 17
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr