Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 53
    • Best 0
    • Groups 0

    makis07

    @makis07

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    53
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    makis07 Unfollow Follow

    Latest posts made by makis07

    • RE: Υβριδικά: Αξίζουν τελικά ή είναι ακόμα νωρίς;

      από Montecarlo » 08/05/09 4:23

      Την προηγούμενη εβδομάδα είχα νοικιάσει ένα Prius.

      Οι εντυπώσεις μου ειναι απογοητευτικές.
      Το αυτοκίνητο έτριζε άσχημα και στα 2 A-Pillar (είχε μόνο 3000 χλμ πάνω του).
      Το πορτ-μπαγκαζ μικρό. Η ποιότητα απογοητευτική. Οι εργονομικές ατέλιες πολύ μεγάλες.

      Με το που πατάς το γκάζι ανάβει ο βενζινοκινητήρας. Με ηλεκτρικό μοτέρ πήγα το πολύ 100 μέτρα και κάτω από 25 χλμ/ώρα. Όταν είναι ανοικτό το Air-condition πάλι δουλέβει ο βενζικινητήρας.
      Συνολικά είχα πραγματική κατανάλωση 6.2L/100Km με ημιαστική χρήση και ελαφρύ πόδι.
      Πολύ καλο νούμερο, αλλά μακριά από αυτά που υποσχεται. Το μόνο ενδιαφέρον είναι οτι είτε ήμουν σε κίνηση είτε σε αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση
      ήταν περίπου η ίδια.
      Οι επιδόσεις ικανοποιητικές και δεν νιώθεις οτι για καθημερινή χρήση θέλει παραπάνω ισχύ/ροπή.

      Θα το αγοράζα ? Ίσως... αλλά σίγουρα όχι για 28Κ
      ΑΣΕ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕΣ ΠΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΡΙΖΕ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΑ ΚΙΟΛΑΣ..........
      400 ΛΙΤΡΑ, ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΩ ΤΖΑΜΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΝΑ ΧΩΡΑΕΙ ΨΥΓΕΙΟ 1,80 ΔΕ ΣΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ;
      ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΞΑΝΑΟΔΗΓΗΣΕΙ ΕΣΥ ΠΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΣ 100 ΜΕΤΡΑ ΜΟΝΟ ΤΙ ΠΑ ΝΑ ΠΕΙ;
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ 6 ΛΙΤΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΛΟΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΙΑΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΑΣ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΜΕΣΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 140 ΚΑΙ ΒΑΛΕ.ΣΕ ΠΟΛΗ ΠΙΑΝΕΙ ΑΝΕΤΑ 2,5 ΜΕΧΡΙ 4 ΛΙΤΡΑ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΙΡ ΑΝΟΙΧΤΟ,ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΣΕ ΣΤΑΣΗ ΛΟΓΩ ΑΙΡΚΟ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΝΑ ΜΙΣΑΩΡΟ......

      110.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΣΧΕΤΥΛΕΣ ΔΕΝ ΚΣΑΝΑΑΚΟΥΣΑ,ΛΕΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ.....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      makis07
    • RE: Υβριδικά: Αξίζουν τελικά ή είναι ακόμα νωρίς;

      από nickolas » 08/05/09 6:49

      Εφόσον δεν μπαίνει στην μπρίζα και μοναδική πηγή ενέργειάς του είναι η βενζίνη, ο τίτλος της Toyota είναι λίγο άστοχος ή έστω υπερβολικός... και ας έχει μια βάση όπως λες λόγω των διαφορών του υβριδικού του συστήματος κίνησης από άλλα υβριδικά.

      ΟΚ εγω να συμφωνησω οτι ο τίτλος της Toyota είναι λίγο άστοχος ή έστω υπερβολικός επειδη σαν οδηγος μου φαινεται και ειναι μικρη μια αυτονομια 1 η 2 ΚΜ για να με καλυψει αλλα...ποιο ειναι και ποιος θα το αποφασισει το οριο; και τα 100 ΚΜ και τα 200 ακομα ,εγω η καποιος αλλος μπορει να τα θεωρησουμε λιγα αφου μέχρι τωρα εχω και εχουμε συνηθισει σε νουμερα οπως 500 600 800 η και 1000;
      Κι οσο για το ποια ειναι η πηγη ενεργειας του τι νοημα εχει να κουβαλας μπαταρια τεραστιου βαρους για να εχεις μια καποια αποδεκτη η μεγαλη αυτονομια οταν μπορεις να κανεις το ιδιο με λιγοτερο βαρος ενος συνολου που καταναλωνει ενα ειδος καυσιμου και παραγει ηλεκτρικη ενεργεια επιτοπου;δηλαδη το ρευμα που καταναλωνουν τα αποκλειστικα ηλεκτρικα κινουμενα οχηματα υπαρχει στη φυση και το μαζευουμε;το παραγουμε καπου με ποικιλους τροπους και το διακινουμε,και στην τελικη εμενα σαν οδηγο λιγο με νοιαζει τι καιω ,το κοστος στη τσεπη μου βλεπω.Και στο κατω κατω δεν ειπαμε οτι ειναι ηλεκτρικο σαν το ΤΕΣΛΑ πχ,ηλεκτροκινητο οχημα με υποβοηση βενζινοκινητηρα ειναι .......κι αυτο γιατι προς το παρον ειναι πιο βολικο να εκμεταλευτεις το υπαρχον δυκτιο διανομης καυσιμων και να κανεις μια καλυτερη διαχειριση χρησης αυτων ,χωρις να εχεις απωλεια σε αυτονομια και ελευθερια μετακινησεων σε οποιαδηποτε διαδρομη, απο το να κυκλοφορεις με οχημα που ναι μεν .....αλλα μεχρι που θα πας;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      makis07
    • RE: Υβριδικά: Αξίζουν τελικά ή είναι ακόμα νωρίς;

      από christos.dimou » 08/05/09 2:20

      leonp έγραψε:
      dstou έγραψε:
      Βασικά για την επικουρικότητα του βενζινοκινητήρα στο Prius φταίει και η ίδια η Toyota που το χαρακτήρισε στην αρχή σαν gasoline assisted electic vehicle. Πιο κοντά σε αυτό τον ορισμό πράγματι είναι το Volt.
      Σωστά το χαρακτηρίζει έτσι η Τογιότα γιατί υπάρχουν κέντρα πόλεων στα οποία επιτρέπονται μόνο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Το Prius έχει αυτή την δυνατότητα.

      Δεν είναι έτσι. Η αυτονομία σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία δεν υπερβαίνει τα 10 χιλιόμετρα. Πολύ μικρή απόσταση για να καλύψει commuting και χωρίς τη δυνατότητα plug-in είναι αδύνατο το όχημα να χαρακτηριστεί ως gasoline assisted electic vehicle καθώς η βενζίνη παραμένει η κύρια μορφή ενέργεια για την κίνηση του.
      Μια ερωτηση μονο.Καταλαβενεις τι σημαινει gasoline assisted electic vehicle η προσπαθεις να με τρελανεις;
      ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΟΤΕΡ ΕΧΕΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΙΟΥΣ ΧΩΝΕΨΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,Ο ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΡΟΛΟ,ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΣΥ gasoline assisted electic vehicle ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ 10 ΜΕΤΡΑ.
      ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΡΙΟΥΣ ΑΝ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΧ ΑΤΡΟΦΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΑΝ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΧ ΑΔΕΙΑΣΕΙ Η ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΒΗΜΑ.
      ΤΑ ΑΛΛΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΤΥΠΟΥ ΧΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΔΕΙΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΟΤΕΡ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΤΣΟΥΛΑΝΕ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      makis07
    • RE: Υβριδικά: Αξίζουν τελικά ή είναι ακόμα νωρίς;

      Re: Υβριδικά: Αξίζουν τελικά ή είναι ακόμα νωρίς;

      Η απαντηση ειναι απλη.Αξιζουν γιατι ειναι οχηματα που απλα προσφερουν στο να πετυχενει οποιος φυσικα το θελει ,σωστοτερη διαχειριση ενεργειας ,κοινως οικονομια,εχουν δε οτι υπαρχει σε ολα τα αλλα αυτοκινητα.
      Νωρις δεν μπορω να καταλαβω γιατι ειναι,αν το ερωτημα κολαει στο θεμα της τιμης τους μαλλον ειναι ατυχες.Επειδη δηλαδη στην ελλαδα δεν επιδοτουνται η επιδοτηθηκαν καποια συγκεκριμενα μεγαλα για να τα αποκτησουν καποιοι καποιοι,να παραβλεψουμε το τι συμβαινει αλλου;
      Αν δεν ειναι το προβλημα η τιμη τοτε δε βλεπω νοημα και στην ερωτηση.....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      makis07
    • RE: Υβριδικά: Αξίζουν τελικά ή είναι ακόμα νωρίς;

      από rx8_drifter » 07/05/09 11:07

      Σοβαρολογείς ότι ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί επικουρικά στο Prius?

      Εκτός απο εριστικός είσαι και άσχετος.
      Μη σταματάς όμως

      Εχω δικιο και κανεις μεγαλο λαθος φιλε μου,στα φουλ υβριδικα σαν το πριους το ηλεκτρικο μοτερ δινει μεχρι 68 ιππους στο διαφορικο(το πριους δεν εχει κιβωτιο ταχυτητων)και οταν πεσει η σταθμη της μπαταριας η χρειαστει επιπλεον ιπποδυναμη δουλευει και ο βενζινοκινητηρας ο οποιος μοιραζει ενα ποσοστο της ιπποδυναμης του στο διαφορικο και ενα ποσοστο στο δευτερο μικροτερο ηλεκτρικο μοτερ που παραγει ρευμα για την μπαταρια.Γι αυτο και δεν ειναι δυνατο να πει κανεις ποια ειναι η πραγματικη ιπποδυναμη και ροπη του συνολου αφου αναλογα με τις συνθηκες αλλαζει συνεχεια.Τα περι 110+ αλογα που αναφερει η ιδια η τογιοτα ειναι μια μεση τιμη για να υπαρχει μετρο συγκρισης,αλλα σε πολλες περιπτωσεις η συνολικη ιπποδυναμη φτανει στο συνολικο μεγιστο 146 στο διαφορικο που ειναι συγκρισιμο με περιπου 170 ιππους ενος κινητηρα τουρμπο.Εχει επιπλεον το πλεονεκτημα να μην επηρεαζεται η αποδοση του απο τις καιρικες συνθηκες(καλοκαιρι και παρατεταμενη οδηγηση σε ωρες με κινηση στην πολη η γρηγορη οδηγηση σε διαδρομη σε εθνικη για πολλα χιλιομετρα χωρις σταση) που για τα τουρμποκινητα ειναι ενα προβλημα που κανεις δεν φαινεται να δινει σημασια μαλλον λογω αγνοιας.
      Τυπικο υβριδικο φιλε μου ειναι πχ τα 2 (mild hybrid) honda που απλα κυκλοφορησαν για να μειωσει η honda το μεσο ορο στα καυσαερια του στολου της και που καλως η κακως χωρις να ειναι στην κατηγορια των full hybrid toyota ,σχεδον ολοι καθονται και τα συγκρινουν.
      Λιανα να στο πω να το καταλαβεις,αυτο που σε πραγματικες συνθηκες δικαιολογει το χαρακτηρισμο υβριδικο και αποδιδει στο συνολο του οσα περιμενει ο καθενας με τα οσα γενικα και αοριστα τουλουμιασαν σχετικοι και ασχετοι ,αρον αρον μεσα σε περιπου 1 χρονο και κατι,και το καταντησαν στην ουσια μοδα,κινειται στην λυση των full hybrid ενω οι αλλες προσεγγισεις ειναι απλα μαρκετινγκ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      makis07
    • RE: Υβριδικά: Αξίζουν τελικά ή είναι ακόμα νωρίς;

      Πιαστε τον πιαστε τον

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      makis07
    • RE: Υβριδικά: Αξίζουν τελικά ή είναι ακόμα νωρίς;

      KAI ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΜΕ ΑΥΤΟ
      ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑ ΚΥΒΙΚΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 10 ΛΙΤΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ, ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΣΟΥΜΑ ΤΑ ΚΜ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ,ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 10 ΛΤ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.......

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      makis07
    • RE: Υβριδικά: Αξίζουν τελικά ή είναι ακόμα νωρίς;

      27.11.2008
      Η VW αποκαλύπτει το υβριδικό πρωτότυπο TwinDrive plug-in
      Τιμές - Τεχνικά χαρακτηριστικά
      Χρηματοδοτικά προγράμματα
      Το πρόγραμμα Golf TwinDrive που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2008 στο Golf της προηγούμενης γενιάς, μεταφέρεται τώρα και στη νέα, έκτη γενιά του αυτοκινήτου. Το πρόγραμμα αυτό είναι μέρος ενός άλλου, μεγαλύτερου προγρτάμματος, που χρηματοδοτείται από τη Γερμανική κυβέρνηση και στοχεύει στην εφαρμογή ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στις μεταφορές.

      Το Golf TwinDrive με απόδοση 176 ίππων, χρησιμοποιεί ένα εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης το οποίο επιλέγει συνεχώς τη βέλτιστη λειτουργία, σε συνάρτηση με τις εκάστοτε συνθήκες κάτω από τις οποίες κινείται το όχημα. Με τον τρόπο αυτό ο οδηγός έχει στη διάθεσή του διαρκώς τον πιο αποδοτικό συνδυασμό μεταξύ του ηλεκτρικού κινητήρα και του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

      Αντίθετα με ότι συμβαίνει σε ένα «τυπικό» υβριδικό αυτοκίνητο, όπου ο ηλεκτρικός κινητήρας λειτουργεί επικουρικά, «στο TwinDrive συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο: εδώ ο πετρελαιοκινητήρας ή ο βενζινοκινητήρας λειτουργούν επικουρικά στο ηλεκτρικό μοτέρ», όπως δηλώνει ο Καθ. Δρ. Martin Winterkorn. ΤΟ ΠΡΙΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ;ΤΥΠΙΚΟ Η ΟΧΙ;ΑΠΟ ΤΟ 1997 ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΤΣΙ..........

      Το σύστημα TwinDrive δίνει έμφαση στην ηλεκτροκίνηση μέσω της οποίας προσβλέπει σε 50 χιλιόμετρα εντός πόλης και στη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης για τις μετακινήσεις εκτός. Η VW δεν ανακοινώνει συγκεκριμένες τιμές κατανάλωσης, δίνει όμως ένα πρακτικό παράδειγμα: σε ένα κύκλο από το Potsdam στο «Automobile Forum» στο κέντρο του Βερολίνου και πάλι πίσω – μια διαδρομή της τάξης των 100 χλμ. – το Golf TwinDrive κατανάλωσε μόλις 8 κιλοβατώρες ενέργειας και 2,5 λίτρα καυσίμου.
      μΟι δοκιμές εξέλιξης έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στο Βερολίνο, το 2009. Με αυτή την προοπτική, η VW υπολογίζει πως τα πρώτα οχήματα με τη συγκεκριμένη τεχνολογία θα διατεθούν στην αγορά το 2010
      ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΙΟΥΣ 240 ΚΜ ΜΕ ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 2.2LT ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΜΕ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 25 ΚΜ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΦΑΝΑΡΙΑ ΟΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ ΑΥΤΑ....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      makis07
    • RE: Υβριδικά: Αξίζουν τελικά ή είναι ακόμα νωρίς;

      23.02.2009
      Περισσότερες λεπτομέρειες για την υβριδική Cayenne
      Χρηματοδοτικά προγράμματα
      όπως όλα δείχνουν, η υβριδική Porsche Cayenne S θα είναι διαθέσιμη στις αρχές του 2010. Σύμφωνα με τα στοιχεία του γερμανού κατασκευαστή, η υβριδική Cayenne θα καταναλώνει λιγότερα από 9,0 λτ./100 χλμ. – σύμφωνα με τη νέα Ευρωπαϊκή Μέτρηση Μικτού Κύκλου – και οι εκπομπές CO2 της θα είναι 20% μικρότερες σε σύγκριση με ένα αντίστοιχου μεγέθους, κυβικών και δύναμης όχημα.

      Ο κινητήρας της υβριδικής Cayenne S είναι ένας 3λιτρος υπερτροφοδοτούμενος V6 με απευθείας έγχυση καυσίμου (DFI), ο οποίος αποδίδει 333 ίππους και 439 Nm ροπής από τις 2.900 έως τις 5.300 σ.α.λ. Ο V6 αυτός συνδυάζεται με ένα σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα τριών φάσεων, ο οποίος αποδίδει 52 ίππους και 300 Nm ροπής. Ο ίδιος κινητήρας λειτουργεί και ως εναλλάκτης, ενώ και οι δύο χρησιμοποιούν ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων.

      Η υβριδική Cayenne S θα έχει επίσης ένα σετ μπαταριών ΝiMH ισχύος 38 kW οι οποίες δεν χρειάζονται συντήρηση και θα είναι τοποθετημένες στο χώρο της ρεζέρβας.

      Η Porsche δηλώνει πως κατά τη διάρκεια των δοκιμών του αυτοκινήτου οι μηχανικοί κατάφεραν να οδηγήσουν την υβριδική Cayenne με ταχύτητες που έφταναν τα 140 χλμ./ώρα χωρίς τη χρήση του V6, ενώ σε επίπεδο επιδόσεων για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 6,8 δτ.

      Για όσους, τέλος, θα ήθελαν τη συγκεκριμένη τεχνολογία, αλλά δεν είναι οπαδοί της κατηγορίας των SUV, η Porsche θα τοποθετήσει ένα παρόμοιο υβριδικό σύστημα και στην Porsche Panamera.

      ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΑ ΑΠΙΘΑΝΑ ΘΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΚΟΜΑ......

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      makis07
    • RE: Υβριδικά: Αξίζουν τελικά ή είναι ακόμα νωρίς;

      18.02.2009
      Οδηγούμε το νέο Honda Insight
      Χρηματοδοτικά προγράμματα
      Σε αντίθεση με την πρώτη γενιά Insight του 1999, η οποία ήταν μια επίδειξη των τεχνολογικών δυνατοτήτων της Honda, η νέα γενιά αποτελεί ένα απόλυτα «προσγειωμένο» μοντέλο, που απευθύνεται στον απλό αγοραστή και στις καθημερινές του ανάγκες. Το πεντάθυρο χάτσμπακ, μήκους 4,395 χλστ. βασίζεται στα μηχανικά μέρη του Civic hybrid, ενώ πλατφόρμα και πλαίσιο μοιράζονται πολλά εξαρτήματα με τα αντίστοιχα του νέου Jazz, με αρκετές ωστόσο βελτιώσεις.

      Το παράλληλο υβριδικό σύστημα ΙΜΑ επανασχεδιάστηκε, έτσι ώστε να είναι ακόμα αποδοτικότερο και για τον ίδιο λόγο συνδυάστηκε με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT). O κινητήρας (1,339 κ.εκ.) των 88 ίππων/5.800 σ.α.λ και 12,3 χλγμ./4.500 σ.α.λ σε συνδυασμό με τους 14 ίππους/1.500 σ.α.λ. και τα 8,0 χλγμ./1.000 σ.αλ. του ηλεκτροκινητήρα δεν απαιτούν περισσότερα από 4,4 λίτρα βενζίνης/100 χλμ. στο μικτό κύκλο, ενώ η εκπομπή ρύπων δεν ξεπερνά τα 101 γρ. CO2/χλμ. Από το υβριδικό σύστημα της Honda μπορεί να λείπει η δυνατότητα αμιγώς ηλεκτροκίνητης εκκίνησης, όπως στο Prius, όμως ο μικρός ηλεκτροκινητήρας και η μικρή μπαταρία του εξασφαλίζουν και χαμηλό συνολικό βάρος (μόλις 1204 κιλά), αντισταθμίζοντας πλήρως τα οφέλη ενός πιο δυνατού, αλλά και βαρύτερου συστήματος.

      Στο δρόμο, κινητήρας και κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης συνεργάζονται άψογα, προσφέροντας παράλληλα την πολυπόθητη χαμηλή κατανάλωση, όταν όμως οι ρυθμοί ανέβουν, αυξάνεται αισθητά και γίνεται αρκετά τραχύς και ο θόρυβος του κινητήρα. Βέβαια, κανείς δεν είπε πως το Insight είναι αυτοκίνητο επιδόσεων -αν και τα 12,6 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα και τα 186 χλμ./ώρα τελικής δεν είναι διόλου άσχημα-, απεναντίας η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου απαιτεί και… ελαφρύ δεξί πόδι.

      Αλλά και αυτό το σκέφτηκαν οι Ιάπωνες τεχνικοί, προσφέροντας πλέον με το διακόπτη «econ» τη δυνατότητα μεταβολής της χαρτογράφησης του εγκεφάλου και των παράπλευρων λειτουργιών (π.χ του κλιματισμού) για μεγαλύτερη οικονομία. Σε πρώτο πλάνο βρίσκονται πάντα η καλή ποιότητα κύλισης, η πρακτικότητα του αμαξώματος με το μεγάλο χώρο αποσκευών των 408 λίτρων, αλλά και η αισθητική του χάτσμπακ της Honda. To νέο Insight αναμένεται τέλη Μαρτίου στη χώρα μας, σε τιμή που δεν έχει ακόμη διευκρινιστεί, με δεδομένο, όμως, πως θα είναι άκρως ανταγωνιστική –ήταν άλλωστε ένα από τα κύρια μελήματα της εξέλιξης του αυτοκινήτου! Περισσότερα για το νέο Honda Insight θα βρείτε στο τεύχος 462 που κυκλοφορεί αρχές Μαρτίου. _Ν.Κ

      ΠΑΛΙ ΣΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ...
      ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΣΟ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΧΟΝΤΑ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΟΥΝ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΤΟΥ ΠΡΙΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ...ΕΡΩΤΗΣΗ:ΠΟΣΑ ΣΑΣ ΕΣΚΑΣΑΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      makis07
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr