Σχετικά με το βαρετό εσωτερικό του golf πρέπει να το παραγγείλεις με το ηχοσύστημα RCD-510 (δες στο GTI, για να δεις πως φαίνεται) ή να πας σε κάποια after market λύση, αλλιώς ισχύει αυτό που λες.
Latest posts made by kio
-
RE: αγορα μεσαιου αυτόματου στα 20k
-
RE: αγορα μεσαιου αυτόματου στα 20k
Ο χρήστης Odin#9681 έγραψε:
Πέρα απ το performance του, διαβάζω δράκους για την αξιοπιστία του dsg7 ρε παιδιά, ισχύουν όλα αυτά?Το βασικό πρόβλημα στα DSG7 ήταν ο προβληματικός διπλός συμπλέκτης, ο οποίος τώρα μπαίνει βελτιωμένος (τα υπόλοιπα προβλήματα είναι σπάνια).
Π.χ. στο δικό μου Golf6 το πρόβλημα αυτό εμφανίστηκε στα 17000χλμ, ενώ με το καινούριο συμπλέκτη έκανα 25.000 και προς το παρόν όλα ΟΚ. Οπότε λογικά στα καινούρια δεν θα ξαναπαρουσιαστεί αυτό το πρόβλημα.
Ο γνωστός ήχος δεν είναι τόσο δραματικός: ακούγεται μόνο με ανοιχτά παράθυρα σε ήσυχο δρόμο και σύμφωνα με την VW δεν είναι πρόβλημα. Για να βγάλεις τα σωστά συμπεράσματα κάνε τεστ drive σε ανώμαλο δρόμο σε κάποιο ήσυχο μέρος. -
RE: HYUNDAI FORUM
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Το βιντεο με τον προεδρο της VW και τι λεει για το i30 με Αγγλικους υποτιτλους
αφου του πηρε και μετρα τωρα ξερουμε πως θα ειναι το επομενο golf και οτι θα ειναι και λιγο ακριβοτερο
λόγο της κρίσης δε νομίζω να είναι ακριβότερο, απλά κάποια ανταλλακτικά θα γράφουν 'made in Korea' , τα μέτρα πάρθηκαν για να ταιριάζουν (τα ανταλλακτικά).
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Ερώτηση προς άπαντες, κατέχοντες το αντικείμενο και μη.Γιατί στα περισσότερα αυτοκίνητα το υγραέριο βγάζει μόνο 10% με 15% μεγαλύτερη κατανάλωση από τη βενζίνη, ενώ περιέχει ~26% λιγότερη ενέργεια και ενώ μάλιστα το αβανς είναι λάθος σε πολλές περιπτώσεις;
Ευχαριστώ.
Λογικά οι περισσότεροι δε λαμβάνουν υπόψη μικρή κατανάλωση βενζίνης.
Όταν ξεκινάει ένας κρύος βενζινοκινητήρας αρχικά (ειδικά το 1ο λεπτό ) καίει πολύ παραπάνω +
όπως το ανέφεραν μερικοί γεμίζουν βενζίνη μια φορά ανά μερικούς μήνες => οπότε αν π.χ. γεμίζουν 50λ ανα 5000χλμ => τότε προκύπτει 1λ/100χλμ επιπλέον κατανάλωση σε βενζίνη. -
RE: VW Golf 1.6 fsi vs VW Golf 1.4 tsi (2007)
Προτείνω και γω το TSI.
Ως προς την κατανάλωση, αν προσέξεις το δεξί σου πόδι και σχέση στο κιβώτιο (τουλάχιστον μια σχέση πάνω, σε σχέση με ατμοσφερικό) θα είναι αρκετά πιο οικονομικό. Ο TSI έχει φουλ ροπή από τις 1500 στροφές και για οικονομία μπορείς να βάλεις 6η απ’τα 60!!!
Αλλιώς, αν θα το πατάς θα καις αρκετά παραπάνω. -
RE: με ποια ταχυτητα προσπερνατε;;;
Γενικά αν θέλεις την καλύτερη επιτάχυνση βάζεις όσο μικρότερη σχέση μπορείς(και κάνεις καρφωτή αλλαγή αν χρειαστεί) .
Mε το 1.8 TSI για πολύ γρήγορη προσπέραση στα 100-110, αν δεν σε πειράζει η λειτουργία του κινητήρα κοντά στα κόκκινα, τότε βάζεις 3η.
Αλλιώς βάζεις 4η.
Τέλος αν βαριέσαι το κατέβασμα ή ενδιαφέρεσαι για οικονομία (και μόνο έχεις αρκετό χρόνο ασφαλείας) προσπερνάς με 5-6η. Σε ευθεία χωρίς ανηφορο-κατηφόρες στο συγκεκριμένο κινητήρα για οικονομία μπορείς να βάλεις 6η από τα 60 χαω χωρίς να χεις πρόβλημα!!! -
RE: Προβλημα DSG σε Audi A3 Sportback μοντελο 2010
Αν είναι 7τάχυτο και δεν υπάρχουν σφάλματα τότε πρόκειται για γνωστό πρόβλημα και πρέπει να αλλάξει όλο το σετ διπλού συμπλέκτη. 'ειναι φυσιολογικο' είναι η κλασική απάντηση, απαίτησε αλλαγή εντός εγγύησης (μια-δυο μέρες εργασία και υποτίθεται τώρα βάζουν βελτιωμένα).
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
@ ΚΙΟ μην παιρνεις και πολυ σοβαρα υποψιν τον υπολογιστη ταξιδιου....φουλαρε, οδηγα, ξαναφουλαρε...και κανε λιτρα/χιλιομετρα.
Αυτό κάνω πάντα και σε κάθε γέμισμα κάνω σύγκριση και μηδενισμό του υπολογιστή ταξιδίου, και κρατάω στατιστικά: η διαφορά με την αντλία είναι 0 με 0,2 Λ/100χμ παραπάνω στην αντλία.
Μπορεί κάποιος να μου γράψει σημερινές τιμές υγραερίου, και που γίνεται εγκατάσταση (κινητήρας TSI 122 άλογα), τιμές και ποια μάρκα να προτιμήσω σε ακτίνα έως 300χμ από τη Θεσσαλονίκη.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Οι κατασκευαστες και στην καταναλωση βενζινης δινουν ουτοπικες καταναλωσεις προς τα κατω.
Για δοκίμασε ταχύτητες έως 90km/h με τελευταία σχέση στο κιβώτιο για αρκετά χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο (στο πάνε - έλα για σιγουριά) χωρίς ανηφόρες κατηφόρες με σταθερό γκάζι και θα δεις μικρότερες καταναλώσεις από τις 'ουτοπικές καταναλώσεις' δίνει ο κατασκευαστής (Το δοκίμασα ).
Πάντως με ίδιο τρόπο μέτρησης (μεσα στην πόλη και έξω) ο κατασκευαστής αυτοκινήτου δίνει σταθερή διαφορά 30% (δεν ξέρω που οφείλεται αφού το LPG έχει μικρότερη θερμοδυναμική απόδοση κατά 20%)Το μονο σιγουρο ειναι οτι καιμε παραπανω με το υγραεριο..Εμενα πχ η καταναλωση μου εχει καρφωθει στα 12 λιτρα ενω με βενζινη ηταν 10,5.
Oι εγκαταστάτες και κάποιοι εδω στο φορουμ γράφουν ότι:
- εκκίνηση γίνεται με βενζίνη,
- υπάρχει πάντοτε μια μικρή κατανάλωση βενζίνης ή που και που ξανακαίει βενζίνη για λίγο.
Οπότε ίσος υπάρχει και μικρή κατανάλωση βενζίνης πχ 1λ/100χμ, ενώ υποτίθεται κινούμαστε μόνο με υγραέριο
Επισης το μονο σιγουρο ειναι οτι το κερδος ειναι μεγαλο.
Δεν είπα ότι είναι μικρό το κέρδος, αλλά **λίγο μικρότερο **από το αναμενόμενο.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ενδιαφέρομαι για υγραέριο, αλλά μετά από μια σύντομη έρευνα αυτοκινήτων βενζίνης/LPG που βγαίνουν από τα εργοστάσια στο εξωτερικό (Toyota, VW, Opel) που έκανα, η κατανάλωση LPG που δίνουν οι κατασκευαστές είναι κατά 30% περίπου αυξημένη σε σχέση με βενζίνη σε όλα αμάξια που είδα, ενώ εδώ στην Ελλάδα υπόσχονται ίδια κατανάλωση .
Πχ αν ένα αμάξι καίει 6 L/100km βενζίνη, τότε καίει 8 L/100km LPG
εδώ κάποιοι αναφέρουν ότι καίγεται 1λ/100 km παραπάνω οπότε ας πούμε είναι 7 L/100km LPG ... δηλαδή αρκετά λιγότερα απ' ότι δίνει ο κατασκευαστής στα ειδικά σχεδιασμένα αμάξια .Μήπως τα υπόλοιπα (1L/100 km) που λείπουν καίγονται σε βενζίνη την οποία δύσκολα προσέχει ο οδηγός, αφού με τη λογική αυτή το γέμισμα με βενζίνη είναι αρκετό για μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα, όταν χρησιμοποιείται το υγραέριο, οπότε το κέρδος είναι λίγο μικρότερο από το αναμενόμενο;