-
Αυτό το θέμα νομίζω οτι έχει αρκέτο ενδιαφέρον. Τι πιστευέται για αυτό το θέμα. Όλες οι απόψεις είναι ενδιαφέρουσες. Θεωρείτε οτι οι πιο μεγάλοι κινητήρες είναι πιο αξιώπιστοι?
-
Αυτό το θέμα νομίζω οτι έχει αρκέτο ενδιαφέρον. Τι πιστευέται για αυτό το θέμα. Όλες οι απόψεις είναι ενδιαφέρουσες. Θεωρείτε οτι οι πιο μεγάλοι κινητήρες είναι πιο αξιώπιστοι?
-
Αυτό το θέμα νομίζω οτι έχει αρκέτο ενδιαφέρον. Τι πιστευέται για αυτό το θέμα. Όλες οι απόψεις είναι ενδιαφέρουσες. Θεωρείτε οτι οι πιο μεγάλοι κινητήρες είναι πιο αξιώπιστοι?
-
Εγω ψηφισα 2000-2300 αλλα πιστευω οτι και τα 1800-2000 ειναι εξισου καλα. Ο λογος ειναι οτι πλεον οι κινητηρες αυτων των κυβικων βγαζουν παραπανω απο ικανοποιητικα αλογα και δυναμη για τους ελληνικους δρομους. Δεν κρυβω οτι ειμαι επηρεασμενος απο τα μοντελα της subaru και της mitsubishi που με κινητηρες 2000 κυβικων βγαζουν πολυ γρηγορα αυτοκινητα (impreza, evo). Επισης θεωρω οτι και ενα οικογενειακο πρεπει να εχει αρκετη ιπποδυναμη και ροπη για ενα γρηγορο προσπερασμα η μια γρηγορη αντιδραση γιατι αλλωστε το 'γκαζι ορισμενες φορες ειναι πιο ασφαλες απο το φρενο' και ειδικα για τα οικογενειακα που μεταφερουν και παιδια ειναι πολυ σημαντικο. Επιπλεον και στην γκαμα των SUV τα περισσοτερα μοντελα ειναι στα 2000 κυβικα.
Τωρα προσωπικα ως νεος οδηγος θα αρκεστο μαλλον στα 1000-1200 κυβικα αλλα οταν θα ερ8ει η ωρα να διαλεξω αυτοκινητο πιστευω οτι θα εινια μεσα σε αυτα τα κυβικα.. -
Νομιζω πως τα σημερινα 1800-2000 οπως ειπε και καποιος, ειναι αξιοπρεπεστατα για τους ελληνικους δρομους και την ελληνικη τσεπη (λόγω καταναλωσης)... Βέβαια εξαρταται και από το αυτοκίνητο (άλλο 1800 σε ίμπιζα και άλλο σε Α4!!)
-
Πιστεύω πως εξαρτάται από το τι αμάξι θέλεις.
Αν θέλει κάποιος μικρό (Fiat Punto,Opel Corsa,VW Polo..),
μάλλον αρκούν 1400 κυβικά με περίπου 100 ίππους.
Αν θέλεις μεγάλο (Ford Mondeo,Toyota Avensis,Opel Vectra..),
καλύτερα από 1800 κυβικά και πάνω.
Αν θες 4χ4,καλύτερα κάποιο με μεγάλο κινητήρα (2000 με 2500 κ.ε. και πάνω) που να έχει ροπή
και στις χαμηλές στροφές.
Δεν ψήφισα,επειδή είναι σχετική η απάντηση. -
Τα κυβικά δεν θεωρώ ότι παίζουν απόλυτο ρόλο. Για οικογενεικά αυτοκίνητα (μικρομεσαία-μεσαία) τα 120-150 άλογα είναι πλέον απαραίτητα, εκεί που έχουν φτάσει τα βάρη.
Αν πάλι επιμένετε κυβικά, 2.000κ.εκ., diesel όμως
-
Πως μπορουμε να διαλεξουμε αν δεν εχουμε δοκιμασει ? Και ποσοι απο εμας εχουν οδηγησει,οχι περιστασιακα για μια βολτα της μισης ωρας,τοσα αυτοκινητα ?
Απλως λοιπον τελειως θεωρητικα νομιζω οτι τα 120-150 αλογα οπως ειπε και ο ikar ειναι αρκετα για την Ελληνικη πραγματικοτητα.Τα αλλα ειναι για αλλου. -
Εξαρτάται τη χρήση...
Για την πόλη ένα σπόρτινγκ είναι σούπερ. Οπότε 1100. Το Ιμπιζάκι μου είναι επαρκές, αλλά το καλοκαίρι με τον κλιματισμό, τα 999 κυβικά ζορίζονται στην εκκίνηση από φανάρι... Οπότε ανεπαρκές.
Για μικρές εξορμήσεις και παλιές εθνικές το Ραλί το 1300 ή κάτι σε Πούντο 1400 είναι επαρκές.
Για γενικότερη όμως χρήση πιστεύω πως το σωστό είναι ένα μικρομεσαίο στα 1600-1800. Αρκετά μεγάλο για το ταξίδι, αρκετά μικρό για την πόλη, οπότε τελικά αυτή πιστεύω πως είναι και η χρυσή τομή για την Ελλάδα.
Αν πάλι ταξιδεύεις πολύ, ένα μεσαίο (και βάλε) σε μέγεθος, και 2λιτρο και πάνω. Προσωπικά θα προτιμούσα για ταξίδια κάτι σε τουρμποντίζελ, 2λίτρα και κάτι, ή έστω 1900. Αλλά έκανα το λάθος να ανήκω στο 60% και πλέον του ελληνικού πληθυσμού που ζούνε σε πόλη. (Βρε το καλοκαίρι με βλέπω με ντήζελ στην Αθήνα και ας κουρεύονται... )
-
Τα κυβικά είναι σαν τα GB του HDD : όσα και να έχεις ποτέ δεν φτάνουν ...Η απληστία του ανθρώπου δεν έχει όρια...
-
Εγώ πιστεύω ότι το θέμα δεν είναι πλέον τα κυβικά αλλά η αναλογία κιλών/ροπής και κιλών/ίππο.
Κατά τη γνώμη μου οποιοδήποτε αυτοκίνητο με αναλογία κιλών/ ίππο μικρότερη από 10 , ή αναλογία κιλών/ροπή μικρότερη απο 0,15 σε Νm είναι αποδεκτό σε μένα απο πλευράς ενεργητικής ασφάλειας και διασκέδασης -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Εγώ πιστεύω ότι το θέμα δεν είναι πλέον τα κυβικά αλλά η αναλογία κιλών/ροπής και κιλών/ίππο.
Κατά τη γνώμη μου οποιοδήποτε αυτοκίνητο με αναλογία κιλών/ ίππο μικρότερη από 10 , ή αναλογία κιλών/ροπή μικρότερη απο 0,15 σε Νm είναι αποδεκτό σε μένα απο πλευράς ενεργητικής ασφάλειας και διασκέδασηςΣυμφωνω με τον 'ΒΑΣΙΛΗΣ' αλλα ενα 3.0λιτρο Ζ4 δεν με χαλαγε καθολου....
-
Για οικογενειακό αυτοκίνητο από 1800 μέχρι 2000 για βενζινοκινητήρες και 1900 μέχρι 2500 για πετρέλαιο(turbodiesel)....
-
Εγώ είμαι της άποψης ότι το αυτοκίνητο 1600-1800 κυβικά είναι επαρκές για την Ελλάδα. Όπως είπε και ο Ταμπουρατζής, ούτε πολύ μεγάλο για την πόλη, αλλά ούτε και πολύ μικρό για την εθνική οδό. Συνδυάζει επιδόσεις και πρακτικότητα αυτός ο κινητήρας.
-
Αν και έχω μικρό αυτοκίνητο (VW Polo) ψήφισα 1800-2000 που αναλογούν σε πάνω (συνήθως) από 120 άλογα. Με τα βάρη των σημερινών αυτοκινήτων χρειάζεσαι άλογα (και ροπή) για ασφαλείς προσπεράσεις.
-
Nα προτείνω στο φίλο που άνοιξε αυτό το τόπικ να ανοίξει και άλλο ένα που να ρωτάει πόσα έδρανα στροφάλου θεωρούμε κατάλληλα για την ελλάδα, νομίζω είναι εξίσου ατυχές σαν ερώτηση.
-
Ειδικά για την Ελλάδα και για εμένα προσωπικά γύρω στα 3-3500 κυβικά καλύτερα σε turbodiesel!
Tο σκεπτικό μου είναι ότι αν τα παίρνουν στας Ευρώπας τότε εδώ που είμαστε και πιο ανταγωνιστικοί στον τρόπο οδήγησης και θέλουμε και καλύτερες ρεπρίζ για να προσπερνάμε στους επαρχιακούς δρόμους τα χρειαζόμαστε τουλάχιστον εξίσου αν όχι και περισσότερο! Ιδανικά συνδυάζονται με τετρακίνηση για χρήση στη γλυστερή άσφαλτο αλλά και σοτυς κάκιστους δρόμους ασφάλτινους και μη. Επίσης συχνά ταξιδεύουμε με όλη την οικογένεια και κλιματισμό.....Συμφωνώ με τον προηγούμενο και δεν ψηφίζω....¨
Πάντως όποιος ζήσει με αυτοκίνητο με πάνω από 2500 κυβικά δύσκολα δέχεται κάτι λιγότερο. Απλά στην Ελλάδα αυτοί είναι λίγοι και η φωνή τους θάβεται από την κατακραυγή! -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Nα προτείνω στο φίλο που άνοιξε αυτό το τόπικ να ανοίξει και άλλο ένα που να ρωτάει πόσα έδρανα στροφάλου θεωρούμε κατάλληλα για την ελλάδα, νομίζω είναι εξίσου ατυχές σαν ερώτηση.Δεν είναι καθόλου ατυχές ως θέμα! Μέχρι πριν να καταργηθούν τα τεκμήρια, όταν έβλεπες αυτοκίνητο πάνω από 1600 κυβικά έλεγες για τον ιδιοκτήτη του ότι είναι 'καπιτάλας'. Τώρα, με χαρά μου βλέπω ότι οι κυβισμοί των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στη χώρα μας αρχίζουν να παίρνουν την ανιούσα! Με χαρά μου, γιατί ένα αμάξι με κινητήρα 1400 κυβικών και ίδιου βάρους με ένα άλλο με 1800 κυβικά κινητήρα θα εκπέμψει περισσότερους ρύπους, γιατί θα πιεστεί και θα λειτουργήσει σε υψηλότερες στροφές.
Θα ήθελα λοιπόν προσωπικά να ξέρω τις επιθυμίες των υποψηφίων αγοραστών (που είμαστε όλοι, εν κατακλείδει), για κυβισμούς κινητήρων. -
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
Nα προτείνω στο φίλο που άνοιξε αυτό το τόπικ να ανοίξει και άλλο ένα που να ρωτάει πόσα έδρανα στροφάλου θεωρούμε κατάλληλα για την ελλάδα, νομίζω είναι εξίσου ατυχές σαν ερώτηση.
Δεν είναι καθόλου ατυχές ως θέμα! Μέχρι πριν να καταργηθούν τα τεκμήρια, όταν έβλεπες αυτοκίνητο πάνω από 1600 κυβικά έλεγες για τον ιδιοκτήτη του ότι είναι 'καπιτάλας'. Τώρα, με χαρά μου βλέπω ότι οι κυβισμοί των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στη χώρα μας αρχίζουν να παίρνουν την ανιούσα! Με χαρά μου, γιατί ένα αμάξι με κινητήρα 1400 κυβικών και ίδιου βάρους με ένα άλλο με 1800 κυβικά κινητήρα θα εκπέμψει περισσότερους ρύπους, γιατί θα πιεστεί και θα λειτουργήσει σε υψηλότερες στροφές.
Θα ήθελα λοιπόν προσωπικά να ξέρω τις επιθυμίες των υποψηφίων αγοραστών (που είμαστε όλοι, εν κατακλείδει), για κυβισμούς κινητήρων.Συμφωνώ σε αυτά αλλά συμφωνώ και με το ΒΑΣΙΛΗ ότι η αναλογία κιλών/ίππο ή κιλών/κιλό ροπής είναι πολύ καλύτερη μονάδα μέτρησης. Όσο για τα έδρανα που ανέφερε ο λαλίστατος φίλος IKE, εγώ θα ήθελα 7!
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Εγώ πιστεύω ότι το θέμα δεν είναι πλέον τα κυβικά αλλά η αναλογία κιλών/ροπής και κιλών/ίππο.
Κατά τη γνώμη μου οποιοδήποτε αυτοκίνητο με αναλογία κιλών/ ίππο μικρότερη από 10 , ή αναλογία κιλών/ροπή μικρότερη απο 0,15 σε Νm είναι αποδεκτό σε μένα απο πλευράς ενεργητικής ασφάλειας και διασκέδασηςΣυμφωνώ κι εγώ με τον 'ΒΑΣΙΛΗΣ', αν και θα έλεγα αναλογία κιλών/ίππο μικρότερη από 9. Είναι οι πιο ασφαλείς δείκτες για την αξιολόγηση των επιδόσεων ενός αυτοκινήτου.
Στο θέμα των κυβικών, θα έλεγα μέχρι 1400 όσον αφορά την Αθήνα, αλλά πιστεύω ότι στα μέρη έξω από τα αστικά κέντρα τα οποία δεν έχουν κυκλοφοριακό πρόβλημα, μέχρι 2000 κυβικά είναι μια χαρά (με σωστή αναλογία πάντα ). Προσωπικά αισθάνομαι άσχημα να καταναλώνω 10+ λίτρα, ενώ θα μπορούσα να αρκεστώ σε 7-8 με ένα μικρότερο κινητήρα.
Πόσα κυβικά θεωρείτε οτι σας είναι αρκετά για Ελλάδα....