Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσα κυβικά θεωρείτε οτι σας είναι αρκετά για Ελλάδα....
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πόσα κυβικά θεωρείτε οτι σας είναι αρκετά για Ελλάδα....
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    17
    25
    673
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antiriad last edited by

      Αυτό το θέμα νομίζω οτι έχει αρκέτο ενδιαφέρον. Τι πιστευέται για αυτό το θέμα. Όλες οι απόψεις είναι ενδιαφέρουσες. Θεωρείτε οτι οι πιο μεγάλοι κινητήρες είναι πιο αξιώπιστοι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • A
        antiriad last edited by

        Αυτό το θέμα νομίζω οτι έχει αρκέτο ενδιαφέρον. Τι πιστευέται για αυτό το θέμα. Όλες οι απόψεις είναι ενδιαφέρουσες. Θεωρείτε οτι οι πιο μεγάλοι κινητήρες είναι πιο αξιώπιστοι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antiriad last edited by

          Αυτό το θέμα νομίζω οτι έχει αρκέτο ενδιαφέρον. Τι πιστευέται για αυτό το θέμα. Όλες οι απόψεις είναι ενδιαφέρουσες. Θεωρείτε οτι οι πιο μεγάλοι κινητήρες είναι πιο αξιώπιστοι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • F
            flowerpower last edited by

            Εγω ψηφισα 2000-2300 αλλα πιστευω οτι και τα 1800-2000 ειναι εξισου καλα. Ο λογος ειναι οτι πλεον οι κινητηρες αυτων των κυβικων βγαζουν παραπανω απο ικανοποιητικα αλογα και δυναμη για τους ελληνικους δρομους. Δεν κρυβω οτι ειμαι επηρεασμενος απο τα μοντελα της subaru και της mitsubishi που με κινητηρες 2000 κυβικων βγαζουν πολυ γρηγορα αυτοκινητα (impreza, evo). Επισης θεωρω οτι και ενα οικογενειακο πρεπει να εχει αρκετη ιπποδυναμη και ροπη για ενα γρηγορο προσπερασμα η μια γρηγορη αντιδραση γιατι αλλωστε το 'γκαζι ορισμενες φορες ειναι πιο ασφαλες απο το φρενο' και ειδικα για τα οικογενειακα που μεταφερουν και παιδια ειναι πολυ σημαντικο. Επιπλεον και στην γκαμα των SUV τα περισσοτερα μοντελα ειναι στα 2000 κυβικα.
            Τωρα προσωπικα ως νεος οδηγος θα αρκεστο μαλλον στα 1000-1200 κυβικα αλλα οταν θα ερ8ει η ωρα να διαλεξω αυτοκινητο πιστευω οτι θα εινια μεσα σε αυτα τα κυβικα..

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • C
              citastak last edited by

              Νομιζω πως τα σημερινα 1800-2000 οπως ειπε και καποιος, ειναι αξιοπρεπεστατα για τους ελληνικους δρομους και την ελληνικη τσεπη (λόγω καταναλωσης)... Βέβαια εξαρταται και από το αυτοκίνητο (άλλο 1800 σε ίμπιζα και άλλο σε Α4!!)

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • E
                eizo last edited by

                Πιστεύω πως εξαρτάται από το τι αμάξι θέλεις.
                Αν θέλει κάποιος μικρό (Fiat Punto,Opel Corsa,VW Polo..),
                μάλλον αρκούν 1400 κυβικά με περίπου 100 ίππους.
                Αν θέλεις μεγάλο (Ford Mondeo,Toyota Avensis,Opel Vectra..),
                καλύτερα από 1800 κυβικά και πάνω.
                Αν θες 4χ4,καλύτερα κάποιο με μεγάλο κινητήρα (2000 με 2500 κ.ε. και πάνω) που να έχει ροπή
                και στις χαμηλές στροφές.
                Δεν ψήφισα,επειδή είναι σχετική η απάντηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • L
                  lkar last edited by

                  Τα κυβικά δεν θεωρώ ότι παίζουν απόλυτο ρόλο. Για οικογενεικά αυτοκίνητα (μικρομεσαία-μεσαία) τα 120-150 άλογα είναι πλέον απαραίτητα, εκεί που έχουν φτάσει τα βάρη.

                  Αν πάλι επιμένετε κυβικά, 2.000κ.εκ., diesel όμως

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • D
                    dap last edited by

                    Πως μπορουμε να διαλεξουμε αν δεν εχουμε δοκιμασει ? Και ποσοι απο εμας εχουν οδηγησει,οχι περιστασιακα για μια βολτα της μισης ωρας,τοσα αυτοκινητα ?
                    Απλως λοιπον τελειως θεωρητικα νομιζω οτι τα 120-150 αλογα οπως ειπε και ο ikar ειναι αρκετα για την Ελληνικη πραγματικοτητα.Τα αλλα ειναι για αλλου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • G
                      georgetabs last edited by

                      Εξαρτάται τη χρήση...

                      Για την πόλη ένα σπόρτινγκ είναι σούπερ. Οπότε 1100. Το Ιμπιζάκι μου είναι επαρκές, αλλά το καλοκαίρι με τον κλιματισμό, τα 999 κυβικά ζορίζονται στην εκκίνηση από φανάρι... Οπότε ανεπαρκές.

                      Για μικρές εξορμήσεις και παλιές εθνικές το Ραλί το 1300 ή κάτι σε Πούντο 1400 είναι επαρκές.

                      Για γενικότερη όμως χρήση πιστεύω πως το σωστό είναι ένα μικρομεσαίο στα 1600-1800. Αρκετά μεγάλο για το ταξίδι, αρκετά μικρό για την πόλη, οπότε τελικά αυτή πιστεύω πως είναι και η χρυσή τομή για την Ελλάδα.

                      Αν πάλι ταξιδεύεις πολύ, ένα μεσαίο (και βάλε) σε μέγεθος, και 2λιτρο και πάνω. Προσωπικά θα προτιμούσα για ταξίδια κάτι σε τουρμποντίζελ, 2λίτρα και κάτι, ή έστω 1900. Αλλά έκανα το λάθος να ανήκω στο 60% και πλέον του ελληνικού πληθυσμού που ζούνε σε πόλη. (Βρε το καλοκαίρι με βλέπω με ντήζελ στην Αθήνα και ας κουρεύονται... )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • K
                        koutsan last edited by

                        Τα κυβικά είναι σαν τα GB του HDD : όσα και να έχεις ποτέ δεν φτάνουν ...Η απληστία του ανθρώπου δεν έχει όρια...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Εγώ πιστεύω ότι το θέμα δεν είναι πλέον τα κυβικά αλλά η αναλογία κιλών/ροπής και κιλών/ίππο.
                          Κατά τη γνώμη μου οποιοδήποτε αυτοκίνητο με αναλογία κιλών/ ίππο μικρότερη από 10 , ή αναλογία κιλών/ροπή μικρότερη απο 0,15 σε Νm είναι αποδεκτό σε μένα απο πλευράς ενεργητικής ασφάλειας και διασκέδασης

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            frogy last edited by

                            Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                            Εγώ πιστεύω ότι το θέμα δεν είναι πλέον τα κυβικά αλλά η αναλογία κιλών/ροπής και κιλών/ίππο.
                            Κατά τη γνώμη μου οποιοδήποτε αυτοκίνητο με αναλογία κιλών/ ίππο μικρότερη από 10 , ή αναλογία κιλών/ροπή μικρότερη απο 0,15 σε Νm είναι αποδεκτό σε μένα απο πλευράς ενεργητικής ασφάλειας και διασκέδασης

                            Συμφωνω με τον 'ΒΑΣΙΛΗΣ' αλλα ενα 3.0λιτρο Ζ4 δεν με χαλαγε καθολου....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              staz last edited by

                              Για οικογενειακό αυτοκίνητο από 1800 μέχρι 2000 για βενζινοκινητήρες και 1900 μέχρι 2500 για πετρέλαιο(turbodiesel)....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • T
                                tifosaros last edited by

                                Εγώ είμαι της άποψης ότι το αυτοκίνητο 1600-1800 κυβικά είναι επαρκές για την Ελλάδα. Όπως είπε και ο Ταμπουρατζής, ούτε πολύ μεγάλο για την πόλη, αλλά ούτε και πολύ μικρό για την εθνική οδό. Συνδυάζει επιδόσεις και πρακτικότητα αυτός ο κινητήρας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Αν και έχω μικρό αυτοκίνητο (VW Polo) ψήφισα 1800-2000 που αναλογούν σε πάνω (συνήθως) από 120 άλογα. Με τα βάρη των σημερινών αυτοκινήτων χρειάζεσαι άλογα (και ροπή) για ασφαλείς προσπεράσεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Nα προτείνω στο φίλο που άνοιξε αυτό το τόπικ να ανοίξει και άλλο ένα που να ρωτάει πόσα έδρανα στροφάλου θεωρούμε κατάλληλα για την ελλάδα, νομίζω είναι εξίσου ατυχές σαν ερώτηση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ειδικά για την Ελλάδα και για εμένα προσωπικά γύρω στα 3-3500 κυβικά καλύτερα σε turbodiesel!
                                      Tο σκεπτικό μου είναι ότι αν τα παίρνουν στας Ευρώπας τότε εδώ που είμαστε και πιο ανταγωνιστικοί στον τρόπο οδήγησης και θέλουμε και καλύτερες ρεπρίζ για να προσπερνάμε στους επαρχιακούς δρόμους τα χρειαζόμαστε τουλάχιστον εξίσου αν όχι και περισσότερο! Ιδανικά συνδυάζονται με τετρακίνηση για χρήση στη γλυστερή άσφαλτο αλλά και σοτυς κάκιστους δρόμους ασφάλτινους και μη. Επίσης συχνά ταξιδεύουμε με όλη την οικογένεια και κλιματισμό.....

                                      Συμφωνώ με τον προηγούμενο και δεν ψηφίζω....¨
                                      Πάντως όποιος ζήσει με αυτοκίνητο με πάνω από 2500 κυβικά δύσκολα δέχεται κάτι λιγότερο. Απλά στην Ελλάδα αυτοί είναι λίγοι και η φωνή τους θάβεται από την κατακραυγή!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tifosaros last edited by

                                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                        Nα προτείνω στο φίλο που άνοιξε αυτό το τόπικ να ανοίξει και άλλο ένα που να ρωτάει πόσα έδρανα στροφάλου θεωρούμε κατάλληλα για την ελλάδα, νομίζω είναι εξίσου ατυχές σαν ερώτηση.

                                        Δεν είναι καθόλου ατυχές ως θέμα! Μέχρι πριν να καταργηθούν τα τεκμήρια, όταν έβλεπες αυτοκίνητο πάνω από 1600 κυβικά έλεγες για τον ιδιοκτήτη του ότι είναι 'καπιτάλας'. Τώρα, με χαρά μου βλέπω ότι οι κυβισμοί των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στη χώρα μας αρχίζουν να παίρνουν την ανιούσα! Με χαρά μου, γιατί ένα αμάξι με κινητήρα 1400 κυβικών και ίδιου βάρους με ένα άλλο με 1800 κυβικά κινητήρα θα εκπέμψει περισσότερους ρύπους, γιατί θα πιεστεί και θα λειτουργήσει σε υψηλότερες στροφές.
                                        Θα ήθελα λοιπόν προσωπικά να ξέρω τις επιθυμίες των υποψηφίων αγοραστών (που είμαστε όλοι, εν κατακλείδει), για κυβισμούς κινητήρων.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Ο χρήστης tifosaros έγραψε:

                                          Nα προτείνω στο φίλο που άνοιξε αυτό το τόπικ να ανοίξει και άλλο ένα που να ρωτάει πόσα έδρανα στροφάλου θεωρούμε κατάλληλα για την ελλάδα, νομίζω είναι εξίσου ατυχές σαν ερώτηση.

                                          Δεν είναι καθόλου ατυχές ως θέμα! Μέχρι πριν να καταργηθούν τα τεκμήρια, όταν έβλεπες αυτοκίνητο πάνω από 1600 κυβικά έλεγες για τον ιδιοκτήτη του ότι είναι 'καπιτάλας'. Τώρα, με χαρά μου βλέπω ότι οι κυβισμοί των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στη χώρα μας αρχίζουν να παίρνουν την ανιούσα! Με χαρά μου, γιατί ένα αμάξι με κινητήρα 1400 κυβικών και ίδιου βάρους με ένα άλλο με 1800 κυβικά κινητήρα θα εκπέμψει περισσότερους ρύπους, γιατί θα πιεστεί και θα λειτουργήσει σε υψηλότερες στροφές.
                                          Θα ήθελα λοιπόν προσωπικά να ξέρω τις επιθυμίες των υποψηφίων αγοραστών (που είμαστε όλοι, εν κατακλείδει), για κυβισμούς κινητήρων.

                                          Συμφωνώ σε αυτά αλλά συμφωνώ και με το ΒΑΣΙΛΗ ότι η αναλογία κιλών/ίππο ή κιλών/κιλό ροπής είναι πολύ καλύτερη μονάδα μέτρησης. Όσο για τα έδρανα που ανέφερε ο λαλίστατος φίλος IKE, εγώ θα ήθελα 7!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            di0 last edited by

                                            Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                            Εγώ πιστεύω ότι το θέμα δεν είναι πλέον τα κυβικά αλλά η αναλογία κιλών/ροπής και κιλών/ίππο.
                                            Κατά τη γνώμη μου οποιοδήποτε αυτοκίνητο με αναλογία κιλών/ ίππο μικρότερη από 10 , ή αναλογία κιλών/ροπή μικρότερη απο 0,15 σε Νm είναι αποδεκτό σε μένα απο πλευράς ενεργητικής ασφάλειας και διασκέδασης

                                            Συμφωνώ κι εγώ με τον 'ΒΑΣΙΛΗΣ', αν και θα έλεγα αναλογία κιλών/ίππο μικρότερη από 9. Είναι οι πιο ασφαλείς δείκτες για την αξιολόγηση των επιδόσεων ενός αυτοκινήτου.

                                            Στο θέμα των κυβικών, θα έλεγα μέχρι 1400 όσον αφορά την Αθήνα, αλλά πιστεύω ότι στα μέρη έξω από τα αστικά κέντρα τα οποία δεν έχουν κυκλοφοριακό πρόβλημα, μέχρι 2000 κυβικά είναι μια χαρά (με σωστή αναλογία πάντα ). Προσωπικά αισθάνομαι άσχημα να καταναλώνω 10+ λίτρα, ενώ θα μπορούσα να αρκεστώ σε 7-8 με ένα μικρότερο κινητήρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr