-
Ο χρήστης Giwrgos_AlfaGT έγραψε:
Επειδη το τοπικ ειναι τεραστιο,μπορει να μου πει καποιος συντομα που εχει καμερες στα (...)http://index.pois.gr/poicard.asp?POI_ID=97
http://index.pois.gr/poicard.asp?POI_ID=98Πατάς 'Προβολή Σημείων σε Χάρτη' και τα βλέπεις.
-
Ο χρήστης HighFidelity στις 30 Απρ 2009 12 έγραψε:
...
Το πιο ωραίο το έμαθα για την Κρήτη, τα κοπέλια, έχουν ήδη βανδαλίσει κάμποσες! (φυσικά, αυτές θα τις ΞΑΝΑ-πληρώσουν οι Έλληνες φορολογούμενοι, ώστε να συνεχίσουν να πληρώνουν για τις κλήσεις που θα δέχονται... ).
...Ξήλωσαν όλες τις κάμερες κυκλοφορίας της εθνικής οδού
5 Μαΐου 2009, 12:01Αποκολλημένες βρέθηκαν οι κάμερες που βρίσκονται κατά μήκος της Εθνικής Οδού Ηρακλείου- Χερσονήσου, οι οποίες στήθηκαν με σκοπό την καταγραφή παραβάσεων των διερχόμενων οδηγών.
Η συγκεκριμένη κίνηση φαίνεται πως είχε σχεδιαστεί με τη παραμικρή λεπτομέρεια, καθώς οι κάμερες δεν έσπασαν, ούτε υπέστησαν κάποια φθορά, αλλά είχαν ξεβιδωθεί προσεκτικά και απλά ήταν πεσμένες στο έδαφος.
Το αξιοσημείωτο, πάντως, είναι πως οι κάμερες δεν είχαν τεθεί ακόμη σε λειτουργία, αλλά όπως φαίνεται κάποιοι προνόησαν και έδρασαν πριν την επίσημη πρώτη, δίνοντας το... δικό τους μήνυμα.
Τα αναρχοαυτόνομα κοπέλια ανέλαβαν για άλλη μια φορά δράση.
-
Οσο δεν αναπροσαρμοζοντε τα ορια ταχυτητας στους δρομους βαση των συγχρονων δεδομενων οι οποιοι ελεγχοι της αστυνομιας θα εχουν καθαρα εισπρακτικο σκοπο.
-
Ξήλωσαν όλες τις κάμερες κυκλοφορίας της εθνικής οδού
5 Μαΐου 2009, 12:01Αποκολλημένες βρέθηκαν οι κάμερες που βρίσκονται κατά μήκος της Εθνικής Οδού Ηρακλείου- Χερσονήσου, οι οποίες στήθηκαν με σκοπό την καταγραφή παραβάσεων των διερχόμενων οδηγών.
Η συγκεκριμένη κίνηση φαίνεται πως είχε σχεδιαστεί με τη παραμικρή λεπτομέρεια, καθώς οι κάμερες δεν έσπασαν, ούτε υπέστησαν κάποια φθορά, αλλά είχαν ξεβιδωθεί προσεκτικά και απλά ήταν πεσμένες στο έδαφος.
Το αξιοσημείωτο, πάντως, είναι πως οι κάμερες δεν είχαν τεθεί ακόμη σε λειτουργία, αλλά όπως φαίνεται κάποιοι προνόησαν και έδρασαν πριν την επίσημη πρώτη, δίνοντας το... δικό τους μήνυμα.
Την καλύτερη δουλειά έκαναν οι πατριώτες εκεί κάτω.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Οσο δεν αναπροσαρμοζοντε τα ορια ταχυτητας στους δρομους βαση των συγχρονων δεδομενων οι οποιοι ελεγχοι της αστυνομιας θα εχουν καθαρα εισπρακτικο σκοπο.Τι αναπροσαρμογη λεμε βρε παιδια?...
Σε μια χωρα που στην καλυτερη ευθεια και στον καλυτερο δρομο, εχουν βαλει οριο 100 (Αττικη οδος, Ασπροπυργος) και εχουν μονιμα μπλοκο για να σε πιασουν (εμενα με 140 μου πηραν μεχρι και διπλωμα) ενω στην Μεσογειων, την Κηφισιας και την Μαραθωνος μπορεις να πας με 200 καθως δεν εχω δει ποτε μου μπλοκο, τι συζηταμε??........ -
Τις τελευταιες μερες βλεπω συνεχεια μπλοκα στην ΑΟ.Χθες ειδα συμβατικο Octavia 5 RS(!) με ρανταρ στο ταμπλω,να εχει σταματησει μια SL f/l
-
Ναι είναι Octavia 5 RS ασημί! Το έχω πετύχει και εγώ και μάλιστα πρωί να έχει σταματήσει μια κοπέλα με ένα Micra.
-
Κατλα πόσο δικαιούνται να μετράνε εν κινήσει (=ελέγχεται η αξιοπιστία της μέτρησης), ταχύτητες και μάλιστα με συμβατικά αυτοκίνητα; Δεν εμπεριέχει το χαρακτήρα της ενέδρας που υποτίθεται ότι θέλουν να αποφύγουν βάζοντας προειδοποιητικές πινακίδες στα διάφορα σημεία ελέγχων ανά την επικράτεια;
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Κατλα πόσο δικαιούνται να μετράνε εν κινήσει (=ελέγχεται η αξιοπιστία της μέτρησης), ταχύτητες και μάλιστα με συμβατικά αυτοκίνητα; Δεν εμπεριέχει το χαρακτήρα της ενέδρας που υποτίθεται ότι θέλουν να αποφύγουν βάζοντας προειδοποιητικές πινακίδες στα διάφορα σημεία ελέγχων ανά την επικράτεια;Εφόσον υπάρχει νωρίτερα προειδοποιητική πινακίδα, είτε το ραντάρ είναι σταθερό είτε κινητό δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά. Και στα περισσότερα σταθερά ραντάρ δεν έχεις μεγάλο περιθώριο αντίδρασης από τη στιγμή που θα τα δεις.
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Εφόσον υπάρχει νωρίτερα προειδοποιητική πινακίδα, είτε το ραντάρ είναι σταθερό είτε κινητό δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά. Και στα περισσότερα σταθερά ραντάρ δεν έχεις μεγάλο περιθώριο αντίδρασης από τη στιγμή που θα τα δεις.Μετά από 1500 χλμ διαδρομών στην Ήπειρο (διακοπές τέλος ) διαπίστωσα ότι η τακτική είναι να βάζουν συνήθως 2 ταμπέλες πριν από το ραντάρ.
Το έχουν ψιλοξεφτιλίσει στην διαδρομή Αντιρίο-Ιωάννινα στα ραντάρ αλλά η μέθοδος είναι απλή.Η πρώτη ταμπέλα σε προειδοποιεί ενώ η δεύτερη μπαίνει ΠΑΝΤΑ 200-300 μέτρα ΠΡΙΝ το ραντάρ.
Αν έχεις το νού σου ΔΕΝ την πατάς εκτός από 1-2 που τα κρύβουν πίσω από δέντρα και δεν φαίνονται...Το ίδιο διαπίστωσα βέβαια και στην επιστροφή στον Ασπρόπυργο πριν τη Χαλυβουργική, είδα την πρώτη ταμπέλα και λίγο μετά την δεύτερη είδα και το ραντάρ οπότε και πέρασα κυριλέ...
-
Μαφία-δημάρχων παραβίαζαν συστήματα και επέβαλλαν συνεχή πρόστιμα
Μερικοί από τους οδηγούς που αναγκάσθηκαν να πληρώσουν χιλιάδες ευρώ και να χάσουν πολύτιμους 'πόντους' από το δίπλωμα, θα προσφύγουν τώρα δικαστικάΕρευνα με κατηγορούμενους δημάρχους που 'εκμεταλλεύθηκαν' τα μηχανήματα για τον αυτόματο έλεγχο της ταχύτητας των οχημάτων και επέβαλαν συνεχή πρόστιμα
Συνέβη και αυτό στη γειτονική Ιταλία όπου σύμφωνα με την εισαγγελία της Καζέρτας, λίγο έξω από τη Νάπολη, 70 δήμοι της περιφέρειας της Καμπανίας, μαζί με σειρά ιδιωτικών εταιριών παραβίαζαν τους κανόνες λειτουργίας των μηχανημάτων αυτόματου ελέγχου της ταχύτητας των αυτοκινήτων, με στόχο να μην είναι σε θέση οι οδηγοί να διακρίνουν τα συγκεκριμένα μηχανήματα και να αυξηθεί, έτσι, θεαματικά ο αριθμός των προστίμων που μπορούσαν να επιβληθούν.
Η έρευνα, με τη συνεργασία της αστυνομίας και των καραμπινιέρων, διήρκεσε πέντε χρόνια.Σήμερα, απεστάλησαν πάνω απο διακόσιες κλήσεις σε απολογία, σε δημάρχους, δημοτικούς συμβούλους, διοικητές δημοτικής αστυνομίας, υπεύθυνους ιδιωτικών εταιριών που είχαν πάρει τις εργολαβίες για τα μηχανήματα 'autovelox'.
Η καταγραφή της ταχύτητας γινόταν χωρίς καμία σήμανση και επιλέγονταν, πολύ συχνά, περίεργα και 'ανορθόδοξα' σημεία, όπως τις στροφές και περιοχές με πλούσια βλάστηση, ώστε να μην διακρίνουν, οι οδηγοί, τα 'μηχανήματα-παγίδα'. Τα δε πρόστιμα, δεν συμπληρώνονταν από τους αστυφύλακες του δήμου, αλλά από υπεύθυνους των εταιριών που είχαν τοποθετήσει τα συγκεκριμένα 'autovelox'.Σύμφωνα με τους καραμπινιέρους, τα χρήματα που εισπράχθηκαν από τα πρόστιμα (υπολογίζονται σε αρκετά εκατομμύρια ευρώ), δεν χρησιμοποιήθηκαν, όπως θα έπρεπε, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, αλλά για σκοπούς που δεν έχουν ακόμη εξακριβωθεί.
Όπως αναφέρει ο ιταλικός Τύπος, όταν κάποιοι πολίτες θέλησαν να διαμαρτυρηθούν για την πολύ περίεργη τοποθέτηση των μηχανημάτων καταγραφής της ταχύτητας, δεν λειψαν και αστυφύλακες οι οποίοι τους απείλησαν με την αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης. Μερικοί από τους οδηγούς που αναγκάσθηκαν να πληρώσουν χιλιάδες ευρώ και να χάσουν πολύτιμους 'πόντους' από το δίπλωμα, ανακοίνωσαν την πρόθεσή τους να προσφύγουν τώρα δικαστικά, και να ζητήσουν αποζημίωση.
Αυτοί οι Ιταλοί ξεπερνούν κι εμάς στην κομπίνα! Προ μηνών θυμάμαι άρθρο για ιταλική πόλη όπου είχαν 'πειραχθεί' τα φανάρια ώστε να διαρκεί το πορτοκαλί λιγότερο από το κανονικό και να μπορούν να κόβουν περισσότερες κλήσεις για παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη. Τώρα αποκαλύπτεται ότι αλλού πείραζαν τα ραντάρ. Ποιος ξέρει τι άλλο έχουν πειράξει (τα ταχύμετρα στα ιταλικά - fiat - αυτοκίνητα, ίσως, για να δείχνουν λιγότερα χιλιόμετρα από τα πραγματικά);
-
Γεωργίου running:
Ο Γεωργίου έτρεχε με 240χλμ και του πήραν το δίπλωμα
Τι έκανε o Γεωργίου προχθές; Τον έπιασε ραντάρ χειρός της Τροχαίας Αττικής Οδού να τρέχει με 240 km/h! Όπως είναι φυσικό τον σταμάτησε η τροχαία και ...
του πήρε δίπλωμα και πάλι καλά που δεν τον σήκωσε και τον ίδιο ο γερανός.
...
-
Αθήνα-Καλαμάτα ή μάλλον πιο συγκεκριμένα Κυπαρισσία παίζουν σταθερά ραντάρ-κάμερες; Αν ναι που;
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Γεωργίου running:Ο Γεωργίου έτρεχε με 240χλμ και του πήραν το δίπλωμα
Τι έκανε o Γεωργίου προχθές; Τον έπιασε ραντάρ χειρός της Τροχαίας Αττικής Οδού να τρέχει με 240 km/h! Όπως είναι φυσικό τον σταμάτησε η τροχαία και ...
του πήρε δίπλωμα και πάλι καλά που δεν τον σήκωσε και τον ίδιο ο γερανός.
...
M3 ειπαμε οτι εχει?
-
Απ' ότι έχω διαβάσει, ναι.
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Απ' ότι έχω διαβάσει, ναι.Ε τον ξεδοντιαρη!!!! απορω πως τρωει!!!Σαν χελονα με κρανος ειναι ο τυπος!!!
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Οσο δεν αναπροσαρμοζοντε τα ορια ταχυτητας στους δρομους βαση των συγχρονων δεδομενων οι οποιοι ελεγχοι της αστυνομιας θα εχουν καθαρα εισπρακτικο σκοπο.Εθνική Οδός Πατρων Πύργου.. λίγο μετά την Βιομηχανική Ζώνη Πάτρων... όριο ταχύτητος... : 40
Εαν ξαφνικά μόλις δώ την πινακίδα πλακωθώ στα φρένα να φτάσω το όριο θα προκαλέσω σίγουρα ατύχημα...
Οπότε αγνωω το όριο... για την ασφάλεια όλον μας.
-
Πριν από αυτό το 40 πόσο ήταν το όριο;
-
Πατρών - Πύργου λειτουργεί τουλάχιστον ένα ραντάρ...
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Πατρών - Πύργου λειτουργεί τουλάχιστον ένα ραντάρ...πρεπει να ειναι χαλασμενο ή εγω σας γραφω απο τον Κορυδαλλο.
Radar και πού βρίσκονται.