-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Λυπάμαι που θα σας το χαλάσω ....αλλά στην ιταλική αγορά ο μόνος άμεσος φόρος στην αγορά αυτοκινήτου είναι ο ΦΠΑ.Προκειμένου να υπερπηδηθούν τα εμπόδια που θέτει το ελληνικό φορολογικό σύστημα με τους πρόσθετους φόρους στις κατηγορίες άνω των 1801 και ιδίως άνω των 2001κε. το εργοστάσιο αναγκαζόταν να συμπιέζει ιδιαίτερα τις εργοστασιακές τιμές για την Ελλάδα,σε σημείο ώστε μια 159 2,2 να έχει χαμηλότερη εργοστασιακή τιμή από μια 1,9.δινουν τοση σημασια στην ελληνικη αγορα???
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
πχ την ιδια εποχη το ΤΤ 2.0 (το οποιο τουλαχιστον στην αγορα μας απ' οσο εβλεπα τουλαχιστον στο δρομο ειχε παρομοια εμπορικη επιτυχια(?) ) ειχε 41κ και τωρα 'ψαχνεις' μηπως και βρεις κανενα με 35-36κ.
Μεταξύ μας τώρα ρε Γρηγόρη, πες ότι έπαιρνες τώρα αυτοκίνητο και ήθελες το ΤΤ 2.0.
Καινούριο όπως λες 41 με το κλειδί στο χέρι και έβρισκες 36 χιλιάδες ευρώ το μεταχειρισμένο (δεν έθεσες χρονολογία) ας πούμε 2 ετών(?), θα έπαιρνες το μτχ? Δηλαδή κάποια πράγματα είναι εκ των ουκ άνευ κουλά....
Και μην ξεχνάς κάτι άλλο... Το πως εννοεί ο καθένας μεταπωλητική αξία είναι σχετικό. Μπορεί εσύ να βρείς ένα μτχ με 36 χιλιάρικα που λες σε έναν μαντρά αλλά δε σημαίνει και ότι ο κάτοχος του πριν το έδωσε στο μαντρά 36 χιλιάρικα..... Πρέπει και αυτός να κερδίσει...Τέλος πάντων είμαστε και ΟΤ....
Αναμένουμε τις τιμές λοιπόν για Ελλάδα.
σ.σ: μια 159 1750 έχει καλύτερες ρεπρίζ από μια 159 3.2 Q4
καινουριο το ΤΤ παει καμια 44-45αρα στη καλυτερη με νορμαλ εξοπλισμο
ειναι διαφορα απο τα μτχ των 36, τα οποια οταν παρθηκαν μπορει αναλογα με τον εξοπλίσμο να εφταναν και το 50αρικο+ -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Αυτο με την απαξιωση συμβαινει ηδη...Πωλουνται 2ετιας-3ετιας Brera 2.2 με λιγα χλμ
στα ορια των 30κ.
Αν δεν κανω λαθος τοτε ξεκινουσαν απο 42κ περιπουΠάντως σε αντίθεση, με τις AR της περασμένης γενιάς όπως οι 156/147/GT που θεωρώ πάνω από όλα ότι οι ίδιοι οι κάτοχοι τους της απαξιώνουν πρωτίστως, οι AR νέας γενιάς 159/Brera/Spider έχουν μεταπωλητική αξία που δεν έχει καμία σχέση με τις περασμένης γενιάς. Αν σε 3 χρόνια έχασε μια Brera 2.2 ,που θεωρείται αντιεμπορικό μοντέλο και είναι, 10-12 χιλιάδες ευρώ, είναι μάλλον από τα ατού του μοντέλου η μεταπωλητική αξία. Ακόμη και τις 159 να δείς και να ψάξεις, δεν θα τις βρεις να ξεπουλιούνται για το έτσι θέλω. Πρωτίστως για μένα φταίνε οι κάτοχοι και έπειτα η ίδια η εταιρία-μοντέλο. Την ίδια πορεία με τις νέες AR φαίνεται να κληρονομεί και η μικρή μόλις 1 έτους σχεδόν Mito.
Πως γίνεται να τις απαξιώνουν οι κάτοχοι, όταν κάποια καινούργια 159/GT/Brera/Spider πωλούνται με έκπτωση 5-10κ? Πως γίνεται να έχουν χάσει στην 3ετια 10χιλιάδες ευρώ όταν αυτή την έκπτωση μπορεί να την βρεις σε καινούριο;
Πως το εννοείς το φταίνε οι κάτοχοι;
Επίσης μεταπωλητική αξία δεν είναι μόνο να λες πόσο αξίζει ένα αυτοκίνητο μια συγκεκριμένη στιγμή, αλλά κυρίως να πωλείται κιόλας χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία σε αυτή την τιμή, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη το χρονικό διάστημα στο οποίο θα πουληθεί.
-
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αυτο με την απαξιωση συμβαινει ηδη...Πωλουνται 2ετιας-3ετιας Brera 2.2 με λιγα χλμ
στα ορια των 30κ.
Αν δεν κανω λαθος τοτε ξεκινουσαν απο 42κ περιπουΠάντως σε αντίθεση, με τις AR της περασμένης γενιάς όπως οι 156/147/GT που θεωρώ πάνω από όλα ότι οι ίδιοι οι κάτοχοι τους της απαξιώνουν πρωτίστως, οι AR νέας γενιάς 159/Brera/Spider έχουν μεταπωλητική αξία που δεν έχει καμία σχέση με τις περασμένης γενιάς. Αν σε 3 χρόνια έχασε μια Brera 2.2 ,που θεωρείται αντιεμπορικό μοντέλο και είναι, 10-12 χιλιάδες ευρώ, είναι μάλλον από τα ατού του μοντέλου η μεταπωλητική αξία. Ακόμη και τις 159 να δείς και να ψάξεις, δεν θα τις βρεις να ξεπουλιούνται για το έτσι θέλω. Πρωτίστως για μένα φταίνε οι κάτοχοι και έπειτα η ίδια η εταιρία-μοντέλο. Την ίδια πορεία με τις νέες AR φαίνεται να κληρονομεί και η μικρή μόλις 1 έτους σχεδόν Mito.
Πως γίνεται να τις απαξιώνουν οι κάτοχοι, όταν κάποια καινούργια 159/GT/Brera/Spider πωλούνται με έκπτωση 5-10κ? Πως γίνεται να έχουν χάσει στην 3ετια 10χιλιάδες ευρώ όταν αυτή την έκπτωση μπορεί να την βρεις σε καινούριο;
Δυστυχώς με την 159 στην αγορά 3.5 χρόνια σχεδόν... ακόμα κάτω από τα 20Κ δεν βρίσκεις εκτός εαν έχει πολλά χιλίομετρα ή τρακαρισματάκια/γρατζουνιές....
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Δυστυχώς με την 159 στην αγορά 3.5 χρόνια σχεδόν... ακόμα κάτω από τα 20Κ δεν βρίσκεις εκτός εαν έχει πολλά χιλίομετρα ή τρακαρισματάκια/γρατζουνιές....
Ισχυει αυτο για την 159. Αναλογικα εχει καλυτερη μεταπωληση απ'την Brera! Καλα, αν ειχε παρουσιαστει εξ αρχης με τους νεους κινητηρες πιστευω θα ειχε ακομη καλυτερη μεταπωληση, μιας και θα ειχε και το ατου του μοτερ ο κατοχος (σιγουρα πιο 'συγχρονο' και λιγοτερο ανθελληνικος ο κυβισμος).
-
- φτιάξε καλύτερα το ποστ - [mod cmarin]
-
Το πρόσθετο όφελος από πού βγαίνει;
-
Έκπτωση! Ξεστοκάρουνε! Ας ελπίσουμε ότι θα είναι καλές οι τιμές με τον ΤΒι. Η 147-120 κάνει τώρα 14Κ και η 159 1.9, λιγότερο από 20Κ
-
Το ερώτημα πανάθεμα το παραμένει . Πότε θα έρθουν οι Tbi 1750cc ????????????????????
Πάω να σκάσω απο την αναμονή .
Πάντος απο ότι καταλαβαίνω δεν προλαβαίνουμε το τέλος ταξινόμησης . Είτε σε 159 είτε σε Brera.
είναι και το ξεστοκάρισμα στην μέση . Αλλά ποιος ξέρει πόσα κομάτια έχουν μείνει ώστε να υπολογίσει με τις πωλήσεις πότε θα εμφανιστούν τα ιταλικά μοντελάκια .
Αν πάντος ανοίξουν οι παραγγελίες και υπάρχει περίπτωση παράδοσης ....... έφυγα σφαίρα .Είναι η απόδοση ,
Είναι η φορολογική συμπεριφορά του,
Είναι τα ασφάλιστρα,
Θα είναι πιστέυω η οικονομία του , έκανε και δίαιτα βλέπεις ....
Από ρύπους πως πάμε ..... ?Την βλέπω την δουλειά, μετα το τέλος του τέλους ταξινόμησης και αφού έχουν αγοράσει όλοι κυβικά για να κερδίσουν μεγάλη έκπτωση να αλλάζει η φορολογία με επιβάρυνση κατα το Νοε-Δεκ. σε τέλη και πόθεν έσχες.
Επίσης 1-2 χρονάκια μετά α πηγαίνουμε όπως και τόσες άλλες χώρες σε φορολόγηση των ρύπων. -
-
-
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
Βρήκα αυτές τις φωτογραφίες της νέας 149 και το αποτέλεσμα είναι ενδιαφέρων.....http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=12338&start=1080
-
-
εχει παρει κανεις τη μιτο με τα 95 αλογα να μαθουμε εντυπωσεις?
-
http://carscoop.blogspot.com/2009/04/cl ... sktop.html
-
απο ποτε παραγει britney η αλφα??
-
Ο νέος 2600 V6 direct injection biturbo δοκιμάζεται σε 2 159 και 2 brera στη βασική του έκδοση των 320ίππων αλλά με ροπή περιορισμένη στα 420Nm λόγω ορίου του κιβωτίου(προς το παρόν). Το βάρος του νέου V6Di biturbo δεν ειναι μεγαλύτερο από το τωρινού V6 JTS. Από επιδόσεις είναι 1.5sec ταχύτερες οι 159 & brera στο 0-100 από το τωρινό αντίστοιχο και στις τυποποιημένες καταναλώσεις έχουν μείωση 20% σε σχέση με του υπάρχον V6.
Κάποια έκδοση GTA δεν πρόκειται να υπάρξει όμως δεν αποκλείεται να φορεθούν στην 159 αν τελικά δεχθεί το facelift του 2010. Όλα όμως εξαρτώνται από το τι θα γίνει με τον αντικαταστάτη της 159(progetto 944) και το πότε αυτή θα έρθει.
-
Με την MITO GTA τι γινεται?, ουτε μια φωτογραφια δεν εχουμε δει μετα απο Γενευη,
πως θα ειναι?, δοκιμαστηκε σε καμμια πιστα? Αυτο που θα παραχθει, οχι το πρωτοτυπο
που ειδαμε με την junior1300 στην Ισπανια... -
Ένα πασχαλινό δωράκι
From Russia with love
http://www.autojunk.nl/clips/view/155640
ΑLFA ROMEO FORUM