-
Ο χρήστης πανος_fabia 101 έγραψε:
τελικά πόσο θα σου βγει??
το δικό μου έκδοση sport σε χρώμα με χρέωση 500€(red maranello)
μου βγήκε 19.080€ με πινακίδες με το σύστημα της απόσυρσης.
το παρέλαβα στις 18/03/09.η διαφορά μας είναι, εκτός απο τα τέλη ταξινόμησης, και το ότι το λευκό ως χρώμα δεν έχει χρέωση.
καλοτάξιδο και σου εύχομαι να το χαρείς φίλε μου!
19000 μου βγήκε κι εμένα γιατί ότι γλίτωσα από το
το χρώμα το έδωσα για ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και cruise control.
18300 δλδ τελική τιμή με τη μείωση του τέλους ταξινόμησης.
Ακόμα να ξεκαθαρίσει η κατάσταση, να δούμε πότε θα παραλάβω
Gaitanako καλά ξεμπερδέματα -
Αισίως έχω φτάσει τα 19500 χλμ και φτου φτου όλα καλά με το bravaki. Στον Παζαρόπουλο που το είχα πάρει μου είχαν πει για service στα 20000 χλμ. Στο βιβλίο γράφει για 30000 χλμ ενώ το ίδιο μου είπαν και σε γνωστό μου συνεργείο. Έχει κανείς κάνει service μέχρι τώρα ή έχει κανείς υπόψη του κάτι συγκεκριμένο? Υπ όψιν τα λάδια τα άλλαξα στα 10.
-
-
Α ρε gaitanake, πως έμπλεξες έτσι?? καλά ξεμπερδέματα, καλύτερα πάντο σε αυτο το συνεργείο, που παρόλο που είναι εξωτερικό, τουλάχιστον να σου κανουν την δουλειά σου, γιατί οι άλλοι στο εξουσιοδοτημένο θα πρέπει να είναι πολύ ΜΑΟ-ΜΑΟ, έτσι όπως τους περιγράφεις. ασε που που δύσκολα να καταλάβουν τα 'τσακάλια' άμα το έχεις επιδιορθώσει κάπου έξω, μιας και ποιος απο αυτους να σκεφτεί να δει αν ο κωδικός του ανταλακτικού είναι δικός τους ή απο εξωτερικό συνεργείο!!
καλά ξεμπερδέματα και περιμένουμε ενημέρωση!!Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
τελικά πόσο θα σου βγει??
το δικό μου έκδοση sport σε χρώμα με χρέωση 500€(red maranello)
μου βγήκε 19.080€ με πινακίδες με το σύστημα της απόσυρσης.
το παρέλαβα στις 18/03/09.η διαφορά μας είναι, εκτός απο τα τέλη ταξινόμησης, και το ότι το λευκό ως χρώμα δεν έχει χρέωση.
καλοτάξιδο και σου εύχομαι να το χαρείς φίλε μου!
19000 μου βγήκε κι εμένα γιατί ότι γλίτωσα από το
το χρώμα το έδωσα για ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και cruise control.
18300 δλδ τελική τιμή με τη μείωση του τέλους ταξινόμησης.
Ακόμα να ξεκαθαρίσει η κατάσταση, να δούμε πότε θα παραλάβω
Gaitanako καλά ξεμπερδέματατο καλύτερο πράγμα έκανες που έβαλες τα λεφτά που γλίτωσες, ως έξτρα εξοπλισμό.
άρα η διαφορά μας χωρίς τον εξοπλισμό που έβαλες είναι 700€,
μου έλυσες την απορία μου για το πόσο λεφτά 'χάσαμε',επειδή έπεσε και το θέμα της συντήρησης,
προσωπικά τα λάδια, θα τα αλλάζω κάθε 10.000χλμ. και το σέρβις κάθε 30.000χλμ.
έχω ακόμα όμως μια και είμαι ακόμα στα 1.850χλμ. -
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Πάνο: μέχρι 200 το έχω πάει. Μετά ελαφραίνει πολύ το τιμόνι ρε συ και το φοβάμαι! Βέβαια, δεν έχω κανένα κλειστό αυτοκινητόδρομο εδώ κοντά για να το πατήσω ελεύθερα... Το ωραίο πάντως είναι που μέχρι τα 160-170 ταξιδεύεις άνετα-και χωρίς ζόρι από τον κινητήρα!Night rider: και εγώ ξεκίνησα να δώσω 15-16000 αλλά έφτασα στα 18.300 για το sport. Το sport έχει καλούδια που μπαίνουν όντως στις άλλες εκδόσεις, αλλά αν αθροίσεις την τιμή τους (νομίζω) πας πολύ παραπάνω στην τιμή. Επίσης, έχει και το μαγικό κουμπάκι sport, που δε μπαίνει στις άλλες εκδόσεις και, όπως ξέρουν όσοι το έχουν, σε ανεβάζει κατηγορία! Κατά τα άλλα, μη νομίζεις πως σνομπάρω το 120άρι, και στο 95% των περιπτώσεων είναι υπεραρκετή η ισχύς του. Η συμβουλή μου: είτε πας για κάποιο 120άρι είτε για το sport. Απλό 150άρι δε λέει.
Gaitanako: γενικά, είσαι άτυχος με το Bravάκι σου ρε συ... και μπορεί να είναι όπως τα λένε στο Ζαφειρόπουλο, αλλά και πάλι 1) είναι σπάσιμο να ακούγονται περίεργοι ήχοι, 2) επειδή αφορά στα φρένα είναι αρκετά αγχωτικό το θέμα...
όντως και εγώ όταν ταξιδεύω στην εθνική, πάω συνεχώς με 160 χλμ/ωρα. το αυτοκίνητο πάει πολύ ξεκούραστα, όσο για τα 200αρίσματα , αμα ταξιδέυεις σε κλειστό αυτοκινητόδρομο, χωρίς κίνηση, τα 220 τα είδα χαλαρά, και δεν το φοβήθηκα καθόλου απο
το τιμόνι του , αλλά είχα και μια ατελείωτη ευθεία που με κάθε φορά με προκαλεί.night rider, συμφωνά με αυτά που σου λέει ο γάτος
-
230km/h στις ~5700στρ/λεπτ με sport. Καθόλου άσχημα για 1400κ.εκ. Το τιμόνι δεν ψάρευε αλλά αυτό που εκτίμησα ήταν η σκληρή του ανάρτηση. Δεν πλέει καθόλου ακόμα και στα 200+ και σου δίνει σιγουρο πάτημα. Σκέφτομαι αν θα βάλω πρόγραμμα πως θα πηγαίνει στο δρόμο με 180hp & 290Nm ροπή... Προς το παρών θα μείνουν ακόμη σκέψεις...
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
230km/h στις ~5700στρ/λεπτ με sport. Καθόλου άσχημα για 1400κ.εκ. Το τιμόνι δεν ψάρευε αλλά αυτό που εκτίμησα ήταν η σκληρή του ανάρτηση. Δεν πλέει καθόλου ακόμα και στα 200+ και σου δίνει σιγουρο πάτημα. Σκέφτομαι αν θα βάλω πρόγραμμα πως θα πηγαίνει στο δρόμο με 180hp & 290Nm ροπή... Προς το παρών θα μείνουν ακόμη σκέψεις...καθόλου άσχημα!! πόσα χλμ έχεις κάνει μέχρι τώρα??
το δικό μου με 1800χλμ με έδωσε 220χλμ/ωρα!!θα συμφωνήσω μαζί σου για το τιμόνι και την αναρτηση!!
και ότι σου δίνει φοβερή αίσθηση για το πως πατάει το αυτοκίνητο στον δρόμο σε αυτές τις ταχύτητες!!όσο για το πρόγραμμα που θες να βάλεις, προσωπική μου άποψη, μην πειράξεις αυτό το 'διαμαντάκι', το αυτοκίνητο είναι ήδη πολύ γρήγορο, και σκέψου οτι κανεις δεν μπορεί να ξεπεράσει τον κατασκευαστή!!
αλλά πάνω απο όλα προβληματισου με το θέμα της αξιοπιστίας αμα φτάσεις το αυτοκίνητο σε αυτή την απόδοση.
άσε που η κατανάλωση θα φτάσει στα ύψη!!!όλα τα παραπάνω στα λέω φιλικά
Υ.Γ. αν σου δώσουν εγγύηση, για το 'πείραγμα' που σκέφτεσαι να κάνεις, τότε θα αποκτήσεις έναν πραγματικό πύραυλο !
-
καθόλου άσχημα!! πόσα χλμ έχεις κάνει μέχρι τώρα??
το δικό μου με 1800χλμ με έδωσε 220χλμ/ωρα!!Το δικό μου έχει 13000 αλλά δεν νομιζω να έχει κάποιο νόημα αυτό. Το μοτέρ όπως ήταν έτσι είναι. Αυτά που λένε ότι είναι σφιγμένο στην αρχή και θέλει άνοιγμα έιναι παραμύθια (τουλάχιστον για τα καινούρια τα μοτέρ που έχουν δουλέψει σε πάγκο στο εργοστάσιο).
όσο για το πρόγραμμα που θες να βάλεις, προσωπική μου άποψη, μην πειράξεις αυτό το 'διαμαντάκι', το αυτοκίνητο είναι ήδη πολύ γρήγορο, και σκέψου οτι κανεις δεν μπορεί να ξεπεράσει τον κατασκευαστή!!
αλλά πάνω απο όλα προβληματισου με το θέμα της αξιοπιστίας αμα φτάσεις το αυτοκίνητο σε αυτή την απόδοση.
άσε που η κατανάλωση θα φτάσει στα ύψη!!!Το γεγονός ότι ο κατασκευαστής το βγάζει με 150 ίππους δε σημαίνει ότι δε σηκώνει περισσότερα με τα υλικά που είναι κατασκευασμένος. Καταρχήν είναι θέμα μάρκετινγκ. Σε μερικές αγορές η φορολογία πάει με την ιπποδύναμη (και πολύ σωστά), επίσης το ίδιο με την ασφάλεια. Θα πρέπει επίσης το αυτοκίνητο να δουλεύει με κακής ποιότητας βενζίνη (εξαρτάται απο χώρα σε χώρα) άρα έχει 'μετριοπαθή' ρύθμιση του αβανς. Επίσης πρέπει να είναι σύμφωνο με κανονισμούς ρύπων κτλ. Εγώ πιστευώ απροβλημάτιστα πάει μέχρι τα 180 hp. Εξάλλου το Abarth Punto SS έχει το ίδιο μοτέρ με άλλο turbo και βγάζει 180 hp. Οπότε θέμα αξιοπιστίας δεν νομίζω να τίθεται (ο προγραμματιστής δίνει εγγύηση μόνο στο πρόγραμμα) όσο για την κατανάλωση θα πάω από το 9 στο 10 και...;
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Gaitanako, δεν έχει άλλον εξουσιοδοτημένο στην Πάτρα; Και έλεγα, κρίνοντας από το κτήριό τους που φυσάει, πως θα ήταν σοβαροί οι τύποι, αλλά απ'ότι φαίνεται ...Άσχετο: στα πόσα χλμ αλλάξατε πρώτα λάδια στα Bravo σας;
Στα 10.000χλμ.Σκεφτηκα να τα αλλαξω νωριτερα αλλα το χρωμα τους φανερωνε οτι δεν επιβαλλεται κατι τετοιο.Σε αυτα τα χλμ παντως δεν ειχε καψει σταγονα,με σχετικα συντηρητικη οδηγηση.
-
Τελικά θα παραλάβω μετά το Πάσχα
Γ@#ώ τη γραφειοκρατία μου μέσα. Ακόμη περιμένουν επιστολή απ'το
Υπουργείο που να διευκρινίζει πώς θα γίνει η εφαρμογή του μέτρου της μείωσης του ΕΤΤ
Πήγα σήμερα στο Praktiker και πήρα αλοιφαδόρο και μαντζούνια να γυαλίσω το
starlet μπας και ξεχάσω τον πόνο μου -
Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
Τελικά θα παραλάβω μετά το Πάσχα
Γ@#ώ τη γραφειοκρατία μου μέσα. Ακόμη περιμένουν επιστολή απ'το
Υπουργείο που να διευκρινίζει πώς θα γίνει η εφαρμογή του μέτρου της μείωσης του ΕΤΤ
Πήγα σήμερα στο Praktiker και πήρα αλοιφαδόρο και μαντζούνια να γυαλίσω το
starlet μπας και ξεχάσω τον πόνο μουυπομονή dimidekas, θα περάσει ο καιρός και ούτε θα το καταλάβεις!!
να ΄ναι καλα το starlet!!Το δικό μου έχει 13000 αλλά δεν νομιζω να έχει κάποιο νόημα αυτό. Το μοτέρ όπως ήταν έτσι είναι. Αυτά που λένε ότι είναι σφιγμένο στην αρχή και θέλει άνοιγμα έιναι παραμύθια (τουλάχιστον για τα καινούρια τα μοτέρ που έχουν δουλέψει σε πάγκο στο εργοστάσιο
προσωπικά, αυτο που παρατήρησα στο bravo στις αρχές όταν το δούλευα με το προγραμμα soprt(το μαγικό κουμπάκι) η μηχανή δεν είχε καμία διαφορά στα τραβήγματα με τώρα,
αλλά με το sport απενεργοποιημένο, παρατηρώ ότι έχει διαφορά με τις αρχές και ότι τώρα η μηχανή πάει καλύτερα, 'άνοιγει' και δουλευει καλύτερα! αυτή την αίσθηση μου δίνει.
αμα αποφασίσεις για πρόγραμμα και να ανεβάσεις την ιπποδύναμη μαζί σου!! απλά δεν θα το κανα για ψυχολογικούς λόγους!! αξιοπιστία και κατανάλωση.Αισίως έχω φτάσει τα 19500 χλμ και φτου φτου όλα καλά με το bravaki. Στον Παζαρόπουλο που το είχα πάρει μου είχαν πει για service στα 20000 χλμ. Στο βιβλίο γράφει για 30000 χλμ ενώ το ίδιο μου είπαν και σε γνωστό μου συνεργείο. Έχει κανείς κάνει service μέχρι τώρα ή έχει κανείς υπόψη του κάτι συγκεκριμένο? Υπ όψιν τα λάδια τα άλλαξα στα 10.
με μηχανικό δικό μου που μίλησα και που δουλευει μέσα στην φιατ μου είπε μόνο τα λάδια να αλλάζω κάθε 15.000χλμ. και τα σέρβις κανονικά ανα 30.000χλμ.
αυτό το πρόγραμμα θα ακολουθήσω στο δικό μου. -
Ρεκόρ μειωμένης κατανάλωσης!! 6,5λτ/100χλμ σύμφωνα με το τριπ. Θεσσαλονίκη-Δοιράνη και τούμπαλιν. 180χλμ περίπου με μ.ω.τ 77χλμ/ωρα. Είχα βάλει αυγό κάτω από το γκάζι έτσι για να τεστάρω λίγο τις καταναλώσεις.. Πλησίασα το εργοστασιακό 5,8 για κύκλο εκτός πόλης. Αυτα για όσους θεωρούν ότι το αμάξι καιει πολύ
-
Ο χρήστης πανος_fabia 101 έγραψε:
με μηχανικό δικό μου που μίλησα και που δουλευει μέσα στην φιατ μου είπε μόνο τα λάδια να αλλάζω κάθε 15.000χλμ. και τα σέρβις κανονικά ανα 30.000χλμ.
αυτό το πρόγραμμα θα ακολουθήσω στο δικό μου.Τι διαδρομές κάνεις;
-
Μόλις χθες πήρα χαμπάρι (από το site της FIAT), πως ισχύει και ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ έκπτωση 2100κάτι ευρώ, για ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα. Έτσι, ένα 120άρι 1.4 Dynamic βγαίνει κοντά στα 14500 ( )! Δεν μπορώ παρά να το ξαναμελετήσω καλύτερα το θέμα ...
Υ.Γ.: υπάρχουν κάτοχοι με παιδιά και πίσω παιδικά καθίσματα, για να μας διαφωτίσουν κάπως για το θέμα της ευρυχωρίας ;
-
δε θυμαμαι το επιπεδο εξοπλισμου του dynamic αλλα αμα κανει 14,5 ειναι μια χαρα αμαξακι...
-
Μια χαρά εξοπλισμό έχει το Dynamic... με ένα μεταλλικό χρώμα και τέλη/πινακίδες στα ~15,5Κ με το κλειδί στο χέρι είναι σούπερ τιμή...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Υ.Γ.: υπάρχουν κάτοχοι με παιδιά και πίσω παιδικά καθίσματα, για να μας διαφωτίσουν κάπως για το θέμα της ευρυχωρίας ;Εγώ δεν θα το προτιμούσα για βασικό αυτοκίνητο της οικογένειας γιατί οι χώροι στο πίσω κάθισμα είναι μέτριοι. Όμως, εάν έχεις πολύ μικρό παιδί με καθισματάκι, δεν θα έχεις πρόβλημα για τα πόδια..
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
με μηχανικό δικό μου που μίλησα και που δουλευει μέσα στην φιατ μου είπε μόνο τα λάδια να αλλάζω κάθε 15.000χλμ. και τα σέρβις κανονικά ανα 30.000χλμ.
αυτό το πρόγραμμα θα ακολουθήσω στο δικό μου.Τι διαδρομές κάνεις;
οι διαδρομές που κάνω είναι 50% εθνική, 25% πόλη, 25% επαρχιακό δρόμο.
πιστευω οτι η συντήρηση που θέλω να ακολουθήσω στο αυτοκίνητο είοναι νορμάλ.αμα το είχα μόνο για πόλη και επαρχιακό, τότε θα τα άλλαζα κάθε 10.000χλμ.
αλλά επειδή έχω μεικτές διαδρομές θα τα αλλάζω κάθε 15.000χλμ και σέρβις κάθε 30.000χλμ. -
[quote='Govus']Μόλις χθες πήρα χαμπάρι (από το site της FIAT), πως ισχύει και ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ έκπτωση 2100κάτι ευρώ, για ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα. Έτσι, ένα 120άρι 1.4 Dynamic βγαίνει κοντά στα 14500 ( )! Δεν μπορώ παρά να το ξαναμελετήσω καλύτερα το θέμα ...
Υ.Γ.: υπάρχουν κάτοχοι με παιδιά και πίσω παιδικά καθίσματα, για να μας διαφωτίσουν κάπως για το θέμα της ευρυχωρίας ;[/quote
επειδη το εψαξα πολυ το θεμα το 120αρι το πιο ακριβο που ειναι το σπορτ παει τωρα 14.050 και με μεταλλικο και εξοδα 14.800, πολυ καλη τιμη.
Αλλα αν εχεις μικρα παιδια τι να τα κανεις τα 120 αλογα με τουρμπο και με 17αρες ζαντες και χωρις isofix....? και με τοσο μικρο πορτ μπαγκαζ. δε λεει πιστευω. -
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
Μόλις χθες πήρα χαμπάρι (από το site της FIAT), πως ισχύει και ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ έκπτωση 2100κάτι ευρώ, για ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα. Έτσι, ένα 120άρι 1.4 Dynamic βγαίνει κοντά στα 14500 ( )! Δεν μπορώ παρά να το ξαναμελετήσω καλύτερα το θέμα ...
Υ.Γ.: υπάρχουν κάτοχοι με παιδιά και πίσω παιδικά καθίσματα, για να μας διαφωτίσουν κάπως για το θέμα της ευρυχωρίας ;
αυτο με το isofix ψάξτο λίγο παραπάνω..
στο manual πάντως σελ.118 λέει οτι έχει, βέβαια δε ξέρω καλά απο αυτα οπότε κοίτα και συ..
http://www.fiatforum.com/bravo/171718-bravo-manual-pdf.htmlόσο για το μικρό πορτ μπαγκάζ νομίζω πως στην κατηγορία του τα 400 λίτρα που έχει είναι απο τις κορυφαίες τιμές..
μόνο αν στραφείς σε σενταν ή σε πολυμορφικό θα βρείς καλύτερα.γενικά απο χώρους το μόνο μειονέκτημα είναι στους πίσω επιβάτες που δεν είναι μεγάλοι.. ωστώσο παιδιά θα βολέυονται ανετότατα.. εγω καθημερινά για την δουλειά βάζω 4 άτομα μεσα χωρίς πρόβλημα(οι μπροστά 1.75 οι πίσω 1.70περίπου).
Fiat Bravο 2007