-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
παιδια στην γερμανια τα vw πολουντε πιο ακριβα απο οτι στιν ελλαδα ειναι γενικος κανονας δν νομιζω +5000 εδω αλα μειωση τις τιμης!!!!!! πχ ως γολφ 16500 περιπου το 1400 με τα 80 αλογαενω εδω 15250 περιπου!!!! το ιδιο και στο σιρροκο και στο πασσατ και την σιγγεκριμενη περιοδο αλλα και πριν μια 10 αιτια τα ιδια ηταν!!!!!
Λαθος.Τα 1.4 Τsi πωλουνται πιο ακριβα στην Γερμανια λογω φορολογιας βασει ιπποδυναμης...για δες λιγο σιροκκο 2λιτρο στο γερμανικο configurator και θα καταλαβεις.
απο οτι ξερω το σιρροκο το 2 λιτρο εχει 7000 τελος ταξινομισης λογικα και το gti τοσο εχει... μαλλον δν το εχα δει σωστα το θεμα!!!τωρα που το ξαναειδα μαλλον 30000 θα εχει αλλα λογικα σκεφτομενος οχι τιν τιμη του σιρροκο ωστε να μην το ανταγωνιζετε σε αυτο τον τομεα...
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
30.000 θα έχει το δίπορτο, αν βάλουμε και διάφορα έξοδα για πινακίδες, χρώματα κτλπ θα βγαίνει κοντά στα 31.500 με 32.000.Δεν είναι και λίγα.
Το δίλιτρο στην Ελλάδα θέλει πολύ σκέψη, εχει μεγάλη διαφόρα τιμής και στην αγόρα αλλα και στην συντήρηση (τέλη, ασφάλειες κτλπ), που τελικά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο για ενα Golf - όσο καλό και αν είναι το GTi.
Ελα σιγα που δεν αξιζει...αλλοι πανε και πληρωνουν 3200 κυβικα και 35000€ και παιρνουν tuscon και santa fe
-
θα μπορούσαν να εξελίξουν μια δυνατή έκδοση του 1.8 TFSi, τώρα που μπήκαν στο παιχνίδι οι Ιταλοί με τον 1750..
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
θα μπορούσαν να εξελίξουν μια δυνατή έκδοση του 1.8 TFSi, τώρα που μπήκαν στο παιχνίδι οι Ιταλοί με τον 1750..γιατι να το κανουν αυτο?? εχουν το 2λιτρο για αυτη τη δουλεια και σιγουρα λιγο τους νοιαζει που στην ελλαδα αλλαζει το σημα απο το 1.8 στο 2λιτρο
-
Μια ερώτηση προς όλους..Γιατι να αγορασει κανεις καινουριο αμαξι σημερα τι στιγμη που η αγορα εχει γονατησει και βρήσκει κανεις σχεδον καινουριο τουτου σε πολυ χαμηλη τιμη.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
γιατι να το κανουν αυτο?? εχουν το 2λιτρο για αυτη τη δουλεια και σιγουρα λιγο τους νοιαζει που στην ελλαδα αλλαζει το σημα απο το 1.8 στο 2λιτρομα για καλύτερους ρύπους... το 2λιτρο έχει πάει στα 170+ gr/km, όταν το 1.4 tsi 160 είναι στα 145... που σημαίνει ότι το GTi είναι δύο φορολογικές κλίμακες ρύπων πάνω στην Αγγλία πχ, κάτι που σημαίνει πιο βαριά φορολόγηση του GTi όχι στην αγορά του αλλά στο δρόμο (τέλη, φόρος)..
-
Ο χρήστης gamaeffe έγραψε:
Μια ερώτηση προς όλους..Γιατι να αγορασει κανεις καινουριο αμαξι σημερα τι στιγμη που η αγορα εχει γονατησει και βρήσκει κανεις σχεδον καινουριο τουτου σε πολυ χαμηλη τιμη.Ρευστό που θα βρεθεί? Βάζουν όλοι 100 δόσεις με 10% και αγοράζουν...
-
Ο χρήστης gamaeffe έγραψε:
Μια ερώτηση προς όλους..Γιατι να αγορασει κανεις καινουριο αμαξι σημερα τι στιγμη που η αγορα εχει γονατησει και βρήσκει κανεις σχεδον καινουριο τουτου σε πολυ χαμηλη τιμη.Γιατί θέλουμε να το παραγγείλουμε όπως ακριβώς γουστάρουμε (χρώμα, εξοπλισμός κλπ), γιατί μας αρέσει η μυρωδιά της καινουργίλας, γιατί θέλουμε να είναι άψογο και αγρατζούνιστο, γιατί θέλουμε να το στρώσουμε σωστά εμέις και να ξέρουμε κάθε χιλιόμετρο που έχει κάνει και γιατί στην τελική δεν γουστάρουμε κάποιος άλλος να έχει φάει, καπνίσει, πηδήξει μέσα στο καμάρι μας...
-
Γιατί θέλουμε να το παραγγείλουμε όπως ακριβώς γουστάρουμε (χρώμα, εξοπλισμός κλπ), γιατί μας αρέσει η μυρωδιά της καινουργίλας, γιατί θέλουμε να είναι άψογο και αγρατζούνιστο, γιατί θέλουμε να το στρώσουμε σωστά εμέις και να ξέρουμε κάθε χιλιόμετρο που έχει κάνει και γιατί στην τελική δεν γουστάρουμε κάποιος άλλος να έχει φάει, καπνίσει, πηδήξει μέσα στο καμάρι μας...
Σωστός.......
-
Μήπως ξέρει κανείς πότε αναμένεται να βάλει η VW τον κινητήρα 1.2 TSI 105 PS στο Golf VI; Πιστεύω θα συμφέρει πολύ από οικονομική άποψη (τιμή, τέλη, ασφάλεια), για όποιον ενδιαφέρεται απλά για ένα σχετικά σβέλτο αμάξι...
-
Σε οτι αφορα την έλλειψη ρευστου συμφωνω απόλυτα..προσωπικά περίμενα πολυ καιρο το Scirocco αλλα οταν ηρθε απογοητευτικα μετά είδα το Golf στα περιοδικά και πάλι το έβλεπα σαν μια πολύ καλή λύση για καινούριο είχα σκοπό να δωσω μεχρι και 30.000 για αυτοκίνητο και είπα οτι και ο φίλος παραπάνω θα το φτιάξω οπως θελω.Τελικα που κατέληξα?Σε SLK! είχα τα χρήματα βέβαια και ήμουν σχεδον βέβαιος οτι θα κατεληγα σε VW για πολούς λογους(αξιοπιστία, μεταπώληση, σχετικα οικονομική συντηρηση κ.τ.λ.) Βρήκα ομως σε μάντρα (στον ΑΠΕΡΓΗ που βάρεσε κανονι αν εχετε ακουστα) SLK 7/07 με 3000χλμ το αμάξι ηταν Α Χ Ρ Η Σ Ι Μ Ο Π Ο Ι Η Τ Ο και το πήρα για 36.000 δε λέω κατι παραπάνω απο Scirocco η απο ενα Full extra Golf.Που θελω να καταλήξω ημουν και εγω κολλημενος στο καινουριο αλλα πιστευω οτι η αγορα που εκανα ηταν καλύτερη για λιγα χρήματα παραπάνω πας σε κατι με σχεδον διπλή τιμη σημερα..και οι μαντρες εχουν γεμισει με αυτοκίνητα με πολύ λιγα χιλιομετρα.
-
Ο χρήστης gamaeffe έγραψε:
Σε οτι αφορα την έλλειψη ρευστου συμφωνω απόλυτα..προσωπικά περίμενα πολυ καιρο το Scirocco αλλα οταν ηρθε απογοητευτικα μετά είδα το Golf στα περιοδικά και πάλι το έβλεπα σαν μια πολύ καλή λύση για καινούριο είχα σκοπό να δωσω μεχρι και 30.000 για αυτοκίνητο και είπα οτι και ο φίλος παραπάνω θα το φτιάξω οπως θελω.Τελικα που κατέληξα?Σε SLK! είχα τα χρήματα βέβαια και ήμουν σχεδον βέβαιος οτι θα κατεληγα σε VW για πολούς λογους(αξιοπιστία, μεταπώληση, σχετικα οικονομική συντηρηση κ.τ.λ.) Βρήκα ομως σε μάντρα (στον ΑΠΕΡΓΗ που βάρεσε κανονι αν εχετε ακουστα) SLK 7/07 με 3000χλμ το αμάξι ηταν Α Χ Ρ Η Σ Ι Μ Ο Π Ο Ι Η Τ Ο και το πήρα για 36.000 δε λέω κατι παραπάνω απο Scirocco η απο ενα Full extra Golf.Που θελω να καταλήξω ημουν και εγω κολλημενος στο καινουριο αλλα πιστευω οτι η αγορα που εκανα ηταν καλύτερη για λιγα χρήματα παραπάνω πας σε κατι με σχεδον διπλή τιμη σημερα..και οι μαντρες εχουν γεμισει με αυτοκίνητα με πολύ λιγα χιλιομετρα.καλοριζικο το slk!!!ειναι καταπληκτηκο αυτοκινητο!εχω οδηγησει αρκετες αλλα μια slk350 ηταν το κατι αλλο!
πολλες φορες αξιζει να περιμενεις λιγο παραπανω και να αγορασεις καλυτερο αυτοκινητο ειδικα τετοιας κλασης! -
πράγματι το αμάξι ειναι πολύ καλο, στην ερευνα μου αφου πλέον ειχα πειστεί οτι δεν θα εδινα τα χρηματα για καινουριο ΠΡΟΣΟΧΗ οχι επειδη δεν αξιζει τα λεφτα του,τα αξιζει και με το παραπάνω είναι ομως η καλύτερη εποχη εδω και χρονια για αμάξια που τα εχουν στις μαντρες και φοβουνται οτι δε θα τους φυγουν ενω φυσικα χανουν καθημερινα την αξια τους.Προσωπικα μου αρεσε και το ΤΤ αλλά δεν ηθελα 2λτ. Α3 απ την αλλη παρα πολλά και τιμες στα 15.000 ΜΑΧ
Παιδιά συγγνωμη για το off-topic παντα να ξερετε γραφω καλοπροαίρετα.Καλές αγορες και όσοι παρετε το καινουριο Golf σιγουρα θα το ευχαριστηθητε -
Σιγουρα σε μαντρες και οχι μονο μπορεις να βρεις αυτοκινητα οπου θα κερδισεις αρκετα φραγκα αλλα οπως και να το κανουμε το καινουργιο ειναι αλλιως.Για μενα το new ειναι ολα τα λευτα!!!
-
Και το ακόμα πιο άγριο GTi-R με τα 260 άλογα και το Haldex του έρχονται... S3 στα 2/3 της τιμης; Μακαρι! http://www.carmagazine.co.uk/Secret-new ... er-hatch-/
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και το ακόμα πιο άγριο GTi-R με τα 260 άλογα και το Haldex του έρχονται... S3 στα 2/3 της τιμης; Μακαρι! http://www.carmagazine.co.uk/Secret-new ... er-hatch-/Δεν θα λέγεται τελικά R20T? Αυτό το GTi-R μου θυμίζει το 4κίνητο turbo sunny.
-
Ενώ το R20 δεν θυμίζει τίποτα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ενώ το R20 δεν θυμίζει τίποτα.Εννοώ το όνομα βρε...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μια ερώτηση προς όλους..Γιατι να αγορασει κανεις καινουριο αμαξι σημερα τι στιγμη που η αγορα εχει γονατησει και βρήσκει κανεις σχεδον καινουριο τουτου σε πολυ χαμηλη τιμη.
Γιατί θέλουμε να το παραγγείλουμε όπως ακριβώς γουστάρουμε (χρώμα, εξοπλισμός κλπ), γιατί μας αρέσει η μυρωδιά της καινουργίλας, γιατί θέλουμε να είναι άψογο και αγρατζούνιστο, γιατί θέλουμε να το στρώσουμε σωστά εμέις και να ξέρουμε κάθε χιλιόμετρο που έχει κάνει και γιατί στην τελική δεν γουστάρουμε κάποιος άλλος να έχει φάει, καπνίσει, πηδήξει μέσα στο καμάρι μας...
Και σε 3-4 χρόνια να το πουλήσεις 40% κάτω....
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μια ερώτηση προς όλους..Γιατι να αγορασει κανεις καινουριο αμαξι σημερα τι στιγμη που η αγορα εχει γονατησει και βρήσκει κανεις σχεδον καινουριο τουτου σε πολυ χαμηλη τιμη.
..και γιατί στην τελική δεν γουστάρουμε κάποιος άλλος να έχει φάει, καπνίσει, πηδήξει μέσα στο καμάρι μας...
το 'κλάσει' ξέχασες
VW Golf VΙ